Jelief schreef:quote:* Jdee komt even neus laten zien.
Waren een paar verschrikkelijk heftige weken. moeder begin feb uitbehandeld, 2 weken later met spoed naar ziekenhuis en wonder boven wonder het weekend gehaald, en sterker nog, ze mocht naar huis. Om te sterven, dat wel, maar toch . Dat is nu anderhalve week geleden, waarin ik (de eerste week met Ela) bij mn ouders bleef. Ela helemaal van slag, sliep niet meer, at niet goed meer, wilde alleen nog maar bij mij op schoot zitten. dat ging dus niet, dus zij weer naar huis toe, overdag kdv en ik overdag mantelzorgen, mijn moeder verzorgen (ze moet nu met alles geholpen worden, zit onder de morfine, maar is als ze wakker is nog wel goed bij gelukkig), en weer een beetje boven water komen na 2 weken paniekvoetbal. Vooralsnog gaat het eigenlijk nog wel ok. ze gaat wel achteruit, maar we doen t per dag. En we krijgen dus elke keer weer meer tijd, om bijvoorbeeld ook eens samen sudoko's te maken, of over de belastingaangifte en de wereld te praten. En dat is echt super. Ik heb geen idee hoelang het nog duurt, ik heb in ieder geval zorgverlof opgenomen, en ben nu dochter bij mijn ouders, moeder thuis en, gelukkig, lukt het me ook nog af en toe Jdee te zijn. En ik wilde jullie allemaal nog even bedanken voor de steun die ik de afgelopen tijd van jullie heb mogen ervaren... We gaan nog even deze laatste rit beleven en uitzitten en het is naar dat t zal eindigen maar ik tel mn zegeningen en ben blij met dat ik nu met haar dit mag en kan doormaken.
Dank dus, en nu duik ik weer effe in de lurkstand. heb nog een boel te doen vanavond (nachtwaakdienst vanacht).
quote:Deze moeder is ook moe. Ik vind het nog steeds verschrikkelijk moeilijk dat ik moet werken. Emma drinkt nog steeds niet goed genoeg uit een fles. Gisteren belde ik naar het kdv hoe het met Emma ging en toen had ze om 15.00 pas 100 ml op. Toen ik opgehangen had even zitten grienen. Van mijn collega mocht ik wel naar huis (en van de baas ook) maar ik ben niet gegaan. Emma moet uit de fles drinken onder de knie krijgen en haar elke keer eerder ophalen helpt dan ook niet. Daarbij komt ook nog dat mijn vrije uren dan wel erg snel op zijn.
Ik heb besloten dat ik ander werk wil, maar ben nog niet zo ver dat ik heel actief aan het zoeken ben. Mijn huidige werk vraagt teveel van mijn lichaam en het lijkt mij ook wel wat om halve dagen te werken.
Uit de dop drinken is idd de volgende stap die ik wil proberen. We gaan eerst deze week ook op de dagen dat ik thuis ben ook een flesje aanbieden. Dat waren we al eerder van plan maar is er bij ingeschoten. Antilektuit voor avent heb ik al eens geprobeerd maar was toen geen succes, wellcht nu wel, ze is alweer een maand ouder.quote:Op zondag 5 maart 2006 00:01 schreef Jdee het volgende:
[..]
Je kan het, Emma kan het ook, en Mike ook. Jullie doen t geweldig nu, en volhouden betekent ook jezelf toestaan af en toe toe te geven. Dat mag. Hup hup!
vast al gemeld, wellicht ten overvloede dus, vergeef me: probeer het eens uit de dop van een aventfles (oid), of uit een tuitbeker-met-of-zonder ventiel. wellicht lukt dat wel
t komt allemaal goed. echt.
Ik heb wel gewerkt na Joshua en nee toen vond ik het ook heel moeilijk. Maar ik was natuurlijk al vrij snel weer zwanger en had voor die tijd ook nog een PDS.quote:Lewis, nadat Joshua geboren was werkte jij toch ook? Is het nu moeilijker geworden?
Genieten joh van zo'n pyamadagquote:Op maandag 6 maart 2006 16:15 schreef Lishe het volgende:
Nou, op dit moment zijn Luuke en ik nog steeds in pyama. Ik heb een deken op de bank en madam schaarelt rond. Ik voel me wel een beetje schuldig, maar ik ben ook wel blij dat we vandaag lekker niks hoeven doen. Ze is nu druk in de weer met een sjaal, die moet om en af. Wolk, kijk uit.... nog even en ik zit er weer op.Ik geef maar gewoon toe aan mijn bui en vanaf morgen ga ik weer mijn best doen. Ik vind jullie reacties echt heel erg lief!
slopend is het, al ging het vandaag weer wat beter.graag! Anders pastze het niet meer!quote:Op zondag 5 maart 2006 12:19 schreef m@x het volgende:
Jelief, wat moet het moeilijk zijn om op zo'n manier je werk en het moederschap te moeten combineren. Succes met de drinktraining!en ik moet nog steeds wat opsturen
![]()
Wou hier nog even op reageren...quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:05 schreef Lishe het volgende:
Mijn rol als dochter daarintegen is beter dan ooit, misschien een compliment naar mijn eigen moeder toe.
Die hebben we afgelopen donderdag gekocht (nouja Mike) Vrijdag hebben ze hem op het kdv geprobeerd zonder succes. Maandag heeft mijnmoeder het nog eens geprobeerd en vondt dat er te weinig melk uit kwam dus ik vertelde overde telefoon dat ze er dan één puntje af kon knippen...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:52 schreef Ladybos het volgende:
[afbeelding] Het is de breastbottle nurser.
Dit is bij mijn werkgever een ongeschreven regel. Maar ik wilde per se minder werken (16 uur).quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:43 schreef Igraine het volgende:
Bij ons op het werk 'mag' je in ieder geval niet minder dan 24 uur per week werken (dwz een contract hebben van 24 uur pw).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |