Tip: Zwerfroute op Canvas.quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:14 schreef Hik het volgende:
Nou ik weet niet. Eigenlijk al die Yorin/Veronica/RTL-reisprogramma's zijn zo volgepropt met reclame en van die popi-presentatoren dat ik het een beetje heb opgegeven. Nul diepgang, nul echte verhálen over het land.
Wat dat betreft zijn programma's als Citycabs ofzo, zóveel beter.
Maar anyway... daar is al een ander topic voor...![]()
Maar best wel lache, die tunnels!quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:23 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja, er was een oorlog geweest ofzo. Geloof ik.![]()
En nog een slechte ook.quote:
1x zo'n opmerking is wel leuk, maar mensen aahouden en grapen maken over hun kleding gaat mij te ver.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:30 schreef Nuna het volgende:
Met Dyanne vond ik het juist wel leuk![]()
Uitspraken zoals: 'Die mondkapjes zijn nou niet bepaald stylisch verantwoord' en De mensen hier zien er nou niet echt uit alsof ze 's ochtends er bij na denken wat ze aantrekken.' neem je toch ook niet serieus.
Tja, ze is wel een stylist dus wil Net 5 haar imago waarschijnlijk ook zo houden. Maar goed, dat vond ik dus ook wel een beetje overdreven.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:33 schreef DrMarten het volgende:
[..]
1x zo'n opmerking is wel leuk, maar mensen aahouden en grapen maken over hun kleding gaat mij te ver.
Volgens mij 2 afleveringen per persoon. Die Dyanne schijnt nog een keer langs te komen iigquote:Op maandag 13 maart 2006 20:28 schreef hardsilence het volgende:
Dacht dat in elke aflevering 1 persoon centraal staat.
Had de aflevering getaped, maar heb het niet meer terug gezien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |