quote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:48 schreef White_Pearl het volgende:
Lieverds ik ga, veel plezier nog allemaal, en tot later![]()
![]()
Zwaaien hoeft niet
Vragen?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:48 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Maar een beetje vragen en stoken mag toch wel![]()
Jij zei worst en ik denk gelijk aan hete boter en messen enzo. Mmmmm, toch maar eens naar laten kijkenquote:
Ja precies.... wij weten wel beter!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:47 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Hij ontkent gewoon dat ie in ze koker het water in ging![]()
Snaptnix, je wordt weer genoemd op de streams!!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:48 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ben ik even blij dat jij blij bent, wordt er gewoon helemaal blij van
![]()
Aan wie zit je dat nou eigenlijk uit te leggen danquote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:49 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dus met ups en downs?![]()
voor het domme vrouwtje, flex is flexibel, op en neer dus![]()
Ik hoorde het... door Ferry nog welquote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:51 schreef Arliator het volgende:
[..]
Snaptnix, je wordt weer genoemd op de streams!!
Daar denk jij dan weer aan, zeg jequote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:51 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jij zei worst en ik denk gelijk aan hete boter en messen enzo. Mmmmm, toch maar eens naar laten kijken![]()
Oeh, wat zei hij?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:52 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik hoorde het... door Ferry nog wel![]()
![]()
![]()
Ruim jij even op?quote:
aan dummiesquote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:52 schreef Morwen het volgende:
[..]
Aan wie zit je dat nou eigenlijk uit te leggen dan![]()
Ik probeerde het aan jou uit te leggen, maar verspilde moeite zie ik, zelfs dat snap je nietquote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:52 schreef Morwen het volgende:
[..]
Aan wie zit je dat nou eigenlijk uit te leggen dan![]()
Ik ga niet snuffelen hoorquote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:53 schreef doka het volgende:
[..]
Ruim jij even op?Kunnen we daarna aan Morwen gaan snuffelen
Ik vindt zo'n vragenuurtje leuker om te lezen dan te doenquote:
Newsiequote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:54 schreef newsman het volgende:
Heeeeeee Doka jij hier :w
Dan snuffel ik wel meequote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:53 schreef doka het volgende:
[..]
Doe dat dan even in een groepje, kan ik me gelijk daarna eindelijk douchenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:53 schreef doka het volgende:
[..]
Wat zei hij nouhou?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:55 schreef Snaptnix het volgende:
Hehe.. ze hebben het nieuwe topic gevonden
Als iemand het volhoudt kan het zomaar weer gebeuren, dus heb je weer meer om te lezen.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:55 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik vindt zo'n vragenuurtje leuker om te lezen dan te doen![]()
Slaapzequote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:57 schreef Bartoli het volgende:
ik ook maar eens slapen. Tot vanavond/vannacht ofzo
Bartoliquote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:57 schreef Bartoli het volgende:
ik ook maar eens slapen. Tot vanavond/vannacht ofzo
Ik ruim niks op....quote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:53 schreef doka het volgende:
[..]
Ik sta anders meestal op een leuke hoogte hoorquote:
Dus ik mag niet bij de groepssnuffel zijnquote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:55 schreef doka het volgende:
[..]
Ik had het ook niet tegen jou
Groepssnuffel
Nee hoor negeer je absoluut niet beebquote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:01 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik sta anders meestal op een leuke hoogte hoor![]()
Maar Snaptnix negert me![]()
Weet ik, hoor, zit je een beetje te netenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:01 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee hoor negeer je absoluut niet. Wild enet zeggen dat ik het niet precies weet, hoorde hem alleen m'n naam zeggen
Nah, je zegt zelf dat je niet wil snuffelen. Maar je bent altijd welkom hoorquote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:01 schreef Yolande het volgende:
[..]
Dus ik mag niet bij de groepssnuffel zijn![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:04 schreef doka het volgende:
[..]
Nah, je zegt zelf dat je niet wil snuffelen. Maar je bent altijd welkom hoor
Uhm, wat ga je doen tijdens een groepssnuffel als je niet gaat snuffelen?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:05 schreef Yolande het volgende:
[..]
doe ik wel mee maar dan zonder snuffelen.
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |