Slaap lekker FBquote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:26 schreef Foreverblue het volgende:
Mensen... mijn ogen worden zwaar... mede omdat er niks gebeurt op de streams... dus ik ga duiken... Slaap lekker voor straks allemaal![]()
Truste FB and sweet en rustige dromenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:26 schreef Foreverblue het volgende:
Mensen... mijn ogen worden zwaar... mede omdat er niks gebeurt op de streams... dus ik ga duiken... Slaap lekker voor straks allemaal![]()
Ja hoor. Het gaat beters als de laatste keer dat ik hier wasquote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:24 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ja zoiets alles is toch wel goed met je?
Watjuh patatjuh!!!!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:26 schreef Foreverblue het volgende:
slaap lekker FBquote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:26 schreef Foreverblue het volgende:
dit doet me denken aan mijn vader, hij vroeg een keer een plaatje op de radio voor mij aan, met de tekst "Yolande alles is vergeten en vergeven , je kan weer thuis komen". Ik wist van niks en woonde gewoon thuis is pais en vree. Hij lag helemaal dubbel van het lachen toen ik hem ernaar vroeg.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:23 schreef newsman het volgende:
[..]
Bongie ff tussen ons, alles is vergeven oke, lijkt me een stuk beter zo![]()
Truste FBquote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:26 schreef Foreverblue het volgende:
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:26 schreef Foreverblue het volgende:
Slaap lekker Bluequote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:26 schreef Foreverblue het volgende:
Ik ga met je meequote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:26 schreef Foreverblue het volgende:
Truste cuallquote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:32 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik ga met je mee..........wel in mijn eigen bedje hoor
![]()
![]()
tot morgen welterusten allemaal en tot morgen![]()
Gelukkigquote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:26 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Ja hoor. Het gaat beters als de laatste keer dat ik hier was![]()
Ik ga ook met cuall en FB mee (ook in mijn eigen bedjequote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:32 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
![]()
Slaap lekker Cuallquote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:32 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
![]()
Cuall??? Ik wacht nog steeds??quote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:32 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
![]()
Slaap lekker Cuall:*quote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:32 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hallo Yolandequote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:32 schreef Yolande het volgende:
slaap lekker iedereen, die gaat slapen![]()
![]()
. O ja BTW hallo iedereen die nog wakker is
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |