Bij de officiele ranking wel idd.quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:19 schreef slindenau het volgende:
Punten worden o.a. bepaald door de rank van je tegenspelers, en hun positie tov jou in een race. Je krijgt dus meer punten als je de nr1 van de wereld verslaat dan iemand die maar 2 plaatsen boven of onder jou staat.
Dat is in de race zelf en dat snapte ik alquote:Op donderdag 16 maart 2006 18:19 schreef slindenau het volgende:
Punten worden o.a. bepaald door de rank van je tegenspelers, en hun positie tov jou in een race. Je krijgt dus meer punten als je de nr1 van de wereld verslaat dan iemand die maar 2 plaatsen boven of onder jou staat.
ik heb gisteren een keer 99.99 punten gehaald op een andere server, verder nooit over de finish. Zat op die duitse exp server, waar ik enorm veel lag hebquote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:29 schreef Tackleberry het volgende:
Het was gisteren weer dramatisch, ben maar gestopt op het moment dat het één race goed ging...
Ik ga vanavond even de XS4All server onveilig maken denk ik, met een beetje geluk een paar 'hooggeplaatsten' achter me laten en incasseren maar...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:12 schreef e-wok het volgende:
ik heb gisteren een keer 99.99 punten gehaald op een andere server, verder nooit over de finish. Zat op die duitse exp server, waar ik enorm veel lag heb
Ik zie de laatste tijd geen punten meer boven de 99.99. Hebben ze dat veranderd ofzo?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:12 schreef e-wok het volgende:
[..]
ik heb gisteren een keer 99.99 punten gehaald op een andere server, verder nooit over de finish. Zat op die duitse exp server, waar ik enorm veel lag heb
99.99 is tegenwoordig inderdaad het 'harde maximum'.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:19 schreef Rocksteen het volgende:
Ik zie de laatste tijd geen punten meer boven de 99.99. Hebben ze dat veranderd ofzo?
Het kan zijn dat je net de pagina opvraagde terwijl deze wordt bijgewerkt.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:06 schreef Rocksteen het volgende:
Er gaat iets mis in de player rankings...![]()
deze dus
Toch is het (althans volgens de track-scores) niet de minst leuke trackquote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:36 schreef Fir3fly het volgende:
Zeg kree, mag die track Battlestation van de server af? Er is volgens mij geen levende ziel die die baan leuk vindt.
Ik stel voor om die track te vervangen door Thunderbold van Panis, dat is pas een goede trackquote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:44 schreef kree het volgende:
[..]
Toch is het (althans volgens de track-scores) niet de minst leuke track
link?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:59 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik stel voor om die track te vervangen door Thunderbold van Panis, dat is pas een goede track![]()
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:04 schreef kree het volgende:
Ik zal morgen weer even wat nieuwe tracks toevoegen op de server en laagscorende tracks verwijderen.
laat je de trackscores van de verwijderde tracks wel staan? altijd leuk om na te lezen....quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:04 schreef kree het volgende:
Ik zal morgen weer even wat nieuwe tracks toevoegen op de server en laagscorende tracks verwijderen.
Oke, ik ben alweer een stap verder... Ik heb nu twee 'race cams' toegevoegd én een cam bij de finish die de speler volgt. Probleem is dat deze echter niet worden toegepast in de race... Ik snap er niets van, als je in de replay editor kijkt, wordt het wél toegepast. Op het moment dat ik in de editor ga racen (validate bijvoorbeeld), blijf ik de standaard race came houden...quote:Op zaterdag 18 maart 2006 07:22 schreef Tackleberry het volgende:
Ik ben ook bezig met een track, maar ik kan geen custom cams toevoegen... De track is al gevalideerd, maar hij 'onthoudt' steeds de 'run' van een eerdere versie van de track... Ik snap er helemaal niets meer van.
De race is zo ongeveer al vijf keer gevalidate... Maar telkens hetzelfde probleem... Ik ga het gewoon nog een keer proberen... Wie weet...quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:10 schreef e-wok het volgende:
en als de race gevalidate is? (ik heb hier nog geen ervaring mee, maar ga dit spoedig proberen.)
Dat is inderdaad je plaats op de wereldranking.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:39 schreef wobbel het volgende:
Als je bezig bent met racen, zie je achter elke naam een finishvlag, en een getal, bijv. 23.141 of 220.391 enzo. En soms 5.930 bijv. Waar is dit voor? De wereldranglijst ofzo? Hoeveelste je staat?
staat ie ook op tmx?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:47 schreef Tackleberry het volgende:
kree, je hebt een mailtje met een nieuwe track.
Toegevoegd + nog één die ik via de mail ontving, verder nog wat nieuwe tracks van tm-exchangequote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:47 schreef Tackleberry het volgende:
kree, je hebt een mailtje met een nieuwe track.
geen paniek, de camerawissels zijn gefixed, dankzij ziggyziggyziggy
Nopequote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:10 schreef e-wok het volgende:
staat ie ook op tmx?
Thanks!quote:Op zondag 19 maart 2006 00:08 schreef kree het volgende:
Toegevoegd + nog één die ik via de mail ontving, verder nog wat nieuwe tracks van tm-exchange
Ik heb er een paar gespeeld, en heb daarin weinig tot geen lol gehad. Er was er zelfs een waar je alleen maar achteruit hoefde te rijdenquote:Op zondag 19 maart 2006 00:08 schreef kree het volgende:
[..]
Toegevoegd + nog één die ik via de mail ontving, verder nog wat nieuwe tracks van tm-exchange
Hehe, heb ze zelf nog niet getest. De tracks hadden allemaal goede scores op tm-exchange. Maar de server track scores zien er heel anders uitquote:Op zondag 19 maart 2006 14:55 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik heb er een paar gespeeld, en heb daarin weinig tot geen lol gehad. Er was er zelfs een waar je alleen maar achteruit hoefde te rijden![]()
battle vond ik wel grappigquote:Op zondag 19 maart 2006 20:22 schreef Jordy-B het volgende:
haal je die nadeo-track en battlestation er nog even af, kree?
Correct.quote:Op maandag 20 maart 2006 20:51 schreef Jordy-B het volgende:
De nieuwe Ganjarider, Black Velvet, is gááááf...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |