quote:
Misschien dat ik morgen ga. Iemand vroeg me.quote:STOFPOP 2006
20:00 - 00:00
Fee: 5 euro // live music // PEOPLE (duo), PLAKBAND (band), FUGU (band), DWIN (band), PSYCHOTRONICA (band), HUH (band), EVE AND THE APPLES (band) and NUMBERS (band) // Jaaaaa… Stofpop 2006 = music and gezelligheid. Eight young bands (of varying musical styles) take to the stage in an attempt to woo your admiration. It’s like Lowlands without the annoying drive and camping and crap food. (Yeah… ok – and also without the big-name bands.) It’s like… a stofpop!? Each band gets a strict 30 minutes to show their stuff. The bands consist of mostly high school students, and so does the audience – so you can count on a rocket-fueled night of high spirits and high jinks. // www.stofpop.com
Ik lig er niet wakker vanquote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:06 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
Dit is alweer de tweede vloek in deze overigens fatsoenlijke topic.
Zijn we dan niet opgevoed ofzo?
Er staat een programmaquote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:41 schreef Cairon het volgende:
ik weet niet eens hoe laat ik waar moet zijn morgen :S
Omdat ik geen zin heb om de rest op te houden of voor lul te zetten omdat ik de gedragscodes en ongeschreven regels niet weet. Daarnaast kan ik niet dansen, hou ik niet van drank en zijn dat soort tenten over het algemeen sowieso niet aan mij besteed, vooral niet als het druk is.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:41 schreef TehRockstar het volgende:
Waarom gaat Wonderer niet mee naar de nichtententen?
M'n msn wel..quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:46 schreef Cairon het volgende:
ik heb jouw telefoonnummer niet eens
Dan ga je toch met mij mee?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Omdat ik geen zin heb om de rest op te houden of voor lul te zetten omdat ik de gedragscodes en ongeschreven regels niet weet. Daarnaast kan ik niet dansen, hou ik niet van drank en zijn dat soort tenten over het algemeen sowieso niet aan mij besteed, vooral niet als het druk is.
Als het onverhoopt toch geweldig leuk blijkt, zal ik wel wat langer blijven natuurlijkWe zien wel.
Naar Stofpop? Of waar ga je heen?quote:
Ik weet nog niet wat ik ga doen, Stofpop is best kut, maar anders heb ik niks te doen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Naar Stofpop? Of waar ga je heen?
Misschien ga ik wel last minute naar Cabaret of zo
Draait er geen leuke film? Lekker friemelen in het donkerquote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:53 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik weet nog niet wat ik ga doen, Stofpop is best kut, maar anders heb ik niks te doen.
Dan mag ik eerst een nieuw vriendje vinden.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Draait er geen leuke film? Lekker friemelen in het donker
Hoezo, je wilde toch met mij?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:02 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Dan mag ik eerst een nieuw vriendje vinden.
Nee..quote:
Denk ook niet dat je daar binnenkomt, om de een of andere reden.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:04 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nee..
Maar ik kan ook niet dansen hoor. Ik ga dan ook niet naar de Soho.
Ofzo.
't is een kroeg retard, volgens mij kom ik daar gewoon binnen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Denk ook niet dat je daar binnenkomt, om de een of andere reden.
Je moet 18 zijn broekie..quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:08 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
't is een kroeg retard, volgens mij kom ik daar gewoon binnen..
voor de sohoquote:
Ik dacht dat het een club was, my bad.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:08 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
't is een kroeg retard, volgens mij kom ik daar gewoon binnen..
Nou, dan leren wij jou bij de volgende meet dansen en drinkenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Omdat ik geen zin heb om de rest op te houden of voor lul te zetten omdat ik de gedragscodes en ongeschreven regels niet weet. Daarnaast kan ik niet dansen, hou ik niet van drank en zijn dat soort tenten over het algemeen sowieso niet aan mij besteed, vooral niet als het druk is.
Als het onverhoopt toch geweldig leuk blijkt, zal ik wel wat langer blijven natuurlijkWe zien wel.
Ik was nog in groningen vorige week... daar ging je kansquote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:39 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nou, dan leren wij jou bij de volgende meet dansen en drinken
(ik heb ook altijd een flinke dosis alcohol (bier) nodig wil ik mij in drukke tenten vermaken)
Hèh, waarom heb je dat niet even gezegd?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik was nog in groningen vorige week... daar ging je kans
quote:Maar don't bother, observeren is nog leuker![]()
'k Had niet echt tijd. Maar ik zal er nog wel een keer terechtkomen en dan laat ik het bijtijds wetenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:02 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Hèh, waarom heb je dat niet even gezegd?
[..]
Och, soms ga ik gewoon uit m'n bol, als ik wat losjes ben. Of mensen dat nou leuk vinden of niet, observeren kan iedereen....
vertelquote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:08 schreef TheaterMaMa het volgende:
wisten jullie dat TRS lang niet zo lief is als hij zich voor doet
Ik wil MaMa geen gezelschap houden in Amsterdam.quote:
en waarom niet, mijn jongen?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:10 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik wil MaMa geen gezelschap houden in Amsterdam.
Omdat hij oud is. Ze zijn allemaal oud.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:11 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
en waarom niet, mijn jongen?
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:13 schreef TehRockstar het volgende:
Omdat hij oud is. Ze zijn allemaal oud.![]()
Wat is oud? En waarom is oud negatief?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:13 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Niet zo flauw doen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:16 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
Wat is oud? En waarom is oud negatief?
En nare mannetjes, dat zijn het.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:13 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik zou het tegen een moderator zeggen!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:40 schreef Doffy het volgende:
Ze hebben mijn slowchat ingepikt en mij eruit gegooid
[WFL-LFC #429] Another One Bites The Dust
Het is gewoon niet eerlijkquote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:42 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ik zou het tegen een moderator zeggen!
Ondertussen heb ik natuurlijk wel medelijden enzo, dat begrijp je. Maar soms moet je even niet aan het verwachtingspatroon voldoen he. Soms dan.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:47 schreef Doffy het volgende:
[..]
Van jou had ik toch wel wat medelevenders verwacht, SJ
*snif*quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:48 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ondertussen heb ik natuurlijk wel medelijden enzo, dat begrijp je. Maar soms moet je even niet aan het verwachtingspatroon voldoen he. Soms dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |