Jou pak ik even apartquote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:42 schreef Bartoli het volgende:Morwen lieverd das heel lang geleeeeeeeeeeeeeeeden
Vraag maar raak, kan altijd nog kijken of ik antwoord geefquote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:42 schreef newsman het volgende:
Snappie ? mag ik je wat vragen ?
Jaja, terwijl ik 2 dagen terug nog dom was, hihi, hou van jequote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:42 schreef Morwen het volgende:
Leuk, newsman, dat je aan het cappen en zagen geslagen bent![]()
Ha die Morwenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:41 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jezus, ben jij er ookAls ik dat had geweten
![]()
Voor alle anderen![]()
![]()
Heb je nog een beetje tijd over, voor mij ?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:43 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Vraag maar raak, kan altijd nog kijken of ik antwoord geef
Ik was er al bang voorquote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:42 schreef Arliator het volgende:
[..]
Aan de andere kant, ik weglopen voor iemand zoals jij? No way! Ik blijf hier, laat me niet wegjagen![]()
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:43 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jou pak ik even apart![]()
![]()
Rivaaltje, alles kits onder den rits?
Haiquote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:43 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ha die Morwen![]()
Waar hebben julie last van (onderling)![]()
Maar natuurlijk heb ik zometeen nog even wat tijd voor je overquote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:44 schreef newsman het volgende:
[..]
Heb je nog een beetje tijd over, voor mij ?![]()
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:42 schreef Yolande het volgende:
Hallo Bongen dag Arliator vriendje
, zo nou zwaai ik niet meer hoor anders krijg ik echt een RSI armpje
![]()
![]()
voor iedereen die komt en gaat.
Ik ga nog niet naar bed hoor!!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:42 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik las nog iets over een vragenuurtje![]()
![]()
Hoi KuzzzPiraatjequote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:41 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jezus, ben jij er ookAls ik dat had geweten
![]()
Voor alle anderen![]()
![]()
Yep, alles flex ook met de sexquote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:45 schreef Bartoli het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ja alles goed en ook onder de rits![]()
met jou ook alles paletti?
jOEPPPPPPPPPPPPIE oeps ik blij zijnquote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:45 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Maar natuurlijk heb ik zometeen nog even wat tijd voor je over
Als je zo'n figuur hebt moet je gewoon een grote zewmbroek aandoen en geen klein slipjequote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:45 schreef Sjet het volgende:
En weer dachten ze dat ik hier iets aan gefrobeld had he?
[afbeelding]
Ik ben benieuwd of 'ie ook weer in de bubbelunit gaat.... en wat voor peniskoker hij dan weer aan heeft![]()
Hij ontkent gewoon dat ie in ze koker het water in gingquote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:45 schreef Sjet het volgende:
En weer dachten ze dat ik hier iets aan gefrobeld had he?
[afbeelding]
Ik ben benieuwd of 'ie ook weer in de bubbelunit gaat.... en wat voor peniskoker hij dan weer aan heeft![]()
Maar een beetje vragen en stoken mag toch welquote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:46 schreef Arliator het volgende:
[..]
[..]
Ik ga nog niet naar bed hoor!!
Enne, even voor de zekerheid, tussen mij en Morwen is maar een geintje, zie de PI maar![]()
Ik zal die muts nog wel harder aanpakken dan ik tot nu toe gedaan heb![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |