abonnement Unibet Coolblue
pi_35804746


Buffy The Vampire Slayer & Angel [Deel #13]

  • Alles over Buffy mag zonder spoiler.
  • Alles over seizoen 5 van Angel na de laatst uitgezonden aflevering hier in Nederland moet in spoilertags. (Veronica heeft de serie tot aflevering 5x10 uitgezonden)
  • Spoilertags maak je door middel van je spoiler zo te doen maar dan zonder spaties:

    [ spoiler ]Dit is een spoiler over seizoen 5 van Angel [ /spoiler ]

    Vorige topic: Buffy the Vampire Slayer en Angel [Deel 12]

    Slay on!

    De laatste relevante posts:
    quote:
    Op maandag 6 maart 2006 22:05 schreef SuperSiem het volgende:
    Ha, wel grappig, kijkcijfers van Buffy, Angel en Firefly in de Verenigde Staten. Wat werden de series toch eigenlijk belachelijk weinig bekeken. Het beste wat Buffy heeft gehaald is ongeveer de 70e plek (van de 110) van alle primetime-shows. Toch mooi dat ze het zeven seizoenen heeft volgehouden en Angel ook nog eens vijf.

    En het zegt ook nog wel wat dat er hier meer dan twee jaar na het cancelen van Angel nog steeds een topic over loopt op Fok! En deze gaat alweer bijna op slot ook.
    quote:
    Op maandag 6 maart 2006 23:01 schreef Slayage het volgende:
    We moeten inderdaad van geluk spreken, dat ze het zo lang hebben uitgehouden, hoewel Angel vroegtijdig uit de lucht ging was het wel een einde in stijl
  • lekker faxen heel de dag echt genot
      dinsdag 7 maart 2006 @ 12:24:07 #2
    22273 Dizer
    Save the beard!
    pi_35804771
    Mooie op
    Friends don't let friends remain beardless...
    pi_35804800
    Ja vet he Heb er zelf geen letter van verzonnen
    lekker faxen heel de dag echt genot
    pi_35805199
    Buffy!
    Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
    -Rabia Al-Basri
    pi_35805285
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 12:37 schreef Slayage het volgende:
    tvp


    En zendt NET5 nog herhalingen uit van 1 van beiden shows?
    lekker faxen heel de dag echt genot
    pi_35805413
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 12:40 schreef wolfrolf het volgende:

    [..]



    En zendt NET5 nog herhalingen uit van 1 van beiden shows?
    Helaas zijn ze recent nog gestopt met de herhalingen op SBS, dus geen Buffy meer op tv.
    Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
    -Rabia Al-Basri
      dinsdag 7 maart 2006 @ 15:01:42 #7
    88233 Steve
    Still the best.
    pi_35810220
    Buffy. .
    Geen Buffy op tv. .
    "Atb is lief, groetjes Peri."
    pi_35810593
    Net5 is vorige week na drieënhalf jaar weer verder gegaan met het laatste seizoen uitzenden van Dawson's Creek, dus er is nog hoop voor degenen die de laatste afleveringen van Angel nog niet hebben gezien. Moeten ze alleen wel geduld hebben.
    And there was much rejoicing.
    pi_35810616
    3,5 jaar
    Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
    -Rabia Al-Basri
    pi_35814480
    Hallo weer
    Topic blijft toch goed lopen
    Ben zelf weer mijn DVD-tjes aan het bekijken, inmiddels aangeland in het (matige) seizoen 4.
    in a crowd you lose humanity
    pi_35814809
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 17:13 schreef Wombcat het volgende:
    Hallo weer
    Topic blijft toch goed lopen
    Ben zelf weer mijn DVD-tjes aan het bekijken, inmiddels aangeland in het (matige) seizoen 4.
    Buffy of Angel?
    pi_35814999
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 17:23 schreef Greus het volgende:

    [..]

    Buffy of Angel?
    Buffy.
    in a crowd you lose humanity
    pi_35815680
    Ik ben dus helemaal from scratch begonnen met Buffy. Angel wel helemaal gezien.
    En zit nu bij S5...S4 heelhuids doorgekomen...
    Ik moet zeggen dat het me mee viel...Nadat ik iedereen hoorde zeggen dat S4 het allerbaggerst is, keek ik er tegenop om ze te zien, maar ik vond alles wel meevallen.

    En nu is Dawn er...en die vind ik óók niet irritant..
    Neajah, irritant is ze wel, maar dan leuk irritant.
    pi_35817373
    jee, nieuw topic al weer.

    ben momenteel niet zo bezig met buffy und so kijken, ik vergeet gewoon dat ik t heb, en dan denk ik er weer eens aan en dan ga ik t kijken, vind t nog steeds wel leuk
    Ging laatst weer OMWF kijken...
    People live to learn things, and I learn to live...
    pi_35818033
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 18:56 schreef Piepje het volgende:
    Ging laatst weer OMWF kijken...
    Die heb ik al tig keer gekeken. Heerlijk uplifting in een dreprimerende seizoen. Ik heb niet echt een favoriete nummer, omdat ik ze allemaal ontzettend leuk vind, behalve die ene met Dawn natuurlijk
    Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
    -Rabia Al-Basri
    pi_35824529
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 17:55 schreef -Mo- het volgende:
    Ik ben dus helemaal from scratch begonnen met Buffy. Angel wel helemaal gezien.
    En zit nu bij S5...S4 heelhuids doorgekomen...
    Ik moet zeggen dat het me mee viel...Nadat ik iedereen hoorde zeggen dat S4 het allerbaggerst is, keek ik er tegenop om ze te zien, maar ik vond alles wel meevallen.

    En nu is Dawn er...en die vind ik óók niet irritant..
    Neajah, irritant is ze wel, maar dan leuk irritant.
    Dawn is ook helemaal niet irritant
    Nou ja, soms wel, maar inderdaad meestal leuk irritant. Riley die is pas irritant (en The Initiative, dat was echt een mega blunder in de serie. Sloeg helemaal nergens op)
    in a crowd you lose humanity
      zondag 19 maart 2006 @ 15:41:58 #17
    109199 Kramerica-Industries
    Bijdehand mannetje
    pi_36169575
    En vorige week bracht de postbode deze twee!



    Vooral met Angel heb ik mazzel gehad, want die is nu nergens meer te krijgen!

    Let the slaying commence!
    Newman: I'm a U.S. Postal worker.
    George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
    Newman: Sometimes...
      zondag 19 maart 2006 @ 15:44:01 #18
    22273 Dizer
    Save the beard!
    pi_36169628
    Gruwelijk! Heb je echte foto's ervan?
    Friends don't let friends remain beardless...
    pi_36169982
    Netjes hoor. Ik denk dat Angel weer wordt uitgebracht hoor. Had je met deze uitgave van Buffy ook. Kwam eerst ook uit als Limited edition, maar werd later alsnog weer uitgebracht.

    Had je ze eerder al gezien of ben je helemaal nieuwe in de Buffyverse?
    Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
    -Rabia Al-Basri
      zondag 19 maart 2006 @ 16:31:36 #20
    109199 Kramerica-Industries
    Bijdehand mannetje
    pi_36170928
    quote:
    Op zondag 19 maart 2006 15:44 schreef Dizer het volgende:
    Gruwelijk! Heb je echte foto's ervan?
    Nee, ik heb geen digitale camera of webcam, en ook geen camera in m'n telefoon.

    Ik ben nog druk bezig met kijken, maar nog lang niet klaar! Tot m'n aangename verbazing was trouwens de hele Angel-box (behalve seizoen 2) in 't Nederlands ondertiteld. Bij Buffy zijn aleen de eerste 2 seizoenen NL ondertiteld, maar in principe heb ik genoeg aan de engelse ondertiteling. Die is vaak ook vollediger en beter dan de NL vertaling, daar zitten soms foutjes in.

    De beeldkwaliteit is erg goed, hoewel bij Buffy de eerste 2 seizoenen (geschoten op 16 ipv 35 mm) wat minder zijn. Het beeld is nogal korrelig, vooral bij de nachtscenes. Ook is bij het tweede seizoen het stilstaande beeld nogal matig, alsof je een videorecorder op pauze zet ipv een dvd. Ik was nog blijer met de boxen geweest als ze het originele materiaal digitaal hadden opgepoetst (zoals bijv bij Seinfeld). Maar het is nog prima genietbaar!

    Wel hebben alle dvd's soms last van ghosting (schijnt door de NTSC naar PAL omzetting te komen), maar als ik de beeldruisonderdrukking van m'n tv uitzet, zie je er niets meer van.

    Kortom, ik heb zeker geen spijt van m'n aanschaf, en voor zo'n 5 euro per dvd (inclusief portokosten) is het een koopje!
    Newman: I'm a U.S. Postal worker.
    George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
    Newman: Sometimes...
      zondag 19 maart 2006 @ 16:42:24 #21
    109199 Kramerica-Industries
    Bijdehand mannetje
    pi_36171212
    quote:
    Op zondag 19 maart 2006 15:58 schreef Slayage het volgende:
    Netjes hoor. Ik denk dat Angel weer wordt uitgebracht hoor. Had je met deze uitgave van Buffy ook. Kwam eerst ook uit als Limited edition, maar werd later alsnog weer uitgebracht.

    Had je ze eerder al gezien of ben je helemaal nieuwe in de Buffyverse?
    Ik kende ze al van TV, vooral de eerste 4 Buffy-seizoenen zijn al geregeld uitgezonden, zowel op de nederlandse zenders als op de BBC. Maar aangezien al die coole series steeds minder op TV te zien zijn, of idioot laat, of in de verkeerde volgorde uitgezonden, of met de aftiteling erafgeknipt, of soms met de schaar in de afleveringen zelf gezet (doet Veronica nog wel eens met Seinfeld) heb ik maar de programmering van m'n TV in eigen hand genomen. Naast Buffy en Angel ben ik ook bezig met de Seinfeld-boxen, en een dezer dagen ploft de complete X-files box op de mat. Nergens meer te vinden (of voor idioot hoge prijzen, op amazon.com voor $ 800!!) maar op de Franse amazon voor EUR 220,-. Van Star Trek wil ik tzt ook nog Deep Space Nine en The Next Generation kopen, maar met de huidige vraagprijzen kijk ik de kat nog even uit de boom.

    Ik kan mezelf nog geen echte diehard Angel-fan of Buffy-buff noemen die hele scenes uit z'n hoofd kan citeren, maar er komen wel af en toe zinnetjes bovendrijven (What's a bitca?).

    Ik verwacht ook dat er tzt weer een nieuwe Angel box komt, de Buffy box is ook al 2x eerder (met iets andere verpakking) uitgebracht.
    Newman: I'm a U.S. Postal worker.
    George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
    Newman: Sometimes...
      zondag 19 maart 2006 @ 19:25:12 #22
    22273 Dizer
    Save the beard!
    pi_36175989
    quote:
    Op zondag 19 maart 2006 16:42 schreef Kramerica-Industries het volgende:

    [..]

    Ik kende ze al van TV, vooral de eerste 4 Buffy-seizoenen zijn al geregeld uitgezonden, zowel op de nederlandse zenders als op de BBC. Maar aangezien al die coole series steeds minder op TV te zien zijn, of idioot laat, of in de verkeerde volgorde uitgezonden, of met de aftiteling erafgeknipt, of soms met de schaar in de afleveringen zelf gezet (doet Veronica nog wel eens met Seinfeld) heb ik maar de programmering van m'n TV in eigen hand genomen. Naast Buffy en Angel ben ik ook bezig met de Seinfeld-boxen, en een dezer dagen ploft de complete X-files box op de mat. Nergens meer te vinden (of voor idioot hoge prijzen, op amazon.com voor $ 800!!) maar op de Franse amazon voor EUR 220,-. Van Star Trek wil ik tzt ook nog Deep Space Nine en The Next Generation kopen, maar met de huidige vraagprijzen kijk ik de kat nog even uit de boom.

    Ik kan mezelf nog geen echte diehard Angel-fan of Buffy-buff noemen die hele scenes uit z'n hoofd kan citeren, maar er komen wel af en toe zinnetjes bovendrijven (What's a bitca?).

    Ik verwacht ook dat er tzt weer een nieuwe Angel box komt, de Buffy box is ook al 2x eerder (met iets andere verpakking) uitgebracht.
    Ik denk dat wij het goed met elkaar kunnen vinden
    Zelf heb ik de volgende series in huis op DVD origineel uiteraard:

    X-Files Seizoen 1 - 9
    Buffy the Vampire Slayer Seizoen 1 - 7
    Angel Seizoen 1 - 5
    FireFly Complete Series
    Will & Grace Seizoen 1 - 4
    The Simpsons Seizoen 1 - 6
    Charmed Seizoen 1 & 2
    Carnivale Seizoen 1

    En ook
    Tom & Jerry Complete Series
    Band Of Brothers
    Colditz
    Farscape: Peacekeepers War
    Friends don't let friends remain beardless...
    pi_36702901
    Deze al gezien? Pylea Mountain

    Moet je eigenlijk Brokeback Moutain gezien hebben.
    Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
    -Rabia Al-Basri
    pi_36706452
    quote:
    Op zondag 19 maart 2006 19:25 schreef Dizer het volgende:
    X-Files Seizoen 1 - 9
    Buffy the Vampire Slayer Seizoen 1 - 7
    Angel Seizoen 1 - 5
    FireFly Complete Series
    nice! Heb je van X-Files de collectors boxen? of de goedkopere her-uitgebrachte edities? Ik heb de digipacks iig

    Maar het meest trots ben ik wel op mijn collectors editions van Buffy en Angel (kartonnen boekjebox )
    lekker faxen heel de dag echt genot
      donderdag 6 april 2006 @ 16:07:01 #25
    93474 Sasandra
    Mary Poppins
    pi_36710778
    Ik heb eindelijk iemand in mijn omgeving aan Buffy gekregen. Tot nu toe wilde niemand er aan. Nu kan ik ein-de-lijk met een vriendin over de serie bomen. Ze had eerst nog wat moeite met het eerste seizoen, maar is inmiddels klaar met seizoen 6 en om.
    A spoonful of sugar...
      donderdag 6 april 2006 @ 16:07:20 #26
    22273 Dizer
    Save the beard!
    pi_36710790
    quote:
    Op donderdag 6 april 2006 13:45 schreef wolfrolf het volgende:

    [..]

    nice! Heb je van X-Files de collectors boxen? of de goedkopere her-uitgebrachte edities? Ik heb de digipacks iig

    Maar het meest trots ben ik wel op mijn collectors editions van Buffy en Angel (kartonnen boekjebox )
    Uiteraard de luxe collectors edition. Die nieuwe her-uitgebrachte edities zijn om te
    Zelfde geldt voor Buffy en Angel, de luxe booklets
    Friends don't let friends remain beardless...
    pi_36713367
    Ik ben nog steeds onwijs blij met mijn Collectors Editions Buffy en Angel.
    Het was even een dure grap, maar ze staan hier heel mooi naast elkaar te pronken.
      vrijdag 7 april 2006 @ 12:05:46 #28
    109199 Kramerica-Industries
    Bijdehand mannetje
    pi_36734181
    quote:
    Op donderdag 6 april 2006 16:07 schreef Dizer het volgende:

    [..]

    Uiteraard de luxe collectors edition. Die nieuwe her-uitgebrachte edities zijn om te
    Zelfde geldt voor Buffy en Angel, de luxe booklets
    Van the X-files heb ik de plastic snapcases. Maar die zitten wel tesamen in een mooie verzameldoos. In Nederland niet te koop en in Engeland alleen nog via geldbeluste particulieren. Ik heb de mijne op amazon.fr besteld voor ongeveer EUR 200,-. Wel zijn dus alle boekjs in het frans, maar de dvd's zijn overal in Europa 't zelfde, dus ik heb wel NL ondertiteling.

    Inmiddels zijn "mijn" Buffy- en Angel-boxen ook niet meer te koop, zag ik. De blauwe Angel-box komt wel binnenkort uit in Australie (oa www.ezydvd.com.au), is PAL, maar wel regio 4. En van Buffy komt vast ook wel een heruitgave, dit is geloof ik al de derde verzameldoos, en behalve de vormgeving van de doos verandert er weinig.
    Newman: I'm a U.S. Postal worker.
    George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
    Newman: Sometimes...
      zaterdag 15 april 2006 @ 03:22:27 #29
    9883 Marble
    Was liever geaborteerd.
    pi_36973797
    My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
    pi_37378413
    Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
    -Rabia Al-Basri
      vrijdag 28 april 2006 @ 16:40:10 #31
    88233 Steve
    Still the best.
    pi_37380847
    Ik ben eindelijk begonnen de seizoenen in te kopen. Laatst het enioge seizoen die ik noig niet gezien had gekocht (s5), en ben nu bezig met seizoen 1. .
    Jammer dat ze zo duur zijn. .
    "Atb is lief, groetjes Peri."
    pi_37381635
    quote:
    Op vrijdag 28 april 2006 16:40 schreef alwaysthebest het volgende:
    Ik ben eindelijk begonnen de seizoenen in te kopen. Laatst het enioge seizoen die ik noig niet gezien had gekocht (s5), en ben nu bezig met seizoen 1. .
    Jammer dat ze zo duur zijn. .
    Als je zo'n alle 7 in 1 pakket koopt is het wel een stuk goedkoper dan alles los.
    Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
    -Rabia Al-Basri
      vrijdag 28 april 2006 @ 17:21:42 #33
    88233 Steve
    Still the best.
    pi_37382202
    quote:
    Op vrijdag 28 april 2006 17:03 schreef Slayage het volgende:

    [..]

    Als je zo'n alle 7 in 1 pakket koopt is het wel een stuk goedkoper dan alles los.
    mja, had ik ook kunnen doen idd.
    Maar ik koop ze nu maar om de zoveel tijd. Misschien in de zomervakantie weer een seizoen, en een hele tijd later pas weer een.
    "Atb is lief, groetjes Peri."
    pi_37438956
    Kennedy (Iyari Limon) komt naar Nederland op 27 en 28 mei

    Ze is een van de gasten tijdens The Dutch Starcon

    www.dutchstarcon.nl
    pi_37485233
    Voor de liefhebbers hier een compilatie
    van 2 geliefden...
    31 december 2006: Inactive FOK!account
    pi_37486800
    quote:
    Op dinsdag 2 mei 2006 13:53 schreef editor2 het volgende:
    Voor de liefhebbers hier een compilatie
    van 2 geliefden...
    Buffy Angel
    Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
    -Rabia Al-Basri
    pi_37489121
    WTF! De pic in de OP is em gepeerd!
    Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
    -Rabia Al-Basri
      dinsdag 2 mei 2006 @ 17:02:33 #38
    88233 Steve
    Still the best.
    pi_37489201
    quote:
    Op dinsdag 2 mei 2006 16:59 schreef Slayage het volgende:
    WTF! De pic in de OP is em gepeerd!
    Komt doordat Dizer firas.nl heeft opgeheven.
    "Atb is lief, groetjes Peri."
    pi_37489259
    quote:
    Op dinsdag 2 mei 2006 17:02 schreef alwaysthebest het volgende:

    Komt doordat Dizer firas.nl heeft opgeheven.
    OK
    Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
    -Rabia Al-Basri
      woensdag 3 mei 2006 @ 19:45:21 #40
    9883 Marble
    Was liever geaborteerd.
    pi_37519761


    .
    My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
    pi_37538281
    quote:
    Op woensdag 3 mei 2006 19:45 schreef Marble het volgende:
    [afbeelding]

    .
    Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
    -Rabia Al-Basri
    pi_37581405
    Erg mooie wallie alleen jammer dat ie zo klein is

    Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
    -Rabia Al-Basri
    pi_37632205
    Zo alle DVD's van Buffy zijn binnen, nu Angel verzamelen.
    Ik koop ze bij de Makro, scheelt 10 euro met de gewone winkels.

    Ik hoop stiekem toch dat er nog eens een nieuwe Buffy ( of Faith ) serie komt.
    De regisseur heeft nu wel genoeg adempauze gehad.

    Al is het maar alleen op DVD.
    Zwaar werk is lekker, hoef ik niet meer naar de sportschool.
      woensdag 10 mei 2006 @ 15:12:44 #44
    88233 Steve
    Still the best.
    pi_37709336
    Once more, with feeling. ! !

    Ik vond het al zo'n raar begin, met zo'n vrolijk deuntje bij het begin. En daarna ineens Buffy die ging zingen. !
    Echt een leuke aflevering, leuke liedjes. .
    Anya met d'r konijntjes. . .
    quote:
    Op dinsdag 15 november 2005 11:51 schreef haarb0l het volgende:

    [..]

    Als je deze aflevering nog nooit hebt gezien dan MOET je 'm echt even ergens vandaan zien te halen... (ehm... in de winkel ofzo...) want hij is echt geniaal
    Ik heb hem nu dus. Eindelijk. .

    * Nog een keer kijken gaat
    "Atb is lief, groetjes Peri."
    pi_37709626
    quote:
    Op woensdag 10 mei 2006 15:12 schreef alwaysthebest het volgende:
    Once more, with feeling. ! !
    Een firsttimer! Ik ben jaloers Het is alweer een tijdje terug, dat ik em had gezien. Ik dacht er net nog aan om em voor de geen idee hoeveelste keer te kijken.

    Wat vond je de leukste nummer?
    Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
    -Rabia Al-Basri
      woensdag 10 mei 2006 @ 15:37:42 #46
    88233 Steve
    Still the best.
    pi_37709974
    quote:
    Op woensdag 10 mei 2006 15:23 schreef Slayage het volgende:

    Wat vond je de leukste nummer?
    Dat vind ik lastig.
    Trough the motions vind ik mooi, Anya is hilarisch met die konijnen en d'r dansje, walk trough the fire is erg leuk, en where do we go from here? heeft ook wel iets. Jammer dat Tara's stem zo vervormd is en Spike's nummer zo'n hoog boybandgehalte heeft (al past dat wel bij hem .)

    Moeilijke keuze dus. .
    "Atb is lief, groetjes Peri."
    pi_37710301
    quote:
    Op woensdag 10 mei 2006 15:37 schreef alwaysthebest het volgende:

    [..]

    Dat vind ik lastig.
    Trough the motions vind ik mooi, Anya is hilarisch met die konijnen en d'r dansje, walk trough the fire is erg leuk, en where do we go from here? heeft ook wel iets. Jammer dat Tara's stem zo vervormd is en Spike's nummer zo'n hoog boybandgehalte heeft (al past dat wel bij hem .)

    Moeilijke keuze dus. .
    True. Ik vind ze eigenlijk allemaal errug leuk. Behalve die van Dawn en de dancing deamon natuurlijk. Alleen van de Nummer van Willow en Tara krijg ik altijd kriebels in mn buik. Die vind ik zooo leuk. Heb nu deze wallie hangen



    Twee andere leuke pics van OMWF




    [ Bericht 8% gewijzigd door Slayage op 10-05-2006 16:03:17 ]
    Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
    -Rabia Al-Basri
    pi_37741693
    quote:
    Op zondag 7 mei 2006 17:08 schreef Balthar het volgende:
    Ik hoop stiekem toch dat er nog eens een nieuwe Buffy ( of Faith ) serie komt.
    De regisseur heeft nu wel genoeg adempauze gehad.

    Al is het maar alleen op DVD.
    Tijdens het shoppen voor Angel DVD's kwam ik deze tegen:Tru calling
    Geen Faith spin-off helaas (daar had Eliza Dushku destijds jammer genoeg geen zin in), maar ben toch benieuwd. Faith vond ik toch een van de meest interessante karakters. Eerst maar eens alle Angel seizoenen bekijken (nu ver gevorderd in seizoen 3). Nu ik de DVD's aan 't bekijken ben, valt me op hoe veel je mist als je alleen maar af en toe een paar afleveringen op TV hebt gezien.
    pi_37745535
    quote:
    Op donderdag 11 mei 2006 17:37 schreef Circuitbreaker het volgende:

    [..]

    Tijdens het shoppen voor Angel DVD's kwam ik deze tegen:Tru calling
    Geen Faith spin-off helaas (daar had Eliza Dushku destijds jammer genoeg geen zin in), maar ben toch benieuwd. Faith vond ik toch een van de meest interessante karakters. Eerst maar eens alle Angel seizoenen bekijken (nu ver gevorderd in seizoen 3). Nu ik de DVD's aan 't bekijken ben, valt me op hoe veel je mist als je alleen maar af en toe een paar afleveringen op TV hebt gezien.
    Bedankt voor de tip. Interessant
    Zwaar werk is lekker, hoef ik niet meer naar de sportschool.
    pi_37745968
    Is Tru Calling niet alweer gestopt?
    1,5 seizoen....erg succesvol
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')