Dat zijn goedkopere verpakkingen dan deze.quote:Op donderdag 29 juni 2006 09:13 schreef FooRancid het volgende:
Bij oa de mediamarkt in Utrecht zijn zowel de buffy als angel seasons voor 22,00 per season te koop en bij de media markt Rotterdam 27 euro per stuk. Je bent veels te duur dus
Alle DVD's 1x bekeken. De Boxen zijn mijn één-na dierbaarste verzamelboxen en heb ze NOOOOIT uitgeleend! Ze zijn dus nog in perfecte staat.quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:21 schreef DJKoster het volgende:
50 euro per stuk?![]()
Ik wil ze wel graag hebben. maar dan zou het wel een stuk goedkoper moeten..
(wat is de staat van de verpakkingen/dvd's?
Dat zijn zoals ATB zegt andere versies. Dit zijn de Booklet OOP versies. Worden dus niet meer gemaakt en zijn heel luxe. En dus niet dat goedkope plastickquote:Op donderdag 29 juni 2006 09:13 schreef FooRancid het volgende:
Bij oa de mediamarkt in Utrecht zijn zowel de buffy als angel seasons voor 22,00 per season te koop en bij de media markt Rotterdam 27 euro per stuk. Je bent veels te duur dus
Mjah.. ik ben nu werkloos, ik kan dus niet echt zulke uitgaven doen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
Alle DVD's 1x bekeken. De Boxen zijn mijn één-na dierbaarste verzamelboxen en heb ze NOOOOIT uitgeleend! Ze zijn dus nog in perfecte staat.
Geef eens een bod?
Ah ok.quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:15 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Mjah.. ik ben nu werkloos, ik kan dus niet echt zulke uitgaven doen.
Mocht ik binnenkort weer werk hebben dan zou ik ze voor ongeveer ¤ 450,- willen kopen. (en misschien ook wel meer)
Dus ik hoop dat ik snel een baan vind en er niemand ze in de tussentijd wil kopen![]()
Voor de echte verzamelaar/fanboy/girl welquote:Op vrijdag 30 juni 2006 02:28 schreef oinkoink12 het volgende:
ik snap best, dat iemand origineel een serie wil hebben, maar maakt het dan echt uit van welk plastic je omhulsel is gemaakt?
Ik heb ze allemaal voor 60 euro p/s. gekocht. Dus als ik ze voor 600 verkoop, maak ik nog een verlies van 120 euro. En dat voor iets dat OOP (out of print) is, is best redelijk. Terwijl je soms verkopers ziet die het dubbele vragen van de originele prijsquote:Op vrijdag 30 juni 2006 02:28 schreef oinkoink12 het volgende:
ik snap best, dat iemand origineel een serie wil hebben, maar maakt het dan echt uit van welk plastic je omhulsel is gemaakt?
Ik las kopiequote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:00 schreef oinkoink12 het volgende:
Ok, tis dus meer een verzamelaars ding, succes met de verkoop. Het is blijkbaar een koopie
. Of zoals me moeder zegt, tis niet duur, maar best veel geld
Mjah, het geld heb ik wel... ik heb alleen geen idee wanneer ik weer een baan heb (dat kan nog heel lang duren namelijkquote:Op donderdag 29 juni 2006 21:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ah ok.
Je mag ook in twee termijnen betalen als je wilt
Dan koop je ze toch lekker daarquote:Op maandag 3 juli 2006 11:04 schreef ikbenik het volgende:
Bij Mediadis zijn een aantal (op dit moment 4) seizoenen van Buffy in luxe uitvoering voor 24,99 per seizoen te koop. Dat is dus een kleine 100 euro bij elkaar. Je vraagt er 375 euro voor in totaal, dus die overige 3 seizoenen moeten ruim 90 euro per stuk opleveren?
Hetzelfde geldt voor Angel, drie van de vijf seizoenen zijn in luxe editie te koop voor 24,99.
Hoe zie je dat dit de luxe editie is dan?quote:Op maandag 3 juli 2006 11:04 schreef ikbenik het volgende:
Bij Mediadis zijn een aantal (op dit moment 4) seizoenen van Buffy in luxe uitvoering voor 24,99 per seizoen te koop. Dat is dus een kleine 100 euro bij elkaar. Je vraagt er 375 euro voor in totaal, dus die overige 3 seizoenen moeten ruim 90 euro per stuk opleveren?
Hetzelfde geldt voor Angel, drie van de vijf seizoenen zijn in luxe editie te koop voor 24,99.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |