quote:Op maandag 6 maart 2006 15:37 schreef Sheridana het volgende:
Jennifer Jason Leigh?
Goed ideequote:Op maandag 6 maart 2006 15:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ze lijkt wel erg op iemand. Waarschijnlijk op zichzelf.
Uitermate subtiele terugvindpost
Natuurlijk,quote:Op maandag 6 maart 2006 16:45 schreef dolle_hond het volgende:
dumb & dumber
quote:Op maandag 6 maart 2006 17:54 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Kom hondje! Kom hier!. Kom naar de baas! Stoute hond, kom hier!
Een hond die bijna een uur later pas luistert vind ik niet zo braaf.quote:Op maandag 6 maart 2006 19:17 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Zie je wel dat die luistert. Het is een braaf hondje.
uiteraardquote:Op maandag 6 maart 2006 19:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dean Martin uiteraard.
Dat zou best kunnen.quote:Op maandag 6 maart 2006 21:01 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Iig Kiss Kiss Bang Bang, natuurlijk komt daar die kerst outfit vandaan.
Interpol-Maastricht- +1quote:Op maandag 6 maart 2006 21:08 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
Michelle Monaghan
Je wilt toch niet beweren dat hij dat van IMDb gekopieerd heeft?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:52 schreef latislos het volgende:
hey saint, wat typ jij dat netjes met die hoofdlettersnet als imdb
ik gebruik ook zelden hoofdlettersquote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je wilt toch niet beweren dat hij dat van IMDb gekopieerd heeft?
Meer mensen zouden dat met hoofdletters typen. Doe ik ook vaak wel.
Maar jij zeer waarschijnlijk niet, aangezien jij gewone zinnen al niet eens met hoofdletters typt.![]()
Da's niks.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:33 schreef latislos het volgende:
maar goed, om nou die naam ook precies goed te spellen is ook zo wat he? "Melquiades"
Mquote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:35 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Da's niks.
Sen to Chihiro no kamikakushi
Bom yeoreum gaeul gyeoul geurigo bom
Jij ziet aan één letter dat ie Duits is.quote:
victorinox +1 maar toch na de foute gok waarop ik rekendequote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:41 schreef victorinox het volgende:
Immortel (ad vitam)?
Hm. Dubieus.quote:
Dat is goed.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:52 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
Some like it hot
!!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:35 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Da's niks.
Sen to Chihiro no kamikakushi
Bom yeoreum gaeul gyeoul geurigo bom
Ze lag of helemaal in dat bed, of ze is net ijs gaan halen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:56 schreef Sokolsky het volgende:
Welke benen zijn nu van Marilyn?
quote:
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:14 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Jack Nicholson, Beste acteur![]()
Sen Chiririro... fuck it. Spirited Away, Beste animimatie
![]()
Pulp Fiction beste film ooit![]()
Bin Jip 2005![]()
Elephant Man 1980![]()
Eternal Sunshine of the Spotless Mind 2004![]()
Donnie Darko 2001![]()
Amelie 2000![]()
Seven Samurai Aziatisch![]()
Big Lebowski 1998![]()
Dit zijn er dus acht. Nog twee.quote:
En dat zijn 9 en 10. laurenzo 85 +1quote:
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:48 schreef Sokolsky het volgende:
Chris Cooper?![]()
Claudia Cardinale?![]()
Samuel Jackson?![]()
Timothy Spall?![]()
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:52 schreef dolle_hond het volgende:
adaptation?
Correctquote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:48 schreef SaintOfKillers het volgende:
The Three Burials of Melquiades Estrada.
Daar moest ik van Califo nog een topic over openen.
sorry, had het ff drukquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:05 schreef Sokolsky het volgende:
Waar is Interpol? Nog steeds in Maastricht? Anyway, er is een uur voorbij, dus ik neem de vraag over.
Noem 10 tournamentwinnaars in FTR, met het tournament dat ze gewonnen hebben.
heeft ze wel een beetje gedaan,quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:00 schreef Sokolsky het volgende:
Komt me wel bekend voor. Regisseuse?
Als je de film kent wellicht niet, maar ik ben niet zo thuis in pijnig me maar als ik de plank finaal mis sla kwijl/jankfilms...quote:
*op to-see lijst zet*quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:36 schreef Doff het volgende:
ReSpawn +1
geniale productie, zo snel mogelijk gaan kijken![]()
The Big Lebowski?quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:43 schreef ReSpawn het volgende:
Trivia van welke film?
The word "fuck" is used 190 times.
Nee... Die had er 'maar' 146...quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:45 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
South Park: Bigger, Longer and Uncut dan?
Klinken welquote:
Nee... de passage in kwestie wordt, volgens mij, niet uitgesproken.... Het is meer een indirecte verwijzing.quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:58 schreef Doff het volgende:
Pulp Fiction
Nopequote:Op woensdag 8 maart 2006 12:07 schreef dolle_hond het volgende:
dogma?
http://www.kontraband.com/show/show.asp?ID=3405quote:Trivia van welke film?
The word "fuck" is used 190 times
Je bent maar een beetje te laat....quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:00 schreef Tjahzi het volgende:
[..]
http://www.kontraband.com/show/show.asp?ID=3405
scarface ?heb ze nog niet geteld
wilde alleen de link postenquote:Je bent maar een beetje te laat....
quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:48 schreef Asap het volgende:
of anders Donzoko?
Hier houdt het bij mij op als het gaat om relatief onbekende Kurosawa's
Idd uit Legends of the Fallquote:Op woensdag 8 maart 2006 13:40 schreef Sheridana het volgende:
das Aidan Quinn
valt meestal wel mee hoor...quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:46 schreef latislos het volgende:
wat een creep
Silence of the Lambs is goedquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dinges in Silence of the Lambs.
En dat is goedquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:22 schreef latislos het volgende:
die silence of the lambs komt best in de buurt.... vooral "nee en nee...." met drie antwoorden:
toch ff proberen
ted levine - the silence of the lambs
Ah ja shit, sorry!! Ik dacht dat dit ook TV trivia wasquote:Op woensdag 8 maart 2006 16:26 schreef Sheridana het volgende:
Mayim Bialik van Blossom, maar das geen film....
Je mag toch ook gewoon vragen stellen over acteurs en actrices?quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:38 schreef Sheridana het volgende:
Maakt niet uit
Volgens mij telt mijn punt dan ook niet...
jawel....maar volgens mij heeft zij nooit in een film gespeeld...dus dan zou je haar alleen kennen als je "Blossom" hebt gekeken en andere tvseries...das geen film toch?quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:42 schreef ranja het volgende:
[..]
Je mag toch ook gewoon vragen stellen over acteurs en actrices?
quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:44 schreef Sheridana het volgende:
[..]
jawel....maar volgens mij heeft zij nooit in een film gespeeld...dus dan zou je haar alleen kennen als je "Blossom" hebt gekeken en andere tvseries...das geen film toch?
Hoewel, mijn redenatie is misschien wat krom...
laat maar eigenlijk...ik snap zelf niet eens meer wat ik bedoel...
Klopt, behalve dat ik me niet kan voorstellen dat ze nooit in een film heeft gespeeld.quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:44 schreef Sheridana het volgende:
[..]
jawel....maar volgens mij heeft zij nooit in een film gespeeld...dus dan zou je haar alleen kennen als je "Blossom" hebt gekeken en andere tvseries...das geen film toch?
Hoewel, mijn redenatie is misschien wat krom...
laat maar eigenlijk...ik snap zelf niet eens meer wat ik bedoel...
Ja maar, Johnny Depp is toch even iemand anders dan deze damequote:Op woensdag 8 maart 2006 16:50 schreef ranja het volgende:
[..]
Klopt, behalve dat ik me niet kan voorstellen dat ze nooit in een film heeft gespeeld.
Maar dan nog. Misschien zijn er mensen die Johnny Depp alleen van 21 jump street kennen. En je mag toch ook vragen waar die bekend mee is geworden?
wat een opluchtingquote:Op woensdag 8 maart 2006 16:52 schreef Sokolsky het volgende:
Ach, zo af en toe een TV-acteur/actrice moet best kunnen. Eén keer per maand ofzo. Hebben we die van maart al gehad
daar zit je dan met je enige dvd (21 jumpstreet) onder je steenquote:Op woensdag 8 maart 2006 16:54 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Ja maar, Johnny Depp is toch even iemand anders dan deze dame
Je moet wel onder een HELE grote steen hebben geleefd om Johnny alleen te kennen van 21 jump street
Dan hoor je eigenlijk niet eens internettoegang te hebben...![]()
En daar ging mijn thee bijna over mijn bureau...quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:56 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
daar zit je dan met je enige dvd (21 jumpstreet) onder je steen
quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:59 schreef Sheridana het volgende:
[..]
En daar ging mijn thee bijna over mijn steen![]()
Ranja, hou op met je Mayim obsessie en raad mijn vraag!quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:00 schreef ranja het volgende:
Ha, volgens imdb heeft ze wel in films gespeeld trouwens
Dus alleen de naam vragen was wel goed geweest?
quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:03 schreef Sheridana het volgende:
Ranja, hou op met je Mayim obsessie en raad mijn vraag!
deze?quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:07 schreef Sokolsky het volgende:
Overigens he, als iemand bij mijn vraag van gisteravond "Mayim Bialik" als antwoord had gegeven had ik niet raar opgekeken. (Nou ja, na het opzoeken misschien...)
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:03 schreef Sokolsky het volgende:
Doe mij maar vijf Russische regisseurs.
Ehm nee...eigenlijk niet...quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:11 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Dat is die maffia gast uit Prison Break. Ibrimazu ofzoiets
Als ik de andere vier namen wel had gekend zou ik 't inderdaad goed gerekend hebben.quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:14 schreef ranja het volgende:
[..]
deze?
[..]
je had het nog goed gerekend ook misschien... zo van zo'n naam verzin je niet, zal wel kloppen
Hmm wel kijk maar in zijn imdb bio: http://www.imdb.com/name/nm0001780/quote:
quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:25 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Hmm wel kijk maar in zijn imdb bio: http://www.imdb.com/name/nm0001780/
# "Prison Break" .... John Abruzzi
quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:27 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
![]()
Tja Sheri, hoe ga je nu een punt uitdelen?
Ik denk dat ik weer onder mijn steen kruip....quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:27 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
![]()
Tja Sheri, hoe ga je nu een punt uitdelen?
Maar jij hebt het eigenlijk goed...quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:29 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]Iemand anders kan toch gewoon 5 films of zijn naam noemen. Alsof iemand wel vals speelt door op deze link te drukken en niet door zelf even op imdb te zoeken.
Dan stuur ik je over twee uur wel een dreigmail. Met poeder en bloedspetters.quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:36 schreef Sheridana het volgende:
Ik moet weg....
Interpol heeft echt de naam gezegd die ik wilde horen....
dus:
Interpol-Maastricht +1
Ik ben het komende uur niet bereikbaar voor commentaar cq. doodsbedreigingen
Dit is een vraag voor Patch.quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:55 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Hoe heet de hond van Stanley Ipkiss?
Inderdaar een typische Patch-vraag. Maar jij weet het ook.quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:58 schreef victorinox het volgende:
[..]
Dit is een vraag voor Patch.
Milo
nou? is de mail al onderweg?quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dan stuur ik je over twee uur wel een dreigmail. Met poeder en bloedspetters.
Nope.quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:08 schreef dolle_hond het volgende:
strange days?
Dat is goed.quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:12 schreef Sheridana het volgende:
schindler's list
sheri!!quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:26 schreef Sokolsky het volgende:
Waar dan?
HAHAHAHAquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:31 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
sheri!!
kom onder je steen vandaan
volgens mij maakt dit tien....quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:37 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
ah love actually
two weeks notice
verder zou ik nie meer weten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |