muziek met gitaar erin blijft gewoon de beste in zijn soort, en om nu te zeggen dat hardcore moeilijk is?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:26 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Terwijl de morderne hardcore toch een van de meest serieuze stromingen is binnen de dance, maar goedEn ik blijf het helemaal triest vinden van die hardrock figuren die zeggen dat hardcore makkelijk is, het kan nooit makkelijker zijn dan als debielen op gitaren gaan rammen en door een mic gaan staan brullen....
waarom is hardcore een van de meeste serieuze muziekstroming binnen dance en welke zijn dat nietquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:26 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Terwijl de morderne hardcore toch een van de meest serieuze stromingen is binnen de dance, maar goedEn ik blijf het helemaal triest vinden van die hardrock figuren die zeggen dat hardcore makkelijk is, het kan nooit makkelijker zijn dan als debielen op gitaren gaan rammen en door een mic gaan staan brullen....
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:31 schreef MrDoegewoon het volgende:
http://www.thirdmovement.nl/audio/0083a2.mp3
Echte muziek
ach daar moet je je niet druk over maken, daar ben ik ook maar mee gestopt. Net als het met zn alle Tiesto afzeikenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:23 schreef MrDoegewoon het volgende:
Eigenlijk best jammer dat er nog steeds mensen zijn die hardcore en dance in het algemeen niet serieus nemen.
eurodance en happy hardcore is wat minder serieus tegenwoordig denk ikquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
waarom is hardcore een van de meeste serieuze muziekstroming binnen dance en welke zijn dat niet
nu is me moeder weer wakerquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:31 schreef MrDoegewoon het volgende:
http://www.thirdmovement.nl/audio/0083a2.mp3
Echte muziek
Ik bedoel meer dat Hardcore de scene is die zich de laatste tijd het meest geprofesionileerd heeft, vooral in producties terug te horen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
waarom is hardcore een van de meeste serieuze muziekstroming binnen dance en welke zijn dat niet
Maar zo geredeneerd zijn er dus nog 15 andere dance stromingen serieusquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:33 schreef borisz het volgende:
[..]
eurodance en happy hardcore is wat minder serieus tegenwoordig denk ik
achso, de stroming is volwassen geworden! En dat is mooi!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:36 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat Hardcore de scene is die zich de laatste tijd het meest geprofesionileerd heeft, vooral in producties terug te horen.
happy hardcore is heel leuk jaquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Maar zo geredeneerd zijn er dus nog 15 andere dance stromingen serieus
ach eurodance is zo'n algemene term, op DV heet zelfs een podium zo...... En Happy Hardcore was mijn jeugddus heel serieus
.
Dat vind JIJ dat is JOUW smaak. Gitaar muziek kan ook zeker mooi zijn, maar met hardcore en dance in het algemeen kan je veeeeeeel meer kanten op. En hardcore, zeker die van nu is niet zomaar even gemaakt. En ja het wordt oa met de computer gemaakt, maar dat geld momenteel bijna voor alle muziekquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:31 schreef pascalheister het volgende:
[..]
muziek met gitaar erin blijft gewoon de beste in zijn soort, en om nu te zeggen dat hardcore moeilijk is?![]()
Ik wist dat ik hem fout hadquote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:14 schreef pascalheister het volgende:
clauw ik had je nog niet gefeliciteerd, kom eens hier krijg je een dikke pakkerd
Idd, Tiesto afzeiken was cool, ik deed hem dan ook niet afzeiken maar gaf gewoon aan dat het niet mijn stijl was. En idd, wie had ooit gedacht dat we grote "house" evenement zouden krijgen, dat we 2x de ArenA ooit zouden krijgen, dat we een meerdaags dance festival zouden hebben.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ach daar moet je je niet druk over maken, daar ben ik ook maar mee gestopt. Net als het met zn alle Tiesto afzeikendat werd ook ineens cool
En ik denk maar zo, destijds werden de Beatles niet serieus genomen en in de jaren 80 dachten ze dat House een korte hype zou zijn..... en kijk waar we nu zijn![]()
House
en oja het kloothommels, die hoeren van UDC![]()
Al uren man. Wat loop jij toch altijd achter.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:40 schreef popolon het volgende:
Joechei ! Weekend.
Eensch.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:40 schreef Radegast het volgende:
Verder haat ik zogenaamde 'Douwe Egberts-reclame'-muziek zoals Alicia Keys, Katie Melua en James Blunt enz...
Ik werk tenminste door en fok niet onder werktijd.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Al uren man. Wat loop jij toch altijd achter.
dis ook wel leuk, maar die ander vond ik beterquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:43 schreef MrDoegewoon het volgende:
En dit krijg je als je techno en hardcore door elkaar gooit![]()
http://www.thirdmovement.nl/audio/005010.mp3
That is, my friend, fuckin' horrible.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:43 schreef MrDoegewoon het volgende:
En dit krijg je als je techno en hardcore door elkaar gooit![]()
http://www.thirdmovement.nl/audio/005010.mp3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |