abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † maandag 26 december 2005 @ 09:18:50 #1
81992 Githa
pi_33408938
Hoe gaat het met de moeders? (deel 20)
quote:
Op maandag 26 december 2005 09:17 schreef Githa het volgende:
Gaat helemaal goed komen Wennie en een traantje laten, omdat je hem moet missen is toch helemaal niet erg, het zou pas moeilijk worden als je hem dan ook niet achter liet.

Ohw, wat bij mij overigens goed helpt, is niet bellen! Als ik bel en ik hoor hem huilen dat bevestigd dat alleen mijn gevoel van 'zie je wel' dus wat niet weet wat niet deert en een beetje vertrouwen dat ze me wel bellen als er iets is.

Maar dat Robin 2 dagen naar familie kan, is natuurlijk erg fijn.
  maandag 26 december 2005 @ 09:23:05 #2
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_33408960
Ik had maar 2x gebeld, vond ik toch best wel meevallen Maar ik weet idd niet wat ik had gedaan als ik 'm had horen huilen, dus bedankt voor de tip

Ja, kan ik eerst nog 1,5 maand wennen voordat ik 'm bij vreemden achterlaat
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
pi_33409031
prima
  maandag 26 december 2005 @ 10:45:34 #4
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_33409711
Wennie, dat wennen zal best even lastig zijn ja. Ondanks dat ze dan bij familie zijn of zo.
pi_33421803
ik vond 't in 't begin juist heel fijn om regelmatig even te bellen. nou hoorde ik Piet ook nooit huilen dan dus misschien dat 't anders minder fijn geweest was. bij anna heb ik nooit gebeld, die had het vanaf 't begin (maar dat was ook pas met 7 maanden, een stuk later dan Piet destijds) zo overduidelijk naar haar zin bij 't kdv, daar had ik veel minder zorgen om.

succes hoor wennie, hopelijk doe je je naam geen eer aan en went 't snel.
pi_33443877
Nog even over die 5-10-15 minuten methode. De momenten dat je naar hem toe gaat, hoe lang blijf je dan bij hem?
Noah wil de laatste tijd overdag slecht slapen. Maar als ik naar hem toe ga krijg ik hem alleen stil door hem eruit te halen. Maar zodra ik hem weer in bed leg is het huilen. En als ik weg ga wordt ie echt driftig. Met alleen over zn bolletje aaien en sussen of liedjes zingen ofzow, wordt ie niet stil.
En als ie zo driftig wordt houdt ie juist zichzelf wakker. Vaak gaat ie dan ook nog op zn buik draaien of zitten, staan, etc.
Meestal is het zn 2e middagslaapje, en als het drama te lang duurt haal ik hem er toch maar uit omdat het dan inmiddels etenstijd is
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  dinsdag 27 december 2005 @ 18:39:01 #7
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_33446902
Tex, ik blijf nooit langer dan een minuut en dat is al langer dan de gemiddelde keer dat ik langskom. Het gaat er echt om dat je laat zien dat je er bent en dat je terugkomt, niet om het stil of zelfs in slaap krijgen in die tijd dat je er bent. Maria wordt ook altijd juíst weer kwaaier als we weer weggaan, maar dat is dan maar zo, denk ik altijd. En gelukkig werkt het ook steeds wel echt; na een tijdje valt ze toch in slaap. Succes!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  dinsdag 27 december 2005 @ 18:43:39 #8
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_33447055
Tex, is het niet gewoon verstandiger/handiger om een beetje te schuiven in Noah's overdag slaaptijden? Misschien is hij er wel gewoon aan toe om een slaapje te laten vallen overdag en dn een beetje schuiven met de andere tijden. (misschien 's morgens wat later naar bed en 's avonds wat eerder in bed bijv.)

Dat zou ik eerder doen dan de 5-10-15 minuten methode bij een overdag slaapje.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 27 december 2005 @ 18:46:19 #9
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_33447136
Ja, dat is trouwens wel iets, ET! Ik heb het ook nooit bij middagslaapjes gedaan. Als Maria heel soms niet blijkt te kunnen of willen slapen overdag, zie ik het in bed leggen als een foute inschatting van mij. Zo haal ik haar er dan ook uit ("Oh, zat ik ernaast? Was je nog niet moe?") Dan is er meestal ook meteen geen probleem en kan ze nog lekker spelen.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  dinsdag 27 december 2005 @ 18:49:40 #10
3011 E.T.
pi_33447251
Idd Sug
Ik heb hier ook altijd gewoon op Saskia gelet qua slapen en nooit op de klok, maar soms dacht ik wel eens dat ze moe was en dan bleek ze toch (nog) niet te willen slapen. Dan heb ik 'r altijd maar gewoon weer uitgehaald; als je weer moe bent proberen we 't nog een keer OF we houden je wakker tot avondbedtijd (is hier trouwens al om 18.30 dus dat rekt misschien wat makkelijker)

's avonds en 's nachts gingen we wel aan de 'slaaptraining', maar overdag dus duidelijk niet
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 27 december 2005 @ 19:05:08 #11
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_33447743
Ik doe hier idd hetzelfde met Juul Tex, maar goed, jij kunt natuurlijk het beste inschatten of Noah echt echt echt moe is of dat ie het nog wel even redt. Succes!
pi_33447798
Hier ook weer uiit bed als het middagslaapje niet wil lukken. Soms neem ik d'r dan even lekker op schoot, hangt ze lekker tegen me aan en rust ze toch een beetje uit. Boekje lezen of teletubbies kijken ofzo. En soms valt ze dan alsnog in slaap en kijk ik een uur lang naar een lief slapend meisje in mijn armen
pi_33448071
Ik had ook al het idee dat hij zo langzamerhand aan één middagslaapje toe is. Maar op de dagen dat ie naar de creche gaat is dat een bertje een probleem. Hij gaat alleen middagen naar de creche en dan zou ie dus precies liggen te slapen als ik hem moet brengen....

En hij is wel echt moe als ik hem in bed wil leggen voor dat 2e slaapje. Als ie 's ochtends slaapt dan redt ie het daarmee gewoon echt niet totdat ie 's avonds naar bed gaat. En als ik hem er toch maar uithaal omdat het slapen niet wil lukken, dan is ie vaak ook niet echt te genieten. Huilen om alles, etc.
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  dinsdag 27 december 2005 @ 19:31:33 #14
3011 E.T.
pi_33448662
Dat is idd een rottijdje Tex, maar volgens mij hebben alle kleintjes dat wel; een keer slapen duurt de dag net ff te lang voor maar 2x slapen willen ze niet meer.
En kan het met het kdv niet zo dat Noah meteen daar in bed gaat zodra hij gebracht is?
En anders gewoon beetje schuiven, het een een beetje later, het ander beetje vroeger..
pi_33450146
Bedenk me net dat Noah de laatste toch bijna nooit meer slaapt op het kdv, dus daarvoor hoeven we het idd niet te laten eigenlijk..
©Dumbo
pi_33454867
Hier ook problemen met 1 of 2 slaapjes hoor Tex. Meestal slaapt ze s ochtends nog wel een uurtje maar soms slaat ze die over en doet ze een vroege middagslaap. Maar dan duurt het eigenlijk weer te lang tussen de middagslaap en het 's avonds naar bed gaan, dan wordt ze hangerig. Dus hier is het ook puzzelen af en toe. Scheelt wel dat ze niet naar het KDV gaat dus daar hoeven we geen rekening mee te houden.
pi_33456982
Renzell hoe gaat het met jou?

Hier een minder leuke update. Gezien het verlopp van herstel kunnen we nu na ruim 4 weken zeggen dat de operatie niet geslaagd is. Of de cyste toch groter is geworden ondanks de drain of dat er een zenuw beschadigt is dat weten we nog niet. Dat word allemaal 23 januari pas duidelijk wanneer dat uit gezocht kan worden. Ik kan nu nog minder dan voor de operatie. Toen kon ik nog redelijk met veel medicijnen de dag zittend door brengen. Momenteel is dat onmogelijk. Het is een behoorlijke klap en wat de toekomst hier brengt moeten we afwachten.
Wel wil ik iedereen bedanken voor de steun, tijdens en na de operatie!!!
  FOK!fossiel dinsdag 27 december 2005 @ 23:36:52 #18
2628 Karin
pi_33457021
Wat ontzettend klote Anitra
pi_33457360
oh wat erg anitra... maar hoe zat het dan met dat er pas na 6 weken echt een conclusie kon worden getrokken?
pi_33457536
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 23:47 schreef bixister het volgende:
oh wat erg anitra... maar hoe zat het dan met dat er pas na 6 weken echt een conclusie kon worden getrokken?
Na 4 weken moet er al een bepaalde verbetering zijn om al meer mobiliteit te krijgen/hebben. Dan gaat de oefentherapie al licht van start en mag je de 1 kilo naar de 2 kilo opvoeren. Gezien het feit dat ik net een half uur kan zitten en dan vervolgens 2 uur moet liggen om weer een beetje naar de wc te kunnen waggelen en gezien de stijging van de pijn is de conclusie dus dat het niet geslaagd is. Ik had dus al veel meer moeten kunnen doen omdat de wond genezen is voor het grootste deel en in het begin zeiden ze dat de pijn dus van de wond af kwam als ik wees waar het zat. Die pijn is dus uit gaan breiden en erger geworden ipv minder.
pi_33457654
Anitra
Wat ongeloofelijk erg!!!
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_33457741
ja, ik vind 't echt heel ellendig nieuws zeg. heel veel sterkte en ik hoop nog steeds voor je dat dit toch een verkeerde conclusie is.
  woensdag 28 december 2005 @ 06:06:34 #23
24188 Belana
kloon van belana
pi_33461537
anitra, dat is wel ernstig! zat dat risico erin? pfff... sterkte meid!
stormy waters...
sailin'
  woensdag 28 december 2005 @ 07:33:44 #24
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_33461776
Sterkte Anitra!
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
  woensdag 28 december 2005 @ 07:49:39 #25
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_33461814
Anitra jeetje, wat erg. Onderga je daarvoor een operatie... Ik hoop met de rest mee dat het toch nog verbetert, véél verbetert.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')