Denk je dat je dan nog naar binnenkomtquote:
Ja, echt geheel Duiveltja-stijlquote:
Oh lijkt me wel.. anders heb ik voor niks 3 uur gereisd... ach tiswaquote:Op maandag 6 maart 2006 01:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Denk je dat je dan nog naar binnenkomt? Lijkt me niet
!
Wil je dat graag, is de vraagquote:Op maandag 6 maart 2006 01:22 schreef Duiveltja het volgende:
Krijgen we dan een stortvloed aan IDO-mensen die hier hun favo idol gaan spammen?
quote:Op maandag 6 maart 2006 00:55 schreef BVO het volgende:
[..]
PeRi ontmoeten en haar niet meteen willen zoenen.
Alsof je zo'n kans iedere dag krijgt.
Ik had het wel geweten hoor.
What did I miss!?quote:Op maandag 6 maart 2006 00:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
Peri en ik gaan binnenkort weer meeten. En als ik haar gisteren gezoend had, was ze doodziek geweest, en dat kan ik dat
meiske
niet aandoen...
quote:
Niks, dat verzon ik ter plekkequote:
quote:Op maandag 6 maart 2006 09:23 schreef babette21 het volgende:
ons systeem is ultratraag vandaag
lekker begin van de [fok!-]week![]()
quote:Op maandag 27 februari 2006 20:37 schreef babette21 het volgende:
woeeeeeeeeeee big deal..... ik zou zeggen: ga lekker in een hoekje zitten huilen ofzo![]()
![]()
quote:De Oscar voor beste acteur is zondag naar Philip Seymour Hoffman gegaan voor zijn vertolking van de homoseksuele schrijver Truman Capote in de film Capote. De 38-jarige Seymour Hoffman was vooraf de grote favoriet in deze categorie. Het was de eerste keer dat hij was genomineerd voor een Oscar, de belangrijkste Amerikaanse filmprijs.
ik heb deze film niet gezien, maar zelfs als ze daar verbluffend in is, had ik het niet verwachtquote:Op maandag 6 maart 2006 10:16 schreef superhero87 het volgende:
Was te verwachten natuurlijk, maar toch![]()
Legally Blonde was best wel een kutfilmquote:Op maandag 6 maart 2006 10:26 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik heb deze film niet gezien, maar zelfs als ze daar verbluffend in is, had ik het niet verwacht
Reese heeft nog zo'n happy image [], de Oscars gaan toch vaak naar ouwe knarren enzo
daarom is het ook zo cool
Maaar die ene bekende film blijf een klassiekerquote:Op maandag 6 maart 2006 10:40 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Legally Blonde was best wel een kutfilm.
Best bizar idd dat de hoofdrolspeelster uitquote:Op maandag 6 maart 2006 10:40 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Maar Reese heeft ook nog Legally Blonde 2quote:Op maandag 6 maart 2006 10:55 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Best bizar idd dat de hoofdrolspeelster uitdie film
een oscar won.
Maar ach, Hillary Swank was ook bekend geworden in BH90210![]()
Elke acteur heeft wel zijn eigen Legally Blonde, denk ik.
een amusante kutfilm, jaquote:Op maandag 6 maart 2006 10:40 schreef mark_03 het volgende:
quote:Op maandag 6 maart 2006 10:57 schreef babette21 het volgende:
[..]
een amusante kutfilm, ja[deel 1 dan he, 2 heb ik niet eens gezien]
Pleasent Ville [ofzo] was leuk
fijne film hequote:
bij mij is het meer:quote:Die is ook metTobey Maguire
(Ik weet niet precies wat ik van hem moet denken, vandaar de "
")
Ja, ook zo'nquote:Op maandag 6 maart 2006 11:23 schreef babette21 het volgende:
[..]
fijne film he![]()
[..]
bij mij is het meer:Tobey Maguire
Uuhm, dat was toch Alicia Silverstone?quote:Op maandag 6 maart 2006 11:56 schreef babette21 het volgende:
Ik weet weer waarom ik Reese zo tof vind: zij zit in mijn favo Friends afleveringen
[als Jill, het zusje van Rachel: "The only thing Í can't have, is dáiry!!!!"]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |