muziek met gitaar erin blijft gewoon de beste in zijn soort, en om nu te zeggen dat hardcore moeilijk is?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:26 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Terwijl de morderne hardcore toch een van de meest serieuze stromingen is binnen de dance, maar goedEn ik blijf het helemaal triest vinden van die hardrock figuren die zeggen dat hardcore makkelijk is, het kan nooit makkelijker zijn dan als debielen op gitaren gaan rammen en door een mic gaan staan brullen....
waarom is hardcore een van de meeste serieuze muziekstroming binnen dance en welke zijn dat nietquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:26 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Terwijl de morderne hardcore toch een van de meest serieuze stromingen is binnen de dance, maar goedEn ik blijf het helemaal triest vinden van die hardrock figuren die zeggen dat hardcore makkelijk is, het kan nooit makkelijker zijn dan als debielen op gitaren gaan rammen en door een mic gaan staan brullen....
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:31 schreef MrDoegewoon het volgende:
http://www.thirdmovement.nl/audio/0083a2.mp3
Echte muziek
ach daar moet je je niet druk over maken, daar ben ik ook maar mee gestopt. Net als het met zn alle Tiesto afzeikenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:23 schreef MrDoegewoon het volgende:
Eigenlijk best jammer dat er nog steeds mensen zijn die hardcore en dance in het algemeen niet serieus nemen.
eurodance en happy hardcore is wat minder serieus tegenwoordig denk ikquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
waarom is hardcore een van de meeste serieuze muziekstroming binnen dance en welke zijn dat niet
nu is me moeder weer wakerquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:31 schreef MrDoegewoon het volgende:
http://www.thirdmovement.nl/audio/0083a2.mp3
Echte muziek
Ik bedoel meer dat Hardcore de scene is die zich de laatste tijd het meest geprofesionileerd heeft, vooral in producties terug te horen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
waarom is hardcore een van de meeste serieuze muziekstroming binnen dance en welke zijn dat niet
Maar zo geredeneerd zijn er dus nog 15 andere dance stromingen serieusquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:33 schreef borisz het volgende:
[..]
eurodance en happy hardcore is wat minder serieus tegenwoordig denk ik
achso, de stroming is volwassen geworden! En dat is mooi!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:36 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat Hardcore de scene is die zich de laatste tijd het meest geprofesionileerd heeft, vooral in producties terug te horen.
happy hardcore is heel leuk jaquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Maar zo geredeneerd zijn er dus nog 15 andere dance stromingen serieus
ach eurodance is zo'n algemene term, op DV heet zelfs een podium zo...... En Happy Hardcore was mijn jeugddus heel serieus
.
Dat vind JIJ dat is JOUW smaak. Gitaar muziek kan ook zeker mooi zijn, maar met hardcore en dance in het algemeen kan je veeeeeeel meer kanten op. En hardcore, zeker die van nu is niet zomaar even gemaakt. En ja het wordt oa met de computer gemaakt, maar dat geld momenteel bijna voor alle muziekquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:31 schreef pascalheister het volgende:
[..]
muziek met gitaar erin blijft gewoon de beste in zijn soort, en om nu te zeggen dat hardcore moeilijk is?![]()
Ik wist dat ik hem fout hadquote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:14 schreef pascalheister het volgende:
clauw ik had je nog niet gefeliciteerd, kom eens hier krijg je een dikke pakkerd
Idd, Tiesto afzeiken was cool, ik deed hem dan ook niet afzeiken maar gaf gewoon aan dat het niet mijn stijl was. En idd, wie had ooit gedacht dat we grote "house" evenement zouden krijgen, dat we 2x de ArenA ooit zouden krijgen, dat we een meerdaags dance festival zouden hebben.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ach daar moet je je niet druk over maken, daar ben ik ook maar mee gestopt. Net als het met zn alle Tiesto afzeikendat werd ook ineens cool
En ik denk maar zo, destijds werden de Beatles niet serieus genomen en in de jaren 80 dachten ze dat House een korte hype zou zijn..... en kijk waar we nu zijn![]()
House
en oja het kloothommels, die hoeren van UDC![]()
Al uren man. Wat loop jij toch altijd achter.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:40 schreef popolon het volgende:
Joechei ! Weekend.
Eensch.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:40 schreef Radegast het volgende:
Verder haat ik zogenaamde 'Douwe Egberts-reclame'-muziek zoals Alicia Keys, Katie Melua en James Blunt enz...
Ik werk tenminste door en fok niet onder werktijd.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Al uren man. Wat loop jij toch altijd achter.
dis ook wel leuk, maar die ander vond ik beterquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:43 schreef MrDoegewoon het volgende:
En dit krijg je als je techno en hardcore door elkaar gooit![]()
http://www.thirdmovement.nl/audio/005010.mp3
That is, my friend, fuckin' horrible.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:43 schreef MrDoegewoon het volgende:
En dit krijg je als je techno en hardcore door elkaar gooit![]()
http://www.thirdmovement.nl/audio/005010.mp3
Ik kijk net voor de grap in Word en die kent het woord geen eensquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Niet zo'n beetje ook.
Gelukkig weet je hoe je happy hardcore moet sgreifen.
Klinkt saai manquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:42 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik werk tenminste door en fok niet onder werktijd.
Over smaak valt niet te twistenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:45 schreef popolon het volgende:
[..]
That is, my friend, fuckin' horrible.
Word ik nog eens geinterviewd door radio 1 of hoe zit dat?quote:
Je kan zo in het buitenlandersbelteam van ons nachtprogramma hoor, maar als het er op aan komt haak je af lieverd.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:47 schreef popolon het volgende:
[..]
Word ik nog eens geinterviewd door radio 1 of hoe zit dat?
Succesvolle Nederlanders die het goed doen in de keiharde Amerikaanse maatschappij.
06-9666, dat is mijn lekkere nummertje. Bel gerust!
Stuur maar een vragenlijst.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Je kan zo in het buitenlandersbelteam van ons nachtprogramma hoor, maar als het er op aan komt haak je af lieverd.
M'n Nederlands is nogal slecht, ik wil me wat voorbereiden.quote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:45 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ik kijk net voor de grap in Word en die kent het woord geen eens
quote:
Het blijft van MS hequote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]ach word, die kent vast ook electroclash niet
neem je spiekbriefje maar meequote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:53 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
![]()
![]()
En nu ga ik maar slapen, morgen weer een lange dag en vanaf volgende week een 45 urige werkweekmaar goed dinsdag solicitatie gesprek voor een betere baan
![]()
en zondag smakelijke roddelsquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:19 schreef golfer het volgende:
Tipje:
vanavond kunnen jullie rellen, want er schijnt een Forum-crew-meet te zijn.
Nauwelijks blauwen aanwezig, dus maak er gebruik van.
Uiteraard.quote:
quote:
en dan in een hoekje zetten omdat er vertrouwelijke crewgesprekken plaatsvinden?quote:
Jij hebt nog nooit een crewmeet meegemaakt hequote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:40 schreef rubbereend het volgende:
en dan in een hoekje zetten omdat er vertrouwelijke crewgesprekken plaatsvinden?
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit een crewmeet meegemaakt he
Wat is er kindquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:44 schreef clauwheee het volgende:
Zo....moe!
Je bent nog een uurtje of vijf jarig, wel wakker blijven he?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:44 schreef clauwheee het volgende:
Zo....moe!
Ik heb heul veul sproetenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat is er kind
Je bent niet meer jarig, en je hebt sproeten![]()
![]()
Ja en hebben ze mn topic al dicht gegooidquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:46 schreef popolon het volgende:
[..]
Je bent nog een uurtje of vijf jarig, wel wakker blijven he?
op fok.com nog nietquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:47 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja en hebben ze mn topic al dicht gegooid![]()
Ik heb je hier gefeliciteerd, ik doe niet aan die topics.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:47 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja en hebben ze mn topic al dicht gegooid![]()
Ze heb net je fotoboek nog eens bekeken en aangezien ik ook sproeten heb, is ze nou ook fliefd op jou.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:46 schreef clauwheee het volgende:
Ik heb heul veul sproetenHoe kom je daar zo ineens bij?
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze heb net je fotoboek nog eens bekeken en aangezien ik ook sproeten heb, is ze nou ook fliefd op jou.
jaquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:56 schreef borisz het volgende:
[..]
![]()
en as vrijdag wie is de mol![]()
wel met Karel vd graaf![]()
Ik ook. 4e whiskietje genomen heeft.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik blijf ook nog even.
M'n zwager speelt regelmatig $22 buy in, heeft al behoorlijk wat geld gewonnen.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:16 schreef borisz het volgende:
Ik speel nu de freeroll tournament bij poker, gaat best wel aardig nu
Is opwarmertje voor mij.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo, dat zou bij mij hard aankomen.
Hoe is het eigenlijk met je hol, is ie nog blauw en auw?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:25 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zo kan ik ook tot 2 uur in m'n hol liggen.
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hoooooooi.
Nou, precies zoals je het zegt. Verder drie hechtingen in m'n kin en wat schrammen. Maar wat heb ik geluk gehad dat ik door de schrikreactie met m'n kin tegen de vrachtwagen botste en niet met m'n hoofd. Dan was het echt slechter afgelopen. (frame van m'n fiets was niet voor niks gescheurd) Ik heb mazzel gehad.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk met je hol, is ie nog blauw en auw?
Begint inderdaad behoorlijk te vervelen na een paar maanden.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:29 schreef popolon het volgende:
Ja hoe zit dat golfer, al wat nieuws op arbeidsgebied?
Ik zou me behoorlijk gaan vervelen na verloop van tijd.
8 jaar in de detachering gezeten en soms zat je wel eens drie maanden thuis, vandaar dat ik dat weet
Ja dat geloof ik meteen.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Begint inderdaad behoorlijk te vervelen na een paar maanden.
Maar leeftijds-discrimintaie bestaat dus echt, kan ik jullie nu, zelf, ondervonden melden.
Kippen.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
[afbeelding]
En wat heb jij op te hokken vandaag sgiggie?
Thanx.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:41 schreef popolon het volgende:
Succes ermee, gewoon blijven proberen toch maar. Klinkt simpel maar da's alles wat je er van kunt zeggen.
USA is anders.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:49 schreef popolon het volgende:
Ik had binnen een paar maanden een baan.
Toen ik solliciteerde voordat ik een werkvergunning had, wat ik eerlijk vermelde met de mededeling dat ik er snel eentje had, kreeg ik nooit een afwijzing of iets, helemaal niks.
Ook leuk.
Nadat ik 'm had ging 't vrij vlot.
Maar ja, discriminiatie bestaat, zelfs in Nederland.
* MrDoegewoon geeft Vom een biertje tegen de koppijnquote:
[me=Vom slaat het vriendelijk afquote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:42 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
* MrDoegewoon] geeft Vom een biertje tegen de koppijn[/me]
* Superheld ook, alleen ik had wel geld.quote:
Jij was degene met de lerenbroek zonder billenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:59 schreef Superheld het volgende:
[..]
* Superheld ook, alleen ik had wel geld.![]()
Nee, die lamme takquote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:03 schreef VoreG het volgende:
[..]
Jij was degene met de lerenbroek zonder billen
Ik had nog geld overquote:
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:21 schreef Vom het volgende:
Ik had nog geld over![]()
VrouwenGokkasten die je bier betalen zijn oke![]()
Is het de bedoeling dat ik die weer win?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:30 schreef Suijk het volgende:
Doe allemaal eens mee!!
f1manager.fok.nl
Subleague: Hools
Wachtwoord: HoolsF1
Mogguh!
oekraine staat nu voor in de Pollquote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik mag vast wel even iets spammen waar ik deels aan meegewerkt heb en wat door mijn broer gemaakt is.
Steek namelijk geen tijd in het maken van een toto sheet voor het WK, maar download hem gewoon hier.
Alleen als ze rode staartjes hebben.quote:
Ik heb een erg gunstige loting eruit gekregenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik mag vast wel even iets spammen waar ik deels aan meegewerkt heb en wat door mijn broer gemaakt is.
Steek namelijk geen tijd in het maken van een toto sheet voor het WK, maar download hem gewoon hier.
Godver! En ik in de WW maar kutten met die formules, had beter ff kunnen wachten op deze....quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
No problemquote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:34 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Godver! En ik in de WW maar kutten met die formules, had beter ff kunnen wachten op deze....
Thnxs!
Veel plezierquote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:49 schreef Superheld het volgende:
Hoi bos.
Ik ben naar de stad en dan naar de voetbal.
Verliezen toch.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:49 schreef Superheld het volgende:
Hoi bos.
Ik ben naar de stad en dan naar de voetbal.
Net zoals Den Bosch altijd deed?quote:
Kan jij je effe aanmelden bij mij? Moet effe wat vragenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
Oja. VOOOOOOOOOOOOOOOOOOM.
Kom eens online.
Done.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:01 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Kan jij je effe aanmelden bij mij? Moet effe wat vragen
Gefeliciteerd tong!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:37 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Straks naar m'n nichtje die 2 is geworden
oude neef danquote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:37 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Straks naar m'n nichtje die 2 is geworden
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:13 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Mijn hemel wat een brakheid
Iemand een koffie voor me?
Oom.quote:
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:04 schreef MrDoegewoon het volgende:
White is nog uitverkocht ookondanks die enorme kut line-up
Anni Friesingerquote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:33 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van Anni Friesinger.
MUZ user-reviews, deel 2 alweer.
spul waarvoor?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:43 schreef clauwheee het volgende:
Feli Tong!
Iedereen in de stad zat me toch een partij aan te loerenAlsof ik er verd*mme iets aan kan doen. Heb spul gekregen waar het minder erg van moet worden. Ik ben benieuwd. Minder kan het niet worden
Sensation White:quote:
Waarschijnlijk allergische reactie, geen idee waarvan...quote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:44 schreef methodmich het volgende:
Wat was het uiteindelijk clauw?
M'n hele gezicht is opgezet, rood en doet zeerquote:
Ferry?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:50 schreef SCH het volgende:
Jezus, we hebben hier gewoon een cd van iemand uit dat lijstje
3 x raden Doegewoon.
Idd Zanyquote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:50 schreef rubbereend het volgende:zowaar 2 leuke dj's op White, na 2 super line ups de afgelopen jaren is White weer bagger
Black, Zany
Dit is toch echt een andere Bennyquote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:53 schreef popolon het volgende:
Benni Benassi -Satisfaction is wel leuk.
Zo, ik ben ook weer op de hoogte.
Mogge.
David Guetta?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:50 schreef SCH het volgende:
Jezus, we hebben hier gewoon een cd van iemand uit dat lijstje
3 x raden Doegewoon.
Je hebt dus wel een beetje smaak, Ferry is goed te doen namelijk.quote:
Komt vooral op het conto van mijn man hoor - enorme dance/trance/electro collectie hier. Ferry is 1 van de weinige dingen die ik ook leuk vind.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:55 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Je hebt dus wel een beetje smaak, Ferry is goed te doen namelijk.
Is trouwens begonnen als Hardcore DJ/ProducerZelfde geld voor Tiesto
Kijk aan, trouwens ik zie nu weer "van mijn man" staan. In de hardcore scene lopen ook redelijk veel homo's rond. Kwam ik een half jaar geleden via Partyflock achter. En ze worden ook volkomen geaccepteerd (zal wel weer fout zijn dat woordquote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Komt vooral op het conto van mijn man hoor - enorme dance/trance/electro collectie hier. Ferry is 1 van de weinige dingen die ik ook leuk vind.
Is altijd lekker om op te frissen inderdaadquote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:01 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Een douche is toch een mooie uitvinding voor brakke apen like myself
http://video.google.com/videoplay?docid=-8286883921961705570&q=satisfactionquote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:54 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Dit is toch echt een andere Benny. Draaide 3 jaar geleden trouwens nog op black
Sander Kleinenberg is één van de grote meneren in de DJ wereld alleen in Nederland kent men hem niet zo. Heel jammer want hij draait heerlijk progressivequote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:51 schreef methodmich het volgende:
Wat zijn dat voor artiesten? Ken alleen Ferry Corsten van naam.
man met smaakquote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Komt vooral op het conto van mijn man hoor - enorme dance/trance/electro collectie hier. Ferry is 1 van de weinige dingen die ik ook leuk vind.
Dat vermoeden had ik al. Homo's zitten natuurlijk in alle scenes, zelfs bij het voetbal kom je er wel eens tegenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:59 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Kijk aan, trouwens ik zie nu weer "van mijn man" staan. In de hardcore scene lopen ook redelijk veel homo's rond. Kwam ik een half jaar geleden via Partyflock achter. En ze worden ook volkomen geaccepteerd (zal wel weer fout zijn dat woord). Alleen jammer dat de Lonsdale kleuters net doen of dat niet zo is..
The Fruit was toch van hem??quote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Sander Kleinenberg is één van de grote meneren in de DJ wereld alleen in Nederland kent men hem niet zo. Heel jammer want hij draait heerlijk progressivede laatste jaar begint hij in Nederland gelukkig wat meer naam te krijgen
Zijn niet voor niks ook gewoon mensenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat vermoeden had ik al. Homo's zitten natuurlijk in alle scenes, zelfs bij het voetbal kom je er wel eens tegen
Houden homo's ook van voetbal??quote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat vermoeden had ik al. Homo's zitten natuurlijk in alle scenes, zelfs bij het voetbal kom je er wel eens tegen
Ik weet niet zo goed hoe het heet allemaal, hij heeft er wel verstand van maar zet ook met liefde Japan of Depeche Mode of The Editors op.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
man met smaaktrance & electro zijn ook mijn stukjes cake
Daar steek ik mijn stokje dan wel voorquote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:08 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Houden homo's ook van voetbal??Nog eventjes en ze komen ook in Hools
Als ze maar niet aan je zitten tochquote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:08 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Zijn niet voor niks ook gewoon mensen. En vind het alleen maar leuk, hoe meer zielen hoe meer vreugd.
the darkraverquote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:48 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Sensation White:
HouseQuake Roog en Erick E B2B, MC Gee
David Guetta
MEGAMIX
Steve Angello
Sander Kleinenberg
Ferry Corsten
Benny Rodrigues
Sensation Black:
Kai Tracid
DJ Zany
Technoboy
MEGAMIX
The Darkraver
The Prophet
Showtek live
Kan veel beter imo voor White, Black is aardig en goed te doen.
Catscan
Wat is er nou allemaal zo leuk aan die band? Hoop geschreeuw en maar weinig muzikaal vind ik. Wat jij?quote:
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:07 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
The Fruit was toch van hem??
The Prophet vind dat iig een goed plaatje, en die wil ook af en toe club plaatjes gaan maken. Pas geleden kreeg ie commentaar op Partyflock omdat ie Killing Scum had geremixed. Daar had ie echt een mooit antwoord op. Iig vond ie dat ie dingen moest maken waarvan ze blij werden en die ie zelf ook nog is goed vond. En of dat nu Hardstyle, Hardcore of iets anders was maakt dan niks uit.
Zo ben ik zelf ook, een Trance plaat kan voor mij ook gewoon enorm goed zijn.
Editorsquote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed hoe het heet allemaal, hij heeft er wel verstand van maar zet ook met liefde Japan of Depeche Mode of The Editors op.
Qua dance kan ik ook wel meegaan in dingen als Tiga, LCD Soundsystem etc.
Dat is jammer jah, of hij gaat ineens zoals vroegah draaien dan gaat het wel leuk worden met hemquote:
Die plaat is iddquote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]The Fruit
, remixen voor oa Maddona en U2 daar kunnen veel dj's alleen maar van dromen
Canadees toch? En nog een lekker ding ook.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:14 schreef rubbereend het volgende:
Tiga is een geweldige dj, die staat heel hoog op mijn lijst met dj's die ik nog neit gezien heb maar zooooo graag wil zien
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:16 schreef popolon het volgende:
* popolon maxisingle van Smalltown Boy opzet.
SCH dansen?
grote meidquote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:51 schreef clauwheee het volgende:
[..]
M'n hele gezicht is opgezet, rood en doet zeer![]()
Ik zie er dus niet uit.
Maar ik ben wel gewoon SCHtoer de stad in geweest.
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Canadees toch? En nog een lekker ding ook.
Hij komt op Werchter dit jaar.
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:17 schreef SCH het volgende:
Kennen jullie de band Hard-Fi. Ik was helemaal woozy van dat clipje bij the Cashmachine maar twijfel nog steeds of ik het nou een leuke band vind.
Zal het navragen. We hebben wel iets dat Dr. Elektroluv heet, ken je dat?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:20 schreef rubbereend het volgende:
Miss Kittin is ook enorm heerlijke Electro, daar zal dan ook wel wat van bij jullie in de platenkast staan
Ik wist het, je danst net zoal Jimmy Sommerville.quote:
speelde afgelopen week nog in de effenaar, 2 vrienden zijn er geweest (kaarten via 3fm) klinkt wel geinigquote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:17 schreef SCH het volgende:
Kennen jullie de band Hard-Fi. Ik was helemaal woozy van dat clipje bij the Cashmachine maar twijfel nog steeds of ik het nou een leuke band vind.
Die past 2 x in SCH manquote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:22 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik wist het, je danst net zoal Jimmy Sommerville.
naam klinkt bekend dus de kans is groot dat ik er weleens wat van gehoord hebt maar ik kan het niet meteen thuis brengenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Zal het navragen. We hebben wel iets dat Dr. Elektroluv heet, ken je dat?
Serieus?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:26 schreef tong80 het volgende:
HSV wint met 2-1 bij Bayern door een doelpunt vlak voor tijd van Nigel de Jong
Het is zonder e - dr. Lektroluv - www.lektroluv.bequote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
naam klinkt bekend dus de kans is groot dat ik er weleens wat van gehoord hebt maar ik kan het niet meteen thuis brengen
Begint ie over voetbal terwijl we het net over trancemixsensationwhiteblack hebbenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:26 schreef tong80 het volgende:
HSV wint met 2-1 bij Bayern door een doelpunt vlak voor tijd van Nigel de Jong
Ja ga weg tong.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Begint ie over voetbal terwijl we het net over trancemixsensationwhiteblack hebben![]()
Rubber?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:22 schreef MrDoegewoon het volgende:
Rubber wat vind jij van dit:
http://www.thirdmovement.nl/audio/005007.mp3
Ah, hakkűh terror.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Sander Kleinenberg is één van de grote meneren in de DJ wereld alleen in Nederland kent men hem niet zo. Heel jammer want hij draait heerlijk progressivede laatste jaar begint hij in Nederland gelukkig wat meer naam te krijgen
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:29 schreef SCH het volgende:
[..]
* SCH zet een nummer van Husker Du op en poogt popo door het kafe.
Dat is het kunstgebit van golfer, dat zit daar al jaren.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:34 schreef popolon het volgende:
Er zit een tand van iemand vast in de bar.
Als de baas je maar influistert?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:25 schreef SCH het volgende:
Volgens de baas hebben we inderdaad Miss Kittin en ook Felix Da Housecat kon ik nog noemen.
Kan ik eindelijk meepraten
klinkt best chillquote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:22 schreef MrDoegewoon het volgende:
Rubber wat vind jij van dit:
http://www.thirdmovement.nl/audio/005007.mp3
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:25 schreef SCH het volgende:
Volgens de baas hebben we inderdaad Miss Kittin en ook Felix Da Housecat kon ik nog noemen.
Kan ik eindelijk meepraten
Is niet he het hele nummer en jij gaat nooit raden van wie het is.quote:
Idd vooral hun tweede album.quote:
Hoe vaak moet je dat bijhouden?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:42 schreef Suijk het volgende:
f1manager.fok.nl
Subleague: Hools
WW: HoolsF1
Hoi!
Dat ligt eraan hoe fanatiek je bent, bij mij ongeveer eens per maand.quote:
quote:
Er is iets mis met mequote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:51 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]die plaat moet je gewoon goed vinden of anders is er gewoon wat mis met je
Je bent voor PSV?quote:
Lager Lager Lagerquote:
Wasdaquote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:51 schreef pascalheister het volgende:
zag net tijdens het brood smeren dat er ook balkenbrij in de koelkast lag, dat wordt weer smullen binnenkort
quote:
Prima, maar weet ik nog netzo veelquote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:57 schreef Eilanden het volgende:
[..]
[afbeelding]
Brood met balkenbrij, best lekker
Als je één keer een team kunt maken en laten staan, doe ik morgen mee. Moet je morgen nog even spammen.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:51 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dat ligt eraan hoe fanatiek je bent, bij mij ongeveer eens per maand.
Zal wel iets uit Brabo land zijnquote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:58 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Prima, maar weet ik nog netzo veel
Bos >>quote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
![]()
en ik luister graag naar hard rock/metal
Sinds wanneer hoort Utreg tot Braboland???quote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:59 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Zal wel iets uit Brabo land zijn
Echt nog noooooooit van gehoordquote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:00 schreef Eilanden het volgende:
Balkenbrij is een Nederlands gerecht dat vooral in het najaar en in de winter wordt gegeten. Van oorsprong komt het uit het oostelijke deel van Nederland. Het bevat veel vlees en boekweitmeel.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Balkenbrij
tot je het hebt geproeftquote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:01 schreef clauwheee het volgende:
Hmm ok. Niks bijzonders dus. En idd, nog nooit van gehoord.
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:59 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Bos >> [afbeelding]
* Eilanden heeft een brede muzieksmaak, maar zeker dichter in de buurt van dance dan hard rock/metal
Nee, bij mij is het echt breedquote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hier ook wel een brede muzieksmaak, maar wel op rock en metal geörienteerd.
Oke,quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:06 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Nee, bij mij is het echt breedVan dance tot latin, van pop tot rock en alles wat daar tussen zit
Met appeltjes!quote:
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:04 schreef VoreG het volgende:
Ik ken het niet, maar er zit veel vlees in dan is het goed
Wat mij betreft mag PSV wel winnen dit keerquote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:10 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben richting Philips stadionTot de volgende keer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |