abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35733068
vervolg van Hoe gaat het met de moeders?, deel 21

Jdee schreef:
quote:
* Jdee komt even neus laten zien.
Waren een paar verschrikkelijk heftige weken. moeder begin feb uitbehandeld, 2 weken later met spoed naar ziekenhuis en wonder boven wonder het weekend gehaald, en sterker nog, ze mocht naar huis. Om te sterven, dat wel, maar toch . Dat is nu anderhalve week geleden, waarin ik (de eerste week met Ela) bij mn ouders bleef. Ela helemaal van slag, sliep niet meer, at niet goed meer, wilde alleen nog maar bij mij op schoot zitten. dat ging dus niet, dus zij weer naar huis toe, overdag kdv en ik overdag mantelzorgen, mijn moeder verzorgen (ze moet nu met alles geholpen worden, zit onder de morfine, maar is als ze wakker is nog wel goed bij gelukkig), en weer een beetje boven water komen na 2 weken paniekvoetbal. Vooralsnog gaat het eigenlijk nog wel ok. ze gaat wel achteruit, maar we doen t per dag. En we krijgen dus elke keer weer meer tijd, om bijvoorbeeld ook eens samen sudoko's te maken, of over de belastingaangifte en de wereld te praten. En dat is echt super. Ik heb geen idee hoelang het nog duurt, ik heb in ieder geval zorgverlof opgenomen, en ben nu dochter bij mijn ouders, moeder thuis en, gelukkig, lukt het me ook nog af en toe Jdee te zijn. En ik wilde jullie allemaal nog even bedanken voor de steun die ik de afgelopen tijd van jullie heb mogen ervaren... We gaan nog even deze laatste rit beleven en uitzitten en het is naar dat t zal eindigen maar ik tel mn zegeningen en ben blij met dat ik nu met haar dit mag en kan doormaken.

Dank dus, en nu duik ik weer effe in de lurkstand. heb nog een boel te doen vanavond (nachtwaakdienst vanacht).
Jelief schreef:
quote:
Deze moeder is ook moe. Ik vind het nog steeds verschrikkelijk moeilijk dat ik moet werken. Emma drinkt nog steeds niet goed genoeg uit een fles. Gisteren belde ik naar het kdv hoe het met Emma ging en toen had ze om 15.00 pas 100 ml op. Toen ik opgehangen had even zitten grienen. Van mijn collega mocht ik wel naar huis (en van de baas ook) maar ik ben niet gegaan. Emma moet uit de fles drinken onder de knie krijgen en haar elke keer eerder ophalen helpt dan ook niet. Daarbij komt ook nog dat mijn vrije uren dan wel erg snel op zijn.
Ik heb besloten dat ik ander werk wil, maar ben nog niet zo ver dat ik heel actief aan het zoeken ben. Mijn huidige werk vraagt teveel van mijn lichaam en het lijkt mij ook wel wat om halve dagen te werken.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  zondag 5 maart 2006 @ 09:50:42 #2
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_35733122
Ik zat door het slotje heen.

Jdee, ik krijg kippevel van je verhaal.
Heel veel sterkte!
pi_35733429
Jdee, lieve meid, wat een mooi en moeilijk verhaal. Fijn dat je in deze laatste dagen voor je moeder kan en mag zorgen. En wat moet het hartverscheurend zijn om te weten dat je haar straks moet missen. Heel veel kracht toegewenst en ik denk aan je
  zondag 5 maart 2006 @ 11:11:43 #4
62233 Jelief
ikke lief!
pi_35733955
quote:
Op zondag 5 maart 2006 00:01 schreef Jdee het volgende:

[..]

Je kan het, Emma kan het ook, en Mike ook. Jullie doen t geweldig nu, en volhouden betekent ook jezelf toestaan af en toe toe te geven. Dat mag. Hup hup!

vast al gemeld, wellicht ten overvloede dus, vergeef me: probeer het eens uit de dop van een aventfles (oid), of uit een tuitbeker-met-of-zonder ventiel. wellicht lukt dat wel

t komt allemaal goed. echt.
Uit de dop drinken is idd de volgende stap die ik wil proberen. We gaan eerst deze week ook op de dagen dat ik thuis ben ook een flesje aanbieden. Dat waren we al eerder van plan maar is er bij ingeschoten. Antilektuit voor avent heb ik al eens geprobeerd maar was toen geen succes, wellcht nu wel, ze is alweer een maand ouder.
Emma had gister trouwens niets uit de flesgedronken
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  zondag 5 maart 2006 @ 12:19:24 #5
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_35735441
Jdee, ik heb zo'n respect voor hoe jij in het leven staat en met deze onwijs moeilijke situatie omgaat. Je bent een geweldig mens

Jelief, wat moet het moeilijk zijn om op zo'n manier je werk en het moederschap te moeten combineren. Succes met de drinktraining! en ik moet nog steeds wat opsturen
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_35744381
quote:
Lewis, nadat Joshua geboren was werkte jij toch ook? Is het nu moeilijker geworden?
Ik heb wel gewerkt na Joshua en nee toen vond ik het ook heel moeilijk. Maar ik was natuurlijk al vrij snel weer zwanger en had voor die tijd ook nog een PDS.

Ik vind het helemaal niet raar trouwens dat Randa zich zo voelt. Ik voelde me ook zo onrustig en vond het ontzettend moeilijk om een ritme te vinden. Bijvoorbeeld s'avonds als mijn man thuis kwam kreeg ik het niet voor elkaar om te koken voor die tijd. Had ik geen tijd voor Mijn systeem was zo in de war en soms zat ik echt een lange tijd voor me uit te staren en te bedenken wat ik nou eerst moest doen. Het is niet uit te leggen en veel mensen vinden het ook vaak maar raar.

Het krijgen van een kind zet je leven op zijn kop en voor de 1 valt dat veel zwaarder dan voor de ander. Je hebt gewoon tijd nodig Randa om dat ritme te vinden. Kben het wel eens met iedereen dat je toch goed moet gaan eten. En dat maakt ook wel degelijk uit voor de bv. Tenminste dat is hier de informatie die je krijgt. Pasta's en bananen, rijst, aardappelen zijn juist goed voor jezelf en de bv.
  zondag 5 maart 2006 @ 19:28:10 #7
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_35749969
Jdee!! - Jij moedige sterke vrouw!

Lewis, we zijn weer wat daagjes verder, en dus hoe gaat het met het slapen van Joshua?
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  † In Memoriam † zondag 5 maart 2006 @ 20:49:07 #8
81992 Githa
pi_35752708
Lishe, hoe gaat het nu met je ? ...hopelijk heeft het weekend je weer wat nieuwe zin gegeven.
  zondag 5 maart 2006 @ 20:58:59 #9
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_35753160
Githa, wat lief... Het is nog niks niet beter, maar ik voel me ondertussen lichamelijk ook beroerd. Als ik me beter voel komt de rest vanzelf ook weer. Toch?
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_35753842
Voor alle mama's

Jdee Ik wil jou je gezin en je fam veel kracht, moed en sterkte toewensen, geniet van alle momenten samen koester ieder detail hoe klein ook.

Hier gaat het dus echt super met me.
Geniet met volle teugen van het terug aan het werk zijn, Ga weer helemaal op in het maken van broodjes, het vullen van koffiekannen, het verstrekken van voedsel voor het ziekenhuispersoneel
En als je dan ook nog eens leuke complimenten krijgt dan geniet ik nog meer.

okay het is momenteel best wel heavy aangezien de inwerk periode nog duurt tot eind Maart en wat inhoud dat ik een baan heb momenteel van +/- 36 uur en dat in combi met gezin en huishouden is heavy.

Daarbij zullen wij de aankomende weken geregeld op en neer moeten gaan Rijden van hier naar Zeist, Marco zijn moeder ligt in het ziekenhuis en het is tot heden nog steeds een raadsel wat er nu precies aan de hand is, en aangezien je dat niet zomaar op een avond doet, word dat gedaan in de weekenden.

Voor Thijs is het ook een behoorlijke omschakeling, van alle dagen lekker gezellig bij mama te zijn, zit hij nu de tijd dat ik werk in het kdv, en aangezien ik best wel rottige uren heb, is Thijs vaak de eerste (6.45) en ook vaak de laatste die opgehaald word (17.00 uur)
Dan mag ik hem ook echt niet meer loslaten tot we thuis zijn en dan weer bij me op schoot nemen.
Gelukkig went hij gemakkelijk en is het een rustig kereltje en gaat het prima op het kdv.
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  † In Memoriam † zondag 5 maart 2006 @ 21:20:24 #11
81992 Githa
pi_35754153
Tuurlijk gaat dat weer goed komen Lishe, maar dat neemt niet weg dat je daar nu erg van baalt.
Misschien ook wel een logisch reactie van je lichaam. Als het mentaal wat minder gaat, uit zich dat vaak ook lichamelijk.
Geeft je misschien wel een reden om het echt even lekker rustig aan te doen en tijd voor jezelf te nemen

Bar, wat lekker dat het werken goed bevalt
  zondag 5 maart 2006 @ 21:34:12 #12
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_35754621
Lishe toch....
Sterkte meissie!!!
pi_35754656
Lishe
pi_35768005
Jdee ik vind je erg moedig klinken. Ik krijg er ook best wel kippevel van. Dit moet echt heel zwaar zijn. Heel veel sterkte.
  † In Memoriam † maandag 6 maart 2006 @ 11:33:03 #15
43556 miss_dynastie
pi_35768119
Jdee, heel veel kracht gewenst
  Jubileum moderator maandag 6 maart 2006 @ 12:13:02 #16
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_35769533
Vicky hoe gaat het met jou inmiddels? Voel je je alweer iets beter?

EW hoe gaat het nu met jou? Kom je nog een beetje tot rust na alles wat jullie de afgelopen dagen hebben meegemaakt?
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 6 maart 2006 @ 16:15:12 #17
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_35777374
Nou, op dit moment zijn Luuke en ik nog steeds in pyama. Ik heb een deken op de bank en madam schaarelt rond. Ik voel me wel een beetje schuldig, maar ik ben ook wel blij dat we vandaag lekker niks hoeven doen. Ze is nu druk in de weer met een sjaal, die moet om en af. Wolk, kijk uit.... nog even en ik zit er weer op. Ik geef maar gewoon toe aan mijn bui en vanaf morgen ga ik weer mijn best doen. Ik vind jullie reacties echt heel erg lief!
  † In Memoriam † maandag 6 maart 2006 @ 16:34:58 #18
81992 Githa
pi_35778102
Lishe, wat nou schuldig !
Heerlijk toch een pyamadagje, vind Luuke vast ook
Komt allemaal goed stop eerst maar eens met dat schuldig voelen, je hebt alle reden om nu lekker thuis te zijn.
  maandag 6 maart 2006 @ 20:43:26 #19
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_35787538
quote:
Op maandag 6 maart 2006 16:15 schreef Lishe het volgende:
Nou, op dit moment zijn Luuke en ik nog steeds in pyama. Ik heb een deken op de bank en madam schaarelt rond. Ik voel me wel een beetje schuldig, maar ik ben ook wel blij dat we vandaag lekker niks hoeven doen. Ze is nu druk in de weer met een sjaal, die moet om en af. Wolk, kijk uit.... nog even en ik zit er weer op. Ik geef maar gewoon toe aan mijn bui en vanaf morgen ga ik weer mijn best doen. Ik vind jullie reacties echt heel erg lief!
Genieten joh van zo'n pyamadag
  maandag 6 maart 2006 @ 22:33:59 #20
62233 Jelief
ikke lief!
pi_35792628
quote:
Op zondag 5 maart 2006 12:19 schreef m@x het volgende:
Jelief, wat moet het moeilijk zijn om op zo'n manier je werk en het moederschap te moeten combineren. Succes met de drinktraining! en ik moet nog steeds wat opsturen
slopend is het, al ging het vandaag weer wat beter.graag! Anders pastze het niet meer!
pi_35827310
Lishe, hier doen we ook wel eens een pyamadagje hoor ! Daar wordt ze heus niets minder van, lekker toch, af en toe even niets hoeven. En dan vlak voor papa thuiskomt lekker samen in bad (als je die hebt natuurlijk )

Jelief je zal het al wel kennen maar er is een speen die heel erg op de moederborst lijkt, heb je die al geprobeerd ? Ik zal even kijken of ik er een plaatje van kan vinden.
pi_35828095
Het is de breastbottle nurser.
pi_35828534
lishe, hopelijk is je dip niet al te diep/langdurig, sterkte! het zou ook best kunnen dat je wat onder de leden hebt en dat dat juist wat piekerig maakt (hangt bij mij ook vaak samen). maar los daarvan is 't inderdaad niet niks allemaal, het moederschap en alles wat daarbij komt kijken. ik was laatst een paar dagen ziek thuis en daardoor voor 't eerst sinds lange tijd alleen in huis. heb er (ondanks ziekte) op een bepaalde manier heel erg van genoten, heel verrassend en ook wat confronterend, om mezelf op die manier 'terug te vinden'. het sluipt er gewoon zo ongemerkt in dat je jezelf een beetje voorbij loopt af en toe. ik vind 't maar lastig allemaal hoor, een optimaal evenwicht vinden tussen al die 'taken' als moeder, echtgenoot, werknemer, collega, dochter, mens.

jdee, wat een heftige superintensieve tijd voor jou en je familie, en wat ben je dapper in hoe je ermee omgaat. ben echt diep onder de indruk. heel veel sterkte gewenst en probeer ook nog een beetje voor jezelf te zorgen.

jelief ik hoop echt dat emma snel beter uit de fles drinkt. wat rot dat het zo moeizaam gaat, dat maakt het 100x moeilijker om de zorg voor haar uit handen te geven!
  woensdag 8 maart 2006 @ 13:05:33 #24
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_35841796
Nou, niet alleen nieuws als het niet goed gaat.... Ik geloof dat het weer bergop gaat met me. Op mijn werk spijkers met koppen geslagen, dat helpt al wat. Ik ga netjes elke avond op tijd naar bed (behalve afgelopen maandag, maar dat was met reden.) Lief zit lekkerder in zijn vel, heeft zelfs rozen meegebracht voor mij. En Luuke is erg in haar hum de laatste dagen. Dit alles maakt wel dat ik me een stukje beter voel. Nog niet helemaal zoals het hoort, nog een beetje een onbestemd gevoel, maar wel goed genoeg om OOk te genieten.Fijn dat ik m'n ei hier kwijt kan en ik ga me weer bezig houden met de andere mama's hier!

Bix, ik herken je verhaal heel erg! En dat evenwicht... je moet weer helemaal in je rol groeien met alle moeilijkheden van dien. Collega's met onbegrip, een partner die niet snapt dat je even helemaal moeder bent, en (ik spreek voor mezelf) niet echt een geliefde. Mijn rol als dochter daarintegen is beter dan ooit, misschien een compliment naar mijn eigen moeder toe.
  † In Memoriam † woensdag 8 maart 2006 @ 13:10:46 #25
81992 Githa
pi_35841948
Lishe, dat is goed om te horen fijn!
  woensdag 8 maart 2006 @ 15:44:58 #26
24188 Belana
kloon van belana
pi_35847069
lishe, dat is goed om te lezen
stormy waters...
sailin'
pi_35871842
Vandaag naar de internist voor mijn schildklier. Ben toch wel wat angstig omdat het lijkt alsof de struma (vergrote schildklier) nog steeds doorgroeid. Als ik Merlijn rechtop vast heb en hij raakt me bij mijn schildklier doet het goed pijn. Ook gaat slikken niet optimaal heb ik het idee en ik heb veel last van een pijnlijk keel. Ben benieuwd wat er uit gaat komen.

Ik zit nu echt niet lekker in mijn vel.
pi_35875226
Lishe dat klinkt beter!!

Randa succes bij de internist!
  donderdag 9 maart 2006 @ 13:42:04 #29
45621 Suzanna
Mama van...
pi_35876547
Sterkte, Randa! Een vriendin van mij heeft ook problemen met de schildklier, maar een tijd geleden waren die VEEL ernstiger, het is zowat over. Is er bij jou ook kans op dat het minder wordt?

Jdee, wat een verhaal...wat lijkt me dat moeilijk. Ik wens je heel veel sterkte toe, ook voor Ela, die toch haar moeder nu ook moet missen een tijdje. Geniet van de laatste momenten met je moeder...het is erg herkenbaar voor mij (ik heb m'n vader verloren aan kanker toen ik 13 was, wel een verschil natuurlijk, maar het sterfproces duurde erg lang en ik kon dus echt afscheid nemen) ... ik hoop dat je dat kunt (dat genieten) en het lijkt er ook wel op als ik het zo lees. Echt, heel veel sterkte!

Jelief, hopelijk gaat het met de alternatieve middelen wel lukken om uit de fles te gaan drinken... Emma zet 'm op! Kan me voorstellen dat je soms een potje kunt janken om zoiets...

Bix en Lishe, sterkte met het vinden van jullie 'evenwicht' in het leven met alle verschillende rollen. Het is ook allemaal niet makkelijk. Maar het moeder-zijn is ook iets moois, geniet daar ook van!!!

Al die mooie momenten blijven mij het meeste bij vind ik persoonlijk. Ik vind het wel best moeilijk om voor twee zulke kleine kinderen fulltime te zorgen, maar het feit dat ze allebei zo schattig zijn maakt het allemaal wel goed.
Moet wel zeggen dat ik niet zo goed voor mezelf zorg ook sinds ik kinderen heb, mijn conditie is echt nul komma noppes en dat merk ik wel. Voel me niet fit en ben vaak moe. Ik denk dat ik maar een hometrainer ga bestellen en dan hopelijk wat beter in m'n vel ga zitten (wat nog een beetje los hangt bij de buik vooral ) ...
  donderdag 9 maart 2006 @ 13:43:31 #30
45621 Suzanna
Mama van...
pi_35876611
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 13:05 schreef Lishe het volgende:
Mijn rol als dochter daarintegen is beter dan ooit, misschien een compliment naar mijn eigen moeder toe.
Wou hier nog even op reageren...
Dat heb ik ook! Ben mijn moeder erg dankbaar voor wat ze vroeger allemaal voor ons heeft gedaan en ga het nu meer dan ooit waarderen. Als tiener waardeerde ik het bijna niet en daar schaam ik me echt diep voor...
pi_35878148
Ja, dat laatste heb ik dus ook Hele simpele dingen waarderen, zoals een schommel en een zandbak in de tuin (en nee, die heeft Myrthe nog niet ).

/edit
En nu ben ik bovenaan de pagina begonnen ..
Jdee, heel veel sterkte, en hopelijk veel geluksmomenten samen nog, de komende tijd
  donderdag 9 maart 2006 @ 16:59:33 #32
62233 Jelief
ikke lief!
pi_35883752
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 22:52 schreef Ladybos het volgende:
[afbeelding] Het is de breastbottle nurser.
Die hebben we afgelopen donderdag gekocht (nouja Mike) Vrijdag hebben ze hem op het kdv geprobeerd zonder succes. Maandag heeft mijnmoeder het nog eens geprobeerd en vondt dat er te weinig melk uit kwam dus ik vertelde overde telefoon dat ze er dan één puntje af kon knippen...
Heeft ze er twee afgeknipt en nu komt er dus te veel uit. fles die kunnen we dus voorlopig niet gebruiken Uiteindelijk hadze wel ruim 200 ml gedronken over de dag. Niet veel maar genoeg om haar bloedsuiker niette ver te laten zakken. En bij mij haalt ze de schade dan wel weer in.

Ik doe nu heel hard mijn best om het allemaal een beetje los te laten, het heeft geen zin om me er heel druk om te maken. * Jelief probeert echt heel hard positief te blijven.

Ikzelf ben nog steeds erg moe en ik heb veel pijn (fibromylgie gerelateerd). Maar weer vroeg naar bed vanavond Gelukkig gaan we over twee weekjes een weekje met vakantie
pi_35884977
Ik weet niet waarover ik me druk heb zitten maken eigenlijk. De schildklier is mooi vergroot maar op zich vond de internist hem nog klein. Er zijn wel verdere onderzoeken maar omdat ik borstvoeding geef en de onderzoeken echt geen haast hebben moet ik de schildklier gewoon in de gaten houden. Over 3 maanden bloedprikken en weer naar de internist en dat zal wel doorgaan tot het wegtrekt ofzo. Als ik er verder geen last van heb is er gelukkig geen haast bij en als ik er wel last van heb hoef ik maar een afspraak te maken.

Er is natuurlijk een kans dat het wegtrekt maar het kan ook zo blijven. Als je het weet zie je het wel goed bij mij maar eigenlijk valt het nog niet eens zo op. Ik heb gewoon een dikke nek. Gelukkig was de internist een fijne man.
  donderdag 9 maart 2006 @ 21:24:27 #34
62233 Jelief
ikke lief!
pi_35892586
Goede berichten Randa!
pi_36057065
En toen ging het snel. Vorige week was mijn verlof afgelopen en deze week de eerste sollicitatiebrieven weer de deur uit. En meyteen reactie, maandag mag ik op gesprek voor een parttime baan. Yes. Ben benieuwd hoe dit af gaat lopen.
  woensdag 15 maart 2006 @ 15:16:33 #36
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_36057597
spannend randa ik ga voor je duimen
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_36058117
Spannend is het zeker, heb meteen maar even een broekpak besteld. Wat ik nog heb hangen stelt nog maar weinig voor. Het is een baan voor minder dan 24 uur. En dan zeker de woensdag en vrijdag. Jammer dat het de woensdag is, maar dat is nu eenmaal niet anders. Is alleen wel een gedoe om op gesprek te gaan, want schoonmoeder is op vakantie. En ik moet er om 16.00 zijn en Magneet is pas om 16.30 afgewerkt. Hij pakt het laatste uurtje vrij en haalt mij en Merlijn op bij de bus in Eindhoven en brengt me weg en zal mij daar ook opwachten.
pi_36061500
Spannend Randa!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_36067803
Spannend Randa!! Ik ga duimen voor je!
  woensdag 15 maart 2006 @ 21:26:52 #40
62233 Jelief
ikke lief!
pi_36069100
succes Randa!
pi_36089813
Even spuien.
Ik zit niet lekker in m'n vel. Ik ben mijn baan meer dan zat, maar heb geen diploma's (ging naar school toen ik zwanger werd van Sara). Ik vind het supermoeilijk om iets anders te vinden. Afgelopen week hebben liev en ik er over gepraat en gekeken naar wat ik nou echt wil. Ik heb besloten na de zomer een MBO opleiding te gaan volgen, verpleegkunde nivaeu 4, BBL,. Ik ben dus nu druk aan het solliciteren. Da's op zich fijn, het geeft wat uitzicht en ik ga doen wat ik altijd al heb willen doen.
Maar op dit moment valt alles me gewoon vreselijk zwaar... Naar school gaan betekent ook de komende 4 jaar geen zusje of broertje voor Sara, iets wat ik wel heel graag zou willen, aan de andere kant is het ook niet prettig als ik niet gelukkig ben in m'n baan.
Ik heb echt zo;n gevoel dat alles z'n plekje moet vinden en dat schiet niet echt op... Voorjaarsdip ofzo.. Kan ook echt overal om janken
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  donderdag 16 maart 2006 @ 17:04:37 #42
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_36090695
Fuente... wat vervelend dat je je zo voelt. Maar je doet er in ieder geval wat mee! Dat vind ik echt heel erg goed van je. Dat rusteloze moet denk ik gewoon wegebben. Als je straks een leuke werkplek vind, word je vast een stuk vrolijker. Neemt niet weg dat het gewoon klote is je zo te voelen. ... Succes.
pi_36116800
Vanavond ga ik voor het eerst samen met Magneet uit sinds Merlijn er is. Merlijn hebben we ondergebracht bij oma en halen we tegen 12 uur weer op. We gaan eerst gezellig uiteten en daarna naar het theater. Heb er erg veel zin om ook weer eens met zijn tweetjes onder elkaar te zijn.
  vrijdag 17 maart 2006 @ 14:30:05 #44
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_36116944
Fuente moeilijk hoor.. en zoals lishe aangaf het feit dat je er mee bezig bent is al een hele goed estap in de juiste richting

Veel pelzier

ik krijg 3 vriendinnen te logerne hier vanuit enschede heb er zo;n zin in men wat mis ik die meiden
pi_36136577
Gisteren een hele fijne avond gehad. Merlijn op zich niet gemist. Ik schrok alleen wel toen we weer bij mijn schoonmoeder kwamen omdat ze slapende Merlijn in haar armen had, was al bang dat hij de hele avond had liggen huilen. Heeft ze hem gewoon vanaf 21.30 in haar armen gehad, slapend omdat ze het zo gezellig vond. Rond 23.30 waren we weer thuis met Merlijn.
pi_36136878
Thnx meiden, heeft wat tijd nodig, maar komt wel goed

Randa, fijn dat jullie zo'n leuke avond hebben gehad!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  zaterdag 18 maart 2006 @ 14:20:41 #47
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_36141938
gos werken zou ik ook wel weer willen. sinds ik niet meer werk ben ik maar een muurbloempje geworden, heb niks meer te vertellen, maak niks mee, muren komen soms op me af. heb ook geen vriendinnen hier waar ik iets mee zou kunnen doen, of koffie leuten of wat dan ook.
ben niet meer zo sociaal, niet dat ik sociaal kan zijn zonder iemand in de buurt, maar goed.
nog ff doorbijten en wachten tot beeb 2 oud genoeg is om met papa te blijven (of eigenlijk totdat papa het aankan om met 2 kids alleen te blijven ). dwz dus nog een hele poos thuisblijven.
maar ach, heb wel een mooi kindje om me heen, en straks nog 1. eventjes aan hun denken en dan kom ik wel weer een x aan de beurt
pi_36144267
martineke, zou je niet iets heel part-timerigs kunnen vinden? bijv. 1 dag in de week, en dan voor die dag opvang regelen? (of zelfs meer, ik weet niet wat jij voor jezelf acceptabel/haalbaar vindt). je krijgt tegenwoordig best een groot deel van de kinderopvang-kosten vergoed via overheid en als 't even meezit ook van je werkgever(s) dus die kosten heb je al gauw terugverdiend, en 't kan misschien net schelen voor je eigen sociale input.

randa, leuk dat je zo'n leuke avond gehad hebt. ik las elders van die pijnlijke plek in je borst, da's minder. succes maandag met je gesprek!

fuente, wat rot. sterkte ermee, en je plan klinkt goed. en wat betreft je wens voor een eventueel tweede kindje: die twee plannen hoeven elkaar niet per se uit te sluiten, al kan ik me voorstellen dat het wel zwaar is. succes eerst maar met solliciteren!
pi_36147858
Werk vinden voor 1 dag in de week lijkt me best heel lastig, of niet? Bij ons op het werk 'mag' je in ieder geval niet minder dan 24 uur per week werken (dwz een contract hebben van 24 uur pw).

Ik werk zelf nu ook 24 uur en vind het precies goed, aan de ene kant zou ik soms ook wel een dagje minder willen werken, maar aan de andere kant met 3 dagen per week 'draai' je nog echt een beetje mee....

Vervelend Fuente dat je het niet naar je zin hebt op je werk en goed dat je plannen hebt om er iets aan te doen!

Ik merk wel dat het sociale leven idd anders is sinds er een kindje is. Nou was het voor mij ook al anders geworden omdat ik ook niet meer in de woonplaats woon waar mijn vriendinnen wel wonen. Ookal is het niet ver er vandaan, het is maar een km of 30, maar als ik de auto niet heb wordt t al gauw heel lastig. Dus koffieleuten zit er hier idd ook niet in. Ik woon wat dat betreft best in een k*tdorp qua OV. Ook niet al mijn vriendinnen hebben een auto, helaas. Maar ik merk ook dat ik er soms veel minder behoefte aan heb, aan een heel druk sociaal leven, en die rust eigenlijk wel heel prettig vind.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  zaterdag 18 maart 2006 @ 19:45:07 #50
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_36149247
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 18:43 schreef Igraine het volgende:
Bij ons op het werk 'mag' je in ieder geval niet minder dan 24 uur per week werken (dwz een contract hebben van 24 uur pw).
Dit is bij mijn werkgever een ongeschreven regel. Maar ik wilde per se minder werken (16 uur).
Voor mijn zwangerschap werkte ik 32 uur en aansluitend op mijn zwangerschap maximaal ouderschasverlof opgenomen (50% van je uren gedurende een half jaar). En aan het einde van m'n ouderschapsverlof een parttimecontract voor die uren aangevraagd. Dat mag je werkgever nooit weigeren (tenzij er zwaarwegende belangen zijn etc).
En dus ben ik nu een van de twee mensen met een 16-uur contract (op 800 werknemers).
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_36154105
ik werk ook 24 uur, en vind dat een prima balans net als jij igraine. maar er moeten toch ook wel banen zijn voor minder uur per week? in winkels vragen ze vaak mensen voor de koopavond/zaterdagen bijvoorbeeld, ik noem maar wat.

[ Bericht 0% gewijzigd door bixister op 18-03-2006 22:46:21 ]
  zaterdag 18 maart 2006 @ 22:56:03 #52
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_36154644
Ik ging van 32 uur naar 16 uur (idd, je werkgever mag dat niet weigeren). Het vervelende was dat ze het dan wel niet mogen weigeren, maar ze je wel het leven dusdanig zuur kunnen maken dat je zelf weggaat..
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  zaterdag 18 maart 2006 @ 23:24:11 #53
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_36155338
Fuente, sterkte meis! Het komt inderdaad vast goed, maar niet weten welke kant je met je leven op wil, kan heel zwaar zijn. Dat is tenslotte waar het allemaal over gaat, over het leven! Maar goed dus dat je bezig bent dat uit te zoeken voor jezelf. En..... een broertje of zusje voor Saartje is echt niet onmogelijk, ook niet naast een eventuele studie. Kijk bijvoorbeeld naar Sugar. Die kreeg Maria toen ze studeerde en Maria's broertje of zusje wordt geboren als ze net is afgestudeerd. Deeltijd weliswaar, maar wel mogelijk dus! Succes ermee! Dappere en goede beslissing volgens mij. Spijkers met koppen!
  zondag 19 maart 2006 @ 11:29:18 #54
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_36163214
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 22:56 schreef Leah het volgende:
Ik ging van 32 uur naar 16 uur (idd, je werkgever mag dat niet weigeren). Het vervelende was dat ze het dan wel niet mogen weigeren, maar ze je wel het leven dusdanig zuur kunnen maken dat je zelf weggaat..
ik zou van 40 uur p/w naar 16 p/w gaan, en indd heeft mijn oude werkgever het zo dusdanig zuur gemaakt dat ik zelf weg ben gegaan
daarom zit ik nu dus niet geheel vrijwillig thuis.

parttime werken wil ik straks wel weer doen, maar denk niet dat het nu zin heeft om te gaan zoeken, ben alweer ruim 6 maanden zwanger, is dan toch maar ff weer. ik wacht wel tot de grootste bv periode voorbij is met beeb 2 en dan ga ik wel een x kijken naar iets
pi_36167652
hier loopt het qua uren nog niet helemaal goed.
Heb een contrackt van 18 uur, maar werk tussen de 32 en 36 uur per week.
En dat vind ik enorm veel in combinatie met gezin en huishouden.

Na 3 dagen proberen om een gesprek met leidinggevende te krijgen is het mij dan uiteindelijk gelukt om a.s. Maandag na het werk met de leidinggevende te praten over de uren.
En dan kijken wat mogelijk is,
Want wat ze eerder wilden met mij vind ik niet zo een goede regel.
3 weken 32/36 uur werken en dan een maandje thuis, dan weer 3 weken 32/36 uur werken enz enz

hopelijk komt er maandag iets uitgerold en anders is het jammer maar dan mogen ze iemand anders gaan zoeken
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
  zondag 19 maart 2006 @ 14:42:18 #56
24188 Belana
kloon van belana
pi_36167968
hoe doe je dat in vredesnaam met oppas Bar? das geen doen lijkt me?
Ik wil ook graag 24 uur werken, of misschien zelfs wel minder, ben niet zo gemotiveerd meer... maar op de huidige afdeling "mag" het wel, maar dan verdeeld over 4 dagen en dat wil ik echt niet. Max 3 dagen. Maar dan moet ik dus naar een andere afdeling en tja, er is momenteel geen andere functie voor me.... Ik zie het allemaal wel na mijn verlof. Ik neem eerst nog wel ff lekker ouderschapsverlof (waar ook al moeilijk over gedaan wordt tegenwoordig) en dan zien we wel. Zodra mogelijk ander werk zoeken iig. Maar parttime werk vinden is tegenwoordig niet zo makkelijk als je het mij vraagt. Het lijkt me wel gedoe straks met 2 kinderen die naar de oppas moeten, daar kan ik nu al tegenop zien.
stormy waters...
sailin'
  zondag 19 maart 2006 @ 19:43:13 #57
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_36176580
Huh maar hoe is dat dan geregeld Bar? In je contract enzo?
pi_36179357
Ik werk momenteel 34 uur, als ik die opleiding bbl ga doen moet ik 36 uur werken. Zelf wil ik eigenlijk pas een tweede als ik meer thuis kan zijn. Het is nu soms al zo stressen. Maar ach, we zien wel hoe de opleiding loopt en stel dat het heel lekker gaat kunnen we altijd denken aan een 2e .

Thnx allemaal voor de opbeurende woorden..
Sara
Merel
Ukje
pi_36184342
Thijs zit vanaf smorgens 6.45 tot 17.00 uur bij het kdv
Ik vind het veel te veel en veel te lang voor Thijs, maar ik heb verder geen ouders om op terug te vallen.
Marco werkt onregelmatige uren en dus ook niet echt makkelijk in te plannen.

Het is voornamelijk voor mij rennen en vliegen.

Op contrackt staat 18 uur maar in werkelijkheid maak ik dus tussen de 32/36 uur...

Maar Maandag ga ik het er over hebben en hoop ik dat er iets geregeld kan worden, want ik ben aan het eind van de week helemaal kapot op.
pi_36185507
Bar dit hou je niet vol. Ik weet hoe graag je weer wou gaan werken, maar zo gaat het niet. Ik hoop dat ze je gewoon die 18 ur geven en verder gewoon geen gezeur.
pi_36185648
Maar doordat Marco onregelmatig werkt kan hij dan toch juist ook Thijs af en toe halen en brengen?
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_36185834
quote:
Op zondag 19 maart 2006 23:01 schreef jessie het volgende:
Maar doordat Marco onregelmatig werkt kan hij dan toch juist ook Thijs af en toe halen en brengen?
Helaas Jessie Mammoet uren die zijn amper bij te houden/volgen.
Hij is heel erg afhankelijk van de boten die geladen en gelost moeten worden, en die varen niet op vaste tijden.
Als Marco smorgens om 8 uur begint wilt hij zo nu en dan Thijs wel weg brengen, maar in de meeste gevallen begint Marco om 6 uur tot ??? (dat varrieert nogal eens op een dag helaas)
Halen kan alleen als Marco toevallig een nacht gewerkt heeft of heel vroeg thuis is alleen dat vroege thuis zijn kan ik om 1 hand tellen.
pi_36186012
Zo die maakt erg lange dagen dan dus. Poeh.
Ik dacht dat hij regelmatig onregelmatig werkte
Geer werkt onregelmatig maar zijn rooster staat voor een jaar vast zeg maar. En hij is dus overdag best vaak vrij. Ik dacht eigenlijk dat het bij hem meer zo was.
Maar dan werken jullie allebei vrij veel zeg.
Nou je hebt een contract van 18 uur en als je die 18 uur wilt werken moet dat geen probleem zijn dan toch. Gewoon goed aangeven. Maar als je misschien te veel van je afbijt denken ze o die doet het toch wel. Ff goed je tanden laten zien hoor!
Het voelt heerlijk!!!!
pi_36186143
werkte hij maar net zoals jou man Jessie dan kon ik er wat mee, nu is er niet op te plannen.
gemiddeld maakt Marco 65/70 uur en soms nog langer.
2 weken terug heeft hij zelf een keertje 22 uur gewerkt

word je zelf ook niet vrolijk van overgens.

Voor de rest gaat het prima met me, ben alleen moe aan het eind van de week
pi_36186193
Ja en je man ook denk ik. En niet zo gek ook. Poeh
Als ik wat te klagen heb ga ik dit topic maar eens vaker lezen denk ik
Het voelt heerlijk!!!!
pi_36193511
Ik had net het UWV aan de lijn. Ze snapten niet waarom ik voor 24 uur ww had aangevraagd ipv de 32 uur die ik voor mijn zwangerschapsverlof had. Dus ik maar aangegeven dat ik, nu ik een kindje heb, minder wil gaan werken en ik dat dus een logische stap vind. Als ik voor 32 uur WW ontvang moet ik ook een baan voor die uren aannemen en dat wil ik niet. Vanmiddag het sollicitatiegesprek. Ik heb al zitten kijken hoe het zit met een KDV en omdat het op universiteitsterrein ligt, zit er een KDV, die gewoon tijdens kantooruren open is voor kindjes tot 4 jaar. Ben benieuwd.
  dinsdag 21 maart 2006 @ 11:24:17 #67
62233 Jelief
ikke lief!
pi_36226153
Wat een werk-perikelen hier, ik doe er ook een schepje bij:
Op mijn werk moet er een groepdicht ivm bezuinigingen, ik heb aangegeven dat ik toch weg wil en dan wel vrijwillig ontslag wil maar dan wel met een leuke bonus , daar wordt nu naar gekeken. Dat zou betekenen dat ik een paar maanden niet perse hoef te werken en dus extra tijd heb voor Emma, die vrije tijd kan ik dan ook gebruiken om een andere baan te zoeken, en vind ik niks dan ga ik wel tijdelijk achter de kassa werken ofzo.
Nu nog bedenken wat ik wil en waar enzo
  † In Memoriam † dinsdag 21 maart 2006 @ 11:39:00 #68
81992 Githa
pi_36226599
Dat zou dan wel mooi zijn Jelief, in dat opzicht ga ik voor je duimen, beetje dubbel gevoel natuurlijk.
Ik denk dat je collega's ook wel blij zijn dat jij hier eerlijk in bent en dat aangeeft.

Randa, hoe was je sollicitatiegesprek?
pi_36227002
@ gita in het babietjestopic:
ik heb het inderdaad nog moeilijk. als ik het niet trek ga ik ook vrij pakken.. een sporadische (halve) dag verlof moet toch kunnen denk ik zo
bedankt voor je bezorgdheid, dat doet me goed! (Ik heb vaak het idee dat ik overal alleen voor sta en dat niemand aan mij denkt, hoewel dat natuurlijk onzin is)
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
  † In Memoriam † dinsdag 21 maart 2006 @ 12:17:47 #70
81992 Githa
pi_36227852
Gelukkig maar Ladylike! je mag ook altijd mailen als je denkt daar behoefte aan te hebben.
Ik was even bang dat het bemoeizuchtig en 'makkelijk gezegd' over kwam maar zo is het iig niet bedoeld.
  dinsdag 21 maart 2006 @ 13:04:42 #71
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_36229227
Jelief, dat zou idd wel een mooie uitkomst zijn zeg. Ik hoop dat het gaat lukken!

Ladylike, het is ook erg belangrijk aanjezelf te denken, want dat schiet er bij het moeder-zijn nogal eens bij in
Ik snap trouwens wel je bezorgdheid dat je contract niet verlengd wordt, maar aan de andere kant heb je gewoon recht op die uren en dat zou dus helemaal niet mee moeten wegen in de beslissing om jou wel of niet een vast contract aan te bieden. Maarja, je moet doen wat jou goed lijkt, ik sta niet in jouw schoenen Succes ermee!

Randa, hoe ging je gesprek??

Hier gaat het de goede kant op Robin slaapt de nachten weer door ik werk de uren die ik zou moeten werken en het ritme begint te komen. Wat een rust kan dat geven zeg
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
pi_36229568
quote:
Op maandag 20 maart 2006 18:36 schreef Randa_v het volgende:
Ik heb een heel gemoedelijk gesprek gehad met twee dames, stelde eigenlijk weinig voor. Ik voelde me totaal niet overdressed, had wel een jasje aan maar dat was van linnen gemaakt dus ook een casual te noemen. Van dit gesprek hong bij nader inzien maar weinig af, het tweede gesprek is belangrijk omdat dat met de echte bazen gaat. De twee dames worden de collega's als ik wordt aangenomen. Is ook maar een heel klein bedrijfje dat volop groeiende is.

Heb er op zich wel een goed gevoel over. Wordt een baan van in beginsel 16 uur die later uit te breiden is.
Had ik al in op sollicitatiegesprek!!!!Graag enkelijk tips! gepost.

Het tweede gesprek komt er zowieso. Vandaag krijg ik als het goed is bericht.
pi_36234024
kom net van de ehbo met randall (zie babietjes)
bah wat voel ik me elendig..
het is dat ik moet blijven werken (ben kostwinnaar) omdat mn vriend niet kan maar jezus, hoe houden jullie het vol om te blijven werken met een kind..
*heeft het ff zwaar*
ach ja, gelukkig doet mn vriend wel alles wat ik zou doen als ik thuis was en is ie een geweldige pappa (soms denk ik zelfs dat ie om de een of andere reden een sterkere band met Randall heeft).
Lid van de MamaSquad
  dinsdag 21 maart 2006 @ 20:02:00 #74
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_36242151
Ladylike, denk je ook wel een beetje aan jezelf? In korte tijd je moeder verliezen en een kind krijgen en dan ook weer zo snel aan het werk... ik heb mensen om minder zien instorten. En dan die problemen met zijn darmpje er nog bij. Geen wonder dat je het even zwaar hebt.
Maar jouw band met Randall is vast net zo sterk als die van je vriend, dat weet ik wel zeker.
Heel veel sterkte
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_36250498
helemaal mee eens, livelink. dus ladylike, heel veel sterkte en loop jezelf niet voorbij meid! dit moet een ontzettend rare en zware tijd voor je zijn, je hebt alle recht om daar af en toe even rust/tijd voor op te eisen.
  woensdag 22 maart 2006 @ 06:46:13 #76
24188 Belana
kloon van belana
pi_36254095
ladylike, mag ik me aansluiten bij livelink en bix.... het is allemaal niet niks hoor! En je gevoel dat je vriend een sterkere band heeft herken ik wel, ik heb zelf ook een tijd fulltime moeten werken terwijl kbot thuis was en op zich trekt een kind dan meer naar degene die het meest thuis is, maar uiteindelijk is de band even sterk hoor, daar ben ik inmiddels ook achter. doe rustig aan meid!
stormy waters...
sailin'
pi_36255543
thanx dames ik prbeer aan mezelf te denken, maar soms is dat even moeilijk
ik merk wel dat het werken voor mij ook een soort van opluchting is (bah wat klinkt dat slecht) zodat ik me even niet druk hoef te maken om voedingen en luiers...Het geeft me toch een soort ontspanning
Lid van de MamaSquad
pi_36305448
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 19:08 schreef Randa_v het volgende:
4 april mag ik weer opgesprek bij hetzelfde bedrijf. Ditmaal bij de bazen. Dus ik moet dan mijn beste beentje voor zetten. Komt allemaal goed.

In het mailtje stond dat ze het een prettig gesprek hebben gevonden.
  donderdag 23 maart 2006 @ 20:07:22 #79
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_36306950
spannend hoor randa..
Ladylike alles is al gezegd

hier beginnen de zenuwen toe te slaan voor de heupecho, zal alles wel goed zijn en wat dan, had ik het kunnen voorkomen.. zoveel vragen en nog zo weinig antwoorden..
je weet dat als ze iets vinden ze er nu op tijd bij zijn en tuurlijk alles wat helpt wordt gedaan.. maar toch...
misschien ben ik wle veel te pessimistisch.. ik vind het moeilijk.. en tegelijkertijd denk ik mens waar maak je je druk om.. neem plupphy en haar man.. ze heb net hun prachtknul verloren.. en dan maak ik me hier druk om

bah moeilijk...
  donderdag 23 maart 2006 @ 20:15:35 #80
61800 Rottdog
pi_36307148
Evenstar voorkomen had je het nooit meisje, je mag jezelf ook niet daarvan op de schuld geven.
  donderdag 23 maart 2006 @ 20:16:40 #81
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_36307180
weet ik wel.. maar toch .. verder gaat het wel goed hoor
  donderdag 23 maart 2006 @ 20:27:40 #82
61800 Rottdog
pi_36307463
Ohw maar ik ben van dat net zo hoor daar niet van maar jammer genoeg heeft moeder natuur van die nukken.
pi_36307467
Evenstar, sterkte meid. Hopelijk valt het mee, en je weet zelf dat je er niets aan kunt doen he meissie!

Hier nog steeds ff wat minder. Vorige week is de oom van mijn mannetje overleden, afgelopen dinsdag begrafenis gehad. Vanmorgen is mijn tante overleden, ze had longkanker, afgelopen vrijdag was ze 'opgegeven' qua behandeling, ze zou nog een paar maand hebben, vanmorgen is ze overleden, ze was 61. Mijn oma (haar moeder) leeft nog, is 90 en helemaal stuk. Zware weken...
Sara
Merel
Ukje
  donderdag 23 maart 2006 @ 20:39:27 #84
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_36307825
he gedverdemme.. dat soort berichten willen we al helemaal niet horen wat is de wereld soms zo klote en oneerlijk he.. sterkte aan de familie en directe en indirecte betrokkenen en speciaal voor oma..
  † In Memoriam † donderdag 23 maart 2006 @ 20:49:20 #85
81992 Githa
pi_36308181
Fuente, gecondoleerd dat zullen zware dagen zijn, sterkte!

Evenstar, ik had datzelfde schuld gevoel...wat nou maak ik me druk om Jordy, wat nou was ik bang dat hij niet meer wakker zou worden uit die narcose... maar niet vergeten dat je pijn niet met pijn kunt vergelijken.
Alles wat je kind aangaat treft je gewoon, en soms erg hard!
Ik kan me heel erg goed voorstellen hoe jij je voelt maar meissie het komt allemaal goed, wat de uitslag ook is Jullie kleine Arwen is een moedig meissie .... komt goed !
pi_36313514
He bah wat een nare berichten toch allemaal. Veel sterkte

Deze moeder is echt heel trots op haar zoontje. Zo mooi, ik had gelezen dat Merlijn op de voorkant van de Telegraaf zou kunnen staan met de borstvoedingsrecordpoging op de negen maanden beurs. Maar tegen de tijd dat ik daar achter kwam was de krant niet meer te krijgen bij ons in de supermarkt. Gelukkig had het café waar ik vergadering had vanavond de krant wel nog liggen en daar stond mijn Hollands Welvaren ook nog mooi op de foto. Aan iedereen die het ook maar zien wou heb ik de foto/voorkant laten zien. Zo trots was ik. Kijk... kijk dat is mijn zoontje. Jeeh zo trots was ik nog nooit geweest. Wat een heerlijk gevoel.
  Jubileum moderator vrijdag 24 maart 2006 @ 09:12:56 #87
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_36319512
Randa wat bijzonder! Wist je trouwens dat je contact op kunt nemen met de Telegraaf en nummers kunt bijbestellen? Je kunt ook nog de originele foto bestellen als je dat wilt.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_36319557
Had ik al ergens gelezen ja. Ga ik denk ik wel doen, kost iets van 7 euro.
pi_36319650
Evenstar succes vandaag

Fuente gecondoleerd

Randa, wat leuk!

Deze mama zit er weere even doorheen na de ellende van gister (zie kleine baby topic).
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 24 maart 2006 @ 09:34:29 #90
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_36319766
Evenstar, succes vandaag. Het komt helemaal goed..
Fuente, heel veel sterkte...
Vicky, dikke zoen.
Randa, ik zag de foto.... leuk!!

Deze mama heeft deze week de schrik van haar leven gehad. Ik ontdekte dinsdag een knobbel in mijn nek. Ik had het al eens eerder gevoeld, maar geen aandacht aan besteed. Om een lang verhaal kort te maken; na 3 dagen huilen, hele erge angst en verdriet, bleek gisteren dat het in orde was. Ik ben werkeleijk waar nog nooit zo bang geweest. Maar heel gelukkig is er uiteindelijk niks aan de hand.
pi_36319964
Evenstar succes
Fuente.. gecondoleerd
Randa: de foto is leuk voor later!! wat een ervaring
Lishe: gelukkig is er niets aan de hand
Vicky: ik weet niet wat ik moet zeggen behalve het cliché: Sterkte!!!
* Ladylike geeft amber dikke beterschapskus op buik kom op meisie...
Lid van de MamaSquad
  † In Memoriam † vrijdag 24 maart 2006 @ 09:53:31 #92
81992 Githa
pi_36320188
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 09:34 schreef Lishe het volgende:

Deze mama heeft deze week de schrik van haar leven gehad. Ik ontdekte dinsdag een knobbel in mijn nek. Ik had het al eens eerder gevoeld, maar geen aandacht aan besteed. Om een lang verhaal kort te maken; na 3 dagen huilen, hele erge angst en verdriet, bleek gisteren dat het in orde was. Ik ben werkeleijk waar nog nooit zo bang geweest. Maar heel gelukkig is er uiteindelijk niks aan de hand.
Lieve lieve Lishe, wat een schrik!
Ik miste je al op Fok , maar durfde ook niet te mailen, aangezien ik je ook niet op msn zag en je er misschien geen behoefte aan zou hebben.
Ik kan me erg goed voorstellen hoe jij je gevoeld moet hebben en jemig, net die oppepper die je nodig had zeg
Maar gelukkig heb je gelijk goed nieuws te melden, wat heb je dan trouwens lekker snel de uitslag gekregen!
Ik heb besloten dat het NU eens afgelopen moet zijn. Ik stuur een grote zware wolk vol geluk en gezondheid jullie kant op en laat hem daar helemaal leeg stromen.

pi_36321410
oh lishe, wat naar dat je zo in de rats hebt gezeten. maar gelukkig alles ok, pfff! ben blij voor je!
  vrijdag 24 maart 2006 @ 11:13:49 #94
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_36322217
Dank jullie wel
Ik heb niet op een uitslag hoeven wachten, alleen op tijd van de dokter. Dinsdag heb ik gebeld, kon pas donderdag terrecht. Hij heeft gevoeld, en gevoeld en gevoeld (Ik was totaal in paniek en duurde even voor ik ontspande) en hij zei dat het een klier is. (Toen ik me ontspande werd het gelijk een stuk kleiner.)
Githa, je bent een lieve schat
  vrijdag 24 maart 2006 @ 11:17:25 #95
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_36322336
Lishe, kan me voorstellen dat je daarvan schrikt. Gelukkig is alles in orde
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_36323877
Jeetje Lishe, dat is ff schrikken> Gelukkig dat alles goed is!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  vrijdag 24 maart 2006 @ 12:19:38 #97
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_36324152
Evenstar veel succes!

Fuente, gecondoleerd en veel sterkte

Vicky, jij ook veel sterkte en als je je ei ff kwijt moet, weet je me te vinden hè?

Lishe wat zul jij doodsangsten uitgestaan hebben. Gelukkig bleek het loos alarm.
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
pi_36404776
Lishe, wat schrikken zeg! Gelukkig is alles goed

Sara is vannacht voor het eerst uit logeren geweest. Papa en mama hadden een concert (Depeche Mode, was helemaal geweldig!). Tcoh voelde ik me op de een of andere manier zo ontzettend schuldig. Dacht telkens, wat nou als ze wakker wordt? Wat nou als ze ons dan 'roept' en wij komen niet? Kon wel janken toen we vannacht thuiskwamen! Vanmorgen dus gebeld en het was echt supergegaan. Ze heeft de hele nacht doorgeslapen, geen 1 keer gehuild, maar ja, opa en oma zijn ook heel vertrouwd, die passen elke dag minstens 1 dag op .
Vanavond gaan we haar halen, we moeten zo beiden eerst werken tot 22:00, maar deze mama kan eigenlijk niet wachten! Wil d'r weer lekker knuffelen, snuffelen, kletsen
Sara
Merel
Ukje
pi_36405559
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 11:13 schreef Lishe het volgende:
Dank jullie wel
Ik heb niet op een uitslag hoeven wachten, alleen op tijd van de dokter. Dinsdag heb ik gebeld, kon pas donderdag terrecht. Hij heeft gevoeld, en gevoeld en gevoeld (Ik was totaal in paniek en duurde even voor ik ontspande) en hij zei dat het een klier is. (Toen ik me ontspande werd het gelijk een stuk kleiner.)
Githa, je bent een lieve schat
Oh erg is dat hè. Ik heb dat ook weleens gehad, had ik ineens een "ei" in m'n nek zitten. Nou ja, niet zo groot natuurlijk, meer het idee van een klein paas-eitje Toen zei de dokter ook dat het een klier was.. Ik: Weet u dat wel zeker????
Ik was er maar niks gerust op

Fijn Fuente, dat alles goed is gegaan, spannend hè? En Depeche Mode

Met deze moeder alles goed, onze kleine meid is van de week ook oor het eerst een hele nacht uit logeren geweest. Wij gingen naar een concert in Amsterdam dus het was eigenlijk geen doen om haar nog op te gaan halen zodra we thuis zouden komen. Mits ze zou slapen natuurlijk... Maar ze heeft het hartstikke goed gedaan, lekker doorgeslapen en door opa en oma naar het kinderdagverblijf gebracht 's morgens. Het was wel heel vreemd om 's morgens wakker te worden terwijl ze er niet was, ik had steeds het gevoel dat ik iets vergat.

Over 2 1/2 week mag ze weer een keertje, dan gaan we weer naar een concert...

Oh en zondag was ze precies 8 maanden, het gaat zo ontzettend hard!!
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_36545508
Het slechte nieuws hier houdt niet echt op. Nadat we dus mijn man zijn oom 2 weken terug begraven hebben, mijn tante vorige week is overleden aan longkanker, kregen we gisteren te horen dat mijn vader z'n vriendin borstkanker heeft. Ze weten niet hoe 'erg' het momenteel is, er moeten verdere onderzoeken gedaan worden. Ze heeft 4 kindjes... Op dezelfde dag dat zij haar uitslag hoorde heeft haar beste vriendin (en ook een vriendin van m'n vader dus) een hartaanval gehad, op het schoolplein, terwijl ze hun kindjes aan het ophalen waren, zij ligt nu kritiek in het ziekenhuis...
Houdt het dan nooit op?
Sara
Merel
Ukje
  zaterdag 1 april 2006 @ 11:33:51 #101
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_36546237
jeutje heftig hoor
ik geef je bij deze een hele dikke knuffel en een dikke kus!
woorden schieten even tekort bij deze.. sterkte voor jou en je mannetje en de directe en indirecte betrokennen
  zaterdag 1 april 2006 @ 12:15:35 #102
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_36547127
Heel, heel veel sterkte. Voor jou, maar ook voor de rest van je familie natuurlijk.
  zaterdag 1 april 2006 @ 18:31:03 #103
45621 Suzanna
Mama van...
pi_36556829
Fuente, heel veel sterkte... jij krijgt ook het ene slechte nieuws na het andere.. en moeders van kindjes die ernstig ziek zijn is eigenlijk het ergste van alles vind ik altijd... Nogmaals heel veel sterkte !!
pi_36563361
fuente wat veel, en allemaal bijna tegelijk. veel sterkte voor jou & je familie.
pi_36563526
Fuente sterkte
pi_36589234
ik ben doodop! Amber en Michel zijn allebei ziek Heb gister ook even lekker een potje zitten janken. De ene ellende volgt zich op de andere ellende..

Gelukkig heb ik morgen een relaxdagje. Ga een dagje beautyen, heb ik wel verdiend!

Jeetje Fuente, jij krijgt ook alles tegelijkertijd
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zondag 2 april 2006 @ 23:01:57 #107
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_36593876
Neem het er maar van Vicky, hoe gaat het verder met je?

Helaas vanavond te horen gekregen dat mijn vriendin het ziekenhuis in is gegaan en er dit keer niet meer uit zal komen. Ze wil ook niet meer onderzocht worden, alleen maar pijnstillers. Even aan de telefoon gehad en samen gehuild. En om dan te horen; jammer dat ik nooit met Jolie naar de film heb gekund, zorg goed voor haar, ze is alle toekomst. Dan probeer ik alles maar weer te relativeren, iemand gaat zo jong al sterven maar aan de andere kant is er hier een prachtig kind en dat is inderdaad de toekomst. Maar toch maar toch, het is wel heel erg oneerlijk allemaal.
  zondag 2 april 2006 @ 23:06:54 #108
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_36593977
Mamaatjes toch...
Vicky, hopelijk worden jouw 2 zieken snel weer beter!

Luchtbel, wat ontzettend ongelooflijk moeilijk. Wat fijn dat je nog zulke gesprekken met je vriendin kunt hebben. Maar ook; wat moeilijk. Heel veel sterkte...
  Hoofdredactie Fotografie zondag 2 april 2006 @ 23:08:42 #109
95752 crew  Chell
Kluns
pi_36594047
Och Luchtbel wat moeilijk. Heel veel sterkte
  zondag 2 april 2006 @ 23:16:15 #110
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_36594334
luchtbel, je vriendin is moedig en sterk, net zoals jou kleine meisje en net zoals jijzelf.
pi_36594605
luchtbel, ik moet er zelfs van huilen en ik ken 'r niet eens. wat verschrikkelijk moeilijk en oneerlijk, zo'n jong leven... veel sterkte.
  maandag 3 april 2006 @ 08:31:51 #112
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_36599262
LB..... Wat kan ik zeggen? Heel veel sterkte lieverd.
Als je niet lacht, ben je dood.
  maandag 3 april 2006 @ 08:57:01 #113
24188 Belana
kloon van belana
pi_36599536
lb... wat vreselijk... veel sterkte
stormy waters...
sailin'
  maandag 3 april 2006 @ 08:59:14 #114
3142 m@x
pi_36599566
LB, wat onwijs rot zeg. Heel erg veel sterkte
pi_36599626
LB
pi_36600696
Luchtbel sterkte
  maandag 3 april 2006 @ 10:35:34 #117
124605 Ladylike
Alfa-Bitch
pi_36601286
luchtbel:
Ontzettend veel sterkte! Ik weet wat je doormaakt!!
Lid van de MamaSquad
  maandag 3 april 2006 @ 15:02:14 #118
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_36608514
Fuente sterkte

Luchtbel ook sterkte
  † In Memoriam † maandag 3 april 2006 @ 15:10:54 #119
81992 Githa
pi_36608736
Fuente, wat een heftige periode zo...ik wens je heel veel sterkte en als het jehelpt, lucht lekker je hart hier

Luchtbel, wat vreselijk moedig van je vriendin om zo te kunnen denken en praten, Jolie is ook de toekomst en wat voor een toekomst maar ik kan me heel goed voorstellen dat die waarom vraag blijft hangen, het is ook oneerlijk!
Ook voor jou heel veel sterkte
  maandag 3 april 2006 @ 15:52:41 #120
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_36610171
Ik heb de waarom vraag niet echt Githa, nou ja niet meer de waarom gebeuren zulke dingen maar wel de waarom nou zij? Eerlijk gezegd had ik me hier al op voorbereid, ze heeft een hele goede periode achter de rug waarbij ze heel veel dingen aan kon en heeft gedaan. Zo'n soort iets heb ik eerder meegemaakt (bij iemand anders dan) vlak voor die laatste periode. Ik heb hier dus wel rekening mee gehouden. Daarnaast zegt het niks over hoe het nu verder gaat, nou ja ik hoef niet te zeggen wat ik daar over hoop. Aan de andere kant blijft het gewoon een ontzettende lelijke kut situatie. Want dat is wat het is natuurlijk.

[ Bericht 5% gewijzigd door Luchtbel op 03-04-2006 16:05:09 ]
  maandag 3 april 2006 @ 16:01:12 #121
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_36610401
Oh, Luchtbel. Wat een nieuws nu weer. Het lijkt me een heel euh, verscheurd gevoel dat van de toekomst en het afscheid tegelijk.

Ze klinkt altijd zo lief als je het over haar hebt. Of dat nou komt door hoe zij is of door hoe ze voor jou is.
Een dikke kus van die andere.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_36615192
LB, sterkte meis

Ik heb van de week wel ff een offweek gehad. Eerst een klein meisje dat het uitgilt van de pijn omdat ze niet kan poepen en dan nu een virusje heeft waardoor de luiers niet aan te slepen zijn....

Heb me vandaag lekekr laten verwennen. Massage, gezichtbehandeling, sauna, zoutbaden, lunch, tea complet, cocktail, voetreflexmassage, bubbelbad... zalig!! Ben doodop!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 3 april 2006 @ 18:33:05 #123
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_36615242
Luchtbel wat ontzettend moeilijk en oneerlijk Heel veel sterkte...
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_36622486
Och Luchtbellie, wat een rotnieuws. Wat moeilijk om om afscheid te moeten nemen, wat zeg je tegen iemand die dood aan het gaan is... Heel veel sterkte, geef Jolie maar een extra dikke knuffel...
pi_36637245
Luchtbel, heel veel sterkte de komende tijd. Ik weet hoe moeilijk en zwaar het is om iemand te verliezen die je dierbaar is. Gelukkig kunnen jullie nog afscheid nemen van elkaar, zeggen wat je wilt zeggen, even knuffelen etc. Hoe moeilijk het ook is. En je vriendin heeft gelijk jouw kleine meid is de toekomst, jouw toekomst. Vertel haar maar hoe je vriendin was als ze groter is. Echt heel veel sterkte (ik ben een ramp in het onder woorden brengen van zulke dingen)
pi_36717175
Luchtbel, heel veel sterkte meid.. Weet verder even niet goed wat te zeggen.....
Sara
Merel
Ukje
  maandag 10 april 2006 @ 11:47:26 #127
45621 Suzanna
Mama van...
pi_36817106
Ik heb hier net ook zoiets 'achter de rug'.... vrijdag waren we erachter dat m'n zus nu toch écht op sterven lag...ik heb nog met haar kunnen praten, mijn familie is er bij gebleven en ze is met hen erbij gestorven. En nog steeds is het niet helemaal doorgedrongen bij mij. Ik was er ook niet bij natuurlijk...en dat is toch erg onwerkelijk dan. Ze was 37 jaar oud (mijn op één na oudste zus was ze, ben de jongste van acht kinderen, vandaar het grote leeftijdsverschil)...

(even voor achtergrond-informatie: Het lijkt jong om te sterven, 37... maar voor haar conditie en de complicaties die ze (al jaren lang) heeft gehad is ze nog erg oud geworden. Ze is geboren met spina bifida (een open rug) en te laat geopereerd omdat de artsen dachten dat ze het zowiezo niet zouden redden, mijn ouders hebben toen voor haar moeten vechten om haar behandeld te krijgen. Tot haar elfde heeft ze nog met krukken en beenbeugels kunnen 'lopen' maar daarna heeft ze altijd in een rolstoel gezeten. De laatste tijd zelfs constant in bed. Ze is uiteindelijk gestorven aan nierfalen, haar hele leven heeft ze ook last gehad van blaasontstekingen, nierbekkenontstekingen etc. En dat is nog niet eens de helft... wat zij allemaal heeft meegemaakt, hoeveel operaties zij heeft gehad en hoe vaak ze in het ziekenhuis heeft gelegen met VEEL pijn, dat gun je je ergste vijand (als je die zou hebben) nog niet eens.

Luchtbel, hoe is het nu met jouw vriendin, leeft ze nog?
  maandag 10 april 2006 @ 11:50:58 #128
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_36817233
Oh jezus, Suzanna. Wat heftig. Sterkte.

Ik vind dat iedereen hier echt nare dingen meemaakt. Waar is het zonnetje voor iedereen?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  † In Memoriam † maandag 10 april 2006 @ 11:55:44 #129
81992 Githa
pi_36817401
jah, zon!

Suzanna heftig hoor, en straks komt het besef....sterkte!
  maandag 10 april 2006 @ 11:55:53 #130
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_36817408
O Suzanna, wat ontzettend triest. Je hoofd heeft er waarschijnlijk wel vrede mee, maar je hart...
Als je niet lacht, ben je dood.
  maandag 10 april 2006 @ 11:56:13 #131
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_36817418
Suzanna, . Heel veel sterkte de komende tijd, ook voor de rest van je familie.
pi_36817641
Suzanna, heel veel sterkte de komende tijd *knuffel*
Sara
Merel
Ukje
  maandag 10 april 2006 @ 12:05:15 #133
24188 Belana
kloon van belana
pi_36817699
Suzanna....wat erg....veel sterkte!
stormy waters...
sailin'
pi_36818336
he jeetje Suus. Dikke knuffel en heel veel sterkte
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 10 april 2006 @ 12:48:20 #135
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_36818992
Suzanna ook veel sterkte met een dikke knuf erbij!
pi_36819674
Suzanna
  Hoofdredactie Fotografie maandag 10 april 2006 @ 16:01:19 #137
95752 crew  Chell
Kluns
pi_36825229
Suzanna, gecondoleerd en heel veel sterkte.
pi_36825951
Suzanna sterkte
pi_36826951
Suzanna gecondoleerd.

Deze moeder mag vanaf 1 mei weer gaan werken. 16 uur per week op de woensdag en de vrijdag. Vandaag mijn laatste gresprek gehad en dus ook het aanbod. Moet alleen nog tekenen.
Nu moet ik dus ook nog de opvang voor Merlijn gaan regelen. Dat is het enige dat toch wel een beetje pijn doet. Merlijn 2 dagen wegsturen. Maar ja, dat zal ook wel wennen.
pi_36847090
Pfff, net de kinderopvang geregeld. Gelukkig hebben ze voor die dagen geen wachtlijsten. Donderdag ga ik kijken samen met Merlijn. Hoop dat Magneet ook meegaat zodat ik de beslissing niet alleen hoef te nemen.
  dinsdag 11 april 2006 @ 09:54:49 #141
3142 m@x
pi_36847832
Suzanna, heel erg veel sterkte!
  dinsdag 11 april 2006 @ 10:20:48 #142
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_36848321
wat fijn randa gefeli zal wel ff wennen zijn 2 dagen zonder Merlijn, maar ik denk ook wel lekker.
  dinsdag 11 april 2006 @ 11:23:41 #143
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_36849857
proficiat randa het zal idd even wennen zijn. maar je kunt het
pi_36854151
Suzanna, sterkte met het verlies van je zus.
  dinsdag 11 april 2006 @ 14:32:52 #145
45621 Suzanna
Mama van...
pi_36855125
Jullie zijn erg lief! inderdaad veel van zulke berichten de laatste tijd...

Dutchie: ik denk dat je gelijk hebt... verstandelijk gezien heb ik zoiets van: 'ze wilde graag af zijn van dit lichaam, en ze had zoveel meegemaakt' maar ik wil haar helemaal niet missen. Dat is wel heel dubbel...
  dinsdag 11 april 2006 @ 18:18:00 #146
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_36861934
Suzanna, ik lees het nu pas.
Gecondoleerd en heel, heel veel sterkte.
  dinsdag 11 april 2006 @ 18:38:18 #147
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_36862541
Suzanna !

Randa gefeli met je baan !
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  dinsdag 11 april 2006 @ 20:29:08 #148
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_36866471
Jeetje Suzanna wat vreselijk zeg, gecondoleerd. Het lijkt me heel erg om je eigen zus zo te moeten zien. Sterkte Mijn vriendin is al overleden, een week geleden al.
  dinsdag 11 april 2006 @ 20:30:46 #149
3142 m@x
pi_36866546
Hoe gaat het nu met jou Luchtbel? Kan je het verdriet een beetje een plekje geven?

maak me soms een beetje zorgen om je. Is misschien stom maar kan er niks aan doen
  dinsdag 11 april 2006 @ 20:41:51 #150
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_36866964
Ik ben oke, het gaat niet geweldig maar wel goed. Ik heb wel verdriet maar het is geen allesoverheersend verdriet. Gewoon emotioneel (janken om lieve bejaarden in trein) Het afscheid was wel erg heftig, zeker om haar ook zo te zien. Maar doordat ze dingen nog heeft geschreven en gezegd weet ik dat ze zelf alles goed heeft afgesloten, dat het niet erg meer was om dood te gaan. Daar denk ik dan maar aan. Vind het moeilijk omdat zij één van de weinige mensen is waar ik zo'n lange band mee heb, die alles weet van vroeger. Ja mijn opa en oma zijn er ook nog maar ja die zijn ook oud. Ik hoop gewoon heel erg dat dit voor Jolie later anders is.

Lief maar het is echt niet nodig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')