Dit wordt een lange, slapeloze nacht voor sommige mensenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:39 schreef Sjet het volgende:
[..]
LOL
Hoe worden we nu ooit weer rustig......
![]()
![]()
piep piep piep wapper wapper wapper
![]()
![]()
![]()
Ik hoop het, heb hem gemaakt omdat ik haar compliment zo lief vondquote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:37 schreef frizti het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat Monique die Sissi Fake ook mooi zal vinden.![]()
Ik heb geen idee, ik loop helemaal te springen en te doen hier in huis, de beneden buren beginnen al tegen de verwarmingbuizen te bonken dat ik stil moet zijn, gelukkig heb ik morgen vrij anders was de ellende niet te overzien.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:39 schreef Sjet het volgende:
[..]
LOL
Hoe worden we nu ooit weer rustig......
![]()
![]()
piep piep piep wapper wapper wapper
![]()
![]()
![]()
Was je wat van plan danquote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:40 schreef doka het volgende:
[..]
Dit wordt een lange, slapeloze nacht voor sommige mensen
Je weet best dat ik al die opgewonden huppelkutjes bedoelquote:
Spring gewoon mee spelbrekerquote:
Had het 'elders' ook al geschreven maar dat is ondergesneeuwd geraaktquote:
Ja?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:43 schreef melke het volgende:
Bongie?
Je bent niet de enigste.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:43 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Spring gewoon mee spelbreker![]()
![]()
Ik ben gewoon happy
![]()
![]()
![]()
is al oud en het is Bong de bouwerquote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:45 schreef melke het volgende:
Heee wat vinden jullie van mijn nieuwe onderschrift?
Jaja, maar mijn oogbollen stuiteren bijna uit hun kassen nuquote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:43 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Ik ben gewoon happy
![]()
![]()
![]()
Tja, uhm.... Nou ja... Wel leukquote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:45 schreef melke het volgende:
Heee wat vinden jullie van mijn nieuwe onderschrift?
Wij zijn zo happy!!!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:43 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Ik ben gewoon happy
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |