Ik vond het nu al overkill.quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:49 schreef Weepingwillow het volgende:
Maar toch vond ik chosen geen mooie afsluiting. Het was wel een mooie ep maar ''the final battle'' had nog wel groter gemogen.
Ja, maar niet in het laatste seizoen.quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:56 schreef alwaysthebest het volgende:
Einde seizoen 5 had mij mooi geleken als helemaal het einde. Buffy die zich opoffert..
En Buffy komt toch wel een paar keer langs in Angel?![]()
Ah zo.quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:57 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja, maar niet in het laatste seizoen.
I agree completelyquote:Op zondag 13 augustus 2006 23:56 schreef alwaysthebest het volgende:
Einde seizoen 5 had mij mooi geleken als helemaal het einde. Buffy die zich opoffert..
En Buffy komt toch wel een paar keer langs in Angel?![]()
Jawel, in The Girl In Question. Weliswaar niet SMG, maar het is wel Buffy.quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:57 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja, maar niet in het laatste seizoen.
Maar zo overduidelijk niet SMG, dat het eigenlijk lachwekkend is.quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:01 schreef Marble het volgende:
[..]
Jawel, in The Girl In Question. Weliswaar niet SMG, maar het is wel Buffy.
Buffy zit in S5 ook in een van Angel's dagdromen in Soul Purpose; dan ligt Angel op bed en hebben Buffy en Spike naast hem sex met elkaarquote:
Met OMWF-karaoke?quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:35 schreef Zhenar het volgende:
Dizer en ik hebben bedacht dat we maar eens een Joss Whedon meet moeten houden trouwens![]()
quote:
Haha ja leuk is dat he, er gaan nog veel meer personages karaoken. Cordelia, Gunn, Wesley, Harmony, Connor...quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:41 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
.
Angel die zingt was trouwens ook hilarisch.. Die karaokebar is erg leuk in Angel. kan niet wachten tot ik de volgende seizoenen heb.
.
Angel en Wes die dansen was ook geweldigquote:Op maandag 14 augustus 2006 00:41 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
.
Angel die zingt was trouwens ook hilarisch.. Die karaokebar is erg leuk in Angel. kan niet wachten tot ik de volgende seizoenen heb.
.
http://www.youtube.com/watch?v=L26K1dy4XXw&search=angel%20dancequote:Op maandag 14 augustus 2006 00:45 schreef Zhenar het volgende:
Angel en Wes die dansen was ook geweldig![]()
![]()
quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:45 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Angel en Wes die dansen was ook geweldig![]()
![]()
Jaaa die is leuk, vooral de grollen van David B. "We lost Amy!"quote:Ik heb trouwens ook nog een leuke blooper reel op mijn Angel S5 dvd staanHeeft iemand die gezien?
Duidelijk.quote:How are This Year's WB Ratings in Angel's Time Slot ?
NEW SERIES VS. THEIR TIME SLOT HOLDERS FROM LAST SEASON
-41.23% - jack & bobby (vs. angel)
-61.12% - big man on campus (vs. angel)
Jack & Bobby had a 41% drop and Big Man On Campus had a 61% drop in viewership compared to Angel last year.
Jack and Bobby have become the least-watched show of the network.
Nou ja zeg, dat vond ik echt bij uitstek het beste Angel seizoen. Lekker grijs, wat is goed, wat is kwaad, geen makkelijke keuzes, een bijna filosofisch te noemen seizoen.quote:Op maandag 14 augustus 2006 01:34 schreef Hertog_Martin het volgende:
Wat ik ook oh zo jammer vind aan Angel is dat charisma carpenter zwanger werd. Leuk voor haar natuurlijk maar daardoor kreeg seizoen 4 toen een slecht verhaal en werd Cordelia heeeel irritant. En haar acteertalent leed er ook onder helaas.
2e keer kijken vond ik het minder erg maar toen in 2003 zaten we in de angel topics hier ons bijna allemaal dood te ergeren aan het gedoe met evil cordelia (ze acteerde toen ook heel slecht) en van dat Jasmine gebeuren moesten we ook niets hebben maar dat vond ik 2e keer kijken al wat beter. Maar dat Skip toen dan ook nog even gaat vertellen dat alles wat in Angel gebeurd is vanaf aflevering 1 seizoen 1 allemaal geregisseerd was door hun zodat die gebeurtenis in seizoen 4 zou gebeuren is gewoon een blamage van de schrijvers, wat een lulkoek.quote:Op maandag 14 augustus 2006 02:00 schreef Lamon het volgende:
[..]
Nou ja zeg, dat vond ik echt bij uitstek het beste Angel seizoen. Lekker grijs, wat is goed, wat is kwaad, geen makkelijke keuzes, een bijna filosofisch te noemen seizoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |