Ranja, hou op met je Mayim obsessie en raad mijn vraag!quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:00 schreef ranja het volgende:
Ha, volgens imdb heeft ze wel in films gespeeld trouwens
Dus alleen de naam vragen was wel goed geweest?
quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:03 schreef Sheridana het volgende:
Ranja, hou op met je Mayim obsessie en raad mijn vraag!
deze?quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:07 schreef Sokolsky het volgende:
Overigens he, als iemand bij mijn vraag van gisteravond "Mayim Bialik" als antwoord had gegeven had ik niet raar opgekeken. (Nou ja, na het opzoeken misschien...)
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:03 schreef Sokolsky het volgende:
Doe mij maar vijf Russische regisseurs.
Ehm nee...eigenlijk niet...quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:11 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Dat is die maffia gast uit Prison Break. Ibrimazu ofzoiets
Als ik de andere vier namen wel had gekend zou ik 't inderdaad goed gerekend hebben.quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:14 schreef ranja het volgende:
[..]
deze?
[..]
je had het nog goed gerekend ook misschien... zo van zo'n naam verzin je niet, zal wel kloppen
Hmm wel kijk maar in zijn imdb bio: http://www.imdb.com/name/nm0001780/quote:
quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:25 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Hmm wel kijk maar in zijn imdb bio: http://www.imdb.com/name/nm0001780/
# "Prison Break" .... John Abruzzi
quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:27 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
![]()
Tja Sheri, hoe ga je nu een punt uitdelen?
Ik denk dat ik weer onder mijn steen kruip....quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:27 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
![]()
Tja Sheri, hoe ga je nu een punt uitdelen?
Maar jij hebt het eigenlijk goed...quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:29 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]Iemand anders kan toch gewoon 5 films of zijn naam noemen. Alsof iemand wel vals speelt door op deze link te drukken en niet door zelf even op imdb te zoeken.
Dan stuur ik je over twee uur wel een dreigmail. Met poeder en bloedspetters.quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:36 schreef Sheridana het volgende:
Ik moet weg....
Interpol heeft echt de naam gezegd die ik wilde horen....
dus:
Interpol-Maastricht +1
Ik ben het komende uur niet bereikbaar voor commentaar cq. doodsbedreigingen
Dit is een vraag voor Patch.quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:55 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Hoe heet de hond van Stanley Ipkiss?
Inderdaar een typische Patch-vraag. Maar jij weet het ook.quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:58 schreef victorinox het volgende:
[..]
Dit is een vraag voor Patch.
Milo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |