abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35295695
Vrij snel na de gebeurtenissen van 11-9-2001 waren er mensen die grote vraagtekens zetten bij de officiële lezing van wat er op 11-9 gebeurde.

Nu, viereneenhalf jaar later is er overweldigend bewijs dat deze lezing een leugen is.

De vraag is, wat gaan we er aan doen? Blijven we stil zitten en laten we de zaak rusten, zodat de daders kunnen doorgaan met hun illegale handelingen?

Waar zou dat toe leiden denk je?

Wat zou er van onze democratie worden als wij dergelijke praktijken tolereren?

En de grootste vraag die wij onszelf kunnen stellen is: "Waarom laten wij nog steeds criminelen ons land leiden en steeds meer ons leven bepalen?"

Mensen van deze wereld, besef alsjeblieft wat er van deze wereld wordt als je de huidige acties toestaat die worden ondernomen door leiders die alleen maar uitzijn op macht en controle over anderen en uiteindelijk wereldheerschappij!

Sommigen denken misschien nog steeds dat de officiële lezing waar is, omdat ze gewoon niet kunnen geloven dat onze leiders in staat zouden zijn om zulke verschrikkelijke misdaden te plegen tegen hun eigen mensen.

Welnu, als jij één van diegenen bent die zo emotioneel zijn dat zij de waarheid gewoon niet kunnen verdragen dat jullie leiders in staat zouden zijn om deze dingen te doen ondanks het wetenschappelijke bewijs dat zij dat wel zijn, lees dan alsjeblieft niet verder, want je zou dit alles toch niet accepteren.

Voor wie het aankan, hier de wetenschappelijke feiten en tevens bron.

◢◤
pi_35295815
Hmm interessant topic! Ik ga meteen lezen.
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
  maandag 20 februari 2006 @ 18:14:59 #3
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_35295893
Ik zie al snel dat iemand Newton's uitspraken verkracht. Ik zal het vanavond als ik meer tijd heb eens goed doorlezen...

Oh ja: en snelheid van de gravitatie, wat is dat nu weer?
pi_35295963
Conspiracies .. mmm lekker :p
Korreltje zout dus
pi_35296223
quote:
Om te beginnen, vergeet alle zogenaamde "bewijzen" die door de regering zijn geleverd dat terroristen achter de aanslagen zaten. Alle aangereikte informatie kan makkelijk zijn vervalst met de geavanceerde middelen die de veligheidsdiensten en overheidsinstellingen tot hun beschikking hebben. Bewijs kan worden gefabriceerd en dat is ook in veel gevallen gebeurd om bepaalde doelen te bereiken, niet alleen op 11-9. Dat is geen geheim en ook niet nieuw. Bijvoorbeeld, de zogenaamde telefoongesprekken die familieleden hebben gevoerd met hun dierbaren en vrienden. Het is wetenschappelijk vastgesteld dat deze telefoongesprekken niet hebben kunnen plaatsvinden vanuit vliegtuigen die op 11.000 meter hoogte vlogen, zoals vlucht 93 (die bij Pittsburg zou zijn neergestort). Het signaal zou gewoon veel te zwak zijn. Dit is getest en bevestigd!
Klinkt goed! Maar ik wil toch even de bron en het oorspronkelijke artikel lezen... Waar is dat?
pi_35296289
quote:
Op maandag 20 februari 2006 18:24 schreef Omkron het volgende:

[..]

Klinkt goed! Maar ik wil toch even de bron en het oorspronkelijke artikel lezen... Waar is dat?
Moet een vliegtuig echt op 11.000 meter vliegen... of op 11.000 feet? Dat is namelijk heel wat anders.
/0
pi_35296385
Overigens geloof ik er heilig in dat Amerika de boel moedwillig belazerd.. veel dingen kloppen echt niet.
pi_35296597
quote:
Op maandag 20 februari 2006 18:30 schreef Omkron het volgende:
Overigens geloof ik er heilig in dat Amerika de boel moedwillig belazerd.. veel dingen kloppen echt niet.
Dat lijkt mij intussen ook overduidelijk!
◢◤
pi_35297071
En overigens zou ik kunnen geloven dat dit een actie is om meer macht, controle, misschien oorlog te rechtvaardigen. Hoe wreed het ook klinkt.. ik sta open voor deze theorie.

Maar overweldigend bewijs zoals TS het stelt.. heb ik nog niet kunnen vinden in het betreffende artikel.
pi_35297113
mja, heb het globaal doorgelezen, maar het gaat hier wel alweer om e.o.a DVD, die niet in de mainstream media besproken wordt.

Ik bedoel als ze werkelijk eindelijk keiharde bewijzen hebben gevonden, moet zoiets toch aan de grote klok gehangen worden?

Vraag je zelf nou eens af; waarom is het kritieke punt in Amerika nog niet bereikt? <> dwz dat ze naar de rechtbank kunnen stappen, demonstreren of wat dan ook met de keiharde aantijging:

9/11 WAS AN INSIDE JOB!
pi_35298896
Het hele verhaal gaat over het al dan niet gecontroleerd instorten van de drie torens. En concludeert vervolgens dat het een 'inside job' is.

Sorry, maar dat is geen wetenschap. Men trekt een conclusie die helemaal niets met de waarneming te maken heeft. Daarnaast ben ik uiterst skeptisch geworden na het bekijken van de bron van dit alles, een website die op de hoofdpagina een artikel heeft van van dezelfde schrijver die zegt numerloog te zijn.

Heeeeele diepe zucht. Numeroloog
Oftewel iemand die goed is in goochelen met cijfertjes.
Wie gelooft in God gelooft niet in al die andere 19.999 goden.
Ik geloof niet in 20.000 goden. Zo'n klein verschil maar zoveel discussie.
  maandag 20 februari 2006 @ 21:20:38 #12
19194 Oversight
&#9698;&#9700;
pi_35304096
quote:
Op maandag 20 februari 2006 18:27 schreef wierdo6 het volgende:

[..]

Moet een vliegtuig echt op 11.000 meter vliegen... of op 11.000 feet? Dat is namelijk heel wat anders.
Beide hoogtes zijn mogelijk voor enkele vliegtuigen, wat bedoel je?
◢◤
  maandag 20 februari 2006 @ 21:59:24 #13
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_35306194
quote:
Op maandag 20 februari 2006 21:20 schreef Oversight het volgende:

[..]

Beide hoogtes zijn mogelijk voor enkele vliegtuigen, wat bedoel je?
op 11.000 feet kun je zeker bellen, op 11.000 meter misschien.
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
  maandag 20 februari 2006 @ 22:18:55 #14
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_35307150
Wie heeft er wel eens een hoge toren van kaarten gemaakt?
En als je nu bovenin 1 kaart weghaald, wat gebeurd er dan?
Valt de toren recht naar beneden, of valt de top er schuin af?
  maandag 20 februari 2006 @ 22:25:38 #15
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_35307500
quote:
Op maandag 20 februari 2006 22:18 schreef Knarf het volgende:
Wie heeft er wel eens een hoge toren van kaarten gemaakt?
En als je nu bovenin 1 kaart weghaald, wat gebeurd er dan?
Valt de toren recht naar beneden, of valt de top er schuin af?
Precies, Ik heb tijdens m''n studie veel met Newton te maken gehad, maar de logica die daar gebruikt wordt ( of ontbreekt juist ) is hilarisch en is een aspect waar Newton niet mee geasocieerd wil worden als hij zich al niet in z'n graf zou omdraaien...

Punt 2b:
En als 2 bakstenen op elkaar gooit, willen ze dan echt beweren dat er geen zijwaartse beweging te zien zal zijn? Stof en gruis wat zijwaarts wegspringt e.d.

Echt, als iemand dit met droge ogen durft te beweren:
quote:
: Een voorwerp waarop geen resulterende kracht inwerkt, is in rust of beweegt zich rechtlijnig met constante snelheid voort. Kijk nu naar de volgende afbeeldingen van de zuidelijke toren toen die begon in te storten:

Volgens Newton's wet had alleen de top naar beneden moeten vallen, maar in plaats daarvan kwam de hele toren naar beneden waarbij stukken staal en verpulverd beton naar buiten werden geblazen, wat alleen kan zijn veroorzaakt door grote explosies in het gebouw.
kan beter z'n middelbare school opnieuw doen...
  maandag 20 februari 2006 @ 22:27:23 #16
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_35307588
Niet vergeten dat de schaal van richter logaritmisch is opgesteld en dus niet 3 keer zo groot is.
  maandag 20 februari 2006 @ 22:43:27 #17
123184 Stuiter_en_Co
In silence we service
pi_35308490
now you know what happend....if you chose 2 believe
but do you know why?
The truth will set you free
In god we trust all others we monitor...
trust no one....
  maandag 20 februari 2006 @ 22:47:14 #18
19194 Oversight
&#9698;&#9700;
pi_35308672
quote:
Op maandag 20 februari 2006 21:59 schreef Knarf het volgende:

op 11.000 feet kun je zeker bellen, op 11.000 meter misschien.
klopt, afhankelijk van type telefoon, maar dat is voldoende onderzocht en voegt in beide uitkomsten niets toe.
◢◤
  maandag 20 februari 2006 @ 22:50:02 #19
19194 Oversight
&#9698;&#9700;
pi_35308809
quote:
Op maandag 20 februari 2006 22:18 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik had Oversight wel iets intelligenter ingeschat dan dit.
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garanties voor de toekomst..

Daarbij komt dat ik ne nergens achter de auteur verschuil, noch dat ik zijn visie als waarheid zie..

Maar wel intressant genoeg om het eer eens over te hebben , en te kjjken hoeveel er overeind blijft van het officiele rapport, aan de hand van deze gegevens.
◢◤
  maandag 20 februari 2006 @ 22:56:37 #20
19194 Oversight
&#9698;&#9700;
pi_35309151
quote:
Op maandag 20 februari 2006 22:25 schreef pfaf het volgende:

Precies, Ik heb tijdens m''n studie veel met Newton te maken gehad, maar de logica die daar gebruikt wordt ( of ontbreekt juist ) is hilarisch en is een aspect waar Newton niet mee geasocieerd wil worden als hij zich al niet in z'n graf zou omdraaien...
Er staat dat de logica die tijdens jouw studie ontbrak, Newton zich in z'n graf zou kunnen laten omdraaien,....

Ik kan niet anders dan tot dezelfde conclusie komen...

Hoewel je vast iets anders bedoelde te zeggen....
quote:
Punt 2b:
En als 2 bakstenen op elkaar gooit, willen ze dan echt beweren dat er geen zijwaartse beweging te zien zal zijn? Stof en gruis wat zijwaarts wegspringt e.d.
Nee, ze beweren dat er niet een hoeveelheid zijwaartse beweging mogelijk zal zijn die een stalen balk 300 meter zijwaarts laat vliegen, zónder enige andere kracht.

Maar da's alleen als je goed leest.
quote:
Echt, als iemand dit met droge ogen durft te beweren:
kan beter z'n middelbare school opnieuw doen...
wanneer ga je terug?
◢◤
  maandag 20 februari 2006 @ 22:58:33 #21
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_35309243
quote:
Op maandag 20 februari 2006 22:56 schreef Oversight het volgende:

Nee, ze beweren dat er niet een hoeveelheid zijwaartse beweging mogelijk zal zijn die een stalen balk 300 meter zijwaarts laat vliegen, zónder enige andere kracht.
En waarom kan dat niet?
  maandag 20 februari 2006 @ 23:03:40 #22
19194 Oversight
&#9698;&#9700;
pi_35309482
quote:
Op maandag 20 februari 2006 22:58 schreef pfaf het volgende:

[..]

En waarom kan dat niet?
Omdat de wetenschappers die dit rapport hebben geschreven hebben uitgerekend dat er kracht voor nodig is om een grote stalen balk te laten vliegen.

En omdat ze dat vrij exact hebben kunnen doen.

En omdat grote zware stalen balken nooit eerder uit zichzelf grote afstanden hebben afgelegd, zonder dat daar een flinke kracht in de juiste omstandigheden aan voorafging.

Daarom?

◢◤
  maandag 20 februari 2006 @ 23:07:14 #23
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_35309659
quote:
Op maandag 20 februari 2006 23:03 schreef Oversight het volgende:

[..]

Omdat de wetenschappers die dit rapport hebben geschreven hebben uitgerekend dat er kracht voor nodig is om een grote stalen balk te laten vliegen.
Dan wil ik die berekening wel eens zien. Daar doelde ik met m'n tweede post in dit topic ook op: Zomaar wat schreeuwen is géén wetenschap.
quote:
En omdat ze dat vrij exact hebben kunnen doen.
Dat zal best.
quote:
En omdat grote zware stalen balken nooit eerder uit zichzelf grote afstanden hebben afgelegd, zonder dat daar een flinke kracht in de juiste omstandigheden aan voorafging.
Er gingen wel krachten aan vooraf, namelijk een vliegtuig wat naar binnen vliegt, brandende kerosine wat meerdere krachten tot gevolg heeft en last but not least instortende verdiepingen. Als dat geen krachten zijn....

Leg jij mij nu eens uit, waarom de toren zijwaarts moet vallen in plaats van de zwaartekracht volgen..
  maandag 20 februari 2006 @ 23:09:29 #24
19194 Oversight
&#9698;&#9700;
pi_35309767
quote:
Op maandag 20 februari 2006 23:07 schreef pfaf het volgende:
Leg jij mij nu eens uit, waarom de toren zijwaarts moet vallen in plaats van de zwaartekracht volgen..
Omdat er een heel gebouw onder stond gekkie,....

dingen vallen niet dóór dingen heen die sterker zijn.
◢◤
  maandag 20 februari 2006 @ 23:11:34 #25
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_35309874
quote:
Op maandag 20 februari 2006 23:09 schreef Oversight het volgende:

[..]

Omdat er een heel gebouw onder stond gekkie,....

dingen vallen niet dóór dingen heen die sterker zijn.
Dingen gaan ook niet zomaar opzij, of om.
Die laatste zin moet je nog eens uitleggen. als je wilt.

Ga je overigens nog op de rest van m'n post reageren, of beschouwen we dat deel al als afgesloten..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')