quote:Op maandag 6 maart 2006 13:34 schreef bartrid het volgende:
vader abraham?
Da's niet van hem, toch?quote:Op maandag 6 maart 2006 13:37 schreef belsen het volgende:
[..]Ja, ik ben Van der Steen, ik heb een derde been...
Bartrid +1
Wel dus: een schitterende niet de top40 binnengekomen uit 1986.quote:
Ok. Maar hij heeft 't niet zelf bedacht of geschreven, dat weet ik zeker.quote:Op maandag 6 maart 2006 13:46 schreef belsen het volgende:
[..]
Wel dus: een schitterende niet de top40 binnengekomen uit 1986. [afbeelding]
quote:Time is laying heavy on my heart
Seems I've got too much of it since we've been apart,
My friends make me smile if only for while,
Wie zond het uit?quote:Op maandag 6 maart 2006 14:59 schreef cafca het volgende:
Sesjun was een Jazz programma op de radio, vroeger..
Sorry cafca, maar dit zocht ik ook...quote:Op maandag 6 maart 2006 15:02 schreef Gambolputty het volgende:
Ik dacht de Tros
Volgens mij Cees Schramaquote:Op maandag 6 maart 2006 15:03 schreef bartrid het volgende:
de tros inderdaad. Presenteerde Tom Mulder dat niet toevallig?
"Of je het een schopje mag geven"quote:Op maandag 6 maart 2006 15:17 schreef bukgeit het volgende:
A Tribe Called Quest
Hup, in één keer goed.quote:Op maandag 6 maart 2006 15:44 schreef bartrid het volgende:
dirty pretty things?
naar het schijnt is het andersom: Animal is (deels) gemodelleerd naar Johnquote:Op maandag 6 maart 2006 16:21 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Hij heeft ook wel wat weg van Animal...
[afbeelding]
hoezo schaampunt?quote:
Ik bedoel sprokkelpunt..quote:
Ladies and gentlemen: een snelheidsrecord!quote:Op maandag 6 maart 2006 16:52 schreef Prep2Fight het volgende:
Ben Harper?
quote:
en weer tikkie terug naar schaap001 +1quote:Op maandag 6 maart 2006 16:58 schreef schaap001 het volgende:
Southside Johnny
die rechtse hoort er niet bij zeker. die heeft andere schoenen...quote:
Ik heb laatst nog een Atari op de kop weten te tikken, zo'n oud kreng. Die geluiden gaan ECHT door merg en been...quote:Op maandag 6 maart 2006 17:12 schreef Sack_Blabbath het volgende:
MSX rockte zoveel meer dan die stomme Atari.....p
Je moet ook een MSX op de kop tikkenquote:Op maandag 6 maart 2006 17:13 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Ik heb er laatst nog een Atari op de kop weten te tikken, zo'n oud kreng. Die geluiden gaan ECHT door merg en been...
.... of een ZX-81: kun je eerst 3 en-een-half uur codes intikken en vervolgens na een kwartier zo'n grafspel al helemaal hebben gehádquote:Op maandag 6 maart 2006 17:15 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Je moet ook een MSX op de kop tikken
schaap + 1quote:Op maandag 6 maart 2006 17:15 schreef schaap001 het volgende:
Dan zal dan wel een reincarnatie van the Commodores zijn, denk ik... (zonder Lionel bedoel ik)
quote:Op maandag 6 maart 2006 17:31 schreef peaceman het volgende:
je zou bijna denken: spitz...
maar dat zal wel de naam van de zaal zijn ofzo
quote:Op maandag 6 maart 2006 17:33 schreef peaceman het volgende:
atari teenage riot?
quote:Op maandag 6 maart 2006 17:35 schreef peaceman het volgende:
Apples in stereo?
sack bliep bliep +1quote:Op maandag 6 maart 2006 18:00 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Alize ofzo
Anders verpest je even mijn vervolgvraagquote:Op maandag 6 maart 2006 18:16 schreef bartrid het volgende:
Niet Alizee van Moi Lolita? Jammer :-)
Dat lijkt mij ookquote:Op maandag 6 maart 2006 18:52 schreef bartrid het volgende:
hij komt mij erg bekend voor....
quote:Op maandag 6 maart 2006 19:18 schreef Z het volgende:
Een 'Alice in Chainer'?
Peaceman+1quote:Op maandag 6 maart 2006 19:20 schreef peaceman het volgende:
Jerry Cantrell?
* bartrid heeft vandaag Dirt nog gedraaidquote:Op maandag 6 maart 2006 19:20 schreef peaceman het volgende:
Jerry Cantrell?
quote:Op maandag 6 maart 2006 20:07 schreef Gambolputty het volgende:
Peace, ik vraag me toch wel af hoe je die kent. Ben je er geboren ofzo?
quote:Op maandag 6 maart 2006 20:33 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Dungen?
Weer iets uit Joegokije ofzo?quote:
quote:
Da's zuur dan als ik niet van plan was om die andere foto te plaatsenquote:
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:46 schreef schaap001 het volgende:
Zijn het the Screaming Trees ?
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:06 schreef schaap001 het volgende:
the jayhawks![]()
al een tijdje pvdt, maar nou zie ik het aan die lange achterin
Dat zou best een hint kunnen zijn ja, alleen is het nog niet goed...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:54 schreef schaap001 het volgende:
Paul McCartney (als Nigel Godrich een hint is..?)
Die producer heeft naast met McCartney ook gewerkt met Coldplay en Radiohead...quote:
Ik vind ze muzikaal wel bij elkaar passen. Maar sommigen vinden dat wel en niet natuurlijk, zoals ik al eerder zei.quote:
Dat wist jij toch wel van Nigel?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:19 schreef Z het volgende:
Ah.
Jij hebt mijn post als reactie op jouw opmerking eerder (voor het geraden was) niet echt goed gelezen he?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:20 schreef Z het volgende:
Ah, jij bent de logische factor, niet de producer?
quote:has had a rather confusing career. Blessed with a very attractive voice and the ability to be the premiere jazz singer of this era,
seems reluctant to stick to jazz. Her recordings are often rather schizophrenic affairs, rarely reaching the heights of her exciting live performances.
Nope, ze zingt de gehele o.s.t. van Good Night And Good Luck.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:57 schreef ranja het volgende:
Vanessa Williams?
Het mag zeker! Nadeel is over het algemeen dat werkende medespelers dit meestal (overdag) niet kunnen afspelen. Maar het is zeker niet verbodenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:42 schreef jerver73 het volgende:
mogen er ook geluidsfragmenten gepost worden? ik zit de oude vragen zo n beetje door te werekn en dat blijkt opvallend weinig voor te komen ...reden?
Geluidsfragmenten maken is wat meer werk dan een plaatje posten, en de meeste mensen spelen trivia op hun werk, en hebben geen geluidskaart of niet de mogelijkheid om (discreet) te luisteren.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:42 schreef jerver73 het volgende:
mogen er ook geluidsfragmenten gepost worden? ik zit de oude vragen zo n beetje door te werekn en dat blijkt opvallend weinig voor te komen ...reden?
als je maar zorgt dat je ID tags verwijderd zijn :-)quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:42 schreef jerver73 het volgende:
en niet langer dan 30 seconden, anders kan Fok problemen krijgen met Buma en/of Brein en/of hoe het maar heet.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:47 schreef jerver73 het volgende:
check..... kzal eens wat nummers editten voor deelname ooit... eerst nog even passief op de achtergrond hangen, ik ben echt onder de indruk van de enorme hoeveelheid namen en feiten .. dat wordt nog veel studeren ...
Als je eenmaal meedoet, verandert dat wel. Bladen/sites lezen/bekijken over muziek gaat ineens op een andere manier zonder dat je dat in het begin door hebt. En voor je het weet zit je vol met een enorme bult informatie in je kop waar je werkelijk helemaal geen zak aan hebt, maar die wel leuk is om te wetenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:47 schreef jerver73 het volgende:
check..... kzal eens wat nummer edditen voor deelname ooit... eerst nog even passief op de achtergrond hangen, ik ben echt onder de indruk van de enorme hoeveelheid namen en feiten .. dat wordt nog veel studeren ...
Klopt helemaalquote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
Als je eenmaal meedoet, verandert dat wel. Bladen/sites lezen/bekijken over muziek gaat ineens op een andere manier zonder dat je dat in het begin door hebt. En voor je het weet zit je vol met een enorme bult informatie in je kop waar je werkelijk helemaal geen zak aan hebt, maar die wel leuk is om te weten![]()
Wacht maar tot je Peckingduck tegenkomtquote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:58 schreef jerver73 het volgende:
:--) het helemaal doorlezen van de fok trivia archieven is een hele klus maar wel bijzonder vermakelijk .....
Gewoon meespelen, daar leer je ook een hoop vanquote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:58 schreef jerver73 het volgende:
:--) het helemaal doorlezen van de fok trivia archieven is een hele klus maar wel bijzonder vermakelijk .....
Dat zoeken we effe opquote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wacht maar tot je Peckingduck tegenkomt![]()
Maar Walvis was ook fraai...quote:
Die is nummer 1quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:12 schreef cafca het volgende:
Laat ik beginnen met Arctic Monkeys - Whatever People Say...
dat heb ik helemaal gemistquote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
Maar Walvis was ook fraai...![]()
Antwoorden met bronvermelding...![]()
No balance palacequote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:37 schreef Neleos het volgende:
Kashmir?
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:07 schreef jerver73 het volgende:
was al genoemd
Roze met een ketting ofzo.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:23 schreef schaap001 het volgende:
Is dat die plaat met die lelijke hoes ? Benieuwd hoe die eruit ziet dan...
Preciesquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:26 schreef placebeau het volgende:
the greatest
en het is geen greatest hits album.
Afschuwelijk lelijk is ie, maar de muziek is prachtig.
DaisyDuke + 1quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:36 schreef DaisyDuke het volgende:
dani klein van vaya con dios.
Over welke video hebben B&B het hier?quote:'Hmhehehe, look at them guys Butthead, they're holdin' hands!'
'Huh huh, yeah. Cool! Huh huh...'
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:40 schreef Neleos het volgende:
November Rain van Guns 'n Roses?
quote:
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:41 schreef jerver73 het volgende:
the beloved - lets come together?
Nee, B&B een beetje kennende zouden ze daar niets positiefs over zeggen..quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:42 schreef jerver73 het volgende:
milli vanilli ... thlele genre?
En terecht! hoewel het voor Raymond wat laat was....quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:40 schreef placebeau het volgende:
arno had hem al in 97, raymond vorig jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |