Ja kloptquote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:19 schreef Foreverblue het volgende:
Ik heb geen geluid meer op stream 1... iemand anders ook last van?
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:22 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Ik heb geen geluid meer op stream 1... iemand anders ook last van?
Ik ook niet, valt me uberhaupt mee dat ze nog mensen volgen en niet gewoon camera's vast hebben staan
Dank u mijnheer de Mol
![]()
idd lang geleden een week of 2 denk ikquote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:21 schreef White_Pearl het volgende:
Hoi hoi Bartoli![]()
![]()
Dat is lang geleden zegWB
Ik ken het verhaal en is ook zo in R'dam met een straat aan de andere kant van de Maasquote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:15 schreef Arliator het volgende:
[..]
Pas je op dat je de haven niet inrijd?![]()
Joh is allang goed manquote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:23 schreef newsman het volgende:
[..]
Bongie ff tussen ons, alles is vergeven oke, lijkt me een stuk beter zo![]()
Ja zoiets alles is toch wel goed met je?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:23 schreef Bartoli het volgende:
[..]
idd lang geleden een week of 2 denk ik![]()
![]()
Parel
Dankje wel, vergeven is vergeven.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:24 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Joh is allang goed man![]()
Kan eens gebeuren, maar vind het al hartstikke leuk dat je er weer bent
Hier in Nederland op de camping (omgeving Doorn) gebruiken we hem meer om een supermarkt of bouwmarkt te vinden in de omgevingquote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:18 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Nou kan ik natuurlijk tikken dat als je op de camping Bent je geen tomtom meer nodig hebt![]()
Maar dat doe ik dus niet of toch wel of...![]()
![]()
Tsja, wat zal ik zeggen, R'dam he?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:23 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik ken het verhaal en is ook zo in R'dam met een straat aan de andere kant van de Maas![]()
Slaap lekker FBquote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:26 schreef Foreverblue het volgende:
Mensen... mijn ogen worden zwaar... mede omdat er niks gebeurt op de streams... dus ik ga duiken... Slaap lekker voor straks allemaal![]()
Truste FB and sweet en rustige dromenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:26 schreef Foreverblue het volgende:
Mensen... mijn ogen worden zwaar... mede omdat er niks gebeurt op de streams... dus ik ga duiken... Slaap lekker voor straks allemaal![]()
Ja hoor. Het gaat beters als de laatste keer dat ik hier wasquote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:24 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ja zoiets alles is toch wel goed met je?
Watjuh patatjuh!!!!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:26 schreef Foreverblue het volgende:
slaap lekker FBquote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:26 schreef Foreverblue het volgende:
dit doet me denken aan mijn vader, hij vroeg een keer een plaatje op de radio voor mij aan, met de tekst "Yolande alles is vergeten en vergeven , je kan weer thuis komen". Ik wist van niks en woonde gewoon thuis is pais en vree. Hij lag helemaal dubbel van het lachen toen ik hem ernaar vroeg.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:23 schreef newsman het volgende:
[..]
Bongie ff tussen ons, alles is vergeven oke, lijkt me een stuk beter zo![]()
Truste FBquote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:26 schreef Foreverblue het volgende:
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:26 schreef Foreverblue het volgende:
Slaap lekker Bluequote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:26 schreef Foreverblue het volgende:
Ik ga met je meequote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:26 schreef Foreverblue het volgende:
Truste cuallquote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:32 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik ga met je mee..........wel in mijn eigen bedje hoor
![]()
![]()
tot morgen welterusten allemaal en tot morgen![]()
Gelukkigquote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:26 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Ja hoor. Het gaat beters als de laatste keer dat ik hier was![]()
Ik ga ook met cuall en FB mee (ook in mijn eigen bedjequote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:32 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
![]()
Slaap lekker Cuallquote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:32 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
![]()
Cuall??? Ik wacht nog steeds??quote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:32 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
![]()
Slaap lekker Cuall:*quote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:32 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hallo Yolandequote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:32 schreef Yolande het volgende:
slaap lekker iedereen, die gaat slapen![]()
![]()
. O ja BTW hallo iedereen die nog wakker is
![]()
![]()
Welterusten SuperMOMquote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:35 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ik ga ook met cuall en FB mee (ook in mijn eigen bedje) stort een beetje in dus tot morgen!!!
![]()
![]()
![]()
Hoi hoiquote:
Hai Morwen en alle andere binnenkomersquote:
Jezus, ben jij er ookquote:
Aan de andere kant, ik weglopen voor iemand zoals jij? No way! Ik blijf hier, laat me niet wegjagenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:41 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jezus, ben jij er ookAls ik dat had geweten
![]()
Voor alle anderen![]()
![]()
BOE!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Bong
Wat deed je eng
Ik moest echt erg lachen
Jou pak ik even apartquote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:42 schreef Bartoli het volgende:Morwen lieverd das heel lang geleeeeeeeeeeeeeeeden
Vraag maar raak, kan altijd nog kijken of ik antwoord geefquote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:42 schreef newsman het volgende:
Snappie ? mag ik je wat vragen ?
Jaja, terwijl ik 2 dagen terug nog dom was, hihi, hou van jequote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:42 schreef Morwen het volgende:
Leuk, newsman, dat je aan het cappen en zagen geslagen bent![]()
Ha die Morwenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:41 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Voor alle anderen![]()
![]()
Heb je nog een beetje tijd over, voor mij ?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:43 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Vraag maar raak, kan altijd nog kijken of ik antwoord geef
Ik was er al bang voorquote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:42 schreef Arliator het volgende:
[..]
Aan de andere kant, ik weglopen voor iemand zoals jij? No way! Ik blijf hier, laat me niet wegjagen![]()
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:43 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jou pak ik even apart![]()
![]()
Rivaaltje, alles kits onder den rits?
Haiquote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:43 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ha die Morwen![]()
Waar hebben julie last van (onderling)![]()
Maar natuurlijk heb ik zometeen nog even wat tijd voor je overquote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:44 schreef newsman het volgende:
[..]
Heb je nog een beetje tijd over, voor mij ?![]()
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:42 schreef Yolande het volgende:
Hallo Bongen dag Arliator vriendje
, zo nou zwaai ik niet meer hoor anders krijg ik echt een RSI armpje
![]()
![]()
voor iedereen die komt en gaat.
Ik ga nog niet naar bed hoor!!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:42 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik las nog iets over een vragenuurtje![]()
![]()
Hoi KuzzzPiraatjequote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:41 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Voor alle anderen![]()
![]()
Yep, alles flex ook met de sexquote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:45 schreef Bartoli het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ja alles goed en ook onder de rits![]()
met jou ook alles paletti?
jOEPPPPPPPPPPPPIE oeps ik blij zijnquote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:45 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Maar natuurlijk heb ik zometeen nog even wat tijd voor je over
Als je zo'n figuur hebt moet je gewoon een grote zewmbroek aandoen en geen klein slipjequote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:45 schreef Sjet het volgende:
En weer dachten ze dat ik hier iets aan gefrobeld had he?
[afbeelding]
Ik ben benieuwd of 'ie ook weer in de bubbelunit gaat.... en wat voor peniskoker hij dan weer aan heeft![]()
Hij ontkent gewoon dat ie in ze koker het water in gingquote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:45 schreef Sjet het volgende:
En weer dachten ze dat ik hier iets aan gefrobeld had he?
[afbeelding]
Ik ben benieuwd of 'ie ook weer in de bubbelunit gaat.... en wat voor peniskoker hij dan weer aan heeft![]()
Maar een beetje vragen en stoken mag toch welquote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:46 schreef Arliator het volgende:
[..]
[..]
Ik ga nog niet naar bed hoor!!
Enne, even voor de zekerheid, tussen mij en Morwen is maar een geintje, zie de PI maar![]()
Ik zal die muts nog wel harder aanpakken dan ik tot nu toe gedaan heb![]()
quote:
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:48 schreef White_Pearl het volgende:
Lieverds ik ga, veel plezier nog allemaal, en tot later![]()
![]()
Zwaaien hoeft niet
Vragen?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:48 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Maar een beetje vragen en stoken mag toch wel![]()
Jij zei worst en ik denk gelijk aan hete boter en messen enzo. Mmmmm, toch maar eens naar laten kijkenquote:
Ja precies.... wij weten wel beter!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:47 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Hij ontkent gewoon dat ie in ze koker het water in ging![]()
Snaptnix, je wordt weer genoemd op de streams!!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:48 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ben ik even blij dat jij blij bent, wordt er gewoon helemaal blij van
![]()
Aan wie zit je dat nou eigenlijk uit te leggen danquote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:49 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dus met ups en downs?![]()
voor het domme vrouwtje, flex is flexibel, op en neer dus![]()
Ik hoorde het... door Ferry nog welquote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:51 schreef Arliator het volgende:
[..]
Snaptnix, je wordt weer genoemd op de streams!!
Daar denk jij dan weer aan, zeg jequote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:51 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jij zei worst en ik denk gelijk aan hete boter en messen enzo. Mmmmm, toch maar eens naar laten kijken![]()
Oeh, wat zei hij?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:52 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik hoorde het... door Ferry nog wel![]()
![]()
![]()
Ruim jij even op?quote:
aan dummiesquote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:52 schreef Morwen het volgende:
[..]
Aan wie zit je dat nou eigenlijk uit te leggen dan![]()
Ik probeerde het aan jou uit te leggen, maar verspilde moeite zie ik, zelfs dat snap je nietquote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:52 schreef Morwen het volgende:
[..]
Aan wie zit je dat nou eigenlijk uit te leggen dan![]()
Ik ga niet snuffelen hoorquote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:53 schreef doka het volgende:
[..]
Ruim jij even op?Kunnen we daarna aan Morwen gaan snuffelen
Ik vindt zo'n vragenuurtje leuker om te lezen dan te doenquote:
Newsiequote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:54 schreef newsman het volgende:
Heeeeeee Doka jij hier :w
Dan snuffel ik wel meequote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:53 schreef doka het volgende:
[..]
Doe dat dan even in een groepje, kan ik me gelijk daarna eindelijk douchenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:53 schreef doka het volgende:
[..]
Wat zei hij nouhou?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:55 schreef Snaptnix het volgende:
Hehe.. ze hebben het nieuwe topic gevonden
Als iemand het volhoudt kan het zomaar weer gebeuren, dus heb je weer meer om te lezen.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:55 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik vindt zo'n vragenuurtje leuker om te lezen dan te doen![]()
Slaapzequote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:57 schreef Bartoli het volgende:
ik ook maar eens slapen. Tot vanavond/vannacht ofzo
Bartoliquote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:57 schreef Bartoli het volgende:
ik ook maar eens slapen. Tot vanavond/vannacht ofzo
Ik ruim niks op....quote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:53 schreef doka het volgende:
[..]
Ik sta anders meestal op een leuke hoogte hoorquote:
Dus ik mag niet bij de groepssnuffel zijnquote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:55 schreef doka het volgende:
[..]
Ik had het ook niet tegen jou
Groepssnuffel
Nee hoor negeer je absoluut niet beebquote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:01 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik sta anders meestal op een leuke hoogte hoor![]()
Maar Snaptnix negert me![]()
Weet ik, hoor, zit je een beetje te netenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:01 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee hoor negeer je absoluut niet. Wild enet zeggen dat ik het niet precies weet, hoorde hem alleen m'n naam zeggen
Nah, je zegt zelf dat je niet wil snuffelen. Maar je bent altijd welkom hoorquote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:01 schreef Yolande het volgende:
[..]
Dus ik mag niet bij de groepssnuffel zijn![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:04 schreef doka het volgende:
[..]
Nah, je zegt zelf dat je niet wil snuffelen. Maar je bent altijd welkom hoor
Uhm, wat ga je doen tijdens een groepssnuffel als je niet gaat snuffelen?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:05 schreef Yolande het volgende:
[..]
doe ik wel mee maar dan zonder snuffelen.
![]()
![]()
Zal ik dan ook maar weer eens een poging doenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:06 schreef Arliator het volgende:
Sorry, ga voor het eerst de streams volgen
Doenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:08 schreef Morwen het volgende:
[..]
Zal ik dan ook maar weer eens een poging doen![]()
Kun je erbij, of moet iemand je even optillen?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:08 schreef Morwen het volgende:
[..]
Zal ik dan ook maar weer eens een poging doen![]()
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:02 schreef Arliator het volgende:
Sjet, je wordt genoemd door hun allemaal!!!
Ik ben er alquote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:09 schreef doka het volgende:
[..]
Kun je erbij, of moet iemand je even optillen?
Snuffel fakenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:06 schreef doka het volgende:
[..]
Uhm, wat ga je doen tijdens een groepssnuffel als je niet gaat snuffelen?
* doka is nieuwsgierig
Geen idee wat je bedoeldquote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:12 schreef Brennie78 het volgende:
Zullen we er nog 1 drinken misschien doen hun ook nog wel mee.
xxxx
Mag ookquote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:12 schreef Yolande het volgende:
[..]
Snuffel faken![]()
Ik snuffel niet aan andere, alleen aan Henk.
![]()
Ja leuk he, was op vakantie.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:14 schreef doka het volgende:
[..]
Mag ookGek petje heb je op in je icoon
Als je de streams aan kunt slingeren, doe het!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:15 schreef melke het volgende:
Hallo allemaal! Leuke vrijdag avond gehad? Ikke wel
![]()
melkequote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:15 schreef melke het volgende:
![]()
Mijn lievquote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:15 schreef melke het volgende:
![]()
Niet tochquote:
Gaaf he, schnischnasnappiequote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:19 schreef Snaptnix het volgende:
Thanx Ferri![]()
![]()
Ze vinden m'n sissi monique mooi![]()
Zie er niets vreemds aan hoorquote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:19 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Niet toch![]()
Zal even voor je kijken dan....
Ik heb 2 adressen, beide wordt gezegd dat het niet geldig isquote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:19 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Niet toch![]()
Zal even voor je kijken dan....
Die is ook erg mooiquote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:19 schreef Snaptnix het volgende:
Thanx Ferri![]()
![]()
Jaquote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:21 schreef Bluezz het volgende:
En toen ging de telefoon daar, en de streams weg
Hoezo? Wat is er aan de hand? Zitte ze weer op 'de' site?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:17 schreef Arliator het volgende:
[..]
Als je de streams aan kunt slingeren, doe het!![]()
Vaag. Arliator staat gewoon op actief. Ander password aanvragen helpt ook niet?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:20 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik heb 2 adressen, beide wordt gezegd dat het niet geldig is
Ja, en ze liggen helemaal in een deuk!!!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:23 schreef melke het volgende:
[..]
Hoezo? Wat is er aan de hand? Zitte ze weer op 'de' site?
Ja dat is wel duidelijk.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:23 schreef melke het volgende:
[..]
Hoezo? Wat is er aan de hand? Zitte ze weer op 'de' site?
ABSOLUUT GAAF!!!!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:20 schreef Morwen het volgende:
[..]
Gaaf he, schnischnasnappie![]()
![]()
Ze noemen zich nu de forumfokkers![]()
Hieroquote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:22 schreef newsman het volgende:
Snappie ben je nuwheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
![]()
Die kijkt niet in de SC, hoogstens de SVquote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:24 schreef newsman het volgende:
De adelaar heeft vast fok gekeken.
De mijne net ookquote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:25 schreef melke het volgende:
Haha leuk de streams. Cuall's cap is in beeld!!![]()
Mail verstuurd!!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:23 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Vaag. Arliator staat gewoon op actief. Ander password aanvragen helpt ook niet?
Mail me anders even...
Truste lieve Bluezzquote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:30 schreef Bluezz het volgende:
Nou ja ik ga lekker slapie doen
Dag nachtvriendjezz!
Waar?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:30 schreef melke het volgende:
Bong!!! Wat heb ik nou gelezen! Overloper?![]()
Thanx, beebquote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:28 schreef MissHobje het volgende:
Morwen.. ik wil even zeggen dat jij een cool oog hebt![]()
![]()
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:30 schreef Bluezz het volgende:
Nou ja ik ga lekker slapie doen
Dag nachtvriendjezz!
Klopt volgens mij, ze lazen dat we geen streams meer hadden en ze hielden op met lezen.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:32 schreef Snaptnix het volgende:
Volgens mij stopten ze er gewoon mee omdat ze dachten dat wij niets meer konden volgen hoor
Toch, hoop ik........
Sorry, ik mis hem hier evenquote:
Nouja echt ?????quote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:32 schreef Morwen het volgende:
[..]
Thanx, beeb![]()
![]()
![]()
De meesten vinden hem eng![]()
Adem in.. Adem uit.. Adem in.. Adem.. uitquote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:32 schreef Sjet het volgende:
![]()
![]()
Ik ga hier uit mijn dak man!!!
![]()
![]()
![]()
Wapperdewapper![]()
WOWOWOWOOWOWOWOWOW hyper hyperquote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:31 schreef Morwen het volgende:
Gaaf man dit, iedereen is in beeld geweest zo'n beetje![]()
Alle icoontjes kwamen voorbij![]()
Ik ook Sjet, ze hebben mijn antwoord ook hard op gelezen .... piep piep piep wapper wapper wapperquote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:32 schreef Sjet het volgende:
![]()
![]()
Ik ga hier uit mijn dak man!!!
![]()
![]()
![]()
Wapperdewapper![]()
Die is ook echt super mooi!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:19 schreef Snaptnix het volgende:
Thanx Ferri![]()
![]()
Leuk hequote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:34 schreef melke het volgende:
Snaptnix!!! Echt leuk voor je meidZe vinden het hartstikke leuk
![]()
TOP GEWOONquote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:36 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Leuk he![]()
![]()
Ben helemaal hyper nu
![]()
![]()
Alweer, ze zwaaiden terug naar de camera's ze reagerden gewoon echt op de posts
![]()
Ik weet zeker dat Monique die Sissi Fake ook mooi zal vinden.quote:
* doka legt de veren klaarquote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:36 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Leuk he![]()
![]()
Ben helemaal hyper nu
![]()
![]()
![]()
Leuk toch!! Vaste prik tegenwoordig hequote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:36 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Leuk he![]()
![]()
Ben helemaal hyper nu
![]()
![]()
![]()
LOLquote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:34 schreef Yolande het volgende:
[..]
Ik ook Sjet, ze hebben mijn antwoord ook hard op gelezen .... piep piep piep wapper wapper wapper![]()
![]()
![]()
![]()
Dit wordt een lange, slapeloze nacht voor sommige mensenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:39 schreef Sjet het volgende:
[..]
LOL
Hoe worden we nu ooit weer rustig......
![]()
![]()
piep piep piep wapper wapper wapper
![]()
![]()
![]()
Ik hoop het, heb hem gemaakt omdat ik haar compliment zo lief vondquote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:37 schreef frizti het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat Monique die Sissi Fake ook mooi zal vinden.![]()
Ik heb geen idee, ik loop helemaal te springen en te doen hier in huis, de beneden buren beginnen al tegen de verwarmingbuizen te bonken dat ik stil moet zijn, gelukkig heb ik morgen vrij anders was de ellende niet te overzien.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:39 schreef Sjet het volgende:
[..]
LOL
Hoe worden we nu ooit weer rustig......
![]()
![]()
piep piep piep wapper wapper wapper
![]()
![]()
![]()
Was je wat van plan danquote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:40 schreef doka het volgende:
[..]
Dit wordt een lange, slapeloze nacht voor sommige mensen
Je weet best dat ik al die opgewonden huppelkutjes bedoelquote:
Spring gewoon mee spelbrekerquote:
Had het 'elders' ook al geschreven maar dat is ondergesneeuwd geraaktquote:
Ja?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:43 schreef melke het volgende:
Bongie?
Je bent niet de enigste.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:43 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Spring gewoon mee spelbreker![]()
![]()
Ik ben gewoon happy
![]()
![]()
![]()
is al oud en het is Bong de bouwerquote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:45 schreef melke het volgende:
Heee wat vinden jullie van mijn nieuwe onderschrift?
Jaja, maar mijn oogbollen stuiteren bijna uit hun kassen nuquote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:43 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Ik ben gewoon happy
![]()
![]()
![]()
Tja, uhm.... Nou ja... Wel leukquote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:45 schreef melke het volgende:
Heee wat vinden jullie van mijn nieuwe onderschrift?
Wij zijn zo happy!!!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:43 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Ik ben gewoon happy
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:46 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
is al oud en het is Bong de bouwer![]()
![]()
Hoezo oud?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:46 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
is al oud en het is Bong de bouwer![]()
![]()
Ja mooi he......Het leven kan af en toe best mooi zijnquote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:45 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
en mijn post dat Cuall een vrouw is hebben ze genoemd, en al draagt een kliko en en en en![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:48 schreef melke het volgende:
[..]
Ja, hier wel, maar daar achter niet meer he![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
Als jezelf meestuitert heb je daar minder last vanquote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:46 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jaja, maar mijn oogbollen stuiteren bijna uit hun kassen nu![]()
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:49 schreef BONG4002 het volgende:
[..]Waterleidingmaatschappij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Onderschriftloos
Gewoon bij http:// huppelkutjes_filter.nl is toch niet zo moeilijk?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:48 schreef doka het volgende:
Waar kan ik een huppelkutjes-filter downloaden?![]()
Of jullie soppen, dat kan ookquote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:49 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Als jezelf meestuitert heb je daar minder last van![]()
www.melke.nlquote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:48 schreef doka het volgende:
Waar kan ik een huppelkutjes-filter downloaden?![]()
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:50 schreef Yolande het volgende:
[..]
Gewoon bij http:// huppelkutjes_filter.nl is toch niet zo moeilijk?![]()
nopequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
soppen doe ik al hoorquote:
Deze beter;quote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:46 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jaja, maar mijn oogbollen stuiteren bijna uit hun kassen nu![]()
Tis jouw avondquote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:51 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
soppen doe ik al hoorOf bedoelde je dat niet
![]()
Joh hebben ze hem daar weggehaald?quote:
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:51 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
nopeKenne ik nieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Onderschriftloos
He, die staat nog vrijquote:
Is cool....ik kan je een invite mailen, dan heb je toegang, zal ik dat doen?quote:
Ik heb maar 1 fan Morwen, dat is zo kansloos...quote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:54 schreef Morwen het volgende:
[..]
He, die staat nog vrijMogen we daar een fansite van maken
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |