of necrofielenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
misschien wel tot hetero's
of erger nog Christenen
feest?quote:
wel als ze langer dan 3 jaar celibatair levenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:24 schreef tech het volgende:
Paus of Pastoor!
Trouwens, de paus heeft laatst gezegd dat hij het ongewenst vindt nog homo's in te wijden...
woordkeus...
Ja god maakt geen foutenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:27 schreef Waxxer het volgende:
Kijk eens in de spiegel, en vraag jezelf af: "Is dt wat God, onze Vader, de Heer met mij bedoeld heeft??"
en jullie allemaal overigensquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:28 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ja god maakt geen fouten
ik ben precies zoals hij het bedoeld heeft
Ik heb wel feest morgen maar ga niet mee.quote:
Visions of Henk Binnendijk.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:29 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
en jullie allemaal overigens
daarom, neem elkaar bij de hand en zeg mij na:
ik ben niet ziek
ik ben niet vies
ik ben niet zondig
ik ben een kind van god
Hallelujah
AMEN
Hoo, hoo, hoo hoo...: het is Hij, met een Hoofdletter!!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:28 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ja god maakt geen fouten
ik ben precies zoals hij het bedoeld heeft
leg mij eens uit waar je nu misselijk van wordtquote:
ben je nu nog steeds ziek ?quote:
Combinatie van de woorden zondig, kind van god, hallelujah en amen veroorzaken over het algemeen stevige netelroos achter de oren.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
leg mij eens uit waar je nu misselijk van wordt
alleen van die laatste 2 woorden
die zinnen ervoor zijn toch alleen maar positief
Okay, why's that??quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Just your presence and I second guess my sanity
Yes its a lesson and its based on my vanity
quote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
misschien wel tot hetero's
of erger nog Christenen
ow jij vind christenen niet erger dan hetero's?quote:
Boy you got me hanging on by the way you make me feelquote:
Eigenlijk komt m'n nickname van een kort verhaal van Arthur C. Clarke en een track van het album Tubular Bells 2 van Mike Oldfield. Maar dat terzijde.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:50 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jij loopt ook altijd te jammeren in de zomer, nietwaar?![]()
Ik ben 26quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Boy you got me hanging on by the way you make me feel
![]()
I'm the question an you of course the answerquote:
Oh, daar is meer over nagedacht dan dat nietsbetekenende woord van mijquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:55 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Eigenlijk komt m'n nickname van een kort verhaal van Arthur C. Clarke en een track van het album Tubular Bells 2 van Mike Oldfield. Maar dat terzijde.
En dat vertel je hier zomaar ff terloops??quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:56 schreef Weemz het volgende:
Ik ben zelf christen.
Zie m'n edit in de betreffende posting.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:57 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh, daar is meer over nagedacht dan dat nietsbetekenende woord van mij![]()
Zing je zomaar iets inene of ben je hoppaaaa mijn tiny dancer?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
I'm the question an you of course the answer
Just hold me close boy cause I'm your tiny dancer
You make me shaken up, I'm never mistaken
But I can't control myself ,you got me calling out for help!
![]()
Nou, naar mijn weten heb ik het wel eerder verteld hoor...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:58 schreef Waxxer het volgende:
[..]
En dat vertel je hier zomaar ff terloops??![]()
Zooo, dat is nogal wat!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:58 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Zie m'n edit in de betreffende posting.
Nothing without meaning, nothing without reason.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:03 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Zooo, dat is nogal wat!Daar heb je dus over nagdacht
![]()
Maar dankje, want ik vroeg me al af waar het op gebaseerd wasWéér wat geleerd!
Echt helemaal actief en alles?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:02 schreef Weemz het volgende:
[..]
Nou, naar mijn weten heb ik het wel eerder verteld hoor...
Beidenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:59 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Zing je zomaar iets inene of ben je hoppaaaa mijn tiny dancer?
Dat zal ook niet zonder reden en mening zijnquote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:05 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Nothing without meaning, nothing without reason.
En nu is ik foetsie.
Ja..maar morgen kan ik niet met je dansen.quote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ja..maar morgen kan ik niet met je dansen.![]()
Dus kan zie je niet het resultaat van de hulples die Waxxer van Ang3l op papier heeft gekregenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ja..maar morgen kan ik niet met je dansen.![]()
Was het alleen de avatar maar waar ik aan moest wennen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:36 schreef creno het volgende:ik kan maar niet wennen aan de avatar van waxxer
Je bent een dag in de warquote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:00 schreef error het volgende:
staan de fotows van de meet al online?
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:12 schreef TheaterMaMa het volgende:
tomorrow tomorrow lalalala
Ik wel als het goed isquote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
godverdomme!!!
wéér kunnen we de oscars niet live volgen op TV
ja maar jij gaat niet naar de meeting morgen en moet dus mijn stralende persoon missen.quote:
O ... je gaat ook?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:35 schreef Cairon het volgende:
[..]
ja maar jij gaat niet naar de meeting morgen en moet dus mijn stralende persoon missen.
Sorryquote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:35 schreef Cairon het volgende:
[..]
ja maar jij gaat niet naar de meeting morgen en moet dus mijn stralende persoon missen.
Hoezo dat nou weer!!!quote:
Vriend met satelliet en Sky Movie Channelquote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Hoezo dat nou weer!!!![]()
irritant kutventje
maar de echte vraag is... gaan we vanavond naar Club Rouge?quote:
misschien dat ik op het allerlaatste moment afzeg. Met het merendeel van de mensen die aanwezig is kan ik het in het topic niet vinden.quote:
Ik vraag het niet aan jou!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
nee ang3l en ik zijn te oud om 2 dagen achtereen uit te gaan
daarom gaan wij vanavond cocoonen voor de tv
Omdat je je dan in t echt kan bewijzen als giga droogklootquote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:47 schreef Cairon het volgende:
waarom?
ja maar de mensen met wie ik mot heb in het echt komen ook.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Omdat je je dan in t echt kan bewijzen als giga droogkloot?
onzekerheid, allemaal onzekerheidquote:
Oei..em..tja. Moeilijk.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:50 schreef Cairon het volgende:
[..]
ja maar de mensen met wie ik mot heb in het echt komen ook.
quote:
of nietquote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
onzekerheid, allemaal onzekerheid
we zullen morgen wel eens zien!!!
Nee zegt hij, hij heeft het al doorgegeven via mijquote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
godverdomme!!!
Onzin, jij bent er altijd.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:42 schreef Vlarp het volgende:
GODVERDOMME..![]()
![]()
Ik haat mensen die me blijven aanspreken als ik afwezig sta. Als ik NIET reageer dan ben ik er niet!!
For somequote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Onzin, jij bent er altijd.
Waarom zeg je niks?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:42 schreef Vlarp het volgende:
GODVERDOMME..![]()
![]()
Ik haat mensen die me blijven aanspreken als ik afwezig sta. Als ik NIET reageer dan ben ik er niet!!
Hoi Ang3lquote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom zeg je niks?
Hallo?
Vlarp?
Je bent zo stil!?
Dit is alweer de tweede vloek in deze overigens fatsoenlijke topic.quote:
Hangt v/d avond af.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:28 schreef TehRockstar het volgende:
Is de Sugar Factory leuk?
quote:
Misschien dat ik morgen ga. Iemand vroeg me.quote:STOFPOP 2006
20:00 - 00:00
Fee: 5 euro // live music // PEOPLE (duo), PLAKBAND (band), FUGU (band), DWIN (band), PSYCHOTRONICA (band), HUH (band), EVE AND THE APPLES (band) and NUMBERS (band) // Jaaaaa… Stofpop 2006 = music and gezelligheid. Eight young bands (of varying musical styles) take to the stage in an attempt to woo your admiration. It’s like Lowlands without the annoying drive and camping and crap food. (Yeah… ok – and also without the big-name bands.) It’s like… a stofpop!? Each band gets a strict 30 minutes to show their stuff. The bands consist of mostly high school students, and so does the audience – so you can count on a rocket-fueled night of high spirits and high jinks. // www.stofpop.com
Ik lig er niet wakker vanquote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:06 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
Dit is alweer de tweede vloek in deze overigens fatsoenlijke topic.
Zijn we dan niet opgevoed ofzo?
Er staat een programmaquote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:41 schreef Cairon het volgende:
ik weet niet eens hoe laat ik waar moet zijn morgen :S
Omdat ik geen zin heb om de rest op te houden of voor lul te zetten omdat ik de gedragscodes en ongeschreven regels niet weet. Daarnaast kan ik niet dansen, hou ik niet van drank en zijn dat soort tenten over het algemeen sowieso niet aan mij besteed, vooral niet als het druk is.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:41 schreef TehRockstar het volgende:
Waarom gaat Wonderer niet mee naar de nichtententen?
M'n msn wel..quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:46 schreef Cairon het volgende:
ik heb jouw telefoonnummer niet eens
Dan ga je toch met mij mee?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Omdat ik geen zin heb om de rest op te houden of voor lul te zetten omdat ik de gedragscodes en ongeschreven regels niet weet. Daarnaast kan ik niet dansen, hou ik niet van drank en zijn dat soort tenten over het algemeen sowieso niet aan mij besteed, vooral niet als het druk is.
Als het onverhoopt toch geweldig leuk blijkt, zal ik wel wat langer blijven natuurlijkWe zien wel.
Naar Stofpop? Of waar ga je heen?quote:
Ik weet nog niet wat ik ga doen, Stofpop is best kut, maar anders heb ik niks te doen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Naar Stofpop? Of waar ga je heen?
Misschien ga ik wel last minute naar Cabaret of zo
Draait er geen leuke film? Lekker friemelen in het donkerquote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:53 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik weet nog niet wat ik ga doen, Stofpop is best kut, maar anders heb ik niks te doen.
Dan mag ik eerst een nieuw vriendje vinden.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Draait er geen leuke film? Lekker friemelen in het donker
Hoezo, je wilde toch met mij?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:02 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Dan mag ik eerst een nieuw vriendje vinden.
Nee..quote:
Denk ook niet dat je daar binnenkomt, om de een of andere reden.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:04 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nee..
Maar ik kan ook niet dansen hoor. Ik ga dan ook niet naar de Soho.
Ofzo.
't is een kroeg retard, volgens mij kom ik daar gewoon binnen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Denk ook niet dat je daar binnenkomt, om de een of andere reden.
Je moet 18 zijn broekie..quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:08 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
't is een kroeg retard, volgens mij kom ik daar gewoon binnen..
voor de sohoquote:
Ik dacht dat het een club was, my bad.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:08 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
't is een kroeg retard, volgens mij kom ik daar gewoon binnen..
Nou, dan leren wij jou bij de volgende meet dansen en drinkenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Omdat ik geen zin heb om de rest op te houden of voor lul te zetten omdat ik de gedragscodes en ongeschreven regels niet weet. Daarnaast kan ik niet dansen, hou ik niet van drank en zijn dat soort tenten over het algemeen sowieso niet aan mij besteed, vooral niet als het druk is.
Als het onverhoopt toch geweldig leuk blijkt, zal ik wel wat langer blijven natuurlijkWe zien wel.
Ik was nog in groningen vorige week... daar ging je kansquote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:39 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nou, dan leren wij jou bij de volgende meet dansen en drinken
(ik heb ook altijd een flinke dosis alcohol (bier) nodig wil ik mij in drukke tenten vermaken)
Hčh, waarom heb je dat niet even gezegd?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik was nog in groningen vorige week... daar ging je kans
quote:Maar don't bother, observeren is nog leuker![]()
'k Had niet echt tijd. Maar ik zal er nog wel een keer terechtkomen en dan laat ik het bijtijds wetenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:02 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Hčh, waarom heb je dat niet even gezegd?
[..]
Och, soms ga ik gewoon uit m'n bol, als ik wat losjes ben. Of mensen dat nou leuk vinden of niet, observeren kan iedereen....
vertelquote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:08 schreef TheaterMaMa het volgende:
wisten jullie dat TRS lang niet zo lief is als hij zich voor doet
Ik wil MaMa geen gezelschap houden in Amsterdam.quote:
en waarom niet, mijn jongen?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:10 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik wil MaMa geen gezelschap houden in Amsterdam.
Omdat hij oud is. Ze zijn allemaal oud.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:11 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
en waarom niet, mijn jongen?
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:13 schreef TehRockstar het volgende:
Omdat hij oud is. Ze zijn allemaal oud.![]()
Wat is oud? En waarom is oud negatief?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:13 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Niet zo flauw doen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:16 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
Wat is oud? En waarom is oud negatief?
En nare mannetjes, dat zijn het.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:13 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik zou het tegen een moderator zeggen!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:40 schreef Doffy het volgende:
Ze hebben mijn slowchat ingepikt en mij eruit gegooid
[WFL-LFC #429] Another One Bites The Dust
Het is gewoon niet eerlijkquote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:42 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ik zou het tegen een moderator zeggen!
Ondertussen heb ik natuurlijk wel medelijden enzo, dat begrijp je. Maar soms moet je even niet aan het verwachtingspatroon voldoen he. Soms dan.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:47 schreef Doffy het volgende:
[..]
Van jou had ik toch wel wat medelevenders verwacht, SJ
*snif*quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:48 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ondertussen heb ik natuurlijk wel medelijden enzo, dat begrijp je. Maar soms moet je even niet aan het verwachtingspatroon voldoen he. Soms dan.
Ik hou wel van je!quote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:51 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ik hou wel van je!
*zet speciaal voor Doffy Aerial van Kate Bush op*
Aww da's dan weer erg lievquote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:51 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ik hou wel van je!
*zet speciaal voor Doffy Aerial van Kate Bush op*
Goed idee!quote:
Alleen als je de hele zaterdag door drinkt?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:54 schreef Ang3l het volgende:
Goed idee!
(haha en dan morgen met een walm en kater op de meet)
Ik bedoel maarquote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:53 schreef Doffy het volgende:
[..]
Aww da's dan weer erg liev
Oh sing of summer and a sunset
And sing for us, so that we may remember
The day writes the words right across the sky
They all go all the way up to the top of the night
Bij mij vallen flessen niet omquote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:54 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja, ik heb daar ook zó een hekel aan, als de fles omvalt....
Sweet kissesquote:
Awwwwww,,,, *zwijmel*quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:57 schreef Doffy het volgende:
[..]
Here comes the sunshine
Here comes that son of mine
Here comes the everything
Here's a song and a song for him
Sweet kisses
Three wishes
Lovely Sunnie
The most wilful
The most beautiful
The most truly fantastic smile
I've ever seen
Sweet kisses
Three wishes
Lovely Sunnie
You bring me so much joy
And then you bring me
More joy
dat was ik wel van plan jaquote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:55 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Alleen als je de hele zaterdag door drinkt?
Ik wil nog wel 's bierflesjes omstoten, half over m'n keyboard heen enzo...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:56 schreef Doffy het volgende:
Bij mij vallen flessen niet omBij mij valt er eigenlijk helemaal niemand om
Hennessyquote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:58 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik wil nog wel 's bierflesjes omstoten, half over m'n keyboard heen enzo...
*grijp*
"Rennie, als je maag moeite heeft je tempo bij te houden."
'k Heb geen whisky meer, en deze is ook al bijna leeg:.
[afbeelding]
*glaasje ardbeg inschenk*quote:
Ik heb zoveel van je geleerd, ik mag wel wat terugdoenquote:
Als een ehm... Tsjernobyl Delight?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:05 schreef Ang3l het volgende:
wat ziet pisang ambon met jus er toch altijd heerlijk ranzig uit
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb zoveel van je geleerd, ik mag wel wat terugdoen
Alleen hoofdstuk 1 en 2. Liggen nog teveel andere boeken op dezelfde stapelquote:Heb je Judas al uit trouwens?
And have a head that feels like it's full of lead?quote:
Het is bestwel op loopafstandquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:13 schreef TheaterMaMa het volgende:
ang3l is een kutwijf, ze helpt niet mijn vetzucht te bevredigen
Je kan zo bij ons in de LFC komen wonen, Jammiequote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:14 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
And have a head that feels like it's full of lead?
(Wat wel weer handig is met een Tsjernobyl Delight.)
Nog even en het is WF&L humor
lezen jullie mee ofzoquote:
O sorry, ik wist niet dat we niet uit het hokje mochten komenquote:
Jij bent altijd en overal welkom hoor, Ang3lquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O sorry, ik wist niet dat we niet uit het hokje mochten komen
nuecken?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:17 schreef Doffy het volgende:
[..]
Jij bent altijd en overal welkom hoor, Ang3lLuister maar niet naar qu
Don't tempt me, sweet Dofster.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:15 schreef Doffy het volgende:
[..]
Je kan zo bij ons in de LFC komen wonen, Jammie
Ik ken het probleemquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:08 schreef Doffy het volgende:
[..]
[..]
Alleen hoofdstuk 1 en 2. Liggen nog teveel andere boeken op dezelfde stapel
Neej sorryquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ken het probleem
Maar je komt niet naar de meet morgen?
Naar een cafe in de voetboogstraat (als ik het me goed herinnerquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:23 schreef Doffy het volgende:
[..]
Neej sorryXMN8R deed ook al moeite om me mee te krijgen maar ik ben druk morgen
Wat gaan jullie doen?
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:26 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
- Goodmorning.
- Goodmorning.
- Right, can I help you?
- Yes. Your face, my arse... *pfffrt*
- No, I said: can I help you.
- Oh, I see. Yes, I'd like some information please.
- Yes?
- Well?
- Well what?
- I'd like some information please.
- Yes, but what sort of information would you like?
- Well, what sorts have you got?
- I beg your pardon?
- What sorts of information have you got?
- Well, we have all sorts.
- Such as?
- Such as... the average weight of an adult rabbit?
- Oh, blimey, I never knew that.
- You never knew what?
- I never knew rabbits have an average weight.
- Oh yes.
- You've got any other information?
- Well yes, but you have to ask me questions, you see.
- Oh, and then you tell me the answers!
- That's right.
- If I ask the questions... Right... What's the name...
- Yes?
- What's the name of the man who taught me English at school?
- I'm afraid that really isn't the kind of thing...
- Aaah! Aha! Yeah ha!
- Alright, his name is Colin Dribb.
- That's right!
- Drippy, you used to call him.
- Drippy... gawd, that takes me back a bit! Oh, now! There was a bloke in our class, what's his name... eh...
- Adams? Attisham? Bennet? Connor? Fredericks? Hodson?
- Oh! Hodson! That's it! Ned Hodson! Gawd, blimey, he used to drive old Drippy up the wall. Do you know what he used to do?
- Yes...
- I wonder what happened to him...
- He married a girl called Susie Trite and they're now living in Fenton, near Worchester.
- Do you think I ever met her?
- Yes, you did. July the 4th 1972, on top of a number 29 bus going down the Gouldisham Road. She told you about the Bay City Rovers, and you were in love with her until the following Wednesday.
- You've got quite a lot of information then?
- We do try to provide a service. Anything else?
- Yes. Ehm. Can you tell me...
- Yes?
- Can you tell me how to be... happy?
- How to be happy?
- How to be happy.
- I'm afraid that information is restricted.
- Oh. But you do have it?
- Oh yes.
- But it's restricted...
- That's right.
- COntented?
- Yes, thank you.
- No, have you got any information on how to be contented?
- Oh, I see. Ehm. Yes, we do have information on that.
- Well, can I have it please?
- I am afraid it is a secret.
- Oh, come on...
- Oh alright. The secret of contentment is...
- Yes?
- ..not to ask any questions.
Linkjes zijn echt zóóó Web 1.0quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:28 schreef Vlarp het volgende:
Oftewel, kijk hier: De vijfde Fok! HomoMeet komt er aan! (deel 3)
Gezelliquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Naar een cafe in de voetboogstraat (als ik het me goed herinner) dan naar de Dungeon, dan weer terug om te eten en dan naar de Reguliers.
Hilarisch!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:26 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
- Goodmorning.
- Goodmorning.
- Right, can I help you?
- Yes. Your face, my arse... *pfffrt*
- No, I said: can I help you.
- Oh, I see. Yes, I'd like some information please.
- Yes?
- Well?
- Well what?
- I'd like some information please.
- Yes, but what sort of information would you like?
- Well, what sorts have you got?
- I beg your pardon?
- What sorts of information have you got?
- Well, we have all sorts.
- Such as?
- Such as... the average weight of an adult rabbit?
- Oh, blimey, I never knew that.
- You never knew what?
- I never knew rabbits have an average weight.
- Oh yes.
- You've got any other information?
- Well yes, but you have to ask me questions, you see.
- Oh, and then you tell me the answers!
- That's right.
- If I ask the questions... Right... What's the name...
- Yes?
- What's the name of the man who taught me English at school?
- I'm afraid that really isn't the kind of thing...
- Aaah! Aha! Yeah ha!
- Alright, his name is Colin Dribb.
- That's right!
- Drippy, you used to call him.
- Drippy... gawd, that takes me back a bit! Oh, now! There was a bloke in our class, what's his name... eh...
- Adams? Attisham? Bennet? Connor? Fredericks? Hodson?
- Oh! Hodson! That's it! Ned Hodson! Gawd, blimey, he used to drive old Drippy up the wall. Do you know what he used to do?
- Yes...
- I wonder what happened to him...
- He married a girl called Susie Trite and they're now living in Fenton, near Worchester.
- Do you think I ever met her?
- Yes, you did. July the 4th 1972, on top of a number 29 bus going down the Gouldisham Road. She told you about the Bay City Rovers, and you were in love with her until the following Wednesday.
- You've got quite a lot of information then?
- We do try to provide a service. Anything else?
- Yes. Ehm. Can you tell me...
- Yes?
- Can you tell me how to be... happy?
- How to be happy?
- How to be happy.
- I'm afraid that information is restricted.
- Oh. But you do have it?
- Oh yes.
- But it's restricted...
- That's right.
- Contented?
- Yes, thank you.
- No, have you got any information on how to be contented?
- Oh, I see. Ehm. Yes, we do have information on that.
- Well, can I have it please?
- I am afraid it is a secret.
- Oh, come on...
- Oh alright. The secret of contentment is...
- Yes?
- ..not to ask any questions.
Dank voor het complimentquote:
heb je em ook in mp3/avi ofzo?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:29 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En dan dat rare hoge stemmetje van Hugh Laurie....
Sowieso een slecht jaar...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:32 schreef Doffy het volgende:
[..]
Dank voor het compliment
je zou het inderdaad niet zeggen, ik weet 't, maar ik ben van '78
staat dat nu nog op de nieuwsgroepen?quote:
Ja hoor.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:37 schreef qu63 het volgende:
staat dat nu nog op de nieuwsgroepen?
dan zwengel ik em ook even aan
Nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:37 schreef wonderer het volgende:
DennisMoore, als je Laurie goed vindt, moet je es op zoek naar House MD
Ik denk dat ie zijn eigen dialogen schrijft. Zegt dat iets? Ik lig regelmatig dubbel in ieder geval, zo galzwarte humor.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:40 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nooit van gehoord.
In 'serieuze rollen' is ie toch anders....
Doe mij er ook eentje! Een nieuwe PowerMac dan.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:44 schreef Ang3l het volgende:
*eet Mac*
da's nie eetbaarquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:47 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Doe mij er ook eentje! Een nieuwe PowerMac dan.
*kuch*
Ach, ga YvhH kijkenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
wel waar
Opvouwbare tent meenemen om in te slapen in het Vondelparkquote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:23 schreef Stroekie het volgende:
zeg hoe is het weer nu in Amsterdam
want volgens mij doe ik er toch goed aan om voor de veiligheid maar wat te regelen om niet verrast te worden door een plotselinge sneeuwbui die NS niet heeft zien aankomen.
Het vriest. Tenminste dat neem ik aan want vandaag heb ik voor het eerst deze winter in mn slot moeten hijgen omdat hij bevroren wasquote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:23 schreef Stroekie het volgende:
zeg hoe is het weer nu in Amsterdam
want volgens mij doe ik er toch goed aan om voor de veiligheid maar wat te regelen om niet verrast te worden door een plotselinge sneeuwbui die NS niet heeft zien aankomen.
Buiten de ellende om die er zich tussen Amsterdam CS en Utrecht CS zondag ochtend gaat afspelen
Ik ben luxe paardje hoorquote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:26 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Opvouwbare tent meenemen om in te slapen in het Vondelpark![]()
Opvouwbare tent met een warme douche? Dat moet te regelen zijn, bestaan er dan ook opvouwbare douches?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik ben luxe paardje hoor
dus minimaal wel met warme douche![]()
en jij bent nu in afwachting van resultaat?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:30 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Opvouwbare tent met een warme douche? Dat moet te regelen zijn, bestaan er dan ook opvouwbare douches?![]()
Ik wil slapen, maar ik wil ook weer niet slapen, het is zo verwarrendquote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en jij bent nu in afwachting van resultaat?
zodat je straks kan gaan slapen ?
bij deze dan een poging om je een hart onder de riem te stekenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:39 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik wil slapen, maar ik wil ook weer niet slapen, het is zo verwarrend![]()
![]()
Op jou kan ik altijd rekenenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
bij deze dan een poging om je een hart onder de riem te steken
hoe gebrekking dan ook![]()
![]()
zoietsquote:Op zaterdag 4 maart 2006 03:36 schreef petre86 het volgende:
gaaaap,
tot morgen. waarschijnlijk bij de dungeon pas.. of we moeten op miraculeuze wijze vroeg wakker worden om om 13u al 'daar'te zijn![]()
![]()
Ja iedereen zit nu nog bij de kapper, om er vanmiddag tip top uit te kunnen zienquote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:27 schreef Vlarp het volgende:
Iedereeen is zich aan het voorbereiden op de meet
Egnie, mama slaapt nogquote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:27 schreef Vlarp het volgende:
Iedereeen is zich aan het voorbereiden op de meet
Ook leukquote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:19 schreef Cairon het volgende:
ik ga poepen
ik moet ook, maar ik kan niet want de badkamer is bezetquote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:19 schreef Cairon het volgende:
ik ga poepen
als je dit in belgië zegt dan ga je iets heeel anders doenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:19 schreef Cairon het volgende:
ik ga poepen
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:25 schreef creno het volgende:
[..]
als je dit in belgië zegt dan ga je iets heeel anders doen
Ik ben geschokt! Geschokt!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:26 schreef creno het volgende:
http://noorstekkie.hyves.nl/dit kind heeft al 3 jaar een boek van me, en ze vertikt het om het terug te sturen
![]()
Ja, en misschien zelfs wel echte boeken i.p.v. SF en Fantasy geneuzelquote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:28 schreef Cairon het volgende:
[..]
Ik ben geschokt! Geschokt!
Jij en lezen!?
Ongeletterde aap! Heb je Rupsje Nooitgenoeg al uit?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:25 schreef creno het volgende:
als je dit in belgië zegt dan ga je iets heeel anders doen
Zeg Laurel, moet je nog niet Hardy uit bed slepen en meesleuren naar Amsterdam?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:30 schreef Ang3l het volgende:
Ja, en misschien zelfs wel echte boeken i.p.v. SF en Fantasy geneuzel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |