Ik denk dat ie zijn eigen dialogen schrijft. Zegt dat iets? Ik lig regelmatig dubbel in ieder geval, zo galzwarte humor.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:40 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nooit van gehoord.
In 'serieuze rollen' is ie toch anders....
Doe mij er ook eentje! Een nieuwe PowerMac dan.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:44 schreef Ang3l het volgende:
*eet Mac*
da's nie eetbaarquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:47 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Doe mij er ook eentje! Een nieuwe PowerMac dan.
*kuch*
Ach, ga YvhH kijkenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
wel waar
Opvouwbare tent meenemen om in te slapen in het Vondelparkquote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:23 schreef Stroekie het volgende:
zeg hoe is het weer nu in Amsterdam
want volgens mij doe ik er toch goed aan om voor de veiligheid maar wat te regelen om niet verrast te worden door een plotselinge sneeuwbui die NS niet heeft zien aankomen.
Het vriest. Tenminste dat neem ik aan want vandaag heb ik voor het eerst deze winter in mn slot moeten hijgen omdat hij bevroren wasquote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:23 schreef Stroekie het volgende:
zeg hoe is het weer nu in Amsterdam
want volgens mij doe ik er toch goed aan om voor de veiligheid maar wat te regelen om niet verrast te worden door een plotselinge sneeuwbui die NS niet heeft zien aankomen.
Buiten de ellende om die er zich tussen Amsterdam CS en Utrecht CS zondag ochtend gaat afspelen
Ik ben luxe paardje hoorquote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:26 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Opvouwbare tent meenemen om in te slapen in het Vondelpark![]()
Opvouwbare tent met een warme douche? Dat moet te regelen zijn, bestaan er dan ook opvouwbare douches?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik ben luxe paardje hoor
dus minimaal wel met warme douche![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |