Je kan me nog meer vertellen, maar "Welke groente zou je het liefst willen zijn" is vérre van uitgekauwd!quote:Op maandag 6 maart 2006 16:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die eerste vind ik, zij het ietwat uitgekauwd, nog wel leuk. Die tweede snap ik niet.
hoe kun je die nou niet snappen?!?!?quote:Op maandag 6 maart 2006 16:45 schreef Copycat het volgende:
Die eerste vind ik, zij het ietwat uitgekauwd, nog wel leuk. Die tweede snap ik niet.
Volgens mij werd de variant 'welke fruitsoort zou je willen zijn?' al aan Britney Spears gevraagd toen haar film in première ging...quote:Op maandag 6 maart 2006 16:46 schreef Bupatih het volgende:
En je kan me nog meer vertellen, maar "Welke groente zou je het liefst willen zijn" is vérre van uitgekauwd!
Je kan alleen zo weinig met die vraag, qua antwoord. Ik vind hem gewoon suf en stom. Dat kan je beter, Buup, daar ben ik van overtuigd!quote:En die twee is een olijke variant op de uitgekotste CU2-vraag "Saus erop of ernaast"!
Dat snappen de jeugdige mensen, zoals de dames van Treble, wel!
Wat snap jij dan weer niet aan Ik snap de tweede vraag niet... ?quote:Op maandag 6 maart 2006 16:50 schreef babette21 het volgende:
[..]
hoe kun je die nou niet snappen?!?!?
ik zou graagbrocolli
willen zijn
of sla, omdat je dat niet verkeerd kan schrijven![]()
Fruit is echt zó voor de hand liggend en cliché.quote:Op maandag 6 maart 2006 16:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij werd de variant 'welke fruitsoort zou je willen zijn?' al aan Britney Spears gevraagd toen haar film in première ging...
[..]
Je kan alleen zo weinig met die vraag, qua antwoord. Ik vind hem gewoon suf en stom. Dat kan je beter, Buup, daar ben ik van overtuigd!
quote:Lieve Djem,
ik ben bezig met het schrijven van een woordenboek en ik ben nu bij de letter M beland. Ik zoek nu nog de juiste definitie voor het woord 'mooi'. Zou je daarom contact met me op kunnen nemen?
Omdat?quote:Op maandag 6 maart 2006 16:57 schreef Duiveltja het volgende:
Mij is een keer verteld dat ik een mango was.
Huh? Wat moet je er dan mee?quote:Op maandag 6 maart 2006 17:01 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik weet niet wat ik hiermee aanmoet, aangezien ik dat hele mens niet ken, maar ze is van Idols, dus...
Nou ja, die foto's blijken nogal 'schokkend' te zijn als je het vergelijkt met haar imago ofzo.quote:
ik zat aan de telefoon met 'n heel saai iemand [19 min. en 55 sec!!] dus ik ging ondertussen maar wat in het rond posten.... lézen daarentegen gaat wat lastig als je dat gelul moet aanhorenquote:Op maandag 6 maart 2006 16:52 schreef Copycat het volgende:
Wat snap jij dan weer niet aan Ik snap de tweede vraag niet... ?![]()
En oh, aan jullie laten zien, natuurlijk.quote:
de moeder van Floortje??????!?!?!??!?!?!quote:Op maandag 6 maart 2006 17:01 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik weet niet wat ik hiermee aanmoet, aangezien ik dat hele mens niet ken, maar ze is van Idols, dus...
Hé, het werkt.quote:Op maandag 6 maart 2006 17:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En oh, aan jullie laten zien, natuurlijk.
Gespreksstof enzo.
OMFGROFLMAOPIMPUTFSSTFU!quote:
quote:Op maandag 6 maart 2006 17:09 schreef Copycat het volgende:
Wie ie die enorme foute vrouw in sloerie-kledij op die foto?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |