Het is 2-0, jij zegt 2-3. Kan nog steeds.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:19 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dacht ik, maargoed, met de stand van nu zie ik dat niet meer gebeuren.
Het kan nog inderdaadquote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:21 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Het is 2-0, jij zegt 2-3. Kan nog steeds.
Wij ookquote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:19 schreef Cart_man het volgende:
Heerenveen is echt waardeloos in uitwedstrijden, bizar.
Dat welquote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:22 schreef mcyodogg het volgende:
Toch vrij uniek 2-0 voorstaan bij de rust
Ik ook.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:29 schreef Gizmo112 het volgende:
Groningen is een typische 2e helft ploeg, zie het ook nog wel goedkomen.
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:20 schreef Gizmo112 het volgende:
Kom op Grunn
Ik ook, belachelijk.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:42 schreef Cart_man het volgende:
Ik vind het lachwekkend wat Groningen laat zien.
En waar is zei dat het nog wel goed zou komen wil ik graag een joker inzettenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:29 schreef Gizmo112 het volgende:
Groningen is een typische 2e helft ploeg, zie het ook nog wel goedkomen.
Zo verloren wij er 3 in Groningenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:47 schreef Cart_man het volgende:
Op dit soort momenten baal ik dus echt dat Feijenoord vorige week 2 punten heeft laten liggen in Groningen...
Nu al dronken?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:49 schreef mrPanerai het volgende:
hoort dit topic niet in de categorie playstation thuis????
Dat kun je niet vergelijken. Een offday zegt niks over de rest van het seizoen.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:47 schreef Cart_man het volgende:
Op dit soort momenten baal ik dus echt dat Feijenoord vorige week 2 punten heeft laten liggen in Groningen...
6-0?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:50 schreef mcyodogg het volgende:
hee dat liedje nu op radio 1 lijkt verdacht veel op het deuntje wanneer willem 2 scoort
Zelfs met de PS is dit onmogelijkquote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:49 schreef mrPanerai het volgende:
hoort dit topic niet in de categorie playstation thuis????
nee ze draaiden 'happy together', en de dance-versie daarvan draaien ze bij een willem II doelpunt.quote:
Dat is zo, maar toch...quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:50 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Dat kun je niet vergelijken. Een offday zegt niks over de rest van het seizoen.
feyenoord is niet slecht bezig geweest toen,groningen is thuis gewoon goed. ze staan niet voor niets 5de,al vind je dat nu totaal niet terug. of bedoel je de offday van groningen nu?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:50 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Dat kun je niet vergelijken. Een offday zegt niks over de rest van het seizoen.
Ja tuurlijk, bedoel ik datquote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:54 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
feyenoord is niet slecht bezig geweest toen,groningen is thuis gewoon goed. ze staan niet voor niets 5de,al vind je dat nu totaal niet terug. of bedoel je de offday van groningen nu?
volgens verslaggever De Vries via Alex.quote:
ik denk dat ze met zijn 5en spelen ofzo.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:02 schreef Cheiron het volgende:
WTF is groningen mee bezig? Zijn ze wel op komen dagen?
wel 5 aanvallers danquote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:02 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
ik denk dat ze met zijn 5en spelen ofzo.
heerenveen verliest 4-1 uit,groningen 5-0 uit en jij begint over een ajax verhaal wat wel allang hebben geaccepteerdquote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:20 schreef mcyodogg het volgende:
Als Ajax morgen niet wint kunnen ze theoretisch al niet meer kampoioen worden.
hee ik zeg het alleen maar omdat PSV vandaag gewonnen heeft en vandaar die situatie ontstaat.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:22 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
heerenveen verliest 4-1 uit,groningen 5-0 uit en jij begint over een ajax verhaal wat wel allang hebben geaccepteerd.
en je denkt dat we niet van sparta kunnen winnen thuis???!
En krijgt als beloning een mooi fluitconcert.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:23 schreef fanneke het volgende:
NAC wint
Goal werd afgekeurd. Buitenspel.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:28 schreef -jos- het volgende:
Wat gebeurd er bij Vitesse - Roda? Voetbal.nl gaf net 2-1 voor Vitesse aan maar nu weer 1-1![]()
Ze hadden Sturing gewoon direct weg moeten sturen.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:39 schreef Eilanden het volgende:
Vitesse is de laatste tijd echt met een vrije val bezig
Ik zie dat de komende week ook gebeuren.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:54 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ze hadden Sturing gewoon direct weg moeten sturen.
Als het beste met Vitesse voor heeft, doet ie een Rini Coolentjequote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:55 schreef fanneke het volgende:
[..]
Ik zie dat de komende week ook gebeuren.
Dat gaat niet gebeuren hoor. Die play off halen we toch niet. Sturing zit die laatste wedstrijden gewoon uit. Tenzij hij zelf opstapt, maar ontslaan zullen ze zeker niet doen.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:55 schreef fanneke het volgende:
[..]
Ik zie dat de komende week ook gebeuren.
quote:
Hij heeft er ook al 18 gemaakt hoor, dus dat valt wel mee.quote:Op zondag 5 maart 2006 12:54 schreef Suijk het volgende:
Je moet Dirk die pingel ook niet laten nemen, hij geeft dit seizoen de assists.
ja... maar trainde gister weer meequote:
quote:Op zondag 5 maart 2006 12:52 schreef Ludacriss het volgende:
Ja terechte penalty.
Heeft er ook mee te maken dat Feyenoord in het begin gewoon goed aan het voetballen was.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:02 schreef Eilanden het volgende:
Wat speelt Utrecht zwak.. niets van het spel van afgelopen weken![]()
Waar heb ik dat eerder gezienquote:Op zondag 5 maart 2006 13:02 schreef Eilanden het volgende:
Wat speelt Utrecht zwak.. niets van het spel van afgelopen weken![]()
Het was een kwestie van tijd dat Feyenoord zou scoren, het tempo gaat een beetje omlaag.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is een kwestie van tijd tot Feyenoord scoort?
Feyenoord zet Utreg onder druk, maar dan kan je als team nog wel goed voetballen om onder de druk vandaan te komen. Maar ze combineren slecht en spelen niet slim.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:09 schreef Loesj het volgende:
[..]
Heeft er ook mee te maken dat Feyenoord in het begin gewoon goed aan het voetballen was.
Ze hoeft alleen maar even in z'n papieren te kijken om te zien dat Kalou geen Nederlander is en dus maar fijn voor Ivoorkust moet uitkomen op het WK.quote:
Dan ga ik niet juichenquote:Op zondag 5 maart 2006 13:22 schreef Loesj het volgende:
[..]
Kalou maakt de winnende tegen Brazilie in de finale![]()
Het regent, het regent, de pannetjes worden natquote:
Ja dat krijg je natuurlijk. Doet ie ook zelf; waar heeft Oranje meer aan een goal of een strafschop? Kalou denkt strafschopquote:Op zondag 5 maart 2006 13:23 schreef Eilanden het volgende:
Leuk .. hier ook weer de discussie over Kalou![]()
Denk het wel.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:42 schreef Ambrosius het volgende:
Wedstrijd gespeeld dus.
In Nederland wel. Eigenlijk vooraf al.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:42 schreef Ambrosius het volgende:
Wedstrijd gespeeld dus.
Bovendien is het goed voor het veld.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:47 schreef Loesj het volgende:
[..]
Kuijt is een oermens, laat zich niet aan de kant zetten door een beetje schijt
Oh, is het Utrecht?quote:Op zondag 5 maart 2006 13:49 schreef vdHoek het volgende:
Utrecht speelt wel een heel matige pot vandaag.
quote:
Humor heb je wel, dat kan ik je nageven.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:51 schreef Fok_you het volgende:
de beste grasmat van Nederland (lees; europa)
Instelling van die gozer is inderdaad top. Spel helaas wat minderquote:Op zondag 5 maart 2006 13:47 schreef Loesj het volgende:
[..]
Kuijt is een oermens, laat zich niet aan de kant zetten door een beetje schijt
Het leek net RBC, vandaar m'n vraag. Mat en tam, gaat niks van uit, knullig de bal verspelen na de middellijn.Nog geen enkele kans gehad.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:51 schreef Eilanden het volgende:
Feyenoord staat verdiend voor, maar zo geweldig spelen ze ook niet.
De wijze waarop ze spelen is ook 'on-Utrechts'. Zeker tegen een 'topper' wordt er over het algemeen veel beter gespeeldquote:Op zondag 5 maart 2006 13:53 schreef twi het volgende:
[..]
Het leek net RBC, vandaar m'n vraag. Mat en tam, gaat niks van uit, knullig de bal verspelen na de middellijn.Nog geen enkele kans gehad.
Engeland hoort niet meer bij Europa ?quote:Op zondag 5 maart 2006 13:53 schreef Loesj het volgende:
[..]
Ik kan me zo geen beter veld bedenken.... Daar moet ik hem wel gelijk in geven.
Highbury.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:53 schreef Loesj het volgende:
[..]
Ik kan me zo geen beter veld bedenken....
Nouja, op zich is het best des Utrechts, met z'n allen voor de pot liggen en er spaarzaam maar effectief uitkomen. Maar met een zwakke verdediging en zonder spaarzame uitvallen is het inderdaad niet zoals het hoort.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:54 schreef Eilanden het volgende:
De wijze waarop ze spelen is ook 'on-Utrechts'. Zeker tegen een 'topper' wordt er over het algemeen veel beter gespeeld
In Engeland wordt het bijhouden van velden soms tot een kunst verheven ja. Geloof dat de veldmeester (of hoe noem je zo iemand?quote:
Ik weet dan niet over welke uitwedstrijden je hebt, maar tegen bijvoorbeeld Ajax en AZ werd er wel degelijk aangevallen.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:56 schreef twi het volgende:
[..]
Nouja, op zich is het best des Utrechts, met z'n allen voor de pot liggen en er spaarzaam maar effectief uitkomen. Maar met een zwakke verdediging en zonder spaarzame uitvallen is het inderdaad niet zoals het hoort.
Klopt, respectievelijk 4 en 3 keer, uit een mooie counterquote:Op zondag 5 maart 2006 13:58 schreef Eilanden het volgende:
Ik weet dan niet over welke uitwedstrijden je hebt, maar tegen bijvoorbeeld Ajax en AZ werd er wel degelijk aangevallen.
Qua veld is de Kuip duidelijk minder dan Highbury. Engelse velden zijn over het algemeen gewoon superieur aan andere Europese velden, omdat, zoals al ergens boven mij staat geschreven, het daar tot een kunst is verheven. En nou ga ik als de donder richting de Arena, dat is pas een grasmat zegquote:
Neuh, ik zit nu eigenlijk meer naar het gras te kijken.quote:Op zondag 5 maart 2006 14:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Feyenoord - Utrecht boeit niet zoveel meer merk ik aan de reacties.
Er zijn leukere dingen om over te praten dan over het voetbal in De Kuip.quote:Op zondag 5 maart 2006 14:01 schreef Fok_you het volgende:
teringverslag op rijnmond zeghoor van alles behalve voetbal zo ongeveer
De terreinmeester van Chelsea heeft dan ook een paar slechte weken gehadquote:Op zondag 5 maart 2006 14:01 schreef DutchSoldier het volgende:
[..]
Qua veld is de Kuip duidelijk minder dan Highbury. Engelse velden zijn over het algemeen gewoon superieur aan andere Europese velden, omdat, zoals al ergens boven mij staat geschreven, het daar tot een kunst is verheven. En nou ga ik als de donder richting de Arena, dat is pas een grasmat zeg![]()
quote:Op zondag 5 maart 2006 14:01 schreef twi het volgende:
[..]
Klopt, respectievelijk 4 en 3 keer, uit een mooie counter
Dat kan er ook nog wel bij ... geen idee wie er volgende week in de verdediging moeten gaan staanquote:Op zondag 5 maart 2006 14:16 schreef Irrem het volgende:
ROOD!! shew atjon
Voor de competitie is een gelijk spel leukerquote:Op zondag 5 maart 2006 14:28 schreef kevin6188 het volgende:
Ajax kan een goede stap zetten richting plek vier vandaag (nooit verwacht dat ik dit nog zou moeten tikken), want Groningen, Heerenveen en Utrecht hebben dus verloren.
ja, en Roda of Twente haalt misschien de play-offs nog en RKC lijkt juist weg te vallen uit de topnegen als het zo doorgaatquote:Op zondag 5 maart 2006 14:29 schreef clauwheee het volgende:
Staan we nog steeds vijfde, ondanks onze wanprestatie van gisteren..rare competitie
Dat noemen we dus een tactische gele kaart...quote:Op zondag 5 maart 2006 14:42 schreef HeatWave het volgende:
Hij kan er niet bij zijn bij Ajax-psv, wat een ramp.
nee, verder nog stomme, al 10000 keer voorbijgekomen, kut vragen?quote:Op zondag 5 maart 2006 14:43 schreef Loesj het volgende:
Wat is het opeens druk hier! Moeten jullie niet in het stadion zitten?
Neequote:Op zondag 5 maart 2006 14:43 schreef Loesj het volgende:
Moet jij niet kievitseieren gaan rapen?quote:Op zondag 5 maart 2006 14:43 schreef Loesj het volgende:
Of je schoenen op alfabet zetten?quote:Op zondag 5 maart 2006 14:45 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Moet jij niet kievitseieren gaan rapen?
Noem je dat geen nepsupporters?quote:Op zondag 5 maart 2006 14:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, verder nog stomme, al 10000 keer voorbijgekomen, kut vragen?.
Waar was jij dan net tijdens Feyenoord - Utrechtquote:Op zondag 5 maart 2006 14:43 schreef Loesj het volgende:
Relax Heetwijf! Je staat voorquote:Op zondag 5 maart 2006 14:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, verder nog stomme, al 10000 keer voorbijgekomen, kut vragen?.
Snapt er dan niemand smilies meer?quote:Op zondag 5 maart 2006 14:46 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Relax Heetwijf! Je staat voor![]()
Geniet van het gevoel!
Wat moet ik in de Kuip? Ik kijk graag een leuke wedstrijd maar ben niet speciaal voor een club.quote:
quote:Op zondag 5 maart 2006 14:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Leuk voor Nourdin, verdient ie.
Er is hoe dan ook een verschil tussen een supporter achter internet en een supporter in het stadion. Dat kan je niet echt ontkennen lijkt me.quote:Op zondag 5 maart 2006 14:47 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dus volgens jou kunnen er maar 50.000 echte Ajaxsupporters zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |