abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † donderdag 9 maart 2006 @ 00:03:26 #276
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_35865127
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 23:38 schreef kepler het volgende:

[..]

Tweede kwestie is het pentagon. Als ze (de CIA, FBI of wie er ook achter zou moeten zitten) zoveel moeite hebben gedaan om de WTC-torens te laten instorten, waarom hebben ze het pentagon dan geraakt op de kant die net gerenoveerd was? De plek van de aanslag was net verbouwd en de veiligheidsmaatregelen waren sterk verbeterd. De ramen veel sterker en ook de muur was een stuk dikker. Waarom hebben ze dan niet gekozen voor een andere kant, zodat er nog meer schade zou ontstaan??
Er is geen kant-en-klaar antwoord op de vraag waarom dit en waarom dat. Er zijn een heleboel open vragen. Het begint natuurlijk bij de vraag of de officiele versie van de gebeurtenissen klopt of niet. Pas als je die vraag voor jezelf hebt beantwoord kun je (als et je tenminste interesseerd) verder op zoek gaan naar antwoorden. En de meeste antwoorden zullen alleen maar weer nieuwe vragen oproepen.
quote:
Wat een kwestie is die mij vooral bezig houdt is beelden van een ontploffing in de lucht. Die beelden zag live tijdens die dag, maar die beelden zijn nooit herhaald. Het ging om een heel kort stukje waarbij ik een ontploffing in de lucht zag (althans dat denk ik). Volgens mij is dat laatste vliegtuig in Pensylvania (toch?) gewoon neer geschoten door een fighter. Zijn daar geen beelden van?
Zover ik weet zijn er geen beelden van. Die crash is ook heel erg vreemd. De getuigen die er als eerste waren zagen alleen een groot gat in de grond en wat onidentificeerbare brokstukken. Geen herkenbare vliegtuigonderdelen, geen stoelen of bagage ofzo, geen lichamen of lichaamsdelen, helemaal niks. Alleen een groot gat in de grond. Heel vreemd.
  donderdag 9 maart 2006 @ 00:06:26 #277
6941 APK
Factual, I think.
pi_35865207
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 23:59 schreef mouzzer het volgende:

D'r zitten zeker rare dingen in het officiele verhaal maar naar mijn mening meer aan wat wist men van te voren dan wat is er daadwerkelijk gebeurd.
Als je bedoelt: Wisten bepaalde individuen binnen de regering -en veiligheidsdiensten- dat de aanslagen geplanned werden en hebben ze er voor gezorgd dat ze doorgang konden vinden, dan zit je dicht bij mijn theorie.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_35865433
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 23:01 schreef LostFormat het volgende:

[..]

Vergelijkbaar? Heb jij de bouwplannen naast elkaar gezien? Is er bij dat gebouw ook sprake van een stalen dragende structuur aan de buitenkant waaraan de etages aan 'hangen'?
Nee dus
Windsor Tower:
quote:
It was a very solid building, with a central core of reinforced concrete that resisted the high temperatures of the fire without collapsing.
De schade die de impact veroorzaakt: 2 simulaties:
Rood: stalen kolom of balk doorgebroken. Blauw: zwaar beschadigd, groen: gemiddelde schade, geel: lichte schade.

Het verslag bevat nog honderden foto's tekeneningen en simulaties:
zoals reeds eerder gemeld: hier te downloaden:
http://wtc.nist.gov/NISTNCSTAR1-6.pdf
pi_35865505
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 00:06 schreef APK het volgende:

[..]

Als je bedoelt: Wisten bepaalde individuen binnen de regering -en veiligheidsdiensten- dat de aanslagen geplanned werden en hebben ze er voor gezorgd dat ze doorgang konden vinden, dan zit je dicht bij mijn theorie.
In die richting gaan mijn gedachtes idd en is ook veel logischer en 'veiliger' voor die mensen dan alles zelf plannen, explosieven plaatsen etc. Let others do the dirty work.
pi_35865525
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 23:50 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Eerste reactie van Bin Laden op 16 oktober 2001

"I was not involved in the September 11 attacks in the United States nor did I have knowledge of the attacks. There exists a government within a government within the United States. The United States should try to trace the perpetrators of these attacks within itself"

en

"I have already said that I am not involved in the 11 September attacks in the United States. As a Muslim, I try my best to avoid telling a lie. I had no knowledge of these attacks, nor do I consider the killing of innocent women, children and other humans as an appreciable act. Islam strictly forbids causing harm to innocent women, children and other people. Such a practice is forbidden even in the course of a battle."
[..]

Te laten neervallen?

De explosieven waren in de maanden voor 11 sept in de gebouwen aangebracht. Er zijn genoeg verklaringen van mensen die er werkten dat er in die tijd van alles gaande was met 'onderhouds mensen', stroomstoringen, tijdelijk afgesloten zijn van delen van het gebouw, zelfs een evacuatie. etc. In die maanden was de veiligheidsdienst van het WTC centrum trouwens in handen van Jeb Bush. In de dagen vlak voor de aanslagen werden de honden getrained op het opsporen van explosieven uit de beveiliging verwijderd. enz.
Interessant... maar hebben de veiligheidsdiensten bepaalde terroristen hun explosieven laten installeren of hebben die veiligheidsdiensten dat zelf gedaan?
pi_35865566
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 00:18 schreef pberends het volgende:

[..]

Interessant... maar hebben de veiligheidsdiensten bepaalde terroristen hun explosieven laten installeren of hebben die veiligheidsdiensten dat zelf gedaan?
Stokert.
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 00:14 schreef Doderok het volgende:

[..]

Nee dus
Windsor Tower:
[..]

De schade die de impact veroorzaakt: 2 simulaties:
Rood: stalen kolom of balk doorgebroken. Blauw: zwaar beschadigd, groen: gemiddelde schade, geel: lichte schade.
Altijd mooi om tweakende mensen er bij te hebben die de energie en zin hebben om het uit te zoeken.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_35865590
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 18:48 schreef ABBAfan het volgende:

[..]

Zou jij je niet wezenloos schrikken als je zo'n groot vliegtuig met maximale snelheid vlak voor je over de snelweg ziet scheren? Probeer het je voor te stellen: automobilisten om je heen verliezen van schrik de macht over het stuur en veroorzaken aanrijdingen. Andere getuigen bellen met hun mobiele telefoons een alarmnummer of bellen met familie, vrienden, collega's. Weer anderen zijn in staat om met hun digitale camara snel een foto te maken of zelfs video-opnamen te maken.
Waarom zijn er toch zo weinig oogetuigen van de Pentagon aanslag?
Iedereen zat naar de brandende wtc torens te kijken op TV?
pi_35865752
high temperatures ja...geen idioot hoge temperaturen van een binnenvliegend vliegtuig vol kerosine
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
  † In Memoriam † donderdag 9 maart 2006 @ 00:32:27 #284
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_35865811
"Mit der Dummheit kämpfen Götter selbst vergebens"
  donderdag 9 maart 2006 @ 00:35:35 #285
132191 -jos-
Money=Power
pi_35865872
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 00:14 schreef Doderok het volgende:

[..]

Nee dus
Windsor Tower:
[..]
Oja, op die 3e foto zie je dat de top van WTC 1 naar het oosten valt, maar kwam dat vliegtuig niet van het westen? Dan zou het logischer geweest zijn dat de top richting het westen zou vallen...
Ik post dit om meer mensen te laten overtuigen dat de WTC torens opgeblazen zijn, ik ben zelf tot deze conclusie gekomen na het zien van de ontploffing van WTC 7, als je goed kijkt zie je dat alle delen van het gebouw op hetzelfde moment vallen, dit gebeurd bij mijn weten alleen bij 'controlled demolitions'. als er iemand is die dit niet zo ziet, vertel het
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
pi_35866297
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 00:35 schreef -jos- het volgende:

[..]

Oja, op die 3e foto zie je dat de top van WTC 1 naar het oosten valt, maar kwam dat vliegtuig niet van het westen? Dan zou het logischer geweest zijn dat de top richting het westen zou vallen...
Ik post dit om meer mensen te laten overtuigen dat de WTC torens opgeblazen zijn, ik ben zelf tot deze conclusie gekomen na het zien van de ontploffing van WTC 7, als je goed kijkt zie je dat alle delen van het gebouw op hetzelfde moment vallen, dit gebeurd bij mijn weten alleen bij 'controlled demolitions'. als er iemand is die dit niet zo ziet, vertel het
ik geloof dat het gebouw zo ontworpen was, dat het alleen op deze manier in kon storten.
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_35866483
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 00:35 schreef -jos- het volgende:

[..]

Hier wordt de impact richting van beide vliegtuigen gegeven

WTC1 wordt in de noordelijke zijde geraakt, WTC2 in de zuidelijke kant, dicht bij de oostelijke hoek. Dan is het niet zo vreemd dat WTC2 ook naar het oosten valt.

Maar blijkbaar heb jij het over andere vliegtuigen en WTC torens?
  donderdag 9 maart 2006 @ 01:29:58 #288
32622 Elusive
Mad Fer It!!
pi_35866859
onderzoek door mensen die er daadwerklijk verstand van hebben:
interview:
http://www.pbs.org/wgbh/nova/wtc/collapse.html
quote:
Thomas Eagar is Thomas Lord Professor of Materials Engineering and Engineering Systems at MIT. He was recently nominated to serve on a National Research Council committee on homeland security. To see Eagar's article, "Why Did the World Trade Center Collapse? Science, Engineering, and Speculation," which was coauthored by MIT graduate student Christopher Musso, go to
http://www.tms.org/pubs/journals/JOM/0112/Eagar/Eagar-0112.html

dit is toch wat geloofwaardiger dan explosiefen, holografische vliegtuigen of wat dan ook

[ Bericht 26% gewijzigd door Elusive op 09-03-2006 01:37:37 ]
  donderdag 9 maart 2006 @ 01:41:12 #289
6941 APK
Factual, I think.
pi_35867060
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 01:29 schreef Elusive het volgende:
onderzoek door mensen die er daadwerklijk verstand van hebben:
interview:
http://www.pbs.org/wgbh/nova/wtc/collapse.html
[..]

http://www.tms.org/pubs/journals/JOM/0112/Eagar/Eagar-0112.html

dit is toch wat geloofwaardiger dan explosiefen, holografische vliegtuigen of wat dan ook
1 - Waarom denk je dat die man is 'nominated to serve on a National Research Council committee on homeland security.'
2 - De url's zijn .org.
  donderdag 9 maart 2006 @ 01:45:59 #290
32622 Elusive
Mad Fer It!!
pi_35867147
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 01:41 schreef APK het volgende:

[..]

1 - Waarom denk je dat die man is 'nominated to serve on a National Research Council committee on homeland security.'
2 - De url's zijn .org.

meer heb ik niet te zeggen.
[edit[
of was je nou sarcastisch ? ik hoop het voor je
  donderdag 9 maart 2006 @ 01:51:09 #291
6941 APK
Factual, I think.
pi_35867235
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 01:45 schreef Elusive het volgende:

of was je nou sarcastisch ? ik hoop het voor je
Check het PI.
  donderdag 9 maart 2006 @ 02:01:25 #292
32622 Elusive
Mad Fer It!!
pi_35867376
quote:
favo Forum: The Truth is in Here...
ik snap het al
  donderdag 9 maart 2006 @ 02:06:44 #293
6941 APK
Factual, I think.
pi_35867424
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 02:01 schreef Elusive het volgende:

ik snap het al
Daar is deze discussie al in ongeveer 25+ topics gevoerd.
Ik snap niet dat het hier nog een keer moet, maar okay, why not.

Mijn mening over het instorten van de gebouwen is overigens gelijk aan die van jou, als je even terug leest.

En een PI is zo'n dingetje: . Dat kun je toevoegen om aan te geven of iets bv sarcastisch of ironisch geinterpreteerd dient te worden.
  Moderator donderdag 9 maart 2006 @ 02:09:41 #294
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_35867453
Heb nu even geen tijd om het te kijken (want laat) maar ik ga het morgen wel even bekijken. Ben er ook van overtuigd dat de versie die wij kennen van 9/11 niet de juiste is dus ik ben altijd wel in voor wat conspiracy theorieën

[ Bericht 2% gewijzigd door MaJo op 09-03-2006 02:51:34 ]
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_35867722
morgen even topic doorlezen
Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...
  donderdag 9 maart 2006 @ 02:54:26 #296
6941 APK
Factual, I think.
pi_35867788
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 02:42 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
morgen even topic doorlezen
Dat wordt nog een hoop werk.
En deze stond net ook in de AT: Wetenschappelijk bewijs: officiele 9/11 rapport een leugen!
  Moderator donderdag 9 maart 2006 @ 02:58:21 #297
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_35867815
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 02:54 schreef APK het volgende:

[..]

Dat wordt nog een hoop werk.
En deze stond net ook in de AT: Wetenschappelijk bewijs: officiele 9/11 rapport een leugen!
Ik heb het topic nu wel gelezen maar nu maar eens al die filmpjes gaan bekijken. Denk niet dat er veel gewerkt gaat worden morgen
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  donderdag 9 maart 2006 @ 03:00:07 #298
6941 APK
Factual, I think.
pi_35867823
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 02:58 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik heb het topic nu wel gelezen maar nu maar eens al die filmpjes gaan bekijken. Denk niet dat er veel gewerkt gaat worden morgen
Ik heb al een jaar of vier de topics gelezen.
Veel succes.
  donderdag 9 maart 2006 @ 03:03:56 #299
19194 Oversight
◢◤
pi_35867855
Géén explosieven.

Deze betonnen pilaar realiseert zich gewoon een paar seconden te laat dat ie in de lucht zweeft, en besluit dan nét te doen alsof ie in stof uiteen valt...

Ofzow...

Een betonnen pilaar kan bést even bedenktijd nodig hebben gehad.... of het niet eens zijn geweest met de wet van de zwaartekracht.
◢◤
  Moderator donderdag 9 maart 2006 @ 03:05:38 #300
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_35867871
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 03:03 schreef Oversight het volgende:
Géén explosieven.

Deze betonnen pilaar realiseert zich gewoon een paar seconden te laat dat ie in de lucht zweeft, en besluit dan nét te doen alsof ie in stof uiteen valt...

[afbeelding]

Ofzow...

Een betonnen pilaar kan bést even bedenktijd nodig hebben gehad.... of het niet eens zijn geweest met de wet van de zwaartekracht.
Ik zie hier niets speciaals in? Of is het gewoon een filmpje van het instorten van één van de torens?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')