Die producer heeft naast met McCartney ook gewerkt met Coldplay en Radiohead...quote:
Ik vind ze muzikaal wel bij elkaar passen. Maar sommigen vinden dat wel en niet natuurlijk, zoals ik al eerder zei.quote:
Dat wist jij toch wel van Nigel?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:19 schreef Z het volgende:
Ah.
Jij hebt mijn post als reactie op jouw opmerking eerder (voor het geraden was) niet echt goed gelezen he?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:20 schreef Z het volgende:
Ah, jij bent de logische factor, niet de producer?
quote:has had a rather confusing career. Blessed with a very attractive voice and the ability to be the premiere jazz singer of this era,
seems reluctant to stick to jazz. Her recordings are often rather schizophrenic affairs, rarely reaching the heights of her exciting live performances.
Nope, ze zingt de gehele o.s.t. van Good Night And Good Luck.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:57 schreef ranja het volgende:
Vanessa Williams?
Het mag zeker! Nadeel is over het algemeen dat werkende medespelers dit meestal (overdag) niet kunnen afspelen. Maar het is zeker niet verbodenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:42 schreef jerver73 het volgende:
mogen er ook geluidsfragmenten gepost worden? ik zit de oude vragen zo n beetje door te werekn en dat blijkt opvallend weinig voor te komen ...reden?
Geluidsfragmenten maken is wat meer werk dan een plaatje posten, en de meeste mensen spelen trivia op hun werk, en hebben geen geluidskaart of niet de mogelijkheid om (discreet) te luisteren.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:42 schreef jerver73 het volgende:
mogen er ook geluidsfragmenten gepost worden? ik zit de oude vragen zo n beetje door te werekn en dat blijkt opvallend weinig voor te komen ...reden?
als je maar zorgt dat je ID tags verwijderd zijn :-)quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:42 schreef jerver73 het volgende:
en niet langer dan 30 seconden, anders kan Fok problemen krijgen met Buma en/of Brein en/of hoe het maar heet.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:47 schreef jerver73 het volgende:
check..... kzal eens wat nummers editten voor deelname ooit... eerst nog even passief op de achtergrond hangen, ik ben echt onder de indruk van de enorme hoeveelheid namen en feiten .. dat wordt nog veel studeren ...
Als je eenmaal meedoet, verandert dat wel. Bladen/sites lezen/bekijken over muziek gaat ineens op een andere manier zonder dat je dat in het begin door hebt. En voor je het weet zit je vol met een enorme bult informatie in je kop waar je werkelijk helemaal geen zak aan hebt, maar die wel leuk is om te wetenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:47 schreef jerver73 het volgende:
check..... kzal eens wat nummer edditen voor deelname ooit... eerst nog even passief op de achtergrond hangen, ik ben echt onder de indruk van de enorme hoeveelheid namen en feiten .. dat wordt nog veel studeren ...
Klopt helemaalquote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
Als je eenmaal meedoet, verandert dat wel. Bladen/sites lezen/bekijken over muziek gaat ineens op een andere manier zonder dat je dat in het begin door hebt. En voor je het weet zit je vol met een enorme bult informatie in je kop waar je werkelijk helemaal geen zak aan hebt, maar die wel leuk is om te weten![]()
Wacht maar tot je Peckingduck tegenkomtquote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:58 schreef jerver73 het volgende:
:--) het helemaal doorlezen van de fok trivia archieven is een hele klus maar wel bijzonder vermakelijk .....
Gewoon meespelen, daar leer je ook een hoop vanquote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:58 schreef jerver73 het volgende:
:--) het helemaal doorlezen van de fok trivia archieven is een hele klus maar wel bijzonder vermakelijk .....
Dat zoeken we effe opquote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wacht maar tot je Peckingduck tegenkomt![]()
Maar Walvis was ook fraai...quote:
Die is nummer 1quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:12 schreef cafca het volgende:
Laat ik beginnen met Arctic Monkeys - Whatever People Say...
dat heb ik helemaal gemistquote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
Maar Walvis was ook fraai...![]()
Antwoorden met bronvermelding...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |