Hihi!quote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:33 schreef PeRi het volgende:
Okay nee. Dit is Idols topic, ga maar door in Blueroom jongens.
eenschquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:25 schreef PeRi het volgende:
Jullie zijn niet aan elkaar gewaagd.
Daarvoor hebben we de herhaling.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:37 schreef Lynx666 het volgende:
Ik zie zaterdag niet eens de kans om mooie beelden te capturen van tv
Woensdag wel toch?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:37 schreef Lynx666 het volgende:
Ik zie zaterdag niet eens de kans om mooie beelden te capturen van tv
Ik ook niet denk ik.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:39 schreef PeRi het volgende:
Ik durf woensdag echt niet terug te kijken!
Mijn ouders wilden het per see opnemenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:39 schreef PeRi het volgende:
Ik durf woensdag echt niet terug te kijken!
Het zal niet erg druk zijn nee. -Hans- enzo zullen er wel zijn. Allemaal onbekenden.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:41 schreef babette21 het volgende:
wie zijn er za. eigenlijk wél online?!??!
of zit ik hier straks in mijn eentje: "Ik zag Svén op tv!!!!!! Hé, was dat Tommie????? OMG Péri!!!!"
-Hans- houdt je wel gezelschap denk ikquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:41 schreef babette21 het volgende:
of zit ik hier straks in mijn eentje: "Ik zag Svén op tv!!!!!! Hé, was dat Tommie????? OMG Péri!!!!"
Mij zie je niet hoor, ik zit achter Svens brede rug.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:41 schreef babette21 het volgende:
BVO, eh, Woelli... eh... Dizerquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:41 schreef babette21 het volgende:
quote:
Eventjes maar hoor, ik kan zaterdag niet voor niets niet.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
BVO, eh, Woelli... eh... Dizer... en nog een paar
Hoezo dat?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:56 schreef chansadres het volgende:
Ik zie posters aankomen met onze hoofden erop
Whyquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:56 schreef chansadres het volgende:
Ik zie posters aankomen met onze hoofden erop
Ik was er nog niet op gekomen, maar bedankt!quote:
Oef. Wie neemt er Twister mee?quote:Dit stond in mijn mail:
Op tijd!
De opnames van de Sterrenparty beginnen om 19:00 uur, maar de deuren gaan al om 08:00 uur ’s ochtends open! En hiervoor geldt: wie het eerst komt, wie het eerst maalt
8 uur.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:01 schreef chansadres het volgende:
Jij met je screens
Dit stond in mijn mail:
Op tijd!
De opnames van de Sterrenparty beginnen om 19:00 uur, maar de deuren gaan al om 08:00 uur ’s ochtends open! En hiervoor geldt: wie het eerst komt, wie het eerst maalt
Dat doe je ook altijdquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:39 schreef BVO het volgende:
Ik kan ook de grootste verhalen ophangen onder het mom van 'een bron'.
loop je weer met je mod-rechten te pimpenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:55 schreef Svensational het volgende:
TT aangepast.
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:55 schreef Svensational het volgende:
TT aangepast.
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:52 schreef Danzig het volgende:
Morgen de dag waar we allemaal op hebben gewacht, Rafaella eruit![]()
![]()
![]()
Dit wordt een nog mooier moment dan toen Serge eruit ging.
Ik hoop het live mee te maken!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:52 schreef Danzig het volgende:
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:52 schreef Danzig het volgende:
![]()
![]()
Daar is niks mis mee...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:00 schreef chansadres het volgende:
Nice TT, nu nog een betere tt voor in de blueroom
Als Raf wint is dat wel tof voor mijn prono. Heb haar nog nimmer in de steek gelatenquote:
Dat wasquote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:43 schreef Tom_Tom- het volgende:
En met deze titel moet ik steeds aan Nog één keer van Vera Mann (niet van. Floortje.
. natuurlijk) denken, maar dan met nog 1 dag.
Een niet-middle-of-the-road finalequote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:43 schreef BVO het volgende:
Raffa vs. Ellen wordt de verrassende, maar leuke, finale.
Morgen gaan we Floortje en dr travo mam zien janken tot ze dr bij neervallenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:43 schreef BVO het volgende:
Dat dus.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:43 schreef BVO het volgende:
en ze in hun gezicht uitlachen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:44 schreef PeRi het volgende:
Morgen gaan we Floortje en dr travo mam zien janken tot ze dr bij neervallen.
Alleen is Hind heel wat spannender.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dat dus.
Het doet me pijn om te zeggen, maar Floortje is de Hind van dit jaar.
En dan vlieg ik je in de armen en kus ik je. Als het mag.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
en ze in hun gezicht uitlachen.
"SLIEP UIT! SLIEP UIT! SLIEP UIT!"
Nee?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:46 schreef chansadres het volgende:
Flauwvallende Lynx, Timmai en chansadres is niet leuk!
Ik neem wel wat vlugzout mee. En koud water.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:46 schreef chansadres het volgende:
Flauwvallende Lynx, Timmai en chansadres is niet leuk!
Natuurlijk!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:47 schreef PeRi het volgende:
En dan vlieg ik je in de armen en kus ik je. Als het mag..
Dat durf je toch niet.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
en ze in hun gezicht uitlachen.
"SLIEP UIT! SLIEP UIT! SLIEP UIT!"
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:49 schreef PeRi het volgende:
Wow, ik zie het echt al helemaal voor me. Floortje Ellen die eruit vliegt en wij die ervan getuige mogen zijn. Zwijmel..
Waarom specifiek naar mij?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:52 schreef PeRi het volgende:
Ik ben echt zo benieuwd naar de persoon achter WithMe. Daar heb ik gewoon echt geen idee van.
Je komt ijzig overquote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:57 schreef WithMe het volgende:
[..]
Goh, ik heb precies hetzelfde bij jou!![]()
Pas 'm maar aan hoor, iets originelers kon ik niet bedenkenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:43 schreef Tom_Tom- het volgende:
En met deze titel moet ik steeds aan Nog één keer van Vera Mann (niet van. Floortje.
. natuurlijk) denken, maar dan met nog 1 dag.
Je bent als kind in een pot permante, paarse verf gevallen?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:00 schreef chansadres het volgende:
Zullen jullie een Suprise zien als ik eraan kom![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:04 schreef PeRi het volgende:
[..]
Je bent als kind in een pot permante, paarse verf gevallen?.
Beter idd.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
Zoiets, Sven?
Nee hoorquote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:14 schreef WithMe het volgende:
Nog 1 dag voor Floortje en dan weet ze dat ze in de finale staat!
Denk het welquote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:14 schreef WithMe het volgende:
Nog 1 dag voor Floortje en dan weet ze dat ze in de finale staat!
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:17 schreef Woelli het volgende:
1 dag en floortje Raffaëla weet dat ze geen idol 2006 word![]()
Nee, dat is niet logisch.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:39 schreef Californian_dreamer het volgende:
en zeg nou zelf, dat is toch ook niet meer dan logisch
stem-technisch gezien wel svenquote:
Backgammon is leuk.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:16 schreef Cee het volgende:
Floortje is net zo spannend en interessant als het bekijken van twee demente, kwijlende bejaarden die een potje backgammon aan het spelen zijn.
ik vergelijkze niet met elkaar, ze zijn beide goed op hun eigen manier. ik zeg alleen dat iki niet hoop op een vergelijkbare situatie, waarbij degene met de beste stem in de halve finale moet vertrekkenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:12 schreef BVO het volgende:
Vergelijk Floortje eens niet met Hind, Flora mag nog niet in d'r schaduw staan.
Flora is de zwakste van de drie, Raffa zingt haar er helemaal uit.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:18 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
ik vergelijkze niet met elkaar, ze zijn beide goed op hun eigen manier. ik zeg alleen dat iki niet hoop op een vergelijkbare situatie, waarbij degene met de beste stem in de halve finale moet vertrekken
het spijt me, mar dat kan ik niet met je eens zijn. ik vind het nog steeds een objectief iets wie je goed vind en wie niet, dus wat datg betreft vraag ik me af in hoeverre voorkeur en kennis hiermee te maken hebbenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:19 schreef BVO het volgende:
[..]
Flora is de zwakste van de drie, Raffa zingt haar er helemaal uit.
Zegt me vader dan he. En die heeft er verstand van.
Objectief?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:22 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
het spijt me, mar dat kan ik niet met je eens zijn. ik vind het nog steeds een objectief iets wie je goed vind en wie niet, dus wat datg betreft vraag ik me af in hoeverre voorkeur en kennis hiermee te maken hebben
spijt me, maar een mening is nooit subjectief. een irritant stemgeluid..jij vind het irritant, dus dat is jouw mening, dus objectief.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:23 schreef BVO het volgende:
[..]
Objectief?.
Lijkt me juist reuze subjectief hoor.
Floortje is gewoon een twede Jim, zuiver zingen kan ze, maar ze heeft een heel irritant stemgeluid.
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:26 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
spijt me, maar een mening is nooit subjectief. een irritant stemgeluid..jij vind het irritant, dus dat is jouw mening, dus objectief.
verder respecteer ik je mening wel, maar het is gewoon niet mijn mening
Hetzelfde alleen de laatste zin mag wel wegquote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:57 schreef superhero87 het volgende:
Ik weet haast wel zeker dat Raffaela eruit gaatHet kan haast niet anders
niet dat ik dat hoop![]()
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:56 schreef Danzig het volgende:
Ik ben bang dat Ellen er morgen uit moet, zou niet terecht zijn. Stiekem hoop ik toch op een finale tussen Floortje en Ellen.
Omdat Ellen één keertje meer stemmen had?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:57 schreef superhero87 het volgende:
Ik weet haast wel zeker dat Raffaela eruit gaatHet kan haast niet anders
Nee, omdat steeds meer mensen Ellen gaan waarderen.. dat merk je hier ook op het forum. En Floortje is altijd al heel populair geweest.. dus 1+1=2quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:18 schreef BVO het volgende:
[..]
Omdat Ellen één keertje meer stemmen had?
Steeds meer mensen gaan Raffaëla waarderen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:20 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Nee, omdat steeds meer mensen Ellen gaan waarderen.. dat merk je hier ook op het forum. En Floortje is altijd al heel populair geweest.. dus 1+1=2![]()
Ik was ook voor Angelique en nu voor Raf, dus who knowsquote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:22 schreef BVO het volgende:
[..]
Steeds meer mensen gaan Raffaëla waarderen.
Daarnaast zijn de meeste mensen die ik ken die voor Angelique waren nu overgestapt op Raffa.
Ik zeg niet dat Raf de finale haalt, maar zo zeker als jullie het doen voorkomen is het absoluut niet.
Nee, omdat Ellen en Floortje by far de betere zangeressen zijn en ook een betere uitstraling hebben dan Rafealla. Rafealla is een matige zangeres die dmv kunstjes de finale heeft bereikt.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:18 schreef BVO het volgende:
[..]
Omdat Ellen één keertje meer stemmen had?
Wij ookquote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:52 schreef Insomaniac het volgende:! Ik
! heb
! morgen
! een
! feestje
!!!!!!!!!!!
Dat is een mening, die ik uiteraard niet deel.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:28 schreef Danzig het volgende:
[..]
Nee, omdat Ellen en Floortje by far de betere zangeressen zijn en ook een betere uitstraling hebben dan Rafealla. Rafealla is een matige zangeres die dmv kunstjes de finale heeft bereikt.
De spannendste halve finale uit de Idols-geschiedenis en ik kan het niet eens live zien!quote:
Ik denk dat je camera kapot gaat.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:40 schreef PeRi het volgende:
Ik wil met Floortje dr ma op de foto. Zou het me lukken?
En ons onderonsje dan?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:43 schreef PeRi het volgende:
het zou wel echt super zijn. Echt het hoogtepunt van de avond.
Das weer een ander soort hoogtepunt pop, eentje die nog vaak opnieuw beleefd zal worden.quote:
Alleen jij en -Hans-.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:05 schreef Ayaxola het volgende:
Zal wel lekker rustig zijn hier vanavond![]()
Ik ben er denk ik ook niet hoorquote:
Ik kan de finale helemaal niet zien..quote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:53 schreef BVO het volgende:
Volgens mij ga ik het zelfs van begin tot eind missen. Nou ja, 't is niet anders.
Oei, dat lijkt me moeilijk...quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:20 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ik kan de finale helemaal niet zien..Ga het denk ik maar opnemen volgende week en kijken als ik thuis ben, en hopen dat ik tot die tijd niet hoor wie gewonnen heeft
.
Dat kan haast nietquote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:20 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ik kan de finale helemaal niet zien..Ga het denk ik maar opnemen volgende week en kijken als ik thuis ben, en hopen dat ik tot die tijd niet hoor wie gewonnen heeft
.
Jaa, klopt. Helemaal niks voor Floortje. Zo jammer dat Marescha er uit is, zij had 'm zoo goed gedaanquote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:58 schreef sbientje het volgende:
because of you is zon schreeuwliedik ben bang dat het daar misgaat voro floortje...
quote:Ook de Rexona-sterren komen veelvuldig aan bod. Een chatter steekt Ellen een hart onder de riem door te zeggen dat ze eigenlijk geen deodorant gebruikt, maar speciaal twee bussen heeft gekocht om een ster van haar idool te pakken te krijgen.
Wel een lastig liedje om te zingen, en ik weet niet zeker of Because of you wel goed past bij Floortje..quote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:58 schreef sbientje het volgende:
because of you is zon schreeuwliedik ben bang dat het daar misgaat voro floortje...
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:58 schreef moemoe het volgende:
Bijna!!!
Floortje!!Floortje!!
Floortje!!
Floortje!!
Floortje!!
Floortje!!
Floortje!!
Floortje!!
Floortje!!
Floortje!!
Floortje!!
Floortje!!
Floortje!!
Floortje!!
Floortje!!
Floortje!!
Floortje!!
Floortje!!
Floortje!!
Floortje!!
Floortje!!
Floortje!!
Floortje!!
Floortje!!
Floortje!!
Floortje!!
Floortje!!
Floortje!!
Floortje!!
Floortje!!
Floortje!!
Floortje!!
Floortje!!
Floortje!!
Floortje!!
Floortje!!
Floortje!!
Floortje!!
Floortje!!
Floortje!!
Floortje!!
Floortje!!
Floortje!!
Floortje!!
Floortje!!
Floortje!!
Floortje!!
Floortje!!
![]()
Yeah!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:01 schreef Danzig het volgende:
gelukkig niet al te veel last van die Raffaela fans
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:02 schreef Danzig het volgende:
[..]
Die mogen hun grote idool Raffa vandaag live uitzwaaien
Zeker teveel ge-LOI'ed vannacht.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:05 schreef -Hans- het volgende:
Damn.. Chantal heeft een zware nacht gehad?
En de eerste moet er ook vaak uit.. hopelijk vanavond ook!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:07 schreef Danzig het volgende:
Mooi, Raffa als eerste, hebben we het ergste ook meteen gehad
Ze heeft volgens een maat van mij alle karaktertrekken van iemand die manisch isquote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:08 schreef pberends het volgende:
Quote karakter lijkt mij Raf het meest verschrikkelijk.
Ik dacht precies hetzelfdequote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:09 schreef -Hans- het volgende:
Beetje gehaast, maar niet echt slecht..
Cool.quote:
Ze willen haar eruit hebben.quote:maar volgens mij hebben ze het express wel iets sneller gedaan
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:11 schreef -Hans- het volgende:
Pffffffff, uuhhm de lat ligt direct hoog voor Floortje en Ellen..
Heel verstandigquote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:15 schreef Riparius het volgende:
Tja, Raffa deed het goed maar volgens de meesten in de prono zou dit mogelijk haar beste nummer van vanavond zijn, en dan is het niet gunstig als je dat meteen aan het begin moet doen.
Wel slim natuurlijk, als die breezer meisjes herkenen zich meteen en zullen op haar gaan stemmen.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:15 schreef pberends het volgende:
Die Raf gedraagt zich als een kind van 15.
Vreemd, ik dacht dat het pas 7 maart was.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:17 schreef Toeps het volgende:
Je kunt alleen nu al beginnen met stemmen, dus dan is het juist wel slim.
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:18 schreef pberends het volgende:
[..]
Vreemd, ik dacht dat het pas 7 maart was.
Yesquote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:18 schreef Godlike02 het volgende:
Was dat marlies?
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:18 schreef pberends het volgende:
[..]
Vreemd, ik dacht dat het pas 7 maart was.
Als Ellen het zingtquote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:21 schreef babette21 het volgende:
U2 meets gospel???
zal mij benieuwen.....
Begin van Ellen is ook niet best.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:22 schreef Danzig het volgende:
Damn, wat is die band slecht.
U2 heeft zelf ook een gospelversie opgenomen, dus zo origineel is het niet.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:21 schreef babette21 het volgende:
U2 meets gospel???
zal mij benieuwen.....
Da's niet nieuw hoorquote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:21 schreef babette21 het volgende:
U2 meets gospel???
komop.. dit is gewoon slecht... Ze kan echt beter dan dit hoorquote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:23 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Gelukkig heb je meer verstand van BB![]()
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:23 schreef Danzig het volgende:
Ik vind het ook een beetje tegenvallen, jammer
For president nog wel.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:24 schreef babette21 het volgende:
ze kan beter, maar toch: Ellen for president
quote:
Hap hapquote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:24 schreef teamlead het volgende:
[..]
komop.. dit is gewoon slecht... Ze kan echt beter dan dit hoor
we zouden toch gaan rellen hier?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:25 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hap hap
Ga even eten![]()
Maar slechtw as het niet
Ze kan alleen beter en ze had een paar missers
jerneyquote:
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:26 schreef -Hans- het volgende:
Aha! nu Floortje !! en die gaat knallen schreeuwen.
droogquote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:28 schreef pberends het volgende:
Lekker vriendje...
Heel goed.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:28 schreef babette21 het volgende:
[..]
dacht ik ook!!
in dat geval heeft ie wel z'n sik afgeschoren
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:30 schreef pberends het volgende:
Goed voor gospel maar heeft ze der zaad van der vriendje net ingeslikt ofzo?
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:30 schreef Toeps het volgende:
Mens, schreeuw niet zo!
quote:
quote:
beter zingen dan Ellen en Rafadingesquote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:31 schreef moemoe het volgende:
Floortje wat doe je....
Jup, helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:32 schreef Godlike02 het volgende:
Floortje![]()
Snik
Helaas eerste ronde raffa het beste![]()
shit, dat heb ik gemistquote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:31 schreef teamlead het volgende:
[..]
beter zingen dan Ellen en Rafadinges
Spannend. Als ze nou over een maand of vier ging bevallen...quote:
Zijn ze bijna nooit de laatste paar rondesquote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:33 schreef D.Rose het volgende:
De jury mag niet meer negatief zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |