Voor de mensen die de eerdere trackmania spellen niet kennen: Het is een enorm over the top variant op het oude 4d stunts. Een arcade racer waarmee je de meest belachelijke banen kan bouwen en over kan racen.quote:TM NATIONS VEROVERT DE WERELD!
Exclusief op TM-radio, werd het grote nieuws onthuld dat Nadeo een partnerschap heeft aangegaan met het grootste gaming competitie orgaan in de wereld (ESWC). Speciaal voor de 2006 editie zal Nadeo een unieke versie van hun TrackMania spel crëren genaamd TrackMania: Nations. Dit spel zal enkele specifieke gameplay modes zoals een speciale team mode en de world 1vs1 modus bevatten die gebruikt zal worden om het spel in z'n officiële hoedanigheid te spelen en zo mee te dingen.
Het spel bevat 1 omgeving (stadium) met een nieuwe gameplay en racewagens en natuurlijk ook unieke bouwblokken. Dit spel is dus geen uitbreiding of vervolg op TrackMania Original of Sunrise maar bestaat naast deze twee games als een soort van Nadeo paradepaardje dat klaar is om de wereld te veroveren en niet-ingewijden te laten kennis maken met de TrackMania spirit. Bovendien zal het spel volledig gratis zijn maar het zal wel sponsoring content bevatten.
TrackMania is dus ook meteen als officiële dicipline aangenomen door de ESWC, welke een kleine duizend kampioenen van meer dan 50 landen zal laten strijden in het grootste wereldkampioenschap voor online games. TrackMan staat samen naast andere games zoals quake4 en counterstrike CS!
Mooi werk die stats kreequote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:46 schreef kree het volgende:
Heb net een heel cool nieuw script gevonden voor de server.
Deze geeft de totale statestieken weer van de spelers op de server. Je kunt daar dus ook vinden wie tot nu toe de beste speler van de [FOK!]server is.
Ik zou zeggen neem eens een kijkje
http://145.53.67.246/~nations/stats/frame.php
Meer mooi werk van "© 2006 Domnin Alexander"quote:
Weetikveel, geef de plantjes water ofzoquote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:15 schreef Fittslickare het volgende:
Ik heb de griep en vakantie, wat moet ik dan doen?![]()
1.15.nogwatquote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:43 schreef DeHovenier het volgende:
@ e-wok: Ik had hem in 1:27
Helaas niet goed genoeg voor een zilv'ren medaille
Ik vind de track wel goed te doen, er zitten weinig stunts in en het is ook geen racebaan.
na die palen achter de heuvel ben ik maar weer es gestoptquote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:24 schreef e-wok het volgende:
uit deel 5:
zou iemand mn 2e track willen uitproberen?
Ik weet zeker dat ie een stuk beter, duidelijker, sneller, logischer (....) is
http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=62725#auto
Je geeft te vroeg op man. Je kan makkelijk over die palen heen springen!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:01 schreef bonke het volgende:
[..]
na die palen achter de heuvel ben ik maar weer es gestopt
Ik vond 'm geinig. Niet moeilijk, maar lastig zat door die verticale 180s die erin verwerkt zijn. Dat zorgt er ook voor dat je op die punten héél veel tijd kan winnen en verliezen, zonder dat het gelijk een kwestie van geluk wordt. Je hebt geen andere camerastandpunten nodig, eigenlijk (hoewel ik voor de 180's wel liever met first person werk)quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:59 schreef Evil_Koekje het volgende:
Ik heb ook weer een nieuwe track gemaakt, nog even de Mediatracker fixen en dan post ik 'm ff.
-knippie-
Zeker wel serverwaardig. Ik deed deze de 2e keer in 49 seconde dus niet te lang ofzo.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:59 schreef Evil_Koekje het volgende:
Ik heb ook weer een nieuwe track gemaakt, nog even de Mediatracker fixen en dan post ik 'm ff.
edit: Ik vind 'm eigenlijk goed te doen in de numpad 2 camerastand. Ik wou eigenlijk first-person doen bij de wallride. Maar zo vind ik 'm eigenlijk beter. Wat jullie?
[afbeelding]
Download track
En hoe is de track zelf? Serverwaardig?
zo was ie ook bedoeld, dank (zie tekst onder volgende quote)quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:43 schreef DeHovenier het volgende:
Ik vind de track wel goed te doen, er zitten weinig stunts in en het is ook geen racebaan.
Als je bij het opgaan van de halfpipes remt en scherp stuurt kun je ze heel laag nemen, dat scheelt zo weer een seconde of 2 à 3quote:
Je mist het leukste deel dus. Als je die bochten al niet eens fatsoenlijk doorkomt (om snelheid te maken) moet je misschien wat meer oefenen in de bochtentechniek (hoog insturen en dan naar onderen)quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:01 schreef bonke het volgende:
na die palen achter de heuvel ben ik maar weer es gestopt
ik had em gister al gespeeld en volgens mij kon ie er toen mee doorquote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:57 schreef e-wok het volgende:
[..]
zo was ie ook bedoeld, dank (zie tekst onder volgende quote)
[..]
Als je bij het opgaan van de halfpipes remt en scherp stuurt kun je ze heel laag nemen, dat scheelt zo weer een seconde of 2 à 3
[..]
Je mist het leukste deel dus. Als je die bochten al niet eens fatsoenlijk doorkomt (om snelheid te maken) moet je misschien wat meer oefenen in de bochtentechniek (hoog insturen en dan naar onderen)
Ik ben met een nieuwe track bezig. Dit keer is het een gespiegelde multilap ()
Bedankt!quote:Op zondag 5 maart 2006 00:53 schreef Fittslickare het volgende:
Ik vond Luke's Loop wel leuk..
nu welquote:Op zondag 5 maart 2006 13:37 schreef killko het volgende:
"Handige linkjes" in de OP werken nog niet..
Aangepastquote:Op zondag 5 maart 2006 13:48 schreef bonke het volgende:
[..]
nu wel
ps: kree der staat een fout in de op en wel het eerste woord " quote' ipv "qoute"
lolquote:Op zondag 5 maart 2006 15:26 schreef Baklap het volgende:
Is het mogelijk om de andere auto's onzichtbaar te maken? Want ik moet eerst kijken op een drukke server welke auto van mij is en dan ook nog sturen? En zoja, waar ergens vind ik dan onder Configure?
Ja lachen, dat vroeg ik dus niet.quote:Op zondag 5 maart 2006 15:36 schreef merino het volgende:
[..]
lol
jouw auto is degene waar het hele scherm rond gecentreerd is...
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:57 schreef e-wok het volgende:
Ik ben met een nieuwe track bezig. Dit keer is het een gespiegelde multilap ()
Ja da's wel een goed idee, ik zal eens kijken of ik het voor elkaar kan krijgenquote:Op zondag 5 maart 2006 19:09 schreef Jordy-B het volgende:
't is trouwens een goed idee om de track score aan het begin van de race even weer te geven (gelijk met het trackrecord, zeg maar)
Je ziet nu aan het begin van de race een heel reeks met /score-posts staan.
ik vote altijd een 1 of een 10 of een 20quote:Op zondag 5 maart 2006 17:55 schreef UnleashMitch het volgende:
Multilap is dat de finish tegelijkertijd de start van de nieuwe ronde is. Grote nadeel daarvan is dat als je een ronde verziekt vlak voor de finish je de volgende ronde ook kan vergeten.
Als tracks slecht zijn kan je ook voten: /vote <insert getal 1-20>
iemad deze nog getest?quote:Op zondag 5 maart 2006 17:11 schreef e-wok het volgende:
[..]
[afbeelding]
http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=65066#auto
nu maar ff weer op internet racen
Toffe track ja. Ik kan hem misschien nog in de 1:10 krijgenquote:Op zondag 5 maart 2006 21:20 schreef e-wok het volgende:
okido
ik lees aan de chatlog en trackscores dat mn 2e track wel bevalt
Djoszee-Endurance#02 1 : 11 . 01 [Fok!]Fir3fly Sun 05.03.2006 / 19:40:39
hij is al in 1.11.0 gedaan(zie tm-exchange)
mwoah... kan geen kwaad (maar ik heb 't niet op multilap)quote:Op zondag 5 maart 2006 23:25 schreef kree het volgende:
[..]
iemad deze nog getest?
leuk voor op de server?
Heb hem er maar opgezetquote:Op maandag 6 maart 2006 01:44 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
mwoah... kan geen kwaad (maar ik heb 't niet op multilap)
Hij's iig niet moeilijk, dus dat kan het probleem niet zijn.
netjesquote:Op maandag 6 maart 2006 17:58 schreef icebliss het volgende:
Djoszee-MultiMania#01 0 : 53 . 28 [FOK!]icebliss Mon 06.03.2006 / 17:30:38
Nee, anders krijg je een of ander vreemd textbestand in je browser ipv het bestand downloaden. Had ik tenminste...quote:Op maandag 6 maart 2006 20:03 schreef Jordy-B het volgende:
Is die 600 byte wintst echt de moeite om 'm te zippen?
hij is best pittig vind ik maar ik en dan ook een beginnerquote:Op maandag 6 maart 2006 20:21 schreef Jordy-B het volgende:
hmmm... heb ik nog geen last van gehad... geeft verder ook niet...
even over je track... Overzichtelijk is anders, koekie... Maar als je dan eenmaal snapt wat de bedoeling is, is 'ie best cool.
Ja kon 't niet echt duidelijk aangeven, maar jullie zouden er wel uitkomen dacht ik.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:39 schreef Jordy-B het volgende:
De enige lastige stukjes vond ik de wallride waarbij je ineens een verdieping hoger moet zijn... En aan het einde heb je een tegengestelde turbo, waarna er gelijk een helling naar beneden volgt.
Je record is er nog steeds. Ik had net iets van 0.55 nogwat.quote:Op maandag 6 maart 2006 17:58 schreef icebliss het volgende:
Djoszee-MultiMania#01 0 : 53 . 28 [FOK!]icebliss Mon 06.03.2006 / 17:30:38
Problemen met de server.quote:Op maandag 6 maart 2006 22:12 schreef M.Ram het volgende:
Meer mensen met inlogen.
Krijg constant de melding: ongeldige code.
Terwijl ik toch al een maandje of 1,5 a 2 speel.
Ligt ook aan je tegenstanders, en wanneer je je tijd rijdt, enz. Was 't op de fok server btw?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:38 schreef kcin22 het volgende:
maar net kreeg ik gewoon weer lekker 27 punten omdat ik 2e was
Vol = vol idd, maar niet helemaalquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:35 schreef Fittslickare het volgende:
Idd, en toenstraks kon ik er niet meer in want vol = vol![]()
Er zat 1 mannetje Blade o.i.d. die al een paar tracks niks aan het doen was, maar hij is uiteindelijk weggevote.
Dan kan 't dus zomaar dat er een keer 30 man in de server zit. Dat zou wel vervelend kunnen zijn i guess? Anyway die van mij is Evil_Koekje , ben benieuwd of 't werkt.quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:44 schreef kree het volgende:
[..]
Vol = vol idd, maar niet helemaal
er is namelijk een mogelijk om mensen toe te voegen aan de guestlist van de server waardoor je er (in theorie) altijd in moet kunnen.
Dus als jullie je inlognaam geven (dus niet je nickname maar je username waarmee je inlogd als je naar itnernet gaat).
Dan wil ik jullie wel daarop toevoegen.
Ik heb nog niet kunnen testen of het ook daadwerkelijk werkt maar het zou moeten kunnen.
Ja het was gewoon op de fok server. Zal wel aan de tegenstand hebben gelegen dan. Volgens mij zat er ook een top 1000 speler bijquote:Op woensdag 8 maart 2006 00:10 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ligt ook aan je tegenstanders, en wanneer je je tijd rijdt, enz. Was 't op de fok server btw?
FOK_Tackleberryquote:Op woensdag 8 maart 2006 00:44 schreef kree het volgende:
er is namelijk een mogelijk om mensen toe te voegen aan de guestlist van de server waardoor je er (in theorie) altijd in moet kunnen.
Dus als jullie je inlognaam geven (dus niet je nickname maar je username waarmee je inlogd als je naar itnernet gaat).
Dan wil ik jullie wel daarop toevoegen.
Ik heb nog niet kunnen testen of het ook daadwerkelijk werkt maar het zou moeten kunnen.
Het is inderdaad erg afhankelijk van je tegenstanders, laatst zat er iemand uit de top 1000 of 2000 op de Fok!server, toen kreeg ik (rond de 8000) ook ineens een bak punten meer dan normaal. (6 in plaats van 1 of 2quote:Op woensdag 8 maart 2006 08:40 schreef kcin22 het volgende:
Ja het was gewoon op de fok server. Zal wel aan de tegenstand hebben gelegen dan. Volgens mij zat er ook een top 1000 speler bij
Bedankt voor de tip!quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:42 schreef slindenau het volgende:
Op KTD Linux EXP in Duitsland zie je je tegenstanders niet, dat is op de server uitgeschakeld.
Daar speelt ook de top 100 vd wereld mee, dus dik punten verdienen als je daar een keer in de top 10-20 eindigt.
quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:22 schreef slindenau het volgende:
Hehe, sommige echt moeilijke maps kunnen ze ook niet perfect hoor. Zo heb ik met I-6 een paar keer 3e en 4e gestaan. Gelijk 100 tot 200 punten erbij (wat ze nu hebben gelimiteerd tot 99.99
).
Dat ze de kunstjes het beste kunnen, betekend al dat ze de beste zijn.. want als je die kunstjes op nadeo tracks kan, kun je ze al helemaal op andere tracks (na oefenen ofcors)quote:Op donderdag 9 maart 2006 02:15 schreef UnleashMitch het volgende:
Zojuist waren de nr 1 & 2 v/d wereld op die Duitse server. Leuk
Nadeo blijft zuig tracks bouwen en het enige wat ze op de server draaien zijn Nadeo tracks. De besten van de wereld volgens de ranking zijn dus niet de beste in TMN maar hebben simpelweg het kunstje als best geleerd. Of ze buiten die tracks alsnog zo goed zijn durf ik wel te betwijfelen.
Zo goed als alle tracks staan nog op de fok! server, Ik heb er een stuk of 4 verwijdert aan de hand van de trackscores en daarna een paar nieuwe toegevoegd (die niet zo geweldig warenquote:Op donderdag 9 maart 2006 20:03 schreef UnleashMitch het volgende:
Waar zijn alle goede tracks gebleven die eerst op de Fok! server stonden ? Ik heb nu al vier tracks achter elkaar die in min of meerdere mate zuigen
Niet gewoon op de custom tracks van de Fok! server?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:47 schreef Maikuuul het volgende:
Schitterende game
Ik ga het nu weer spelen op de DaPet server
En da's gek, want?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:32 schreef e-wok het volgende:
damn, wat staat mn multimania01 laag in de voting
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:30 schreef Burbo het volgende:
tvp
Ik zal eerst de demo eens proberen. Ik heb hem ook gekocht (toen ie net uit was) en hij lag vrij snel op de hoek van mn bureau. Twee maand geleden heb ik em weer geïnstalleerd, en met de uitbreidingen die er nu zijn is ie nog redelijk te doen. Het enige wat een beetje leuk racen is, is de rally mode. Volgens mij is sunrise een betere aankoop, waar ik overigens ook over nadenk.quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:15 schreef Roi het volgende:
Trackmania (orgineel), Headsetje en een muis volgens mij. Nog behoorlijk prijzig, ik wacht lekker tot het in de aanbieding is
voor mn gevoel is ie leuker dan mn andere track die momenteel op de server staatquote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:59 schreef Jordy-B het volgende:
En da's gek, want?
leuke baanquote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:32 schreef e-wok het volgende:
damn, wat staat mn multimania01 laag in de voting
ik ben met een 2e bezig
mss een goede track voor op de server:
http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=70823#auto
is niet mijn baan :pquote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:01 schreef bonke het volgende:
[..]
leuke baan1:06 en een beetje
ik zou alleen voor de eerste jump ff een bord naar links plaatsen ( voor het gemak )
die jump bedoel je? 2e rondje lukt ie met gemak. Eerste rondje goed sturen. Heb de boost achter het startpunt ook al voor de finish gezet. Dat is helemaak kloten, want dan kom je niet door die bochten en moet je dus nog meer afremmen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:17 schreef Jordy-B het volgende:
D'r zit eigenlijk maar één lastig stukje in (maar wel op zo'n manier dat het knap lastig kan worden voor multilap)
Ik snap niet wat iedereen zo tegen multilap heeft, maar goed het zal wel aan mij liggen. Ik vind multilap juist cool. Hoe meer rondes je rijd, des te sneller je gaat. Ik ben nu aan het uitvogelen hoe ze die fullspeed tracks een beetje bouwen, dus dat ga ik uitproberen. Ook zit ik er aan te denken om deze race nog om te bouwen naar een gewone race (en dus de helft er af te slopen en te vervangen)quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:17 schreef Jordy-B het volgende:
Niet echt leuk, ofzo.
En 't feit dat het multilap is werkt sowieso al tegen je.
Ik heb het eerste deel allang helemaal grijs gespeeldquote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:58 schreef e-wok het volgende:
[..]
Ik zal eerst de demo eens proberen. Ik heb hem ook gekocht (toen ie net uit was) en hij lag vrij snel op de hoek van mn bureau. Twee maand geleden heb ik em weer geïnstalleerd, en met de uitbreidingen die er nu zijn is ie nog redelijk te doen. Het enige wat een beetje leuk racen is, is de rally mode. Volgens mij is sunrise een betere aankoop, waar ik overigens ook over nadenk.
[..]
jammerquote:Op zondag 12 maart 2006 14:29 schreef japjaan het volgende:
http://members.home.nl/syner/The First Try.Challenge.Gbx
http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=74724#auto
dit is mijn eerste track die ik heb gemaakt ..
zou um wel op de fok server willen spelen
nja zie het vanzelf;) wie oordeeld er ff?
ltr
'k vind 'm een pietsie verneukeratief.quote:Op zondag 12 maart 2006 14:29 schreef japjaan het volgende:
http://members.home.nl/syner/The First Try.Challenge.Gbx
http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=74724#auto
dit is mijn eerste track die ik heb gemaakt ..
zou um wel op de fok server willen spelen
nja zie het vanzelf;) wie oordeeld er ff?
ltr
Als je de lijst met servers hebt, heb je links zo'n knopje wat lijkt op twee mapjes.quote:Op zondag 12 maart 2006 14:52 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Ik speel het ook sindskort (gisteren) maar ik ben (nog) geen Fok! server tegengekomen...
Soms kan het spel je aardig boos maken![]()
Het probleem met multilap is dat wanneer je van de baan raakt, of op je dak belandt, je eerst een ronde voor spek-en-bonen moet rijden voordat je weer 'n gooi naar de beste tijd kan gaan doen. Da's nogal irritant.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:47 schreef e-wok het volgende:
Ik snap niet wat iedereen zo tegen multilap heeft, maar goed het zal wel aan mij liggen. Ik vind multilap juist cool. Hoe meer rondes je rijd, des te sneller je gaat. Ik ben nu aan het uitvogelen hoe ze die fullspeed tracks een beetje bouwen, dus dat ga ik uitproberen. Ook zit ik er aan te denken om deze race nog om te bouwen naar een gewone race (en dus de helft er af te slopen en te vervangen)
Nope... Hoezo?quote:Valt me wel op dat je vaak wat aan te merken hebt, zelf al eens een track gemaakt?![]()
quote:Op zondag 12 maart 2006 15:01 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Als je de lijst met servers hebt, heb je links zo'n knopje wat lijkt op twee mapjes.
Als je daarop klikt, kan je een land kiezen (NED), waarna je de Fok!-server meestal al op de eerste pagina ziet staan. Als je hem dan nog niet ziet, kan het zijn dat 'ie bijna vol zit en wordt weggefilterd. Je moet dan even dat filter uitschakelen...
Als je even je inlognaam geeft, dan voeg ik je toe op de guestlist. Je kunt dan ook in de server als ie vol zitquote:Op zondag 12 maart 2006 16:39 schreef spectrumanalyser het volgende:
jammer dat de fok server de hele halve godsganze dag vol zit
heb effe meegedaan bij een got server, erg lollig allemaal
Oh dat valt wel mee hoor. Er zijn genoeg banen waar ik om de oren gereden wordt.quote:Op zondag 12 maart 2006 21:31 schreef e-wok het volgende:
grappig, en vliegje natuurlijk weer op een (as usual)
dankjewel.quote:Op zondag 12 maart 2006 22:18 schreef kcin22 het volgende:
Als hij er in het 1e scherm als je bent ingelogt bent niet in staat doe je 'show al servers'. Dan op Ned (Nederland) drukken. En als het goed is staat op hij op pagina 1 of 2.
Edit:
Hij heet overigens [FOK!] Dedicated Linux
Zo te zien (bron) is deze ondertussen (uiteraard) weer om zeep...quote:Op maandag 13 maart 2006 09:14 schreef Tackleberry het volgende:
Gisteren wonder boven wonder ergens een track record neergezet...Het ging bij tijd en wijlen best goed, gevolgd door een bagger race...
Van mij mag die er nou wel 'ns af, hoor... 't ding staat al een eeuwigheid op de server en zó leuk is 'ie nou ook weer niet...quote:Op maandag 13 maart 2006 15:06 schreef japjaan het volgende:
neee Rigitty rocket power moet zowieso blijven!
Die is zeker wel leuk. Er zijn genoeg andere tracks die er ook al een eeuwigheid opstaan.quote:Op maandag 13 maart 2006 15:34 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Van mij mag die er nou wel 'ns af, hoor... 't ding staat al een eeuwigheid op de server en zó leuk is 'ie nou ook weer niet...
Deze 2 mogen wat mij betreft ook wel blijven. Zijn allebei best leukquote:Karting Stadium Easy speed
Als je crasht voor de finish maar nog wel op je wiele staat in een multilap dan kun je gewoon eventjes een stukje terug rijden en weer omdraaien voor wat snelheid.quote:Op zondag 12 maart 2006 16:02 schreef UnleashMitch het volgende:
Multilap is vooral irritant als je vlak voor de finish crasht. Dan heb je dus al geen snelheid meer en verziek je in totaal twee rondes voor je weer kan meedoen voor de topposities.
Hij scoort onder het gemiddelde. "men" vindt hem dus niet zo leuk.quote:Op maandag 13 maart 2006 15:49 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Die is zeker wel leuk. Er zijn genoeg andere tracks die er ook al een eeuwigheid opstaan.![]()
Niet mee eens, banen als bijvoorbeeld Bumpy Heights enzo zijn ondertussen Fok! Classics, voorzover dat mogelijk is. Ik blijf 'm iig leuk vinden. Niet zoiets als Dust bij Counterstrike, die blijft iedereen ook maar spelen.quote:Op maandag 13 maart 2006 17:17 schreef e-wok het volgende:
weetje wat ik vind...nou?
ik vind dat alle tracks naar 3 week verwijderd moeten worden, dus een track er niet langer op dan 3 week.
quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:35 schreef RedFever007 het volgende:
Nadeotracks
Klopt maar was een track waarbij je met zoveel snelheid over de finish kwam, je daardoor wat heuveltjes miste en je dus meer tijd won. Terugrijden en omkeren koste toen 20 tot 25 seconden, de helft van de trackduurquote:Op maandag 13 maart 2006 16:38 schreef Fittslickare het volgende:
Als je crasht voor de finish maar nog wel op je wiele staat in een multilap dan kun je gewoon eventjes een stukje terug rijden en weer omdraaien voor wat snelheid.
56.89quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:30 schreef bonke het volgende:
hier nog een leuke creatie van me
lekkere snelle baan en je kan zelfs te hard gaan
onder de minuut moet te doen zijn
Da's vrij langzaam.quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:11 schreef bonke het volgende:
in het begin hoef je alleen het gas erop te houden, dan kom je weer op je pootjes terecht ( bij mij wel tenminste )
1 honderste, was puur gelukquote:Op woensdag 15 maart 2006 18:32 schreef Hidden_Horror het volgende:
Aaarrg! Vuurvlieg!!!
Heb ik eens een record heb je em er weer uit gereden (binnen 24 uur)
1. _fok__fir3fly 00:00:41.77 2006/03/15 17:35:58
2. erik_robers 00:00:41.78 2006/03/14 22:38:05
3. draakje1 00:00:41.79
Ik word continu 'om de oren gereden' door (onder andere) Fir3fly, SiZe, Cindy, draakje, Duurtlang, Genesiskevin... Dus dat idee had ik zelf ook al...quote:
Legendarisch nog wel...quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:57 schreef DeHovenier het volgende:
De legendarische [FOK!]Tackleberry wordt gedisst door een meisje!
Mannen horen altijd beter te zijn dat het zwakke geslacht, levensles 1!quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:24 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Legendarisch nog wel...Dit topic moet ik archiveren...
Trouwens, wat is het probleem dat een 'meisje' beter isIn welke eeuw leef jij
![]()
Leuk, het is alleen onleesbaarquote:Op donderdag 16 maart 2006 15:43 schreef kree het volgende:
Er is nog even een nieuwe optie toegevoegd voor de Fok! server stats. Je kunt je nu je huidige score weergeven via deze banner:
[afbeelding]
De ubb code daarvoor kun je op de volgende manier vinden.
Ga naar http://145.53.67.246/~nations/stats
vervolgens "Statistics" -> player rankings -> zoek je naam en klik erop -> de ubb code kun je vinden helemaal rechts in het bovenste vak "userbar"
quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:50 schreef kree het volgende:
ja ik zie het, ben er al mee bezig om het te vergroten
quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:10 schreef kcin22 het volgende:
Draakje is al een tijdje niet meer geweest of wel? Hij is zelfs van de eerste plaats gekickt bij de [FOK!] Dedicated Linux rankings![]()
Dat magquote:Op donderdag 16 maart 2006 15:54 schreef Tackleberry het volgende:
Kree, mag ik even zeggen dat je goed bezig bent! Vooral het stats-gebeuren ziet er ERG goed uit!
Als dat niet mag, heb ik het toch gezegd!
Punten worden berekend door het aantal "coppers" welke de baan heeft. En dat wordt dan weer bepaald door de tijden van de maker van de track (als ik het goed begrijp)quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:56 schreef kcin22 het volgende:
Echt top![]()
Maar hoe wordt bepaald dat je een punt krijgt
Bij de officiele ranking wel idd.quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:19 schreef slindenau het volgende:
Punten worden o.a. bepaald door de rank van je tegenspelers, en hun positie tov jou in een race. Je krijgt dus meer punten als je de nr1 van de wereld verslaat dan iemand die maar 2 plaatsen boven of onder jou staat.
Dat is in de race zelf en dat snapte ik alquote:Op donderdag 16 maart 2006 18:19 schreef slindenau het volgende:
Punten worden o.a. bepaald door de rank van je tegenspelers, en hun positie tov jou in een race. Je krijgt dus meer punten als je de nr1 van de wereld verslaat dan iemand die maar 2 plaatsen boven of onder jou staat.
ik heb gisteren een keer 99.99 punten gehaald op een andere server, verder nooit over de finish. Zat op die duitse exp server, waar ik enorm veel lag hebquote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:29 schreef Tackleberry het volgende:
Het was gisteren weer dramatisch, ben maar gestopt op het moment dat het één race goed ging...
Ik ga vanavond even de XS4All server onveilig maken denk ik, met een beetje geluk een paar 'hooggeplaatsten' achter me laten en incasseren maar...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:12 schreef e-wok het volgende:
ik heb gisteren een keer 99.99 punten gehaald op een andere server, verder nooit over de finish. Zat op die duitse exp server, waar ik enorm veel lag heb
Ik zie de laatste tijd geen punten meer boven de 99.99. Hebben ze dat veranderd ofzo?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:12 schreef e-wok het volgende:
[..]
ik heb gisteren een keer 99.99 punten gehaald op een andere server, verder nooit over de finish. Zat op die duitse exp server, waar ik enorm veel lag heb
99.99 is tegenwoordig inderdaad het 'harde maximum'.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:19 schreef Rocksteen het volgende:
Ik zie de laatste tijd geen punten meer boven de 99.99. Hebben ze dat veranderd ofzo?
Het kan zijn dat je net de pagina opvraagde terwijl deze wordt bijgewerkt.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:06 schreef Rocksteen het volgende:
Er gaat iets mis in de player rankings...![]()
deze dus
Toch is het (althans volgens de track-scores) niet de minst leuke trackquote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:36 schreef Fir3fly het volgende:
Zeg kree, mag die track Battlestation van de server af? Er is volgens mij geen levende ziel die die baan leuk vindt.
Ik stel voor om die track te vervangen door Thunderbold van Panis, dat is pas een goede trackquote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:44 schreef kree het volgende:
[..]
Toch is het (althans volgens de track-scores) niet de minst leuke track
link?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:59 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik stel voor om die track te vervangen door Thunderbold van Panis, dat is pas een goede track![]()
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:04 schreef kree het volgende:
Ik zal morgen weer even wat nieuwe tracks toevoegen op de server en laagscorende tracks verwijderen.
laat je de trackscores van de verwijderde tracks wel staan? altijd leuk om na te lezen....quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:04 schreef kree het volgende:
Ik zal morgen weer even wat nieuwe tracks toevoegen op de server en laagscorende tracks verwijderen.
Oke, ik ben alweer een stap verder... Ik heb nu twee 'race cams' toegevoegd én een cam bij de finish die de speler volgt. Probleem is dat deze echter niet worden toegepast in de race... Ik snap er niets van, als je in de replay editor kijkt, wordt het wél toegepast. Op het moment dat ik in de editor ga racen (validate bijvoorbeeld), blijf ik de standaard race came houden...quote:Op zaterdag 18 maart 2006 07:22 schreef Tackleberry het volgende:
Ik ben ook bezig met een track, maar ik kan geen custom cams toevoegen... De track is al gevalideerd, maar hij 'onthoudt' steeds de 'run' van een eerdere versie van de track... Ik snap er helemaal niets meer van.
De race is zo ongeveer al vijf keer gevalidate... Maar telkens hetzelfde probleem... Ik ga het gewoon nog een keer proberen... Wie weet...quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:10 schreef e-wok het volgende:
en als de race gevalidate is? (ik heb hier nog geen ervaring mee, maar ga dit spoedig proberen.)
Dat is inderdaad je plaats op de wereldranking.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:39 schreef wobbel het volgende:
Als je bezig bent met racen, zie je achter elke naam een finishvlag, en een getal, bijv. 23.141 of 220.391 enzo. En soms 5.930 bijv. Waar is dit voor? De wereldranglijst ofzo? Hoeveelste je staat?
staat ie ook op tmx?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:47 schreef Tackleberry het volgende:
kree, je hebt een mailtje met een nieuwe track.
Toegevoegd + nog één die ik via de mail ontving, verder nog wat nieuwe tracks van tm-exchangequote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:47 schreef Tackleberry het volgende:
kree, je hebt een mailtje met een nieuwe track.
geen paniek, de camerawissels zijn gefixed, dankzij ziggyziggyziggy
Nopequote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:10 schreef e-wok het volgende:
staat ie ook op tmx?
Thanks!quote:Op zondag 19 maart 2006 00:08 schreef kree het volgende:
Toegevoegd + nog één die ik via de mail ontving, verder nog wat nieuwe tracks van tm-exchange
Ik heb er een paar gespeeld, en heb daarin weinig tot geen lol gehad. Er was er zelfs een waar je alleen maar achteruit hoefde te rijdenquote:Op zondag 19 maart 2006 00:08 schreef kree het volgende:
[..]
Toegevoegd + nog één die ik via de mail ontving, verder nog wat nieuwe tracks van tm-exchange
Hehe, heb ze zelf nog niet getest. De tracks hadden allemaal goede scores op tm-exchange. Maar de server track scores zien er heel anders uitquote:Op zondag 19 maart 2006 14:55 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik heb er een paar gespeeld, en heb daarin weinig tot geen lol gehad. Er was er zelfs een waar je alleen maar achteruit hoefde te rijden![]()
battle vond ik wel grappigquote:Op zondag 19 maart 2006 20:22 schreef Jordy-B het volgende:
haal je die nadeo-track en battlestation er nog even af, kree?
Correct.quote:Op maandag 20 maart 2006 20:51 schreef Jordy-B het volgende:
De nieuwe Ganjarider, Black Velvet, is gááááf...
ja idd! hoe doe je dat dan?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:17 schreef RedFever007 het volgende:
Mijn custom skin is niet te zien. Kan me ook niet zoveel schelen trouwens
Custom claxons zijn wel vet trouwens
Bedankt voor de tip!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:44 schreef -tK- het volgende:
Ah lama weet het al, ga het vanavond ff proberen![]()
Ook leuk trouwens, je eigen TM sig
[afbeelding]
Anders ik wel.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:54 schreef RedFever007 het volgende:
Heb nog wel wat te doen om tK in te halen trouwens![]()
Ga naar bed jij.quote:Op woensdag 22 maart 2006 00:48 schreef Fittslickare het volgende:
De nieuwe ganja track is zeker wel leuk om te rijde.
Nee na dat berichtje ben ik nog wat gaan eten toen pas slapequote:
Kan deze track niet op de server trouwens?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:25 schreef bonke het volgende:
das voor de volgende
nu wel
ik zal der gelijk nog ff een zelfgemaakt baantje tegenaan gooien
DEEP SHIT
[afbeelding]
Ik snap niet dat dat irritant is ?quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:13 schreef Beezz het volgende:
Dat heb ik ook![]()
Ik was er ook vanmiddag toen die 2 man constant aan het spectaten waren, heel erg irritant.
Het is alsof er iemand meekijkt over je schouder... Ik word er een beetje zenuwachtig van.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:55 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik snap niet dat dat irritant is ?
Geen psychiater, wel * op numpad. Maar dan is ook de chat weg.. en checkpoint tijde.. alles behalve je wage en baan dus..quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:04 schreef Jordy-B het volgende:
Weet een van jullie 'n goeie psychiater om me van mijn spectatorfobie te helpen?
Omgquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:18 schreef slindenau het volgende:
Denk gewoon dat het een bug is, dat iedereen dat getalletje ziet en dat er eigenlijk niemand meekijkt.
Of zet je hele hud uit.
[afbeelding].
Heb hem erbij gezet. Zie wel aan de trackscores of ie bevaltquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:16 schreef Fittslickare het volgende:
[..]
Kan deze track niet op de server trouwens?
staan eropquote:Op donderdag 23 maart 2006 07:30 schreef bonke het volgende:
heej kree, ik heb van de week DEZE en DEZE op een servertje laten draaien en de reacties erop waren wel goed
dusss misschien is et wat voor de fok server
Wat een servicequote:Op donderdag 23 maart 2006 20:04 schreef kree het volgende:
Als je even je log-in naam geeft dan zet ik je op de guestlist. Dan kun je er ook in als ie vol zit
Hij staat erbij, kan een track duren voordat het gaat werkenquote:Op donderdag 23 maart 2006 21:52 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wat een service![]()
Inlognaam is _fok__fir3fly
Natuurlijkquote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:37 schreef Jordy-B het volgende:
Mag ik misschien ook op de guest list?
m'n inlog is Jordy-B
idd. Ze gaan dan soms ook nog op spectator, wat nog veel irritanter isquote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:28 schreef Jordy-B het volgende:
Natuurlijk wel 'n paar paupers die gewoon niet uitloggen als ze gaan eten...
Daar krijg ik niet zoveel punten meer, behalve als ik 3e wordt. Wat dus nooit gebeurdquote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:10 schreef Tackleberry het volgende:
Mijn god, ik sta alweer 6000+, ik moet echt vaker die XS4All server onveilig gaan maken
gun een ander ook een x wat puntenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:57 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Daar krijg ik niet zoveel punten meer, behalve als ik 3e wordt. Wat dus nooit gebeurd![]()
Klopt, de echt goeie spelers zitten er niet meer op. Moet ook zeggen dat de banen die daar draaien een beetje eentonig gaan worden. Vooral die irritante multilaps.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:57 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Daar krijg ik niet zoveel punten meer, behalve als ik 3e wordt. Wat dus nooit gebeurd![]()
Thanksquote:
rare baanquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:24 schreef Fir3fly het volgende:
En natuurlijk een verzoek aan kree om em even op de server te zetten![]()
En hoe is ie verder?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:29 schreef bonke het volgende:
[..]
rare baanje denkt dat je een multilap hebt maar das nie waar
grappig![]()
nou de eerste keer in een keer uit gereden dus et zit wel snorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |