quote:Op maandag 26 december 2005 09:17 schreef Githa het volgende:
Gaat helemaal goed komen Wennie en een traantje laten, omdat je hem moet missen is toch helemaal niet erg, het zou pas moeilijk worden als je hem dan ook niet achter liet.
Ohw, wat bij mij overigens goed helpt, is niet bellen!Als ik bel en ik hoor hem huilen dat bevestigd dat alleen mijn gevoel van 'zie je wel' dus wat niet weet wat niet deert en een beetje vertrouwen dat ze me wel bellen als er iets is.
Maar dat Robin 2 dagen naar familie kan, is natuurlijk erg fijn.
Na 4 weken moet er al een bepaalde verbetering zijn om al meer mobiliteit te krijgen/hebben. Dan gaat de oefentherapie al licht van start en mag je de 1 kilo naar de 2 kilo opvoeren. Gezien het feit dat ik net een half uur kan zitten en dan vervolgens 2 uur moet liggen om weer een beetje naar de wc te kunnen waggelen en gezien de stijging van de pijn is de conclusie dus dat het niet geslaagd is. Ik had dus al veel meer moeten kunnen doen omdat de wond genezen is voor het grootste deel en in het begin zeiden ze dat de pijn dus van de wond af kwam als ik wees waar het zat. Die pijn is dus uit gaan breiden en erger geworden ipv minder.quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:47 schreef bixister het volgende:
oh wat erg anitra... maar hoe zat het dan met dat er pas na 6 weken echt een conclusie kon worden getrokken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |