nee, verder nog stomme, al 10000 keer voorbijgekomen, kut vragen?quote:Op zondag 5 maart 2006 14:43 schreef Loesj het volgende:
Wat is het opeens druk hier! Moeten jullie niet in het stadion zitten?
Neequote:Op zondag 5 maart 2006 14:43 schreef Loesj het volgende:
Moet jij niet kievitseieren gaan rapen?quote:Op zondag 5 maart 2006 14:43 schreef Loesj het volgende:
Of je schoenen op alfabet zetten?quote:Op zondag 5 maart 2006 14:45 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Moet jij niet kievitseieren gaan rapen?
Noem je dat geen nepsupporters?quote:Op zondag 5 maart 2006 14:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, verder nog stomme, al 10000 keer voorbijgekomen, kut vragen?.
Waar was jij dan net tijdens Feyenoord - Utrechtquote:Op zondag 5 maart 2006 14:43 schreef Loesj het volgende:
Relax Heetwijf! Je staat voorquote:Op zondag 5 maart 2006 14:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, verder nog stomme, al 10000 keer voorbijgekomen, kut vragen?.
Snapt er dan niemand smilies meer?quote:Op zondag 5 maart 2006 14:46 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Relax Heetwijf! Je staat voor![]()
Geniet van het gevoel!
Wat moet ik in de Kuip? Ik kijk graag een leuke wedstrijd maar ben niet speciaal voor een club.quote:
quote:Op zondag 5 maart 2006 14:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Leuk voor Nourdin, verdient ie.
Er is hoe dan ook een verschil tussen een supporter achter internet en een supporter in het stadion. Dat kan je niet echt ontkennen lijkt me.quote:Op zondag 5 maart 2006 14:47 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dus volgens jou kunnen er maar 50.000 echte Ajaxsupporters zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |