Mee eens, ware het niet dat Dyanne Beekman meedoet. Dat is eigenlijk al reden genoeg om niet te kijken.quote:
Wat sneu voor je zeg. Je zult wel helemaal geen televisie meer kijken?quote:Op zondag 5 maart 2006 22:51 schreef BasEnAad het volgende:
Ik ben bn'er moe!
So ? Lijkt me leuk...quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:50 schreef hardsilence het volgende:
Duurt maar een half uurtje.. joh.
Drrrrrrrrrrrrrrrrrrrrriiiiiiiiivvveeeee KLOOTZAK!!!!!!!quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:53 schreef CryARiver het volgende:
Heb enorm veel zin in Reinier![]()
"Rijden Klootzak!"
Nou ik moet zeggen dat ik Menno Bentveld die in een ver verleden Veronica Reisgids presenteerde ook een prima reis presentator. Het mooiste reisprogramma blijft toch de Veronica goes serie en speciaal Veronica goes Asia.quote:Op donderdag 9 maart 2006 09:54 schreef Hik het volgende:
Wat een suf programma. Ik weet nu in elk geval dat die Dyanne een ontzettende doos is, maar van Vietnam ben ik niet veel wijzer geworden...
Zulke programma's vallen of staan toch met de presentator en op Floortje Dessing na hebben wij in Nederland gewoon waardeloze reis-presentatoren... Zijn allemaal mensen die zélf zo graag in beeld willen...![]()
* Verlangt terug naar de LP-programma's met Nigel![]()
Of laat ze mij vragen ofzo...![]()
Ik denk dat het heel erg afhankelijk is van de bestemming en van de presentator.quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:16 schreef Lucille het volgende:
Maar heb ik nu iets echt gemist of was het gewoon geen leuk programma?
En het erge is... volgende week komt ze nog een keerquote:Op donderdag 9 maart 2006 10:20 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Maar die Dyanne is een doos hoor.
Ja, er was een oorlog geweest ofzo. Geloof ik.quote:Op donderdag 9 maart 2006 09:54 schreef Hik het volgende:
Wat een suf programma. Ik weet nu in elk geval dat die Dyanne een ontzettende doos is, maar van Vietnam ben ik niet veel wijzer geworden...
Tip: Zwerfroute op Canvas.quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:14 schreef Hik het volgende:
Nou ik weet niet. Eigenlijk al die Yorin/Veronica/RTL-reisprogramma's zijn zo volgepropt met reclame en van die popi-presentatoren dat ik het een beetje heb opgegeven. Nul diepgang, nul echte verhįlen over het land.
Wat dat betreft zijn programma's als Citycabs ofzo, zóveel beter.
Maar anyway... daar is al een ander topic voor...![]()
Maar best wel lache, die tunnels!quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:23 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja, er was een oorlog geweest ofzo. Geloof ik.![]()
En nog een slechte ook.quote:
1x zo'n opmerking is wel leuk, maar mensen aahouden en grapen maken over hun kleding gaat mij te ver.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:30 schreef Nuna het volgende:
Met Dyanne vond ik het juist wel leuk![]()
Uitspraken zoals: 'Die mondkapjes zijn nou niet bepaald stylisch verantwoord' en De mensen hier zien er nou niet echt uit alsof ze 's ochtends er bij na denken wat ze aantrekken.' neem je toch ook niet serieus.
Tja, ze is wel een stylist dus wil Net 5 haar imago waarschijnlijk ook zo houden. Maar goed, dat vond ik dus ook wel een beetje overdreven.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:33 schreef DrMarten het volgende:
[..]
1x zo'n opmerking is wel leuk, maar mensen aahouden en grapen maken over hun kleding gaat mij te ver.
Volgens mij 2 afleveringen per persoon. Die Dyanne schijnt nog een keer langs te komen iigquote:Op maandag 13 maart 2006 20:28 schreef hardsilence het volgende:
Dacht dat in elke aflevering 1 persoon centraal staat.
Had de aflevering getaped, maar heb het niet meer terug gezien.
Ja, maar zo is het dus wel echtquote:Op donderdag 16 maart 2006 14:55 schreef Koningin het volgende:
Zoals Dyanne Vietnam verkoopt, zou ik er geen geld voor over hebben om heen te gaan.
Dat restaurantje met die slangen brrrr
Idd. Je ziet wel mooie plaatjes, maar men probeert een vakantie plek niet te verkopen (net als elk ander reisprogramma zoals RTL Travel/DreamTravel). Je ziet in feiten de kant van de toerist.quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:24 schreef Nuna het volgende:
[..]
Ja, maar zo is het dus wel echtLijkt me ook wel een beetje waar je terechtkomt in Vietnam, ik zou er sowieso niet heengaan. Wie het ook verkoopt. Hoe zou ze het dan moeten presenteren? Allemaal rijke vietnamezen die rondrijden in BMW's en elke ochtend naar hun werk gaan?
Victor ja.quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:18 schreef CryARiver het volgende:
'T programma is leuk. Maar 't hangt teveel aan de gasten. En die Dyanne is niet uit-te-staan. Volgende week gelukkig iemand anders. Reinier toch hé ?
Je bent er nooit geweest, maar je weet wel hoe het daar echt is?quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:24 schreef Nuna het volgende:
[..]
Ja, maar zo is het dus wel echtLijkt me ook wel een beetje waar je terechtkomt in Vietnam, ik zou er sowieso niet heengaan. Wie het ook verkoopt. Hoe zou ze het dan moeten presenteren? Allemaal rijke vietnamezen die rondrijden in BMW's en elke ochtend naar hun werk gaan?
Nou, je weet heus wel hoe het daar ongeveer is. Die mensen moeten daar van erg weinig rondkomen. Ze hebben andere gewoonten, dus ook slangen eten en verkopen.quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:32 schreef k_man het volgende:
[..]
Je bent er nooit geweest, maar je weet wel hoe het daar echt is?
Ah, je weet ongeveer hoe het daar echt is?quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:41 schreef Nuna het volgende:
[..]
Nou, je weet heus wel hoe het daar ongeveer is. Die mensen moeten daar van erg weinig rondkomen. Ze hebben andere gewoonten, dus ook slangen eten en verkopen.
Iedereen weet toch dat daar op iedere straathoek slangen rondkruipen die je voor verschillende doeleinden kunt gebruiken?quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:44 schreef k_man het volgende:
[..]
Ah, je weet ongeveer hoe het daar echt is?
Niet zo mieren neuken.quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:44 schreef k_man het volgende:
[..]
Tuurlijk joh.quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:50 schreef CryARiver het volgende:
Laten we eerlijk zijn. Wat je ziet in vakantie brochures en programma's geven niet de realiteit. En dit wel.
Heb jij geen algemene ontwikkeling ofzo? Niet verder dan Nederland geweest?quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:44 schreef k_man het volgende:
[..]
Verwacht je hier nou nog een serieus antwoord op?quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:00 schreef Nuna het volgende:
Heb jij geen algemene ontwikkeling ofzo? Niet verder dan Nederland geweest?![]()
Oh ja. Maar vooral geen dom modepopje natuurlijk.quote:Om maar even ontopic te blijven. In het spoor van is juist leuk, omdat de realiteit beter wordt weergegeven. Iedereen presenteert het op zijn eigen manier, zo ook Dyanne. Zij is een stylist, dus zal ze veel over mode en kleding praten.
Ja? Je zal vast wel meer hebben gereisd dan ik. Maar iedere onbenul weet wel ongeveer hoe het daar is.quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:05 schreef k_man het volgende:
[..]
Verwacht je hier nou nog een serieus antwoord op?Wat maakt dat jij denkt dat dit programma een goed beeld gaf van hoe het daar echt is, itt tot bijv RTL Travel ofzo? ik denk trouwens dat ik veel meer gereisd heb dan jij...
Tja, dat heb ik niet gezegdquote:Maar vooral geen dom modepopje natuurlijk.
Ja maar jij weet écht hoe het daar is. En jij weet dus dat 'In het spoor van' echter is dan andere programma's. Terwijl je er nooit geweest bent. Vind ik heel knap van je hoor.quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:25 schreef Nuna het volgende:
Ja? Je zal vast wel meer hebben gereisd dan ik. Maar iedere onbenul weet wel ongeveer hoe het daar is.
Nee, ik weet hoe het ongeveer daar isquote:Op donderdag 16 maart 2006 18:27 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja maar jij weet écht hoe het daar is. En jij weet dus dat 'In het spoor van' echter is dan andere programma's. Terwijl je er nooit geweest bent. Vind ik heel knap van je hoor.![]()
Ja!quote:
Leuke opmerking.quote:
Als ze er wel waren vraag ik me af of je dat zou moeten willen. Nou ja, we zien wel wat er van komt.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:43 schreef Liejannuh het volgende:
Laos en Cambodja
Birma
Vlgens mij zijn er geen gecombineerde reizen voor al die landen.
Het zou nog iets diepgaander en uitgebreider mogen van mij. Ik heb nog weinig verrassends gezien eigenlijk.quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:02 schreef CryARiver het volgende:
Het was zo onvoorspelbaar veel beter dan vorige week. Kijk, nu lijkt 't ergens op.
Thanx, dat dat ik al je. Ik had ook zelf even kunnen zoeken natuurlijk...quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:05 schreef Liejannuh het volgende:
Angkor is het totale complex en Angkor Wat die ene tempel.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Angkor
http://nl.wikipedia.org/wiki/Angkor_Wat_%28stad%29
Onhandig. Half uur na Peking dus.quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:45 schreef CryARiver het volgende:
Nieuw tijdstip! Zondag, rond 22:25. Na Close To Home.
Werd tijd.quote:Op zondag 16 april 2006 11:43 schreef Liejannuh het volgende:
Volgens mij gaan ze het begrijpen bij Net 5.
Wel stoer dat ze de wormen, eendetong en dat soort spul gewoon opeet.quote:Op zondag 23 april 2006 21:44 schreef Ambrosius het volgende:
Nu met Inge de Bruijn.
Als je daar toch bent kun je het net zo goed even proberen, toch?quote:Op zondag 23 april 2006 21:50 schreef k_man het volgende:
[..]
Wel stoer dat ze de wormen, eendetong en dat soort spul gewoon opeet.
Rifka is tofferquote:Op zondag 30 april 2006 21:51 schreef golfer het volgende:
Elk vooroordeel over domme blondjes worden weer bewaarheid door Inge de Bruijn.![]()
Ze heeft het ook steeds over Siena.
quote:Op zondag 30 april 2006 21:50 schreef Liejannuh het volgende:
Kan Inge de Bruijn niet gewoon haar mond dicht houden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |