goh, ik wist niet dat hij het was, de vriend van becky, inderdaadquote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:21 schreef Xurk het volgende:
Ja, Mark uit Roseanne
Van Doyle herinner ik me ook maar een paar scénes, waaronder natuurlijk zijn sterfscéne!
Jammer dat hij irl ook overleden is
wel toevallig zegquote:Op maandag 31 juli 2006 15:04 schreef alwaysthebest het volgende:
Donderdag 3 augustus RTL7: Buffy the Vampire slayer
Vrijdag 4 augustus: BBC1: Buffy the Vampire slayer
De film met Kristy Swanson. Nooit gezien, is volgens mij ook niet echt een geweldige film, maar toch even kijken..
Aflevering 9 of zo geloof ik.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:39 schreef Slayage het volgende:
inderdaad![]()
kendra was ook redelijk vroeg te zien in het tweede seizoen toch?
je vond em eerst niet leuk dan?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:52 schreef alwaysthebest het volgende:
Tijd om mijn mening wat bij te stellen..
Angel is wel leuk.
Jup. En dat had ik hier volgens mij een paar keer gezegd.quote:
ah ok, das niet echt representatief neequote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:05 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Jup. En dat had ik hier volgens mij een paar keer gezegd.
Maar dat kwam denk ik vooral doordat ik maar een stuk of 3 losse afleveringen gezien had..
Zet de tissues maar vast klaar. Met afleveringen als Hero en I Will Remember You zul je dat wel nodig hebben.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:06 schreef Xurk het volgende:
Vandaag de box van seizoen 1 van Angel gekocht, nu hoef ik alleen nog maar seizoen 2 en 3
Ik ben nu bij Rm W/A Vu.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:06 schreef Xurk het volgende:
Vandaag de box van seizoen 1 van Angel gekocht, nu hoef ik alleen nog maar seizoen 2 en 3
check me fotoboekquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:12 schreef Dizer het volgende:
Ik ben nu bij seizoen 2, aflevering 6 van Buffy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |