Ja precies, en dan die vraag over de trein van A'dam naar Enschede...door al die vertragingen weet ik de oorspronkelijke reistijd toch niet meerquote:Op maandag 6 maart 2006 19:55 schreef NightH4wk het volgende:
Wazige vragen, ook die laatste. Die inbreker is het totaal niet met de straf eens en dus lijkt het me logisch dat hij ook zeker in beroep gaat, naast dat hij moet opvolgen wat de rechter zegt.
ja. dat zijn dingen die dan misschien aardig en gezellig zijn, maar waarom zou ik zo moeten zijn? ik groet mijn buren ook altijd, maar als mijn vriendin zwanger zou worden (stel), dan zou ik niet per se behoefte hebben aan een kaartje/bezoekje oid. zelfde geldt voor je stoep vegen na oud&nieuw. dat doen degenen die het vies gemaakt hebben maar, en anders doet de gemeente het wel een keer.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:24 schreef Isabeau het volgende:
Daarbij barst het natuurlijk van de sociaal wenselijke antwoorden(stoepje vegen op 1 januari, kaartje sturen aan vaag bekende buurvrouw etc etc)
is dat uberhaupt de bedoeling dan? ik zou op zijn hoogst de buren er bij halen. hoe groot is de kans nou dat die inbreker er nog is. en dan laat ik hem liever per ongeluk van de trap vallen, dan dat ik wacht tot hij echt vertrokken is.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:30 schreef Isabeau het volgende:
En als er vandaag was ingebroken in mijn huis, dan was ik ècht niet buiten in de kou/regen/natte sneeuw/hagel gaan staan om op de politie te wachten![]()
FF doet het hier prima.quote:
Als je Nederlander wilt worden was dat het antwoord wat je moet invullenquote:Op maandag 6 maart 2006 20:34 schreef electricity het volgende:
is dat uberhaupt de bedoeling dan? ik zou op zijn hoogst de buren er bij halen. hoe groot is de kans nou dat die inbreker er nog is. en dan laat ik hem liever per ongeluk van de trap vallen, dan dat ik wacht tot hij echt vertrokken is.
Dat wordt wel bewezen door het groot aantal Nederlanders dat de test niet eens haalt.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:36 schreef Napalm het volgende:
Ik ben groot voorstander van de inburgeringstoets en - cursus maar deze vragen slaan nergens op.
alsof de politie uberhaupt een sporenonderzoek gaat doen als er bij je ingebroken isquote:Op maandag 6 maart 2006 20:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als je Nederlander wilt worden was dat het antwoord wat je moet invullenBellen en BUITEN wachten (gaat om bewijsmateriaal verstoren).
Door die sociaal wenselijke antwoorden ben ik dus gezaktquote:Op maandag 6 maart 2006 20:24 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind het opvallend dat zoveel Nederlanders de test niet halen. Hoe kan je dan van buitenlanders verwachten dat ze het wel halen
Daarbij barst het natuurlijk van de sociaal wenselijke antwoorden(stoepje vegen op 1 januari, kaartje sturen aan vaag bekende buurvrouw etc etc)
Nee, hoewel bij het echte examen ook vragen zijn die nergens op slaan. Daarnaast gaat het ook om mondelinge vaardigheid en niet alleen kennis.quote:Op maandag 6 maart 2006 22:40 schreef MrBadGuy het volgende:
Maar dit is toch niet serieus de echte inburgeringstest?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |