So ? Lijkt me leuk...quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:50 schreef hardsilence het volgende:
Duurt maar een half uurtje.. joh.
Drrrrrrrrrrrrrrrrrrrrriiiiiiiiivvveeeee KLOOTZAK!!!!!!!quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:53 schreef CryARiver het volgende:
Heb enorm veel zin in Reinier![]()
"Rijden Klootzak!"
Nou ik moet zeggen dat ik Menno Bentveld die in een ver verleden Veronica Reisgids presenteerde ook een prima reis presentator. Het mooiste reisprogramma blijft toch de Veronica goes serie en speciaal Veronica goes Asia.quote:Op donderdag 9 maart 2006 09:54 schreef Hik het volgende:
Wat een suf programma. Ik weet nu in elk geval dat die Dyanne een ontzettende doos is, maar van Vietnam ben ik niet veel wijzer geworden...
Zulke programma's vallen of staan toch met de presentator en op Floortje Dessing na hebben wij in Nederland gewoon waardeloze reis-presentatoren... Zijn allemaal mensen die zélf zo graag in beeld willen...![]()
* Verlangt terug naar de LP-programma's met Nigel![]()
Of laat ze mij vragen ofzo...![]()
Ik denk dat het heel erg afhankelijk is van de bestemming en van de presentator.quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:16 schreef Lucille het volgende:
Maar heb ik nu iets echt gemist of was het gewoon geen leuk programma?
En het erge is... volgende week komt ze nog een keerquote:Op donderdag 9 maart 2006 10:20 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Maar die Dyanne is een doos hoor.
Ja, er was een oorlog geweest ofzo. Geloof ik.quote:Op donderdag 9 maart 2006 09:54 schreef Hik het volgende:
Wat een suf programma. Ik weet nu in elk geval dat die Dyanne een ontzettende doos is, maar van Vietnam ben ik niet veel wijzer geworden...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |