Ja kloptquote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:19 schreef Foreverblue het volgende:
Ik heb geen geluid meer op stream 1... iemand anders ook last van?
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:22 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Ik heb geen geluid meer op stream 1... iemand anders ook last van?
Ik ook niet, valt me uberhaupt mee dat ze nog mensen volgen en niet gewoon camera's vast hebben staan
Dank u mijnheer de Mol
![]()
idd lang geleden een week of 2 denk ikquote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:21 schreef White_Pearl het volgende:
Hoi hoi Bartoli![]()
![]()
Dat is lang geleden zegWB
Ik ken het verhaal en is ook zo in R'dam met een straat aan de andere kant van de Maasquote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:15 schreef Arliator het volgende:
[..]
Pas je op dat je de haven niet inrijd?![]()
Joh is allang goed manquote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:23 schreef newsman het volgende:
[..]
Bongie ff tussen ons, alles is vergeven oke, lijkt me een stuk beter zo![]()
Ja zoiets alles is toch wel goed met je?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:23 schreef Bartoli het volgende:
[..]
idd lang geleden een week of 2 denk ik![]()
![]()
Parel
Dankje wel, vergeven is vergeven.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:24 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Joh is allang goed man![]()
Kan eens gebeuren, maar vind het al hartstikke leuk dat je er weer bent
Hier in Nederland op de camping (omgeving Doorn) gebruiken we hem meer om een supermarkt of bouwmarkt te vinden in de omgevingquote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:18 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Nou kan ik natuurlijk tikken dat als je op de camping Bent je geen tomtom meer nodig hebt![]()
Maar dat doe ik dus niet of toch wel of...![]()
![]()
Tsja, wat zal ik zeggen, R'dam he?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:23 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik ken het verhaal en is ook zo in R'dam met een straat aan de andere kant van de Maas![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |