heerenveen verliest 4-1 uit,groningen 5-0 uit en jij begint over een ajax verhaal wat wel allang hebben geaccepteerdquote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:20 schreef mcyodogg het volgende:
Als Ajax morgen niet wint kunnen ze theoretisch al niet meer kampoioen worden.
hee ik zeg het alleen maar omdat PSV vandaag gewonnen heeft en vandaar die situatie ontstaat.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:22 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
heerenveen verliest 4-1 uit,groningen 5-0 uit en jij begint over een ajax verhaal wat wel allang hebben geaccepteerd.
en je denkt dat we niet van sparta kunnen winnen thuis???!
En krijgt als beloning een mooi fluitconcert.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:23 schreef fanneke het volgende:
NAC wint
Goal werd afgekeurd. Buitenspel.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:28 schreef -jos- het volgende:
Wat gebeurd er bij Vitesse - Roda? Voetbal.nl gaf net 2-1 voor Vitesse aan maar nu weer 1-1![]()
Ze hadden Sturing gewoon direct weg moeten sturen.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:39 schreef Eilanden het volgende:
Vitesse is de laatste tijd echt met een vrije val bezig
Ik zie dat de komende week ook gebeuren.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:54 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ze hadden Sturing gewoon direct weg moeten sturen.
Als het beste met Vitesse voor heeft, doet ie een Rini Coolentjequote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:55 schreef fanneke het volgende:
[..]
Ik zie dat de komende week ook gebeuren.
Dat gaat niet gebeuren hoor. Die play off halen we toch niet. Sturing zit die laatste wedstrijden gewoon uit. Tenzij hij zelf opstapt, maar ontslaan zullen ze zeker niet doen.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:55 schreef fanneke het volgende:
[..]
Ik zie dat de komende week ook gebeuren.
quote:
Hij heeft er ook al 18 gemaakt hoor, dus dat valt wel mee.quote:Op zondag 5 maart 2006 12:54 schreef Suijk het volgende:
Je moet Dirk die pingel ook niet laten nemen, hij geeft dit seizoen de assists.
ja... maar trainde gister weer meequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |