ja idd! hoe doe je dat dan?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:17 schreef RedFever007 het volgende:
Mijn custom skin is niet te zien. Kan me ook niet zoveel schelen trouwens
Custom claxons zijn wel vet trouwens
Bedankt voor de tip!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:44 schreef -tK- het volgende:
Ah lama weet het al, ga het vanavond ff proberen![]()
Ook leuk trouwens, je eigen TM sig
[afbeelding]
Anders ik wel.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:54 schreef RedFever007 het volgende:
Heb nog wel wat te doen om tK in te halen trouwens![]()
Ga naar bed jij.quote:Op woensdag 22 maart 2006 00:48 schreef Fittslickare het volgende:
De nieuwe ganja track is zeker wel leuk om te rijde.
Nee na dat berichtje ben ik nog wat gaan eten toen pas slapequote:
Kan deze track niet op de server trouwens?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:25 schreef bonke het volgende:
das voor de volgende
nu wel
ik zal der gelijk nog ff een zelfgemaakt baantje tegenaan gooien
DEEP SHIT
[afbeelding]
Ik snap niet dat dat irritant is ?quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:13 schreef Beezz het volgende:
Dat heb ik ook![]()
Ik was er ook vanmiddag toen die 2 man constant aan het spectaten waren, heel erg irritant.
Het is alsof er iemand meekijkt over je schouder... Ik word er een beetje zenuwachtig van.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:55 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik snap niet dat dat irritant is ?
Geen psychiater, wel * op numpad. Maar dan is ook de chat weg.. en checkpoint tijde.. alles behalve je wage en baan dus..quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:04 schreef Jordy-B het volgende:
Weet een van jullie 'n goeie psychiater om me van mijn spectatorfobie te helpen?
Omgquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:18 schreef slindenau het volgende:
Denk gewoon dat het een bug is, dat iedereen dat getalletje ziet en dat er eigenlijk niemand meekijkt.
Of zet je hele hud uit.
[afbeelding].
Heb hem erbij gezet. Zie wel aan de trackscores of ie bevaltquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:16 schreef Fittslickare het volgende:
[..]
Kan deze track niet op de server trouwens?
staan eropquote:Op donderdag 23 maart 2006 07:30 schreef bonke het volgende:
heej kree, ik heb van de week DEZE en DEZE op een servertje laten draaien en de reacties erop waren wel goed
dusss misschien is et wat voor de fok server
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |