naar het schijnt is het andersom: Animal is (deels) gemodelleerd naar Johnquote:Op maandag 6 maart 2006 16:21 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Hij heeft ook wel wat weg van Animal...
[afbeelding]
hoezo schaampunt?quote:
Ik bedoel sprokkelpunt..quote:
Ladies and gentlemen: een snelheidsrecord!quote:Op maandag 6 maart 2006 16:52 schreef Prep2Fight het volgende:
Ben Harper?
quote:
en weer tikkie terug naar schaap001 +1quote:Op maandag 6 maart 2006 16:58 schreef schaap001 het volgende:
Southside Johnny
die rechtse hoort er niet bij zeker. die heeft andere schoenen...quote:
Ik heb laatst nog een Atari op de kop weten te tikken, zo'n oud kreng. Die geluiden gaan ECHT door merg en been...quote:Op maandag 6 maart 2006 17:12 schreef Sack_Blabbath het volgende:
MSX rockte zoveel meer dan die stomme Atari.....p
Je moet ook een MSX op de kop tikkenquote:Op maandag 6 maart 2006 17:13 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Ik heb er laatst nog een Atari op de kop weten te tikken, zo'n oud kreng. Die geluiden gaan ECHT door merg en been...
.... of een ZX-81: kun je eerst 3 en-een-half uur codes intikken en vervolgens na een kwartier zo'n grafspel al helemaal hebben gehádquote:Op maandag 6 maart 2006 17:15 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Je moet ook een MSX op de kop tikken
schaap + 1quote:Op maandag 6 maart 2006 17:15 schreef schaap001 het volgende:
Dan zal dan wel een reincarnatie van the Commodores zijn, denk ik... (zonder Lionel bedoel ik)
quote:Op maandag 6 maart 2006 17:31 schreef peaceman het volgende:
je zou bijna denken: spitz...
maar dat zal wel de naam van de zaal zijn ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |