Voor de mensen die de eerdere trackmania spellen niet kennen: Het is een enorm over the top variant op het oude 4d stunts. Een arcade racer waarmee je de meest belachelijke banen kan bouwen en over kan racen.quote:TM NATIONS VEROVERT DE WERELD!
Exclusief op TM-radio, werd het grote nieuws onthuld dat Nadeo een partnerschap heeft aangegaan met het grootste gaming competitie orgaan in de wereld (ESWC). Speciaal voor de 2006 editie zal Nadeo een unieke versie van hun TrackMania spel crëren genaamd TrackMania: Nations. Dit spel zal enkele specifieke gameplay modes zoals een speciale team mode en de world 1vs1 modus bevatten die gebruikt zal worden om het spel in z'n officiële hoedanigheid te spelen en zo mee te dingen.
Het spel bevat 1 omgeving (stadium) met een nieuwe gameplay en racewagens en natuurlijk ook unieke bouwblokken. Dit spel is dus geen uitbreiding of vervolg op TrackMania Original of Sunrise maar bestaat naast deze twee games als een soort van Nadeo paradepaardje dat klaar is om de wereld te veroveren en niet-ingewijden te laten kennis maken met de TrackMania spirit. Bovendien zal het spel volledig gratis zijn maar het zal wel sponsoring content bevatten.
TrackMania is dus ook meteen als officiële dicipline aangenomen door de ESWC, welke een kleine duizend kampioenen van meer dan 50 landen zal laten strijden in het grootste wereldkampioenschap voor online games. TrackMan staat samen naast andere games zoals quake4 en counterstrike CS!
Mooi werk die stats kreequote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:46 schreef kree het volgende:
Heb net een heel cool nieuw script gevonden voor de server.
Deze geeft de totale statestieken weer van de spelers op de server. Je kunt daar dus ook vinden wie tot nu toe de beste speler van de [FOK!]server is.
Ik zou zeggen neem eens een kijkje
http://145.53.67.246/~nations/stats/frame.php
Meer mooi werk van "© 2006 Domnin Alexander"quote:
Weetikveel, geef de plantjes water ofzoquote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:15 schreef Fittslickare het volgende:
Ik heb de griep en vakantie, wat moet ik dan doen?![]()
1.15.nogwatquote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:43 schreef DeHovenier het volgende:
@ e-wok: Ik had hem in 1:27
Helaas niet goed genoeg voor een zilv'ren medaille
Ik vind de track wel goed te doen, er zitten weinig stunts in en het is ook geen racebaan.
na die palen achter de heuvel ben ik maar weer es gestoptquote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:24 schreef e-wok het volgende:
uit deel 5:
zou iemand mn 2e track willen uitproberen?
Ik weet zeker dat ie een stuk beter, duidelijker, sneller, logischer (....) is
http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=62725#auto
Je geeft te vroeg op man. Je kan makkelijk over die palen heen springen!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:01 schreef bonke het volgende:
[..]
na die palen achter de heuvel ben ik maar weer es gestopt
Ik vond 'm geinig. Niet moeilijk, maar lastig zat door die verticale 180s die erin verwerkt zijn. Dat zorgt er ook voor dat je op die punten héél veel tijd kan winnen en verliezen, zonder dat het gelijk een kwestie van geluk wordt. Je hebt geen andere camerastandpunten nodig, eigenlijk (hoewel ik voor de 180's wel liever met first person werk)quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:59 schreef Evil_Koekje het volgende:
Ik heb ook weer een nieuwe track gemaakt, nog even de Mediatracker fixen en dan post ik 'm ff.
-knippie-
Zeker wel serverwaardig. Ik deed deze de 2e keer in 49 seconde dus niet te lang ofzo.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:59 schreef Evil_Koekje het volgende:
Ik heb ook weer een nieuwe track gemaakt, nog even de Mediatracker fixen en dan post ik 'm ff.
edit: Ik vind 'm eigenlijk goed te doen in de numpad 2 camerastand. Ik wou eigenlijk first-person doen bij de wallride. Maar zo vind ik 'm eigenlijk beter. Wat jullie?
[afbeelding]
Download track
En hoe is de track zelf? Serverwaardig?
zo was ie ook bedoeld, dank (zie tekst onder volgende quote)quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:43 schreef DeHovenier het volgende:
Ik vind de track wel goed te doen, er zitten weinig stunts in en het is ook geen racebaan.
Als je bij het opgaan van de halfpipes remt en scherp stuurt kun je ze heel laag nemen, dat scheelt zo weer een seconde of 2 à 3quote:
Je mist het leukste deel dus. Als je die bochten al niet eens fatsoenlijk doorkomt (om snelheid te maken) moet je misschien wat meer oefenen in de bochtentechniek (hoog insturen en dan naar onderen)quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:01 schreef bonke het volgende:
na die palen achter de heuvel ben ik maar weer es gestopt
ik had em gister al gespeeld en volgens mij kon ie er toen mee doorquote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:57 schreef e-wok het volgende:
[..]
zo was ie ook bedoeld, dank (zie tekst onder volgende quote)
[..]
Als je bij het opgaan van de halfpipes remt en scherp stuurt kun je ze heel laag nemen, dat scheelt zo weer een seconde of 2 à 3
[..]
Je mist het leukste deel dus. Als je die bochten al niet eens fatsoenlijk doorkomt (om snelheid te maken) moet je misschien wat meer oefenen in de bochtentechniek (hoog insturen en dan naar onderen)
Ik ben met een nieuwe track bezig. Dit keer is het een gespiegelde multilap ()
Bedankt!quote:Op zondag 5 maart 2006 00:53 schreef Fittslickare het volgende:
Ik vond Luke's Loop wel leuk..
nu welquote:Op zondag 5 maart 2006 13:37 schreef killko het volgende:
"Handige linkjes" in de OP werken nog niet..
Aangepastquote:Op zondag 5 maart 2006 13:48 schreef bonke het volgende:
[..]
nu wel
ps: kree der staat een fout in de op en wel het eerste woord " quote' ipv "qoute"
lolquote:Op zondag 5 maart 2006 15:26 schreef Baklap het volgende:
Is het mogelijk om de andere auto's onzichtbaar te maken? Want ik moet eerst kijken op een drukke server welke auto van mij is en dan ook nog sturen? En zoja, waar ergens vind ik dan onder Configure?
Ja lachen, dat vroeg ik dus niet.quote:Op zondag 5 maart 2006 15:36 schreef merino het volgende:
[..]
lol
jouw auto is degene waar het hele scherm rond gecentreerd is...
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:57 schreef e-wok het volgende:
Ik ben met een nieuwe track bezig. Dit keer is het een gespiegelde multilap ()
Ja da's wel een goed idee, ik zal eens kijken of ik het voor elkaar kan krijgenquote:Op zondag 5 maart 2006 19:09 schreef Jordy-B het volgende:
't is trouwens een goed idee om de track score aan het begin van de race even weer te geven (gelijk met het trackrecord, zeg maar)
Je ziet nu aan het begin van de race een heel reeks met /score-posts staan.
ik vote altijd een 1 of een 10 of een 20quote:Op zondag 5 maart 2006 17:55 schreef UnleashMitch het volgende:
Multilap is dat de finish tegelijkertijd de start van de nieuwe ronde is. Grote nadeel daarvan is dat als je een ronde verziekt vlak voor de finish je de volgende ronde ook kan vergeten.
Als tracks slecht zijn kan je ook voten: /vote <insert getal 1-20>
iemad deze nog getest?quote:Op zondag 5 maart 2006 17:11 schreef e-wok het volgende:
[..]
[afbeelding]
http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=65066#auto
nu maar ff weer op internet racen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |