Silence of the Lambs is goedquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dinges in Silence of the Lambs.
En dat is goedquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:22 schreef latislos het volgende:
die silence of the lambs komt best in de buurt.... vooral "nee en nee...." met drie antwoorden:
toch ff proberen
ted levine - the silence of the lambs
Ah ja shit, sorry!! Ik dacht dat dit ook TV trivia wasquote:Op woensdag 8 maart 2006 16:26 schreef Sheridana het volgende:
Mayim Bialik van Blossom, maar das geen film....
Je mag toch ook gewoon vragen stellen over acteurs en actrices?quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:38 schreef Sheridana het volgende:
Maakt niet uit
Volgens mij telt mijn punt dan ook niet...
jawel....maar volgens mij heeft zij nooit in een film gespeeld...dus dan zou je haar alleen kennen als je "Blossom" hebt gekeken en andere tvseries...das geen film toch?quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:42 schreef ranja het volgende:
[..]
Je mag toch ook gewoon vragen stellen over acteurs en actrices?
quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:44 schreef Sheridana het volgende:
[..]
jawel....maar volgens mij heeft zij nooit in een film gespeeld...dus dan zou je haar alleen kennen als je "Blossom" hebt gekeken en andere tvseries...das geen film toch?
Hoewel, mijn redenatie is misschien wat krom...
laat maar eigenlijk...ik snap zelf niet eens meer wat ik bedoel...
Klopt, behalve dat ik me niet kan voorstellen dat ze nooit in een film heeft gespeeld.quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:44 schreef Sheridana het volgende:
[..]
jawel....maar volgens mij heeft zij nooit in een film gespeeld...dus dan zou je haar alleen kennen als je "Blossom" hebt gekeken en andere tvseries...das geen film toch?
Hoewel, mijn redenatie is misschien wat krom...
laat maar eigenlijk...ik snap zelf niet eens meer wat ik bedoel...
Ja maar, Johnny Depp is toch even iemand anders dan deze damequote:Op woensdag 8 maart 2006 16:50 schreef ranja het volgende:
[..]
Klopt, behalve dat ik me niet kan voorstellen dat ze nooit in een film heeft gespeeld.
Maar dan nog. Misschien zijn er mensen die Johnny Depp alleen van 21 jump street kennen. En je mag toch ook vragen waar die bekend mee is geworden?
wat een opluchtingquote:Op woensdag 8 maart 2006 16:52 schreef Sokolsky het volgende:
Ach, zo af en toe een TV-acteur/actrice moet best kunnen. Eén keer per maand ofzo. Hebben we die van maart al gehad
daar zit je dan met je enige dvd (21 jumpstreet) onder je steenquote:Op woensdag 8 maart 2006 16:54 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Ja maar, Johnny Depp is toch even iemand anders dan deze dame
Je moet wel onder een HELE grote steen hebben geleefd om Johnny alleen te kennen van 21 jump street
Dan hoor je eigenlijk niet eens internettoegang te hebben...![]()
En daar ging mijn thee bijna over mijn bureau...quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:56 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
daar zit je dan met je enige dvd (21 jumpstreet) onder je steen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |