en jij bent nu in afwachting van resultaat?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:30 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Opvouwbare tent met een warme douche? Dat moet te regelen zijn, bestaan er dan ook opvouwbare douches?![]()
Ik wil slapen, maar ik wil ook weer niet slapen, het is zo verwarrendquote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en jij bent nu in afwachting van resultaat?
zodat je straks kan gaan slapen ?
bij deze dan een poging om je een hart onder de riem te stekenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:39 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik wil slapen, maar ik wil ook weer niet slapen, het is zo verwarrend![]()
![]()
Op jou kan ik altijd rekenenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
bij deze dan een poging om je een hart onder de riem te steken
hoe gebrekking dan ook![]()
![]()
zoietsquote:Op zaterdag 4 maart 2006 03:36 schreef petre86 het volgende:
gaaaap,
tot morgen. waarschijnlijk bij de dungeon pas.. of we moeten op miraculeuze wijze vroeg wakker worden om om 13u al 'daar'te zijn![]()
![]()
Ja iedereen zit nu nog bij de kapper, om er vanmiddag tip top uit te kunnen zienquote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:27 schreef Vlarp het volgende:
Iedereeen is zich aan het voorbereiden op de meet
Egnie, mama slaapt nogquote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:27 schreef Vlarp het volgende:
Iedereeen is zich aan het voorbereiden op de meet
Ook leukquote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:19 schreef Cairon het volgende:
ik ga poepen
ik moet ook, maar ik kan niet want de badkamer is bezetquote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:19 schreef Cairon het volgende:
ik ga poepen
als je dit in belgiė zegt dan ga je iets heeel anders doenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:19 schreef Cairon het volgende:
ik ga poepen
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:25 schreef creno het volgende:
[..]
als je dit in belgiė zegt dan ga je iets heeel anders doen
Ik ben geschokt! Geschokt!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:26 schreef creno het volgende:
http://noorstekkie.hyves.nl/dit kind heeft al 3 jaar een boek van me, en ze vertikt het om het terug te sturen
![]()
Ja, en misschien zelfs wel echte boeken i.p.v. SF en Fantasy geneuzelquote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:28 schreef Cairon het volgende:
[..]
Ik ben geschokt! Geschokt!
Jij en lezen!?
Ongeletterde aap! Heb je Rupsje Nooitgenoeg al uit?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:25 schreef creno het volgende:
als je dit in belgiė zegt dan ga je iets heeel anders doen
Zeg Laurel, moet je nog niet Hardy uit bed slepen en meesleuren naar Amsterdam?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:30 schreef Ang3l het volgende:
Ja, en misschien zelfs wel echte boeken i.p.v. SF en Fantasy geneuzel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |