tof hequote:
quote:Op maandag 6 maart 2006 12:07 schreef mark_03 het volgende:
Stuur je me ff een route-beschrijving?
Dat vroeg ik me ook afquote:Op maandag 6 maart 2006 12:38 schreef pberends het volgende:
Zeg, welke Tokkie heeft die nieuwe PI's voor topics bedacht?
Edit-sletquote:
Dat doe ik ook.quote:Op zondag 5 maart 2006 23:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je zou je juist gevleid moeten voelen.
Maar wat maakt iets nu een centraal topic??quote:
Duiveltja en ik zijn nog in conclaaf (...) over hoe we het hier gaan doenquote:Op maandag 6 maart 2006 14:37 schreef MissBliss het volgende:
Maar wat maakt iets nu een centraal topic??
Lush deel 94 is niet centraal, ShowChat ook niet, maar de R&P slowchat wel, evenals Katten met foto's
Wie bepalen dat?
Paar keer op je spatiebalk rammen of één keer op je End-toets.quote:Op maandag 6 maart 2006 14:41 schreef MissBliss het volgende:
Oh en die topics staan nog onderaan ook, wat onhandig
Wat hij zegt.quote:Op maandag 6 maart 2006 14:49 schreef Zhenar het volgende:
Het is allemaal onderdeel van de hetze tegen slowchattopics![]()
![]()
Nee, het zorgt voor meer overzichtelijkheid. Zo heb je alle centrale topics makkelijk bij elkaar en is het geen samengesmolten kluitje van topics in het forum.quote:Op maandag 6 maart 2006 14:41 schreef MissBliss het volgende:
Oh en die topics staan nog onderaan ook, wat onhandig
Een gaapquote:Op maandag 6 maart 2006 15:08 schreef babette21 het volgende:
http://www.ad.nl/binnenland/article189039.ece
ik wil er ook zo één
Laat me raden... zo ongeveer sinds de tijd dat jij de ShowChattopics amper meer weet te vinden?quote:Op maandag 6 maart 2006 14:55 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Het is nu al een tijdje zo achter de schermen
Alsof ie daar al getergd door raakt...quote:Op maandag 6 maart 2006 15:41 schreef Bupatih het volgende:
Hoe zal de getergde moderator hierop reageren? Zal hij venijnig terugbijten, laat hij het erbij of gaat hij uithuilen bij zijn lieftallige collega Copycat?
Hé, we zitten hier in SHO of niet.quote:Op maandag 6 maart 2006 15:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Alsof ie daar al getergd door raakt...
Maar hij mag altijd op mijn schouder komen uithuilen.
En op mijn schouder uithuilen - of gewoon leunen - mag ookquote:Op maandag 6 maart 2006 15:43 schreef Bupatih het volgende:
Hé, we zitten hier in SHO of niet.
Overdrijven mag.
DAMN, wat is het weer spannend! Ben blij dat ik weer kijkquote:Op maandag 6 maart 2006 15:49 schreef Bupatih het volgende:
De niets verhullende PI én de rake opmerking van de gekrenkte Zhenar doen vermoeden dat het om zogenaamd oud zeer gaat. Wat is er precies eerder voorgevallen tussen de vrijgevochten Fok!ker en de masochistische mod? En waarom komt Copycat opeens uit het niets opdagen?Is hier sprake van een op de klippen gelopen driehoeksverhouding? Blijkt Zhenar de doodgewaande broer van Duiveltja te zijn? Of is de user een kloon van moderator Copycat die gewoon een verzetje nodig had?
U ziet het ná de reclame...
Die reclames duren altijd zo lang bij de commerciëlen!quote:
" + e = ëquote:Op maandag 6 maart 2006 16:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Die reclames duren altijd zo lang bij de commercielen!
Daar moest dus een e met trema komen(bij commercielen), maar op een of andere manier doet de alt-code het niet en ga ik 2 pagina's terug
Doe dan gewoon ATL+137quote:Op maandag 6 maart 2006 16:21 schreef MissBliss het volgende:
ë Verdomd
Maar alt + 0235 doet het dus niet...
Wat doe je hier?!quote:Op maandag 6 maart 2006 16:12 schreef Zhenar het volgende:
[..]
DAMN, wat is het weer spannend! Ben blij dat ik weer kijk![]()
![]()
I hate you all.quote:Op maandag 6 maart 2006 15:36 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Laat me raden... zo ongeveer sinds de tijd dat jij de ShowChattopics amper meer weet te vinden?![]()
![]()
![]()
Ja.quote:Op maandag 6 maart 2006 16:21 schreef babette21 het volgende:
hé Zhen, gaat jouw maandag ook zo snel vandaag
Dan ga je maar op iemand anders' schouder uitjanken. Blaag!quote:
Quick-PI dus?quote:Op maandag 6 maart 2006 16:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Die heeft hetzelfde effect.. 2 pagina's terug
Alt + cijfer
die heb ik ookquote:Op maandag 6 maart 2006 16:33 schreef Zhenar het volgende:
En dat alles begeleid door verschrikkelijk irritante nies- en hoestbuien![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Uhuh...quote:
Damn ik moet weer op!quote:
Die eerste vind ik, zij het ietwat uitgekauwd, nog wel leuk. Die tweede snap ik nietquote:Op maandag 6 maart 2006 16:43 schreef Bupatih het volgende:
Cc, het schiet niet echt op met de Treble-vragen, hè?
Ik wil de dames gewoon vragen wat voor stuk groente ze het liefst zouden zijn!En 'Paus erop of ernaast'.
Maar dat mag niet.
Je kan me nog meer vertellen, maar "Welke groente zou je het liefst willen zijn" is vérre van uitgekauwd!quote:Op maandag 6 maart 2006 16:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die eerste vind ik, zij het ietwat uitgekauwd, nog wel leuk. Die tweede snap ik niet.
hoe kun je die nou niet snappen?!?!?quote:Op maandag 6 maart 2006 16:45 schreef Copycat het volgende:
Die eerste vind ik, zij het ietwat uitgekauwd, nog wel leuk. Die tweede snap ik niet.
Volgens mij werd de variant 'welke fruitsoort zou je willen zijn?' al aan Britney Spears gevraagd toen haar film in première ging...quote:Op maandag 6 maart 2006 16:46 schreef Bupatih het volgende:
En je kan me nog meer vertellen, maar "Welke groente zou je het liefst willen zijn" is vérre van uitgekauwd!
Je kan alleen zo weinig met die vraag, qua antwoord. Ik vind hem gewoon suf en stom. Dat kan je beter, Buup, daar ben ik van overtuigd!quote:En die twee is een olijke variant op de uitgekotste CU2-vraag "Saus erop of ernaast"!
Dat snappen de jeugdige mensen, zoals de dames van Treble, wel!
Wat snap jij dan weer niet aan Ik snap de tweede vraag niet... ?quote:Op maandag 6 maart 2006 16:50 schreef babette21 het volgende:
[..]
hoe kun je die nou niet snappen?!?!?
ik zou graagbrocolli
willen zijn
of sla, omdat je dat niet verkeerd kan schrijven![]()
Fruit is echt zó voor de hand liggend en cliché.quote:Op maandag 6 maart 2006 16:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij werd de variant 'welke fruitsoort zou je willen zijn?' al aan Britney Spears gevraagd toen haar film in première ging...
[..]
Je kan alleen zo weinig met die vraag, qua antwoord. Ik vind hem gewoon suf en stom. Dat kan je beter, Buup, daar ben ik van overtuigd!
quote:Lieve Djem,
ik ben bezig met het schrijven van een woordenboek en ik ben nu bij de letter M beland. Ik zoek nu nog de juiste definitie voor het woord 'mooi'. Zou je daarom contact met me op kunnen nemen?
Omdat?quote:Op maandag 6 maart 2006 16:57 schreef Duiveltja het volgende:
Mij is een keer verteld dat ik een mango was.
Huh? Wat moet je er dan mee?quote:Op maandag 6 maart 2006 17:01 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik weet niet wat ik hiermee aanmoet, aangezien ik dat hele mens niet ken, maar ze is van Idols, dus...
Nou ja, die foto's blijken nogal 'schokkend' te zijn als je het vergelijkt met haar imago ofzo.quote:
ik zat aan de telefoon met 'n heel saai iemand [19 min. en 55 sec!!] dus ik ging ondertussen maar wat in het rond posten.... lézen daarentegen gaat wat lastig als je dat gelul moet aanhorenquote:Op maandag 6 maart 2006 16:52 schreef Copycat het volgende:
Wat snap jij dan weer niet aan Ik snap de tweede vraag niet... ?![]()
En oh, aan jullie laten zien, natuurlijk.quote:
de moeder van Floortje??????!?!?!??!?!?!quote:Op maandag 6 maart 2006 17:01 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik weet niet wat ik hiermee aanmoet, aangezien ik dat hele mens niet ken, maar ze is van Idols, dus...
Hé, het werkt.quote:Op maandag 6 maart 2006 17:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En oh, aan jullie laten zien, natuurlijk.
Gespreksstof enzo.
OMFGROFLMAOPIMPUTFSSTFU!quote:
quote:Op maandag 6 maart 2006 17:09 schreef Copycat het volgende:
Wie ie die enorme foute vrouw in sloerie-kledij op die foto?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |