quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ja..maar morgen kan ik niet met je dansen.![]()
Dus kan zie je niet het resultaat van de hulples die Waxxer van Ang3l op papier heeft gekregenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ja..maar morgen kan ik niet met je dansen.![]()
Was het alleen de avatar maar waar ik aan moest wennen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:36 schreef creno het volgende:ik kan maar niet wennen aan de avatar van waxxer
Je bent een dag in de warquote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:00 schreef error het volgende:
staan de fotows van de meet al online?
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:12 schreef TheaterMaMa het volgende:
tomorrow tomorrow lalalala
Ik wel als het goed isquote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
godverdomme!!!
wéér kunnen we de oscars niet live volgen op TV
ja maar jij gaat niet naar de meeting morgen en moet dus mijn stralende persoon missen.quote:
O ... je gaat ook?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:35 schreef Cairon het volgende:
[..]
ja maar jij gaat niet naar de meeting morgen en moet dus mijn stralende persoon missen.
Sorryquote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:35 schreef Cairon het volgende:
[..]
ja maar jij gaat niet naar de meeting morgen en moet dus mijn stralende persoon missen.
Hoezo dat nou weer!!!quote:
Vriend met satelliet en Sky Movie Channelquote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Hoezo dat nou weer!!!![]()
irritant kutventje
maar de echte vraag is... gaan we vanavond naar Club Rouge?quote:
misschien dat ik op het allerlaatste moment afzeg. Met het merendeel van de mensen die aanwezig is kan ik het in het topic niet vinden.quote:
Ik vraag het niet aan jou!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
nee ang3l en ik zijn te oud om 2 dagen achtereen uit te gaan
daarom gaan wij vanavond cocoonen voor de tv
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |