quote:Op maandag 6 maart 2006 11:57 schreef babette21 het volgende:
He Diz, ik moest vanmorgen al vroeg aan je denken:
toen ik naar mn werk reed draaiden ze het liedje van deappelsientjereclame
Stormbreaker (2006) (post-production) .... Jack Starbrightquote:Op maandag 6 maart 2006 11:58 schreef Airelle het volgende:
Waar is die Alicia Silverstone bekend van. Ik heb nog nooit één film gezien waar zij in speelt. (Ja ze doet zo'n videoclip van Aerosmith).
nee man, dat was Reesequote:Op maandag 6 maart 2006 11:57 schreef Dizer het volgende:
Uuhm, dat was toch Alicia Silverstone?
Ik ken haar naast Aerosmith gedoe het meest van:quote:Op maandag 6 maart 2006 11:58 schreef Airelle het volgende:
Waar is die Alicia Silverstone bekend van. Ik heb nog nooit één film gezien waar zij in speelt. (Ja ze doet zo'n videoclip van Aerosmith).
Reese heeft nooit in Friends gespeeld toch? Is dat niet Christina Applegate die je bedoelt?quote:Op maandag 6 maart 2006 12:00 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee man, dat was Reese
en in het kader van lunchpauze sta ik mezelf nu toe om een foto te zoeken![]()
Ik bedoel dus... Christina AppleGatequote:Op maandag 6 maart 2006 12:00 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee man, dat was Reese
en in het kader van lunchpauze sta ik mezelf nu toe om een foto te zoeken![]()
quote:Op maandag 6 maart 2006 12:01 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Reese heeft nooit in Friends gespeeld toch? Is dat niet Christina Applegate die je bedoelt?
Nee he niet weerquote:
Christina speelde de andere zus, Amyquote:Op maandag 6 maart 2006 12:01 schreef mark_03 het volgende:
Reese heeft nooit in Friends gespeeld toch? Is dat niet Christina Applegate die je bedoelt?
Ik kan me haar niet zo herinneren. Was ze ook zo heerlijk dom netals Amy?quote:Op maandag 6 maart 2006 12:02 schreef babette21 het volgende:
[..]
Christina speelde de andere zus, Amy
Weet je wat, kom vanavond allemaal bij mij langs, gaan we met z'n allen de Jill-afleveringen kijken
Ik ook.. en ik ben op vanaf 6 uurquote:Op maandag 6 maart 2006 12:03 schreef Airelle het volgende:
Ik ben moe. En ik moet nog tot half vijf.
ik heb er best veel gezien... ik was vroeger helemaal fan van Cluelessquote:Op maandag 6 maart 2006 11:58 schreef Airelle het volgende:
Stuur je me ff een route-beschrijving?quote:Op maandag 6 maart 2006 12:02 schreef babette21 het volgende:
[..]
Christina speelde de andere zus, Amy
Weet je wat, kom vanavond allemaal bij mij langs, gaan we met z'n allen de Jill-afleveringen kijken
Ze was niet zó dom, maar vooral ook zo'n verwend nestquote:Op maandag 6 maart 2006 12:03 schreef Dizer het volgende:
Ik kan me haar niet zo herinneren. Was ze ook zo heerlijk dom netals Amy?
quote:Memorable Quotes from "Friends"
The One with Rachel's Sister (2000)
[Jill is wearing a sexy outfit]
Jill Green: So, what do you think?
Rachel: I-I don't like it.
Jill Green: Really?
Rachel: It's kinda slutty.
Jill Green: It's yours.
Rachel: Well, I'm a slut.
Jill Green: Me too.
nee dat was een tienerfilm... verantwoordelijk voor [oa] de "As if"-uitspraakquote:Op maandag 6 maart 2006 12:05 schreef Airelle het volgende:
Clueless, was dat niet op de Box?
Hij was laatst op TV.. heb hem gewoon afgekekenquote:Op maandag 6 maart 2006 12:14 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee dat was een tienerfilm... verantwoordelijk voor [oa] de "As if"-uitspraak![]()
ik heb 'm nu al 'n tijdje niet gezien, maar ik denk dat ik 'm stiekem nog steeds leuk vind
tof hequote:
quote:Op maandag 6 maart 2006 12:07 schreef mark_03 het volgende:
Stuur je me ff een route-beschrijving?
Dat vroeg ik me ook afquote:Op maandag 6 maart 2006 12:38 schreef pberends het volgende:
Zeg, welke Tokkie heeft die nieuwe PI's voor topics bedacht?
Edit-sletquote:
Dat doe ik ook.quote:Op zondag 5 maart 2006 23:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je zou je juist gevleid moeten voelen.
Maar wat maakt iets nu een centraal topic??quote:
Duiveltja en ik zijn nog in conclaaf (...) over hoe we het hier gaan doenquote:Op maandag 6 maart 2006 14:37 schreef MissBliss het volgende:
Maar wat maakt iets nu een centraal topic??
Lush deel 94 is niet centraal, ShowChat ook niet, maar de R&P slowchat wel, evenals Katten met foto's
Wie bepalen dat?
Paar keer op je spatiebalk rammen of één keer op je End-toets.quote:Op maandag 6 maart 2006 14:41 schreef MissBliss het volgende:
Oh en die topics staan nog onderaan ook, wat onhandig
Wat hij zegt.quote:Op maandag 6 maart 2006 14:49 schreef Zhenar het volgende:
Het is allemaal onderdeel van de hetze tegen slowchattopics![]()
![]()
Nee, het zorgt voor meer overzichtelijkheid. Zo heb je alle centrale topics makkelijk bij elkaar en is het geen samengesmolten kluitje van topics in het forum.quote:Op maandag 6 maart 2006 14:41 schreef MissBliss het volgende:
Oh en die topics staan nog onderaan ook, wat onhandig
Een gaapquote:Op maandag 6 maart 2006 15:08 schreef babette21 het volgende:
http://www.ad.nl/binnenland/article189039.ece
ik wil er ook zo één
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |