Oh, is het Utrecht?quote:Op zondag 5 maart 2006 13:49 schreef vdHoek het volgende:
Utrecht speelt wel een heel matige pot vandaag.
quote:
Humor heb je wel, dat kan ik je nageven.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:51 schreef Fok_you het volgende:
de beste grasmat van Nederland (lees; europa)
Instelling van die gozer is inderdaad top. Spel helaas wat minderquote:Op zondag 5 maart 2006 13:47 schreef Loesj het volgende:
[..]
Kuijt is een oermens, laat zich niet aan de kant zetten door een beetje schijt
Het leek net RBC, vandaar m'n vraag. Mat en tam, gaat niks van uit, knullig de bal verspelen na de middellijn.Nog geen enkele kans gehad.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:51 schreef Eilanden het volgende:
Feyenoord staat verdiend voor, maar zo geweldig spelen ze ook niet.
De wijze waarop ze spelen is ook 'on-Utrechts'. Zeker tegen een 'topper' wordt er over het algemeen veel beter gespeeldquote:Op zondag 5 maart 2006 13:53 schreef twi het volgende:
[..]
Het leek net RBC, vandaar m'n vraag. Mat en tam, gaat niks van uit, knullig de bal verspelen na de middellijn.Nog geen enkele kans gehad.
Engeland hoort niet meer bij Europa ?quote:Op zondag 5 maart 2006 13:53 schreef Loesj het volgende:
[..]
Ik kan me zo geen beter veld bedenken.... Daar moet ik hem wel gelijk in geven.
Highbury.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:53 schreef Loesj het volgende:
[..]
Ik kan me zo geen beter veld bedenken....
Nouja, op zich is het best des Utrechts, met z'n allen voor de pot liggen en er spaarzaam maar effectief uitkomen. Maar met een zwakke verdediging en zonder spaarzame uitvallen is het inderdaad niet zoals het hoort.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:54 schreef Eilanden het volgende:
De wijze waarop ze spelen is ook 'on-Utrechts'. Zeker tegen een 'topper' wordt er over het algemeen veel beter gespeeld
In Engeland wordt het bijhouden van velden soms tot een kunst verheven ja. Geloof dat de veldmeester (of hoe noem je zo iemand?quote:
Ik weet dan niet over welke uitwedstrijden je hebt, maar tegen bijvoorbeeld Ajax en AZ werd er wel degelijk aangevallen.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:56 schreef twi het volgende:
[..]
Nouja, op zich is het best des Utrechts, met z'n allen voor de pot liggen en er spaarzaam maar effectief uitkomen. Maar met een zwakke verdediging en zonder spaarzame uitvallen is het inderdaad niet zoals het hoort.
Klopt, respectievelijk 4 en 3 keer, uit een mooie counterquote:Op zondag 5 maart 2006 13:58 schreef Eilanden het volgende:
Ik weet dan niet over welke uitwedstrijden je hebt, maar tegen bijvoorbeeld Ajax en AZ werd er wel degelijk aangevallen.
Qua veld is de Kuip duidelijk minder dan Highbury. Engelse velden zijn over het algemeen gewoon superieur aan andere Europese velden, omdat, zoals al ergens boven mij staat geschreven, het daar tot een kunst is verheven. En nou ga ik als de donder richting de Arena, dat is pas een grasmat zegquote:
Neuh, ik zit nu eigenlijk meer naar het gras te kijken.quote:Op zondag 5 maart 2006 14:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Feyenoord - Utrecht boeit niet zoveel meer merk ik aan de reacties.
Er zijn leukere dingen om over te praten dan over het voetbal in De Kuip.quote:Op zondag 5 maart 2006 14:01 schreef Fok_you het volgende:
teringverslag op rijnmond zeghoor van alles behalve voetbal zo ongeveer
De terreinmeester van Chelsea heeft dan ook een paar slechte weken gehadquote:Op zondag 5 maart 2006 14:01 schreef DutchSoldier het volgende:
[..]
Qua veld is de Kuip duidelijk minder dan Highbury. Engelse velden zijn over het algemeen gewoon superieur aan andere Europese velden, omdat, zoals al ergens boven mij staat geschreven, het daar tot een kunst is verheven. En nou ga ik als de donder richting de Arena, dat is pas een grasmat zeg![]()
quote:Op zondag 5 maart 2006 14:01 schreef twi het volgende:
[..]
Klopt, respectievelijk 4 en 3 keer, uit een mooie counter
Dat kan er ook nog wel bij ... geen idee wie er volgende week in de verdediging moeten gaan staanquote:Op zondag 5 maart 2006 14:16 schreef Irrem het volgende:
ROOD!! shew atjon
Voor de competitie is een gelijk spel leukerquote:Op zondag 5 maart 2006 14:28 schreef kevin6188 het volgende:
Ajax kan een goede stap zetten richting plek vier vandaag (nooit verwacht dat ik dit nog zou moeten tikken), want Groningen, Heerenveen en Utrecht hebben dus verloren.
ja, en Roda of Twente haalt misschien de play-offs nog en RKC lijkt juist weg te vallen uit de topnegen als het zo doorgaatquote:Op zondag 5 maart 2006 14:29 schreef clauwheee het volgende:
Staan we nog steeds vijfde, ondanks onze wanprestatie van gisteren..rare competitie
Dat noemen we dus een tactische gele kaart...quote:Op zondag 5 maart 2006 14:42 schreef HeatWave het volgende:
Hij kan er niet bij zijn bij Ajax-psv, wat een ramp.
nee, verder nog stomme, al 10000 keer voorbijgekomen, kut vragen?quote:Op zondag 5 maart 2006 14:43 schreef Loesj het volgende:
Wat is het opeens druk hier! Moeten jullie niet in het stadion zitten?
Neequote:Op zondag 5 maart 2006 14:43 schreef Loesj het volgende:
Moet jij niet kievitseieren gaan rapen?quote:Op zondag 5 maart 2006 14:43 schreef Loesj het volgende:
Of je schoenen op alfabet zetten?quote:Op zondag 5 maart 2006 14:45 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Moet jij niet kievitseieren gaan rapen?
Noem je dat geen nepsupporters?quote:Op zondag 5 maart 2006 14:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, verder nog stomme, al 10000 keer voorbijgekomen, kut vragen?.
Waar was jij dan net tijdens Feyenoord - Utrechtquote:Op zondag 5 maart 2006 14:43 schreef Loesj het volgende:
Relax Heetwijf! Je staat voorquote:Op zondag 5 maart 2006 14:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, verder nog stomme, al 10000 keer voorbijgekomen, kut vragen?.
Snapt er dan niemand smilies meer?quote:Op zondag 5 maart 2006 14:46 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Relax Heetwijf! Je staat voor![]()
Geniet van het gevoel!
Wat moet ik in de Kuip? Ik kijk graag een leuke wedstrijd maar ben niet speciaal voor een club.quote:
quote:Op zondag 5 maart 2006 14:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Leuk voor Nourdin, verdient ie.
Er is hoe dan ook een verschil tussen een supporter achter internet en een supporter in het stadion. Dat kan je niet echt ontkennen lijkt me.quote:Op zondag 5 maart 2006 14:47 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dus volgens jou kunnen er maar 50.000 echte Ajaxsupporters zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |