of necrofielenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
misschien wel tot hetero's
of erger nog Christenen
feest?quote:
wel als ze langer dan 3 jaar celibatair levenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:24 schreef tech het volgende:
Paus of Pastoor!
Trouwens, de paus heeft laatst gezegd dat hij het ongewenst vindt nog homo's in te wijden...
woordkeus...
Ja god maakt geen foutenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:27 schreef Waxxer het volgende:
Kijk eens in de spiegel, en vraag jezelf af: "Is dt wat God, onze Vader, de Heer met mij bedoeld heeft??"
en jullie allemaal overigensquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:28 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ja god maakt geen fouten
ik ben precies zoals hij het bedoeld heeft
Ik heb wel feest morgen maar ga niet mee.quote:
Visions of Henk Binnendijk.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:29 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
en jullie allemaal overigens
daarom, neem elkaar bij de hand en zeg mij na:
ik ben niet ziek
ik ben niet vies
ik ben niet zondig
ik ben een kind van god
Hallelujah
AMEN
Hoo, hoo, hoo hoo...: het is Hij, met een Hoofdletter!!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:28 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ja god maakt geen fouten
ik ben precies zoals hij het bedoeld heeft
leg mij eens uit waar je nu misselijk van wordtquote:
ben je nu nog steeds ziek ?quote:
Combinatie van de woorden zondig, kind van god, hallelujah en amen veroorzaken over het algemeen stevige netelroos achter de oren.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
leg mij eens uit waar je nu misselijk van wordt
alleen van die laatste 2 woorden
die zinnen ervoor zijn toch alleen maar positief
Okay, why's that??quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Just your presence and I second guess my sanity
Yes its a lesson and its based on my vanity
quote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
misschien wel tot hetero's
of erger nog Christenen
ow jij vind christenen niet erger dan hetero's?quote:
Boy you got me hanging on by the way you make me feelquote:
Eigenlijk komt m'n nickname van een kort verhaal van Arthur C. Clarke en een track van het album Tubular Bells 2 van Mike Oldfield. Maar dat terzijde.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:50 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jij loopt ook altijd te jammeren in de zomer, nietwaar?![]()
Ik ben 26quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Boy you got me hanging on by the way you make me feel
![]()
I'm the question an you of course the answerquote:
Oh, daar is meer over nagedacht dan dat nietsbetekenende woord van mijquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:55 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Eigenlijk komt m'n nickname van een kort verhaal van Arthur C. Clarke en een track van het album Tubular Bells 2 van Mike Oldfield. Maar dat terzijde.
En dat vertel je hier zomaar ff terloops??quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:56 schreef Weemz het volgende:
Ik ben zelf christen.
Zie m'n edit in de betreffende posting.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:57 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh, daar is meer over nagedacht dan dat nietsbetekenende woord van mij![]()
Zing je zomaar iets inene of ben je hoppaaaa mijn tiny dancer?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
I'm the question an you of course the answer
Just hold me close boy cause I'm your tiny dancer
You make me shaken up, I'm never mistaken
But I can't control myself ,you got me calling out for help!
![]()
Nou, naar mijn weten heb ik het wel eerder verteld hoor...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:58 schreef Waxxer het volgende:
[..]
En dat vertel je hier zomaar ff terloops??![]()
Zooo, dat is nogal wat!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:58 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Zie m'n edit in de betreffende posting.
Nothing without meaning, nothing without reason.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:03 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Zooo, dat is nogal wat!Daar heb je dus over nagdacht
![]()
Maar dankje, want ik vroeg me al af waar het op gebaseerd wasWéér wat geleerd!
Echt helemaal actief en alles?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:02 schreef Weemz het volgende:
[..]
Nou, naar mijn weten heb ik het wel eerder verteld hoor...
Beidenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:59 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Zing je zomaar iets inene of ben je hoppaaaa mijn tiny dancer?
Dat zal ook niet zonder reden en mening zijnquote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:05 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Nothing without meaning, nothing without reason.
En nu is ik foetsie.
Ja..maar morgen kan ik niet met je dansen.quote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ja..maar morgen kan ik niet met je dansen.![]()
Dus kan zie je niet het resultaat van de hulples die Waxxer van Ang3l op papier heeft gekregenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ja..maar morgen kan ik niet met je dansen.![]()
Was het alleen de avatar maar waar ik aan moest wennen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:36 schreef creno het volgende:ik kan maar niet wennen aan de avatar van waxxer
Je bent een dag in de warquote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:00 schreef error het volgende:
staan de fotows van de meet al online?
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:12 schreef TheaterMaMa het volgende:
tomorrow tomorrow lalalala
Ik wel als het goed isquote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
godverdomme!!!
wéér kunnen we de oscars niet live volgen op TV
ja maar jij gaat niet naar de meeting morgen en moet dus mijn stralende persoon missen.quote:
O ... je gaat ook?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:35 schreef Cairon het volgende:
[..]
ja maar jij gaat niet naar de meeting morgen en moet dus mijn stralende persoon missen.
Sorryquote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:35 schreef Cairon het volgende:
[..]
ja maar jij gaat niet naar de meeting morgen en moet dus mijn stralende persoon missen.
Hoezo dat nou weer!!!quote:
Vriend met satelliet en Sky Movie Channelquote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Hoezo dat nou weer!!!![]()
irritant kutventje
maar de echte vraag is... gaan we vanavond naar Club Rouge?quote:
misschien dat ik op het allerlaatste moment afzeg. Met het merendeel van de mensen die aanwezig is kan ik het in het topic niet vinden.quote:
Ik vraag het niet aan jou!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
nee ang3l en ik zijn te oud om 2 dagen achtereen uit te gaan
daarom gaan wij vanavond cocoonen voor de tv
Omdat je je dan in t echt kan bewijzen als giga droogklootquote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:47 schreef Cairon het volgende:
waarom?
ja maar de mensen met wie ik mot heb in het echt komen ook.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Omdat je je dan in t echt kan bewijzen als giga droogkloot?
onzekerheid, allemaal onzekerheidquote:
Oei..em..tja. Moeilijk.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:50 schreef Cairon het volgende:
[..]
ja maar de mensen met wie ik mot heb in het echt komen ook.
quote:
of nietquote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
onzekerheid, allemaal onzekerheid
we zullen morgen wel eens zien!!!
Nee zegt hij, hij heeft het al doorgegeven via mijquote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
godverdomme!!!
Onzin, jij bent er altijd.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:42 schreef Vlarp het volgende:
GODVERDOMME..![]()
![]()
Ik haat mensen die me blijven aanspreken als ik afwezig sta. Als ik NIET reageer dan ben ik er niet!!
For somequote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Onzin, jij bent er altijd.
Waarom zeg je niks?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:42 schreef Vlarp het volgende:
GODVERDOMME..![]()
![]()
Ik haat mensen die me blijven aanspreken als ik afwezig sta. Als ik NIET reageer dan ben ik er niet!!
Hoi Ang3lquote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom zeg je niks?
Hallo?
Vlarp?
Je bent zo stil!?
Dit is alweer de tweede vloek in deze overigens fatsoenlijke topic.quote:
Hangt v/d avond af.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:28 schreef TehRockstar het volgende:
Is de Sugar Factory leuk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |