Nu al dronken?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:49 schreef mrPanerai het volgende:
hoort dit topic niet in de categorie playstation thuis????
Dat kun je niet vergelijken. Een offday zegt niks over de rest van het seizoen.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:47 schreef Cart_man het volgende:
Op dit soort momenten baal ik dus echt dat Feijenoord vorige week 2 punten heeft laten liggen in Groningen...
6-0?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:50 schreef mcyodogg het volgende:
hee dat liedje nu op radio 1 lijkt verdacht veel op het deuntje wanneer willem 2 scoort
Zelfs met de PS is dit onmogelijkquote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:49 schreef mrPanerai het volgende:
hoort dit topic niet in de categorie playstation thuis????
nee ze draaiden 'happy together', en de dance-versie daarvan draaien ze bij een willem II doelpunt.quote:
Dat is zo, maar toch...quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:50 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Dat kun je niet vergelijken. Een offday zegt niks over de rest van het seizoen.
feyenoord is niet slecht bezig geweest toen,groningen is thuis gewoon goed. ze staan niet voor niets 5de,al vind je dat nu totaal niet terug. of bedoel je de offday van groningen nu?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:50 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Dat kun je niet vergelijken. Een offday zegt niks over de rest van het seizoen.
Ja tuurlijk, bedoel ik datquote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:54 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
feyenoord is niet slecht bezig geweest toen,groningen is thuis gewoon goed. ze staan niet voor niets 5de,al vind je dat nu totaal niet terug. of bedoel je de offday van groningen nu?
volgens verslaggever De Vries via Alex.quote:
ik denk dat ze met zijn 5en spelen ofzo.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:02 schreef Cheiron het volgende:
WTF is groningen mee bezig? Zijn ze wel op komen dagen?
wel 5 aanvallers danquote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:02 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
ik denk dat ze met zijn 5en spelen ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |