Dat ze de kunstjes het beste kunnen, betekend al dat ze de beste zijn.. want als je die kunstjes op nadeo tracks kan, kun je ze al helemaal op andere tracks (na oefenen ofcors)quote:Op donderdag 9 maart 2006 02:15 schreef UnleashMitch het volgende:
Zojuist waren de nr 1 & 2 v/d wereld op die Duitse server. Leuk
Nadeo blijft zuig tracks bouwen en het enige wat ze op de server draaien zijn Nadeo tracks. De besten van de wereld volgens de ranking zijn dus niet de beste in TMN maar hebben simpelweg het kunstje als best geleerd. Of ze buiten die tracks alsnog zo goed zijn durf ik wel te betwijfelen.
Zo goed als alle tracks staan nog op de fok! server, Ik heb er een stuk of 4 verwijdert aan de hand van de trackscores en daarna een paar nieuwe toegevoegd (die niet zo geweldig warenquote:Op donderdag 9 maart 2006 20:03 schreef UnleashMitch het volgende:
Waar zijn alle goede tracks gebleven die eerst op de Fok! server stonden ? Ik heb nu al vier tracks achter elkaar die in min of meerdere mate zuigen
Niet gewoon op de custom tracks van de Fok! server?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:47 schreef Maikuuul het volgende:
Schitterende game
Ik ga het nu weer spelen op de DaPet server
En da's gek, want?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:32 schreef e-wok het volgende:
damn, wat staat mn multimania01 laag in de voting
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:30 schreef Burbo het volgende:
tvp
Ik zal eerst de demo eens proberen. Ik heb hem ook gekocht (toen ie net uit was) en hij lag vrij snel op de hoek van mn bureau. Twee maand geleden heb ik em weer geïnstalleerd, en met de uitbreidingen die er nu zijn is ie nog redelijk te doen. Het enige wat een beetje leuk racen is, is de rally mode. Volgens mij is sunrise een betere aankoop, waar ik overigens ook over nadenk.quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:15 schreef Roi het volgende:
Trackmania (orgineel), Headsetje en een muis volgens mij. Nog behoorlijk prijzig, ik wacht lekker tot het in de aanbieding is
voor mn gevoel is ie leuker dan mn andere track die momenteel op de server staatquote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:59 schreef Jordy-B het volgende:
En da's gek, want?
leuke baanquote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:32 schreef e-wok het volgende:
damn, wat staat mn multimania01 laag in de voting
ik ben met een 2e bezig
mss een goede track voor op de server:
http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=70823#auto
is niet mijn baan :pquote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:01 schreef bonke het volgende:
[..]
leuke baan1:06 en een beetje
ik zou alleen voor de eerste jump ff een bord naar links plaatsen ( voor het gemak )
die jump bedoel je? 2e rondje lukt ie met gemak. Eerste rondje goed sturen. Heb de boost achter het startpunt ook al voor de finish gezet. Dat is helemaak kloten, want dan kom je niet door die bochten en moet je dus nog meer afremmen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:17 schreef Jordy-B het volgende:
D'r zit eigenlijk maar één lastig stukje in (maar wel op zo'n manier dat het knap lastig kan worden voor multilap)
Ik snap niet wat iedereen zo tegen multilap heeft, maar goed het zal wel aan mij liggen. Ik vind multilap juist cool. Hoe meer rondes je rijd, des te sneller je gaat. Ik ben nu aan het uitvogelen hoe ze die fullspeed tracks een beetje bouwen, dus dat ga ik uitproberen. Ook zit ik er aan te denken om deze race nog om te bouwen naar een gewone race (en dus de helft er af te slopen en te vervangen)quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:17 schreef Jordy-B het volgende:
Niet echt leuk, ofzo.
En 't feit dat het multilap is werkt sowieso al tegen je.
Ik heb het eerste deel allang helemaal grijs gespeeldquote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:58 schreef e-wok het volgende:
[..]
Ik zal eerst de demo eens proberen. Ik heb hem ook gekocht (toen ie net uit was) en hij lag vrij snel op de hoek van mn bureau. Twee maand geleden heb ik em weer geïnstalleerd, en met de uitbreidingen die er nu zijn is ie nog redelijk te doen. Het enige wat een beetje leuk racen is, is de rally mode. Volgens mij is sunrise een betere aankoop, waar ik overigens ook over nadenk.
[..]
jammerquote:Op zondag 12 maart 2006 14:29 schreef japjaan het volgende:
http://members.home.nl/syner/The First Try.Challenge.Gbx
http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=74724#auto
dit is mijn eerste track die ik heb gemaakt ..
zou um wel op de fok server willen spelen
nja zie het vanzelf;) wie oordeeld er ff?
ltr
'k vind 'm een pietsie verneukeratief.quote:Op zondag 12 maart 2006 14:29 schreef japjaan het volgende:
http://members.home.nl/syner/The First Try.Challenge.Gbx
http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=74724#auto
dit is mijn eerste track die ik heb gemaakt ..
zou um wel op de fok server willen spelen
nja zie het vanzelf;) wie oordeeld er ff?
ltr
Als je de lijst met servers hebt, heb je links zo'n knopje wat lijkt op twee mapjes.quote:Op zondag 12 maart 2006 14:52 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Ik speel het ook sindskort (gisteren) maar ik ben (nog) geen Fok! server tegengekomen...
Soms kan het spel je aardig boos maken![]()
Het probleem met multilap is dat wanneer je van de baan raakt, of op je dak belandt, je eerst een ronde voor spek-en-bonen moet rijden voordat je weer 'n gooi naar de beste tijd kan gaan doen. Da's nogal irritant.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:47 schreef e-wok het volgende:
Ik snap niet wat iedereen zo tegen multilap heeft, maar goed het zal wel aan mij liggen. Ik vind multilap juist cool. Hoe meer rondes je rijd, des te sneller je gaat. Ik ben nu aan het uitvogelen hoe ze die fullspeed tracks een beetje bouwen, dus dat ga ik uitproberen. Ook zit ik er aan te denken om deze race nog om te bouwen naar een gewone race (en dus de helft er af te slopen en te vervangen)
Nope... Hoezo?quote:Valt me wel op dat je vaak wat aan te merken hebt, zelf al eens een track gemaakt?![]()
quote:Op zondag 12 maart 2006 15:01 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Als je de lijst met servers hebt, heb je links zo'n knopje wat lijkt op twee mapjes.
Als je daarop klikt, kan je een land kiezen (NED), waarna je de Fok!-server meestal al op de eerste pagina ziet staan. Als je hem dan nog niet ziet, kan het zijn dat 'ie bijna vol zit en wordt weggefilterd. Je moet dan even dat filter uitschakelen...
Als je even je inlognaam geeft, dan voeg ik je toe op de guestlist. Je kunt dan ook in de server als ie vol zitquote:Op zondag 12 maart 2006 16:39 schreef spectrumanalyser het volgende:
jammer dat de fok server de hele halve godsganze dag vol zit
heb effe meegedaan bij een got server, erg lollig allemaal
Oh dat valt wel mee hoor. Er zijn genoeg banen waar ik om de oren gereden wordt.quote:Op zondag 12 maart 2006 21:31 schreef e-wok het volgende:
grappig, en vliegje natuurlijk weer op een (as usual)
dankjewel.quote:Op zondag 12 maart 2006 22:18 schreef kcin22 het volgende:
Als hij er in het 1e scherm als je bent ingelogt bent niet in staat doe je 'show al servers'. Dan op Ned (Nederland) drukken. En als het goed is staat op hij op pagina 1 of 2.
Edit:
Hij heet overigens [FOK!] Dedicated Linux
Zo te zien (bron) is deze ondertussen (uiteraard) weer om zeep...quote:Op maandag 13 maart 2006 09:14 schreef Tackleberry het volgende:
Gisteren wonder boven wonder ergens een track record neergezet...Het ging bij tijd en wijlen best goed, gevolgd door een bagger race...
Van mij mag die er nou wel 'ns af, hoor... 't ding staat al een eeuwigheid op de server en zó leuk is 'ie nou ook weer niet...quote:Op maandag 13 maart 2006 15:06 schreef japjaan het volgende:
neee Rigitty rocket power moet zowieso blijven!
Die is zeker wel leuk. Er zijn genoeg andere tracks die er ook al een eeuwigheid opstaan.quote:Op maandag 13 maart 2006 15:34 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Van mij mag die er nou wel 'ns af, hoor... 't ding staat al een eeuwigheid op de server en zó leuk is 'ie nou ook weer niet...
Deze 2 mogen wat mij betreft ook wel blijven. Zijn allebei best leukquote:Karting Stadium Easy speed
Als je crasht voor de finish maar nog wel op je wiele staat in een multilap dan kun je gewoon eventjes een stukje terug rijden en weer omdraaien voor wat snelheid.quote:Op zondag 12 maart 2006 16:02 schreef UnleashMitch het volgende:
Multilap is vooral irritant als je vlak voor de finish crasht. Dan heb je dus al geen snelheid meer en verziek je in totaal twee rondes voor je weer kan meedoen voor de topposities.
Hij scoort onder het gemiddelde. "men" vindt hem dus niet zo leuk.quote:Op maandag 13 maart 2006 15:49 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Die is zeker wel leuk. Er zijn genoeg andere tracks die er ook al een eeuwigheid opstaan.![]()
Niet mee eens, banen als bijvoorbeeld Bumpy Heights enzo zijn ondertussen Fok! Classics, voorzover dat mogelijk is. Ik blijf 'm iig leuk vinden. Niet zoiets als Dust bij Counterstrike, die blijft iedereen ook maar spelen.quote:Op maandag 13 maart 2006 17:17 schreef e-wok het volgende:
weetje wat ik vind...nou?
ik vind dat alle tracks naar 3 week verwijderd moeten worden, dus een track er niet langer op dan 3 week.
quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:35 schreef RedFever007 het volgende:
Nadeotracks
Klopt maar was een track waarbij je met zoveel snelheid over de finish kwam, je daardoor wat heuveltjes miste en je dus meer tijd won. Terugrijden en omkeren koste toen 20 tot 25 seconden, de helft van de trackduurquote:Op maandag 13 maart 2006 16:38 schreef Fittslickare het volgende:
Als je crasht voor de finish maar nog wel op je wiele staat in een multilap dan kun je gewoon eventjes een stukje terug rijden en weer omdraaien voor wat snelheid.
56.89quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:30 schreef bonke het volgende:
hier nog een leuke creatie van me
lekkere snelle baan en je kan zelfs te hard gaan
onder de minuut moet te doen zijn
Da's vrij langzaam.quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:11 schreef bonke het volgende:
in het begin hoef je alleen het gas erop te houden, dan kom je weer op je pootjes terecht ( bij mij wel tenminste )
1 honderste, was puur gelukquote:Op woensdag 15 maart 2006 18:32 schreef Hidden_Horror het volgende:
Aaarrg! Vuurvlieg!!!
Heb ik eens een record heb je em er weer uit gereden (binnen 24 uur)
1. _fok__fir3fly 00:00:41.77 2006/03/15 17:35:58
2. erik_robers 00:00:41.78 2006/03/14 22:38:05
3. draakje1 00:00:41.79
Ik word continu 'om de oren gereden' door (onder andere) Fir3fly, SiZe, Cindy, draakje, Duurtlang, Genesiskevin... Dus dat idee had ik zelf ook al...quote:
Legendarisch nog wel...quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:57 schreef DeHovenier het volgende:
De legendarische [FOK!]Tackleberry wordt gedisst door een meisje!
Mannen horen altijd beter te zijn dat het zwakke geslacht, levensles 1!quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:24 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Legendarisch nog wel...Dit topic moet ik archiveren...
Trouwens, wat is het probleem dat een 'meisje' beter isIn welke eeuw leef jij
![]()
Leuk, het is alleen onleesbaarquote:Op donderdag 16 maart 2006 15:43 schreef kree het volgende:
Er is nog even een nieuwe optie toegevoegd voor de Fok! server stats. Je kunt je nu je huidige score weergeven via deze banner:
[afbeelding]
De ubb code daarvoor kun je op de volgende manier vinden.
Ga naar http://145.53.67.246/~nations/stats
vervolgens "Statistics" -> player rankings -> zoek je naam en klik erop -> de ubb code kun je vinden helemaal rechts in het bovenste vak "userbar"
quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:50 schreef kree het volgende:
ja ik zie het, ben er al mee bezig om het te vergroten
quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:10 schreef kcin22 het volgende:
Draakje is al een tijdje niet meer geweest of wel? Hij is zelfs van de eerste plaats gekickt bij de [FOK!] Dedicated Linux rankings![]()
Dat magquote:Op donderdag 16 maart 2006 15:54 schreef Tackleberry het volgende:
Kree, mag ik even zeggen dat je goed bezig bent! Vooral het stats-gebeuren ziet er ERG goed uit!
Als dat niet mag, heb ik het toch gezegd!
Punten worden berekend door het aantal "coppers" welke de baan heeft. En dat wordt dan weer bepaald door de tijden van de maker van de track (als ik het goed begrijp)quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:56 schreef kcin22 het volgende:
Echt top![]()
Maar hoe wordt bepaald dat je een punt krijgt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |