hoe mis kun je 't hebben?!??!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Dizer is een web-kneus wiens gitaarpenis al jaren onbespeeld is.
Hell yeahquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee jij bent natuurlijk zn bottom-fuck-buddy.
Dat ook niet hoor.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
* Tha_Erik sluit zich er ook bij aan.
Discriminatie zou ik het dan noemen, maar ga vooral verder.
Oh en liever een onbespeelde penis dan met poep besmeerde penisquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Dizer is een web-kneus wiens gitaarpenis al jaren onbespeeld is.
En waar maak je dat uit op?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:14 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zo zwaar verwijfdMan.. je hebt van God (of je ouders) een penis gekregen (alhoewel, best twijvelachtig...) dus gedraag je ook ernaar dat je er een hebt
Lang leve de condooms.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oh en liever een onbespeelde penis dan met poep besmeerde penis
Nou de eerste zin was al meer dan genoegquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
En waar maak je dat uit op?
3 zinnen op TV...
RSI krijg je niet van een baksteen leggen op je F5 knopquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Have fun met jullie aankomende RSI.
Goh.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:19 schreef Dizer het volgende:
[..]
RSI krijg je niet van een baksteen leggen op je F5 knop
Dat werkt niet, want dan refresh je alweer zondeer dat de pagina kan laden.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:19 schreef Dizer het volgende:
[..]
RSI krijg je niet van een baksteen leggen op je F5 knop
Ja maar dan rel je de admins ook een beetjequote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat werkt niet, want dan refresh je alweer zondeer dat de pagina kan laden..
ga me niet zeggen dat je het uitgeprobeerd hebt?!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat werkt niet, want dan refresh je alweer zondeer dat de pagina kan laden..
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:21 schreef babette21 het volgende:
[..]
ga me niet zeggen dat je het uitgeprobeerd hebt?!
Ik ga over 5 minuten weg, kan je niet met iets beters komen.. wil nog even verder gaan en het afsluiten met een goede goede relquote:
Zoals P!nk zo leuk zingt in haar 2e single:quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ga over 5 minuten weg, kan je niet met iets beters komen.. wil nog even verder gaan en het afsluiten met een goede goede rel
Beloof je me dat je CDP op zijn minst laat struikelen van die Idols trap van boven naar beneden en dan het liefst waar Christon erbij is?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:21 schreef PeRi het volgende:
Okay, volgens mij is het alweer op zn eind.
Hey, morgen is het weer zaterdag; Idols!.
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
En waar maak je dat uit op?
3 zinnen op TV...
Of zulke reactiesquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zoals P!nk zo leuk zingt in haar 2e single:
I'm not here for your entertainment.
Vallen en weer opstaan. That's Life.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:22 schreef Dizer het volgende:
[..]
Beloof je me dat je CDP op zijn minst laat struikelen van die Idols trap van boven naar beneden en dan het liefst waar Christon erbij is?
Wat is er? Je tegenreacties zijn aan het verminderenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Vallen en weer opstaan. That's Life.
oh wacht.quote:
Als dictator sta ik er boven.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat is er? Je tegenreacties zijn aan het verminderen
Nee hoor absoluut niet. Maar het feit dat jij gelijk roept: tweede single + het zinnetje en bovendien haar naam zo schrijft: P!nkquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
oh wacht.
Muziekbewust zijn betekent gelijk verwijfd en nichterig zijn?
Maar je zal weer vallen... Hitler, Saddam.. of zijn dat te moeilijke namen? Zegt je zeker niks? Wacht, ik maak het even duidelijker... Saddam is die ene man in Southpark die een homorelatie heeft met de duivel. Volg je het nu wel?quote:
Zo is nog altijd haar artiesten naam.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee hoor absoluut niet. Maar het feit dat jij gelijk roept: tweede single + het zinnetje en bovendien haar naam zo schrijft: P!nk
Ik ookquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:24 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik zat op Svens afkoelslotje te wachten.
Woorden met meer dan 2 lettergrepen begrijp ik natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
Maar je zal weer vallen... Hitler, Saddam.. of zijn dat te moeilijke namen? Zegt je zeker niks? Wacht, ik maak het even duidelijker... Saddam is die ene man in Southpark die een hoorelatie heeft met de duivel. Volg je het nu wel?
Ja maar wel een enorm leuke clipquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zo is nog altijd haar artiesten naam.
Toevallig vind ik dat een erg aangenaam nummer en baal ik dat ze voor Stupid Girls is gegaan als comeback single.
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja maar wel een enorm leuke clip![]()
Dat ze zo zichzelf was boven die auto en steeds uitglijdt![]()
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Die clip van Stupid Girls is wel erg leuk, moet ik zeggen.
Net zoals Dizer:quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Die clip van Stupid Girls is wel erg leuk, moet ik zeggen.
Maak ik mensen belachelijkquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Net zoals Dizer:
Beetje makkelijk en mensen belachelijk maken terwijl je zelf ook zo bent.
Ik had het over de clip van Stupid Girls.quote:
Ja maar mij heb je nog nooit gezien. En je weet niet hoe ik ben. Ik daarentegen heb jou op TV gezien en baseer reacties op het gene wat ik heb gezienquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Net zoals Dizer:
Beetje makkelijk en mensen belachelijk maken terwijl je zelf ook zo bent.
Oh, ok.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik had het over de clip van Stupid Girls.
Gelukkig.quote:
Goh.. en gelijk gleuren op in mijn FBquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Gelukkig.
Zo'n afgeragde dertigers-kop hoef ik niet te zien.
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:30 schreef Zhenar het volgende:Rellen!
![]()
![]()
En volgens mij moet de term "kutjesmagneet" ook hier maar eens geïntroduceerd worden, want CDP begrijpt nog niet helemaal hoe het zit met Dizer![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |